Jump to content

probleme e39 520d


Recommended Posts

salut tuturor

in primul rand sa pezentam " subiectul" : e39 520d an 2002 printre dotari are si webasto

am urmatoarele simtome la mashina :

 

pornesc mashina , stau vreo 5-10 minute cu ea in relanti , sa inceapa sa se incalzesca uleiul si restul .... si vad ca pe toba imi iese un fum alb (nu tot timpul ) si nu neaparat sa iasa fum alb cand e rece sau cand e cald ... iese fum alb indiferent de temperatura de afara cand vrea el mai bine zis !

tin sa precizez ca in momentul in care iese fum alb nu se simte o variatzie in turatiile mashini si ca se comporta absolut normal !!!

tin sa precizez ca nu imi mananca ulei , si ca uleiul pe joja este tot pe maxim , nu am urme si pete de ulei in vasul de expansiune ,

si de tras , trage de numa numa , doar ca uneori in blana fiind am simtit o chestie pe care eu mi-as explicao ca fiind o bula de aer pe instalatzie ( perioada de timp a fost foarte mica o fractiune de secunda ) dar s-a intamplat de mai multe ori , si plus de aia era cu rezervoruul plin deci nu se pune in discutie lipsa carburantului

cineva imi spune de pompa de inalta , cineva de pompa de la injectoare altcineva ca s-ar pputea sa fie injectoarele , catzi oameni atatea pareri ,

daca cumva este cineva sa ma poate ajuta l-ar ruga tare frumos sa o faca

 

va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

am patit si eu ceva de genu: cand o trageam in ture pana pe rosu simteam undeva pe la 4000rpm ca pierde putere ca si cum ar ramane fara motorina...

 

primul lucru m-am gandit la filtrul de motorina care nu fusese schimbat de ceva timp...l-am schimbat si nu am mai patit asa ceva de atunci.poate scapi si tu doar cu filtrul...vezi si cel de aer in ce stare e

Link to comment
Share on other sites

din cate am auzit 520d-ul nu are pompa de inalte ci doar cea din rezervor si cea de sub scaunul soferului...

 

cam orice diesel scoate fum alb si intepator cand este rece afara.e normal.dar daca a ta scoate fum alb cu motorul si esapamentul cald, asta deja nu mai e normal

puneo pe un tester vezi ce zice si apoi posteaza sa ne spui ce ai aflat.bafta!

Link to comment
Share on other sites

Masina ta nu e common rail, deci nu ai pompa de inalta presiune. Ai o pompa in rezervor care trimite motorina spre pompa de injectie. De acolo ai conducte spre fiecare injector in parte. Ar trebui sa incerci un tester, vezi daca ai ceva erori, sa schimbi filtrul de motorina.
Link to comment
Share on other sites

am patit si eu ceva de genu: cand o trageam in ture pana pe rosu simteam undeva pe la 4000rpm ca pierde putere ca si cum ar ramane fara motorina...

 

E logic sa se intample asa, de la 3500 rpm , scade cuplul , si nu mai simti ca trage masinac ca si de la 2000 la 3500, iar la 4000 rpm mi se pare ca are CP maxim, dupa care scad valorile. deci din nou e logic sa simti o lipsa de putere. Daca schimbi treapta de viteza, o sa observi ca din nou "trage".

Link to comment
Share on other sites

poate nu am explicat destul de corect...completez: la mine cu pedala in fund, pe la 3800-3900rpm simteam ca masina "da in cap" adica nu numai ca nu mai urca in ture da parca vroia sa si scada evident ca in momentul ala schimbam intr-o treapta superioara si iar tragea normal motorul pana prin zona aia a turometrului(nu era chiar mereu aceasi turatie) apoi iar "dadea in cap"si tot asa pana am schimbat filtrul de motorina...

de atunci nu mi s-a mai intamplat si o trag frecvent pana pe la capatul turometrului si nu imi da impresia ca trage mai slab dupa 4000rpm dar poate nu imi dau seama eu

Link to comment
Share on other sites

la mine mashina trage dar din cand in cand ( si acum in saptamana asta tot mai des simt ca pentru o fractioune de secunda parca nu s-ar alimenta .... si trag sa mor de ciuda ca tot atunci da dreq cand is in depashire , szi cand stau pe loc mai tot timpul ( tot in ultima saptmana ) imi soate fum alb , aici ii nedumerirea mea ... mai sus am dat un link , aia ii pompa ce se duce la 520d ???

daca da sa stiu sa o caut in dezmembrari ( sau in cel mai rau caz o fur de pe o mashina buna :) )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

Am avut si eu parte de problema din prima parte a postului tau adica cea cu fumul alb aleator , am patit pe timpul verii, motorul era cald, mergea la relanti si aiurea incepea sa scoata un fum alb de ziceai ca poti sa mergi cu el la segmentare.

Nu am avut simtome de sacadare sau sa vad bule si alte chestii pe conducte, iar masina tragea la fel, nici o diferenta in functionare.

Oricum la mine s-a rezolvat cu 80 Ron la vremea respectiva schimband filtrul epurator care se afla sub filtrul de aer, si nu vrei sa iti povestesc cum arata, era imbibat de ulei, care se scurgea din el spre turbina cred, daca am inteles eu bine de acolo rezultand fumul acela alb de ulei ars.

Ai putea sa faci un check sa vezi in ce stare se afla al tau, mai ales ca nu e greu de ajuns la el. Cei de la bavaria mi-au spus ca ei le schimba la fiecare 40000km.

De atunci am facut vreo 30000 si l-am desfacut acum vreo 3 luni sa vad cum mai arata, e cazul de schimbat din nou nu peste mult timp.

Cred ca se poate rezolva si acasa in sensul ca are infasurat pe un cilindru un fel de pasla ca la filtrele de la hota, daca gasesti materialul ideal, nu e greu sa tai la dimensiune si la lungime o fasie pe care sa o rulezi peste suportul din plastic si asa ai un filtru nou fara sa achizitionezi pe cel putin 100 ron unul nou care se vinde cu tot cu capacul de plastic.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.