Jump to content

e46.320d dela 150cp la 190 cp


RAO 320d

Recommended Posts

offfff ....

 

hai ca postez aici , cu toate ca au fost nenumarate topicuri pe tema comsumului...

 

eu am in amarat de 1.6i M43, nu m-am plans de consum ( peste 11l in Bucuresti ), ideea e urmatoarea ( si deja incep sa rad )

 

daca maine mi-as lua un e46 320d 136/150 cp, as risca ca fac infart cu ochii pe consum.

nu prea pot sa-mi imaginez un consum de 5-6-7.

 

chiar ma amuza chestia asta cum va ciondaniti voi pe consumurile voastre de "un scuipat" la 100km ( scuze expresia )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

offfff ....

 

hai ca postez aici , cu toate ca au fost nenumarate topicuri pe tema comsumului...

 

eu am in amarat de 1.6i M43, nu m-am plans de consum ( peste 11l in Bucuresti ), ideea e urmatoarea ( si deja incep sa rad )

 

daca maine mi-as lua un e46 320d 136/150 cp, as risca ca fac infart cu ochii pe consum.

nu prea pot sa-mi imaginez un consum de 5-6-7.

 

chiar ma amuza chestia asta cum va ciondaniti voi pe consumurile voastre de "un scuipat" la 100km ( scuze expresia )

 

 

Esti sigur de afirmatie??

 

Hai sa luam un exemplu practic, asadar eu, cu 318d cu consum de oras de 8l/100km in 2 zile fac aproximativ 200km doar prin oras. Cost total pe acesti 200km cu regim de oras ar fii 16l motorina * 3.8 lei ( efix rompetrol) = 60lei

 

Tu cu 316i, consum mediu oras 11l/100km, aceleasi conditii, 22l benzina *4.3 lei (efix rompetrol) = 94 lei

 

Asadar, personal eu in 2 zile economisesc 34lei zile doar pe regim urban. Ceea ce pentru unii conteaza ....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

ok, total de acord cu tine.

nu vreau sa degenaram topicul.

nu m-am gandit la BMW ca la o masina economica ( imi luam un astra 1.7 cdi sau cum se numeste si aveam masina economica.)

 

 

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :lol:

 

 

si on tipic :

 

 

pe ce fel de sosele merge omu' asta cu cauciucurile astea 255 ?

sau care e ideea de a pus latimea asta ?

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :lol:

 

OffTopic: Aici fiecare cu norocul/ghinionul lui....intr-adevar daca iti pica si vrei sa o reconditionezi, s-a dus toata economia de motorina de pe un an intreg (in cel mai fericit caz)

Dar asta nu insemna ca daca ai diesel , turbina e un fel de consumabila si ne pica pe la toti forumistii....desii as fii curios daca s-ar face un sondaj pe forum la dieselari existenti la cati le-au picat turbina, cred ca as fii convins ca nu ar depasii 5-7%. Dar asta-i alta poveste....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :lol:

 

OffTopic: Aici fiecare cu norocul/ghinionul lui....intr-adevar daca iti pica si vrei sa o reconditionezi, s-a dus toata economia de motorina de pe un an intreg (in cel mai fericit caz)

Dar asta nu insemna ca daca ai diesel , turbina e un fel de consumabila si ne pica pe la toti forumistii....desii as fii curios daca s-ar face un sondaj pe forum la dieselari existenti la cati le-au picat turbina, cred ca as fii convins ca nu ar depasii 5-7%. Dar asta-i alta poveste....

 

fa tu un topic.

(chiar e o ideea, si vedem cum, cand, la cat )

Link to comment
Share on other sites

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :lol:

 

OffTopic: Aici fiecare cu norocul/ghinionul lui....intr-adevar daca iti pica si vrei sa o reconditionezi, s-a dus toata economia de motorina de pe un an intreg (in cel mai fericit caz)

Dar asta nu insemna ca daca ai diesel , turbina e un fel de consumabila si ne pica pe la toti forumistii....desii as fii curios daca s-ar face un sondaj pe forum la dieselari existenti la cati le-au picat turbina, cred ca as fii convins ca nu ar depasii 5-7%. Dar asta-i alta poveste....

 

hahahahahahahahahhaha

Ar fi frumos, dar... nu, nu. Nici pe departe.

Link to comment
Share on other sites

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :)

 

OffTopic: Aici fiecare cu norocul/ghinionul lui....intr-adevar daca iti pica si vrei sa o reconditionezi, s-a dus toata economia de motorina de pe un an intreg (in cel mai fericit caz)

Dar asta nu insemna ca daca ai diesel , turbina e un fel de consumabila si ne pica pe la toti forumistii....desii as fii curios daca s-ar face un sondaj pe forum la dieselari existenti la cati le-au picat turbina, cred ca as fii convins ca nu ar depasii 5-7%. Dar asta-i alta poveste....

