Jump to content

316 sau 318


cmn

Recommended Posts

Uite un E36 cu doar 700 de euro... Ce zici ca ai cautat de ti-a venit rau ?

Nu zic ca e mai bun decat ai gasit tu dar e cu 1000 de euro mai ieftin... Necesita revopsirea capotei....

Nu-ti dau nici un sfat...

 

http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...te-9277692.html

 

 

intradevar este ieftina dar este un M40 si daca ti-o baga ca non euro la RAR nu ai facut nici o smecherie

 

 

 

Hai ca doar cu tine nu m-am certat pe forum... Incepi si tu ca astia... Da' de unde stii tu ca e M40 ??? Vad ca in anunt scrie ca e din 1993... Esti vreun Nostradamus ? Poate fi sau nu M40...

 

318i 1,796 cc (1.796 L; 109.6 cu in) 4cyl SOHC 8V Petrol 113 PS (83 kW; 111 hp) @5500 rpm 162 Nˇm (119 lbˇft) @4250 rpm M40B18 11.5 198 km/h (123 mph) 1990–1993

318i 1,796 cc (1.796 L; 109.6 cu in) 4cyl SOHC 8V Petrol 115 PS (85 kW; 113 hp) @5500 rpm 168 Nˇm (124 lbˇft) @3900 rpm M43B18 11.3 201 km/h (125 mph) 1993–1998

 

 

Deci de unde stii tu ca daca e din 1993 e M40 sau M43 pana nu vezi nici talon nici motor si n-ai nici VIN ??? :)

 

Ca merita sau nu masina ca e scumpa sau ieftina nu discutam.... Sunt doar curios de unde esti tu asa sigur pe afirmatia asta...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

it's simple my friend, ma uit la poza cu capota deschisa :lol: este evident un M40 dupa forma admisiei si dupa forma de la "distributor cap" (nu stiu cum ii spune in romana :) )

mi-a placut asta, am parut destept :)

In alta ordine de idei, lasa prostiile, iesi la o plimbare prin zapada cu Opelul? :)

Link to comment
Share on other sites

Am revenit. Cu o masina in plus sau in minus. Am fost la Craiova, am achizitionat masina insa pe drum am intampinat probleme. Sper sa pot rezolva problemele impreuna cu voi aici pe forum si cu bineinteles niste mecanici, electricieni etc. Masina pana la urma am aduso tractata. O sa povestesc alta data cum a fost ziua cand am luat masina, acum va zic doar problemele la prima vedere.

 

Masina pe drum s-a infranat dar nu stiu cate roti si cum si ce. Caldura nu prea baga, adica dadeam de butoanele de la aeratoare, erau trecute pe caldura bineinteles si cand schimbam pozitia pe unde sa imi bage aer, ba imi baga cald, ba rece. Dar cand zic cald era ceva de genu calai asa, si parca mai arunca si niste stropi pe la aeratoare dar asta cred ca era de la zapada. Oricum mirosea pe instalatie a statut.

 

Sa trecem la partea electrica. In mers sau chiar si pe loc la relanti, imi apare brusc pe afisaj nush ce cu oil, apoi dispare, si in mers cand imi face faza asta ceasurile de la turometru si de la accelerometru, defapt toate, si cel de la benzina si cel de la termometru se dau la zero, apoi isi revin si tot asa. Cand am masina oprita, nu pot sa aprind pozitiile pentru ca nu merg. Si asta e la prima vedere cat am stat in masina o ora.

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta ai nevoie de incurajari....despre ce zici tu aici sper sa se rezolve cat mai simplu, indicat ar fi parerea mea sa te duci la cineva priceput si sa nu prea pleci urechea la ce sfaturi ai sa primesti pe aici ca stii cum e vb aia ''tot romanu e mecanic ''...bafta in continuare si fara grija se rezolva absolut orice .
Link to comment
Share on other sites

Cu ceasurile am patit si eu la fel... Sunt pe duca ceasurile... Adica o sa tot cada pana cad de tot si nu-si mai revin. La un moment dat o sa-ti apara doar eraoare PPPPPP.... In acel moment ceasurile s-au ars de tot...

 

Ceasuri cu tot cu montaj mi-am luat cu 120 RON.

