Jump to content

316 sau 318


cmn

Recommended Posts

Nici eu nu am scut pe E36-le meu, si intradevar, am auzit ca cele care au scut, il au din plastic, asa ca in afara de praf, nu protejeaza mai nimic.

cmn, daca tot te obsedeaza ideea cu presurile, du-te la un supermarket si ia-ti un set de covorase simple, negre, din cauciuc. Acum iarna e aiurea sa iti iei presuri din alt material, ca tot iti umpli de noroi in masina.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am revenit si eu intr`un tarziu pe forum. Azi am fost la RAR. Nu stiu cum o sa fie cu deprecierea da parca vad ca o sa dau o caruta de bani. Am avut noroc acoo ca am cunoscut pe cineva, am dat si eu ca omu ceva si... Euro 2 ar fi trebuit sa iasa da in rest la mecanica, pe fata am joc si la caseta si la brate si etc. Si pe spate imi face in gropi de zici ca se rupe.

 

Mai am un zgomot pe sub masina cand acelerez undeva pe la 3000 de ture, se aude ca niste bile metalice care se invart. Nu stiu cum sa explic. Ma gandeam ca e toba dar am observat ca daca apas ambreiaju mai dispare din sunet...

 

Zgomotul respectiv poate sa fie si de la rulmentul de presiune. La mine era dus rulmentul si la turatii peste 3000 se auzea tot acest zgomot. Vezi daca-ti face asta numai in mers sau si daca stai pe loc si turezi motorul peste 3000.

 

Imi face asa si cand stau pe loc si o turez.

Link to comment
Share on other sites

Ce ma deranjeaza totusi la masina este suspensia sport. As vrea sa o schimb dar nu mai am bani acum asa ca o sa merg asa si o sa incerc sa fiu atent. Revin la intrebarea cu corovasele. Unde gasesc covorase care sa se potriveasca? Pt ca vreau sa fac curatenie in ea sa fie farmacie :)

 

Si user-ul @bogdyy este de aceeasi parere. Infiintati un club.

Spune-i si de covorase ca-i place mult tuninng-ul pe partea asta...

Link to comment
Share on other sites

Am revenit si eu intr`un tarziu pe forum. Azi am fost la RAR. Nu stiu cum o sa fie cu deprecierea da parca vad ca o sa dau o caruta de bani. Am avut noroc acoo ca am cunoscut pe cineva, am dat si eu ca omu ceva si... Euro 2 ar fi trebuit sa iasa da in rest la mecanica, pe fata am joc si la caseta si la brate si etc. Si pe spate imi face in gropi de zici ca se rupe.

 

Mai am un zgomot pe sub masina cand acelerez undeva pe la 3000 de ture, se aude ca niste bile metalice care se invart. Nu stiu cum sa explic. Ma gandeam ca e toba dar am observat ca daca apas ambreiaju mai dispare din sunet...

 

Zgomotul respectiv poate sa fie si de la rulmentul de presiune. La mine era dus rulmentul si la turatii peste 3000 se auzea tot acest zgomot. Vezi daca-ti face asta numai in mers sau si daca stai pe loc si turezi motorul peste 3000.

 

Imi face asa si cand stau pe loc si o turez.

 

99% ca este rulmentul de presiune. :) Nu stii cumva cand a fost schimbat kitul de ambreiaj? Caci daca rulmentul e deja dus, ai sanse bune pentru un schimb la kitul de ambreiaj. La 318i in jur de 5-600 lei + manopera.

Link to comment
Share on other sites

Nu am idee cand a fost schimbat pentru ca masina abia am cumparato si a fost adusa din germania. Eu sper sa nu fie ala pt ca ambreiaju functioneaza normal, adica nu tine nici prea sus nici prea jos. Sau nu are legatura cu asta? As putea sa fac o verificare la treaba asta in service si sa inlocuiesc doar rulmentul ala?
Link to comment
Share on other sites

Nu am idee cand a fost schimbat pentru ca masina abia am cumparato si a fost adusa din germania. Eu sper sa nu fie ala pt ca ambreiaju functioneaza normal, adica nu tine nici prea sus nici prea jos. Sau nu are legatura cu asta? As putea sa fac o verificare la treaba asta in service si sa inlocuiesc doar rulmentul ala?