 

hahahahahahahahahhaha

Ar fi frumos, dar... nu, nu. Nici pe departe.

 

Cine incepe topicul?:lol:

Link to comment
Share on other sites

Topicul ar trebui sa dea cam asa: Cati dintre cei cu diesel au avut o problema cu turbina de cat timp au masina.

Daca as pune: Cati dintre cei cu 320d au avut probleme, cred ca raspunsul va fi si mai sumbru :))

Dar stai, ca nu e numai turbina, sunt injectoare, sunt alte piese, clapete aspirate, etc.

Am un prieten, el nu porneste masina cu usile deschise de frica sa nu se duca dracu balamanele... al dracu ce vibreaza la pornire sau oprire....nu mi-ar trebui diesel mic nici intr-o mie de ani.

hai un 330d, sau 530d, sunt mai echilibrate, nu vibreaza asa, nu au atatea probleme ca 320d...

Link to comment
Share on other sites

On topic: 190 cp e cam la limita. 175-180 ar fi relativ safe si ai simti sigur diferenta

 

 

 

Sax1987 nu stiu daca ai condus 320d... bate la fund cam toate masinile obisnuite de pe strada de pana in 2000cmc (atentie! nu am zis toate) iar cu cip bate si multe bmw-uri pe benzina de 2000. Recunosc ca si eu ziceam ca tine pana am condus.

Nu zic ca e sportiva dar nu e un diesel "tipic".

Consider ca suta : sub 8/8.8 secunde chip/stock e binisor

 

Pune si tu in semnatura ce conduci ca daca ai 3000cmc iti inteleg indignarea.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Mie putin imi pasa ce masini" bate" sau nu si cate secunde are nevoie sa prinda 100km/h. N-am zis asa ceva in afirmatia de mai sus. Conduc un E39 520i, si mai am o omega 2.5tds .

 

Asa am inteles eu, ca e puturoasa. Si eu vroiam sa zic ca nu e chiar asa si garantat nu e "un 2l diesel" mediu

Link to comment
Share on other sites

Mie putin imi pasa ce masini" bate" sau nu si cate secunde are nevoie sa prinda 100km/h. N-am zis asa ceva in afirmatia de mai sus. Conduc un E39 520i, si mai am o omega 2.5tds .

 

Asa am inteles eu, ca e puturoasa. Si eu vroiam sa zic ca nu e chiar asa si garantat nu e "un 2l diesel" mediu

Te cred ca nu e mediu dar eu nu vad rostul "cip" -ului . Pentru ce sa-l chinui pana la 200 cai. N-am avut ocazia sa conduc pana acum dar o sa incerc unul ca m-ai facut curios! Is curios cum merge in comparatie cu 2.5tds.

Link to comment
Share on other sites

Mie putin imi pasa ce masini" bate" sau nu si cate secunde are nevoie sa prinda 100km/h. N-am zis asa ceva in afirmatia de mai sus. Conduc un E39 520i, si mai am o omega 2.5tds .

 

Asa am inteles eu, ca e puturoasa. Si eu vroiam sa zic ca nu e chiar asa si garantat nu e "un 2l diesel" mediu

Te cred ca nu e mediu dar eu nu vad rostul "cip" -ului . Pentru ce sa-l chinui pana la 200 cai. N-am avut ocazia sa conduc pana acum dar o sa incerc unul ca m-ai facut curios! Is curios cum merge in comparatie cu 2.5tds.

Daca imi spui din ce an sau ce putere are iti zic eu...

Oricum si daca are 150 de cai tds-ul sau mai mult tot o sa te mire mititelul de 320d - e cam la nivelul 520i -ului ca si acceleratie/reprize

Asa ca fapt divers - inainte nu vroiam sa aud de diesel dar asta e masina care m-a convertit

 

Ai dreptate: 200 e mult , repet 180 consider echilibrul castig -riscuri o sa-mi fac si eu dar numai dupa ce evaluez starea turbinei dar eu o sa folosesc o cutie pt ca e mai la indemana si reglajul si scoaterea daca suspectez ceva.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

ok, total de acord cu tine.

nu vreau sa degenaram topicul.

nu m-am gandit la BMW ca la o masina economica ( imi luam un astra 1.7 cdi sau cum se numeste si aveam masina economica.)

 

 

:) auzi , zi-mi si mie turbina ta cat costa ? ( intelegi unde bat apropoul ) :lol:

 

 

si on tipic :

 

 

pe ce fel de sosele merge omu' asta cu cauciucurile astea 255 ?

sau care e ideea de a pus latimea asta ?

 

e singura varianta pe care o da producatorul bmw pe 18' 225fata cu 8j si 255spate cu 8.5j , mai intreaba , mai intereseaza-te , incearca

 

 

 

www.jantenoi.ro

150 e/buc

 

Cat te-au costat jantele?