Cu aeroterma cred ca ai tubulatura ne pusa la punct... Adica cred ca ai un tub care e cazut de la locul lui...

Cu infranatul poate ai multa zapada inghetzata pe undeva sau ceva mai grav dar nu foarte grav...

 

Ai cu uleiul iti zice sa schimbi uleiul ca e prea vechi.... Verifica uleiul macar sa fie la nivel... Tragi de joja si vezi daca e intre minim si maxim... Daca iti palpaie la relanti ledul cu presiunea uleiului trebuie sa-i completezi de urgenta uleiul.... Vezi ca in mers se stinge ledul ala ( dar tot fara ulei mergi ). Asa am distrus eu primul motor... Un 318is...

Link to comment
Share on other sites

O sa ma uit si la ulei. Oricum, cred ca am ceva si la instalatia electrica pt ca daca incerc sa aprind pozitiile cand am motorul oprit nu se aprind, sau sa dau blitzuri tot asa cu motorul oprit nu merge.

 

La faza cu inghetatu ma gandisem si eu da daca e asa nu ar fi trebuit sa vezi numa masini blocate pe strada? Sau e faza ca e masina destul de veche si nu s`a mai circulat cu ea si s-a gripat ceva pe acolo?

 

La drum drept am observat ca volanu sta putin spre stanga si masina trage spre dreapta :)).

 

Ar trebui sa o verific asa pe dedesubt sa vedem ce si cum banuiesc. Asta o sa ma coste destul, plus ca vad ca ar trebui sa bag ceva bani in ea. Stiu ca sunt baieti aici pe forum care se pricep la mecanica. Daca e cineva disponibil si lucreaza mai ieftin decat in service il poftesc sa ma ajute :lol:. Eu sper sa o rezolv.

 

Si inca o intrebare. Acul de la ceasul cu consumul, ala care imi arata cat consuma in functie de cum merg, la mine la relanti sta tot timpu la maxim.

De ce?

Link to comment
Share on other sites

Acul de benzina asa e normal sa stea pt ca acela iti indica consumul in sarcina... Cand stai trece de masim si se ascunde in partea dreapta in sus...

 

Aia cu volanul si cu rotile tine de geometrie ... O geometrie costa intre 50 si 100 ron...

 

Vei observa ca nici claxon nu poti sa dai daca n-ai motorul oprit...

Nu poti sa stai nici cu faza scurta daca ai motorul oprit...

Doar pe pozitie.

Nu cred ca ai nici o problema la instalatia electrica...

Cred ca ai becurile arse daca n-ai pozitie sau e arsa o siguranta.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Deci zici ca nu ar cam fi de la instalatia electrica, insa o sa o verific si pe aia daca am cu cine. Geometria o sa o fac daca e doar din ea dar mi`e sa nu fie ceva la caseta de directie sau mai grav. Trebuie sa ii schimb antigelul, sa verific franele pentru ca imi statea foarte tare pedala de frata si nici nu prea tinea bine, atat cat am putut sa observ in cele 8 minute de condus :lol:. Sa schimb bujiile, uleiul, si as vrea sa pot sa ii curat toti senzorii si ce mai exista de curatat, sa degripez.

Am pe masina filtru de aer sport. Ala se schibma vreodata sau doar il scutur? Habar nu am.

Cat despre lumini, nu cred ca am becuri arse pentrcu ca daca am motorul pornit, merge si faza lunga si scurta insa daca e oprit motorul, pozitiile nu se aprind, nici blituri nu pot sa dau dar pe spate stopurile stau aprinse.

Ca sa revin la faza cu infranarea, in bord imi sta aprins tot timpul un P rosu iar frana de mana se trage foarte usor...

 

P.s. Si asta e doar inceputul intrebarilor :)), de aici inainte sa va tineti.

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

e 36 e destul de pretentios pe directie... Dar piesele nu sunt scumpe exceptand caseta de directie... Toata articulatia fata fara amortizoare cu piese noi face cam 6 milioane...

http://www.autokarma.ro Fa-ti cont la ei sa-ti faci o idee de preturi...

 

Vezi ca la E36 in general cand ceva e in scurt e de la becurile din spate care nu fac atingere cum trebuie si-ti dau toata instalatie electrica peste cap...