 

Un mecanic bun poate sa-ti spuna daca este rulmentul. Normal ca se poate schimba numai rulmentul, dar trebuie dat jos cutia, etc. Deci manopera e aceasi. :)

Link to comment
Share on other sites

M`am intors :)

 

Am mai descoperit un zgomot cand merg normal pe drum si sa zic ca e drumu cam cu denivelari, tot de pe acolo de sub masina dar mai in spate, se aude un zgomot ca un zbarnait, sau ceva care vibreaza, nush cum sa zic. Poate e tot de la rulmentul asta, sau o fi de la teava de esapament care intra in vibratie?

 

Oricum zgomotul acela ca rulmentul sigur nu e de la teava.

 

App, am ascultat zgomotul din filmuletul tau si parca e cam asemanator dar la mine nu se aude asa de rau si de tare.

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

ala nu e zgomot de rulment de presiune, ala e o bataie sau ceva ciclic

rulmentul de presiune uzat face zgomot sau se intensifica zgomotul at cand apesi ambreiajul, de asemenea zgomotul seamana cu un scartait/fluierat nicidecum cu o bataie

zgomotul din film poate fi bataie de lagar arbore cotit sau bataie la mec de distributie, la fel de bine poate fi si o banala bucata de fer care atinge de ceva in miscare

Link to comment
Share on other sites

ala nu e zgomot de rulment de presiune, ala e o bataie sau ceva ciclic

rulmentul de presiune uzat face zgomot sau se intensifica zgomotul at cand apesi ambreiajul, de asemenea zgomotul seamana cu un scartait/fluierat nicidecum cu o bataie

zgomotul din film poate fi bataie de lagar arbore cotit sau bataie la mec de distributie, la fel de bine poate fi si o banala bucata de fer care atinge de ceva in miscare

 

Sorry, dar zgomotul din filmulet este 100% de la rulmentul de presiune. Am facut-o inainte sa schimb kitul de ambreiaj. Cand am luat o jos kitul, rulmentul era praf iar dupa schimb zgomotul a disparut. Deci... Si sa precizez, zgomotul de la rulment nu se mai aude cand apesi abmbreiajul. Chiar si de la asta se poate stie ca ai ceva probleme pe acolo.

 

@cmn - cand am adus masina din Germania nici la mine nu se auzea asa de tare. Il apuca din cand in cand, in timp devenea tot mai zgomotos, iar dupa vreo patru luni a ramas constant pana am schimbat-o.

Edited by makszemke
Link to comment
Share on other sites

Deci e clar. Daca merg asa cu ea o sa se faca zgomot din ce in ce mai puternic plus o sa imi distruga ambreiajul sa inteleg?

 

Si ma mai deranjeaza ceva, un lucru p care l`am mai zis. Cand o pornesc sacadeaza rau la relanti, se balbaie, face asa pana se incalzeste putin motorul. In afara de debitmetru ce se mai curata? Plus ca o sa ii schimb si bujiile.

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Deci e clar. Daca merg asa cu ea o sa se faca zgomot din ce in ce mai puternic plus o sa imi distruga ambreiajul sa inteleg?

 

Si ma mai deranjeaza ceva, un lucru p care l`am mai zis. Cand o pornesc sacadeaza rau la relanti, se balbaie, face asa pana se incalzeste putin motorul. In afara de debitmetru ce se mai curata? Plus ca o sa ii schimb si bujiile.

