Jump to content

Bujii cu puls


georgexu

Recommended Posts

As vrea sa stiu daca merita efortul financiar achizitionare si montarea unui asemenea set de bujii. (cica performantele motorului cu bujiile astea cresc cam la fel ca un chiptuning)

Am vazut doar un model: Pulstar, si sunt cam 150-170 ron bucata.

 

Aici niste detalii:

Edited by X X L
video
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

resoftare i-am facut deja ... vreau sa schimb bujiile pt ca am pus acum 2 sapt NGK-uri (Platinum Laser etc.) cu 4 electrozi la masa, si nu sunt deloc multumit de ele, parca e mai "moale" motorul cand il accelerez, si vreau sa pun unele cu un singur electrod ... si am dat si peste astea cu puls
Link to comment
Share on other sites

hmmm NGK alea OEM nu?din alea am pus si eu si intradevar parca urca mai greoi in ture..

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05

 

dupa codul asta am comandat ciudat e ca pe masina am avut cu un electrod si astea au venit cu 4 dar codul e acelasi

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Multi vor scapa de griji acum. La asa detonatie cred ca se vor pune in practica idei de mult puse la pastrare din partea designerilor.

Ma intreb daca nu cumva efortul de incovoiere din arborele cotit la detenta se amplifica proportional cu aportul de putere al noii bujii (am vazut ceva de ordinul X 20000 Watt...)? In cazul asta trebuie modificat...consolidat cumva (adaugarea a inca unui palier sau de ce nu a unui cilindru spare)...Si asta fiindca nu se recomanda folosirea DL sau Metabond care ar fi redus chimic o multime de constrangeri.... :) Acum se vede clar ce se recomanda si ce nu.

Totusi o solutie de compromis exista sigur dar nu este disponibila cred deocamdata...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Nu merita bujiile astea pt ca ar trebui schimbate apoi si franele, suspensia, diferentialul....iti dai seama ca daca creste in halul ala puterea trebuie facute modificari de structura pe masina.

In final ajungi la niste cheltuieli serioase....dar ai putere domnule!!!

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca mecanismul de bricheta electronica ar fi folosit la power-increasing, pe langa aceste bujii, se baga mecanismul in interiorul cilindrului iar cand pistonul vine sus, apasa pe mecanism acesta producand scanteia, eliminandu-se astfel missfire-urile. Obligatoriu trebuie folosit metabond pentru ca mecanismul quartz este dintr-un material destul de slab, metabondul depunand un strat innobilator de protectie.
Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca mecanismul de bricheta electronica ar fi folosit la power-increasing, pe langa aceste bujii, se baga mecanismul in interiorul cilindrului iar cand pistonul vine sus, apasa pe mecanism acesta producand scanteia, eliminandu-se astfel missfire-urile. Obligatoriu trebuie folosit metabond pentru ca mecanismul quartz este dintr-un material destul de slab, metabondul depunand un strat innobilator de protectie.

 

 

Stii tu ceva dar nu tot...asta se face la debitmetru

Link to comment
Share on other sites

Incredibil cum fiecare topic degenereaza in glume .. proaste si rasuflate. A inceput pole cu o chestie, iar DanS o tot continua .. pe bune, devine foooaaaarte plictisitor.

 

Serios, devine pierdere de vreme. Stau si citesc si imi dau seama ca e la caterinca postul. Trec la urmatorul, la fel. Si asta pentru ca nu aveti ce zice, numai sa glumiti. Eu chiar vroiam sa stiu mai multe despre faza cu bujiile. Aceea descrisa de alex230ro si georgexu, cu acceleratul mai greoi.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

chiar asa, e atat de greu sa crezi ca o bujie Pulstar d-asta produce putere de 20.000 de ori mai mare decat un NGK? Cum o produce? ... pai asa e conceputa!

Ce e atat de greu de crezut ca o firma obscura poate sa faca ceva cu randament de X ori mai bun decat o alta firma cu renume de ani buni?

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

foarte interesante bujiile prezentate de georgexu. am vazut si cu plasma. dar acum, cati isi pun NGK, cati BERU si cati Pulse (prezentate de georgexu) sau plasma. pe mine 1 nu ma intereseaza, dupa cum zice ca pulse creste puterea, ma intereseaza functionarea buna a motorului, ceea ce se face bine cu bujiile stock. nu zic ca nu e loc de mai bine, dar aci intervine riscu, adica cumperi si esti dezamagit cum sunt unii colegi, sau invers.
Link to comment
Share on other sites

sincer nu imi dau seama dar parca cu bujiile vechi (originale oem) accelera mai bine,o sa fac un dyno si vad exact cum stau cu puterea,eventual sa iau la dyno si bujiile vechi sa vad daca e vreo diferenta.Sincer de NGK am auzit doar lucruri bune Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.