 

Frana de mana la toate pisicile tine mai sus... Nu o regla sa tina prea jos ca s-ar putea sa ai surpriza ca in mers sa-ti atinga si sa rupi tot kitul de frana de mana. cunosc cazuri...

 

Frana de mana se regleaza sa inceapa sa prinda dintele cu nr 5...

 

( poate la tine sunt totusi uzati sabotii de frana de mana )

kitul de frana de mana e vreo 80 de ron...

 

Filtrul sport poti sa-l arunci si sa-ti pui filtru original... Sunt foarte largi orificiile de filtrare si ajungi sa ai mare noroi in motor pe tema asta...

 

 

Aia cu potitiile si cu blitzurile nu e OK... Trebuie sa-ti mearga si pozitiile si sa poti sa dai si blitzuri...

 

 

Lichidul de frana trebuie schimbat la 2 ani pt ca-si pierde proprietatile. Nu e normal sa ai pedala de frana tare. Schimba total lichidul de frana si aeriseste galeriile de franare.... In mod cert ori e vechi ori ai aer in instalatia de franare.

 

Ordinea golirii si reumplerii este urmatoarea... Incepi de la cea mai indepartata roata ( fata de rezervorul cu lichid de frana... ) spre cea mai apropiata.

 

Deci daca rezervorul de lichid de frana este pe stanga tu incepi cu roata dreapta spate apoi roata stanga spate , roata dreapta fata si in final roata stanga fatza....

 

Vezi ca dobitocul din service va spune sigur ca lichidul nu se schimba ci doar se completeaza... Eronat. In manuial zice ca se schimba la 2 ani...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Si cum pot sa imi dau seama daca am ceva la caseta de directie? Oricum stiu ca vb in zadar aici ca tot la mecanic tre sa o duc. Pe spate parca aveam probleme cu becu ca nu se aprindea cand am luat masina de la ala si apoi am schimbat becu. Poate asa s`a dat peste cap.

 

Cum sa arunc filtrul sport? Multi dau bani grei sa puna asa ceva. Pot sa il dau jos sa verific daca are motoru noroi sau mai stiu eu ce? Cam aiurea..

 

Nu cred ca am becurile arse atata timp cat cu motoru pornit, merg. Frana de mana nu era frate trasa, probabil ramasese blocata asa dar eu o lasasem jos, da o incolo de treaba ca nu oi fi asa retardat :))

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Cum sa arunc filtrul sport? Multi dau bani grei sa puna asa ceva. Pot sa il dau jos sa verific daca are motoru noroi sau mai stiu eu ce? Cam aiurea..

 

Dupa ce ai sa vezi un filtru de aer plin de praf si de pietricele iti spun sigur ca nu ti-ai dori ca acele pietricele sa ajunga in motor.... ( N-ai cum sa vezi ce noroi ai in motor decat daca il desfaci ceea ce nu-ti sugerez )

 

Un filtru sport nu-ti aduce nici un beneficiu. Crede-ma ca am mers si cu filtru si fara filtru si cu filtru sport si cu filtru OEM si chiar fara capota .... Cei mai vechi pe forum stiu povestirea...

 

Cel mai bine e sa mergi cu filtru OEM si sa-l schimbi in 5000 de KM... Normal se schimba la 10000... Iar cu uleiul tot cam asa... Conteaza sa schimbi uleiul mai devreme de 10 000 de km...

Viata motorului e uleiul si racirea corespunzatoare...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

bani grei pe filtre sport??? cam greu de crezut, si in majoritatea cazurilor ... contrar afirmatiilor producatorilor, filtrele sport NU iti ofera cai in plus, mai ales la bmw-uri. intr-adevar aerul patrunde mai usor in motor, motorul suna mai bine, poate raspunde mai usor la acceleratie, DAR IN NICI UN CAZ NU ITI DA PUTERE IN PLUS!

subscriu la ce zice rifle, SCHIMBA FILTRUL.

legat de pozitii, ar trebui sa mearga fara contactul pus. daca se aprind doar pe spate si pe fata nu, cel mai probabil becurile arse sau o siguranta ceva.

la cheie ai 2 pozitii.

prima pozitie iti activeaza elementele de baza ale masinii, si poti aprinde pozitiile, ti se aprinde km in bord, a doua pozitie e contactul, si poti porni toate sistemele masinii(a nu se intelege servo, etc - servo functioneaza doar cu motorul pornit).