 

Daca mergi asa o sa ai un zgomot constant la turatii mai mari de 3000 care dupa un timp devine foarte enervant. In rest nu stiu daca iti distruge ambreiajul. La mine era rupta si placa de presiune, dar imi si patina din aceasta cauza. Daca ai numai zgomot = rulment praf. Schimba pe rulment.

 

In afara de debitmetru curata regulatorul de relanti. Ai sa gasesti cateva posturi pe tema asta. Bafta.

Defapt debimetrul nu se curata. se verifica....

Edited by makszemke
Link to comment
Share on other sites

Nu o sa ajung la suma unui e46:P. Mare lucru nu mai am de bagat in ea. Bucsile pe fata si spate ca imi troncane rau, plus sa curat senzorii aia sa nu mai sacadeze asa la relanti. Si sa fac ceva la ceasurile alea de bord ca o iau razna. :)
Link to comment
Share on other sites

sorry makszemke dar zgomotul ala putea fi facut de placa de presiune rupta care batea si care probabil a distrus si rulmentul, de altfel dc ai schimbat tot mecanismul ambreiajului orice de acolo putea fi sursa zgomotului.

dc sti cum functioneaza ambreiajul at sti ca rulmentul de presiune este solicitat doar at cand debreiezi moment cand el este apasat pe capatul parghiilor placii de presiune, deci face zgomot at cand apesi ambreiajul

Link to comment
Share on other sites

sorry makszemke dar zgomotul ala putea fi facut de placa de presiune rupta care batea si care probabil a distrus si rulmentul, de altfel dc ai schimbat tot mecanismul ambreiajului orice de acolo putea fi sursa zgomotului.

dc sti cum functioneaza ambreiajul at sti ca rulmentul de presiune este solicitat doar at cand debreiezi moment cand el este apasat pe capatul parghiilor placii de presiune, deci face zgomot at cand apesi ambreiajul

 

Atunci hai sa le luam pe rand:

1. Scuze, am scris gresit in postul anterior. Placa nu era rupta ci fisurata, de aia patina la accelerari mai bruste.

2. Inainte sa-l dam jos ambreiajul mecanicul mi-a zis din primul moment ca am rulmentul praf si uscat. De aici venea zgomotul.

3. Cand l-am dat jos, se vedea ca rulmentul era uscat, si avea o bataie mare in el.

4. Cand nu este apasat ambreiajul rulmentul se-nvarte liber. Deci daca e uscat si turezi motorul atunci produce acel zgomot enervant.

5. Cand ambreiajul este apasat rulmentul este impins, este sub presiune, deci nu mai are bataia respectiva, drept urmare nu mai produce acel zgomot.

Inainte sa ma duc la mecanic am intrebat cateva persoane care se pricep la masini. La toate verdictul era acelasi> rulment dus.

Crede ma, am trecut prin asta, ma enerva foarte tare si sunt foarte bucuros ca am scapat de el.

Link to comment
Share on other sites

Ok hai sa zicem ca o fi zgomotul de la rulment insa nu face asa rau, deci mai merge :) .Mai am de schimbat bucsile si pe fata si pe spate ca face urat rau in gauri, sa curat pe la motor ce o fi ca sa nu mai sacadeze la relanti si sa vad de unde imi provine uleiul ala de pe la motor, daca curge rau sau doar e asa intinat. Ce am mai observat, mi se ia destul de greu de volan pt o masina cu servodirectie. Cand stau pe loc si iau maxim ori stanga ori dreapta, imi scad turatiile, parca patineaza pe ceva masina.

 

Eu scriu asa incarcalit din tot ce imi aduc aminte, acum eu sper ca voi sa alegeti ce e mai bun si sa intelegeti ceva din ce zic.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca da apa. Asta imi arata ca functioneaza si catalizatorul.

 

Man, dar ce ma fac cu ceasul ala de la benzina. Cand am plecat de acasa azi de dim imi arata la 15 si cand am ajuns la servici era la dunga aia rosie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.