Link to comment
Share on other sites

Sa imi ziceti despre consumabile, ulei, antigel si etc de care trebuie sa pun si la cat timp trebuie sa le schimb si tot asa.

 

legat de filtru, asta inseamna o alta cheltuiala de bani. De la ce magazine as putea gasi piese?

 

Am multe de invatat, si depinde si cat o sa tin masina. Daca nu o sa fac fata o sa o dau...desi tare mi`ar placea sa pot sa o inscriu repede, sa bag ce ii trebuie si sa fie a mea pe deplin pt ca inca nu simt ca am masina.

 

Daca ati sti ce sentiment aiurea a fost cand am vazut ca nici macar nu pot sa vin cu ea pe roti acasa si am fost nevoit sa o tractez... Demoralizare totala

Atat pe seara asta, ma bag la somn ca maine ma duc sa umblu dupa acte si sa imi faca si mie cineva franele alea.

 

Oricum tre sa ii fac o verificare totala, la bucsi, mecanica etc

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Normal.

Dar chiar daca masina a fost lovita tot se intreapta... Se pune pe nu stiu ce fel de presa si se trage de lonjeroane pana iese la cota care trebuie... Totusi sa vorbim de cauze uzuale ( de ce trage masina ) nu exceptionale...

 

Masina poate sa traga intr-o parte daca are cauciucurile umflate inegal de pilda...

Link to comment
Share on other sites

un filtru nou costa in jur de 50 ron, ia Mann ... gaseti la orice magazin de piese(daca nu au pe stoc iti aduc pe comanda in cateva ore, max o zi)

cutia de la filtrul original ia-o din dezmembrari, dar ai grija sa ti-o dea completa, cutia, conducta de aer, suruburi, cleme samd ...

ulei, eu am bagat si 10w40 - GUNOI, si edge sport 10w60 - il papa si mai tare, da' parca se simte mai bine masina, nu stiu de ce. urm. va fi uleiul original de bmw, 15w40.

as recomanda sa faci la fel.

antigel, eu am luat dintr-un petrom, concentrat. l-am pus in proportie de 50% amestecat cu apa distilata.

 

cum e volanul, ai joc mare la el??? daca nu ai joc mare ai cam putea sa elimini caseta de directie(dar nu e o regula), faptul ca trage intr-o parte poate fi intr-adevar din cauza gumelor, ori sunt diferite, ori difera presiunea in roti, poate fi si unghiul rotilor ... sunt multe cauze

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

Eu as recomanda HEPU ( rosu ) ca antigel si fiind iarna nu prea as baga 15w40 ca e cam gros iar cand masina sta se scruge uleiul in baie... Cand vrei sa pleci cu masina fiind uleiul gros ( si cam vascos ca e frig afara ) urca greu si astfel primele zeci de secunde motorul merge cam fara ulei...

 

 

Acum fiecare cu teoria lui.... In general e mai bine sa pui un ulei mai gros fiind motor uzat dar fiind iarna imi pare destul de gros 15w40...

 

 

Daca n-ai joc in volan nu cred ca ai probleme de caseta...

 

In general se uzeaza BIELETA ANTIRULIU FATA...

http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...u=06&page=2

 

E foarte posibil dupa UN AN de mers prin gropile patriei sa se distruga...

Noroc ca e ieftina piesa...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

pai iarna nu e prea indicat sa pleci cu masina de pe loc imediat dupa ce ai pornit-o. orice ulei cade in baie, devine mai vascos la rece, samd. de-asta e bine dupa pornirea motorului sa o lasi putin la relanti(da, stiu ca si la relanti are nevoie de ulei, si fiind uleiul in baie dureaza putin pana urca pe galeriile pistoanelor si pe restul pieselor) ...

 

dar cum zici si tu, fiecare cu teoria lui ... nu cadem in polemica pe tema asta.

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

Oai volanul nu imi trepida, cel putin la 80 la ora cat am apucat sa ii dau. Pe site ul ala cu preturi am vazut tot felul de piese. La masina asta am filtru la cutia de viteze? Oricum nu stiu daca o sa gasesc un mecanic care sa imi verifice tot dar asta e. Macar sa o fac usor usor buna. Hai ca va las in seara asta:)), revin maine.

 

Bft all si va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.