De unde le-ai luat?

 

www.jantenoi.ro

150e/buc

Edited by RAO 320d
Link to comment
Share on other sites

sallll , mi-am pus csl style wheels pe 18' cu 225 fata si 255 spate in sfarsit

si l-am chipuit de la 150cp la 190cp

de cand am facut aceste modificari consuma de sparge

mai are careva chip

 

jante.140e/buc -csl replics

gume.670ron/buc-fata , 900ron/buc-spate (goodyear eagle f1 asymmetric )

Link to comment
Share on other sites

Ai ceva idee cat ajunge un "box" pentru 320?

 

Stii vre-un furnizor serios, am observat ca sunt mai scumpe fata de solutia cu modificareade soft.

 

In austria si germania se poarta powerbox-ul.

 

Avand in vedere ca reprezinta "ceva" fizic, care costa (cat de putin dar costa) si ca se poate revinde daca nu consideri ca te multumeste mi se pare normal sa fie ceva mai scumpe.

 

Din pacate nu te pot ajuta in timp util pt ca voi reveni in tara abia in martie-aprilie dar sunt sigur ca sunt pe forum destui care au si sunt multumiti

Personal as fi foarte suspicios daca ar fi vorba de ceva mai ieftin de 100 Euro, ar trebui multa munca de lamurire (oricum trebuie:) )

dar si 300-400 de lire mi se pare absurd.

Eu unul voi avea ceva la 200 Euro dar cu multe optiuni ca de ex regimul de intrare si iesire in functie de incarcare (nu e sanatos sa intre prea de "jos" si sa lucreze pana foarte "sus") - nu ma intereseaza viteza finala maxima - mai mult acceleratia si extinderea plajei cuplului

 

Cred ca se poarta pt ca in general au masini in garantie iar daca se intampla ceva e aproape imposibil de demonstrat ca ai avut asa ceva pe masina. Binenteles ca marile companii producatoare sunt impotriva imbunatatiri ieftine a performantelor de aia bmw a criptat eltimele ECU

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se poarta pt ca in general au masini in garantie iar daca se intampla ceva e aproape imposibil de demonstrat ca ai avut asa ceva pe masina.

 

Bineinteles.Din cauza asta exista expresia asta:"hotul neprins este negustor cinstit".

Adica, cu alte cuvinte, este ok sa fii un gunoi de om daca altii nu stiu. :)

Link to comment
Share on other sites

Unii oameni scapa din vedere niste aspecte esentiale.

Pai baiatu' asta de facu din masina avion, si consuma 10% uita ca:

- probabil inainte de modificari, nu o chinuia la linii si cu "fuuummm mmmm mmm" la fiecare 100 de metri;

- jantele alea replica CSL n-or fi tocmai dintre cele mai usoare jante; cu tot cu cauciucuri cred ca au undeva pe la 150-160% greutatea celorlalte.

- lasand la o parte parerile lui @Bavaria, ca sigur ma contreaza iar, si eu fac chip, si cred ca ti-as da una-n teasta sa vii dupa si sa-mi zici ca masina consuma mai mult, da' ca trebuia sa consume mai putin. In cel mai bun caz masina consuma la fel.

 

Acuma, 100 de km pe care o parcurgi tu si la care raportezi consumul este relativa. Poate nu ma exprim corect, dar cine stie pricepe :). Masina ta a avut suta de km "calibrata" in functie de dimensiunile rotilor stock. Sunt sigur ca si la BMW, ca si la alte marci, in calculator este setata dimensiunea rotilor.

Pai tu, cu jante de 18 + talon la anvelopa, inchipuie-ti ca ai DESFASURAREA/LUNGIMEA rotii mai mare decat la rotile vechi. Implicit, 100 de km cu jante 18 sunt mai lungi decat 100 de km cu jante de 16.

Toate astea, puse cap la cap justifica perfect consumul. Plus faptul ca e BMW, ca daca vroiai consum mai bine te orientai catre PSA, VAG...

 

Este foarte posibil sa am o gandire eronata, asa ca rog colegii sa ma corecteze daca este cazul.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Cred ca se poarta pt ca in general au masini in garantie iar daca se intampla ceva e aproape imposibil de demonstrat ca ai avut asa ceva pe masina.

 

Bineinteles.Din cauza asta exista expresia asta:"hotul neprins este negustor cinstit".

Adica, cu alte cuvinte, este ok sa fii un gunoi de om daca altii nu stiu. :)

Ai dreptate intr-un fel.

Pe de alta parte ei (firmele producatoare) sunt asa pe fata: stii de ce au criptat ECU la 335i? Ca sa nu poata omu sa-l faca mai rapid ca M3-ul!

Asta ce-i?

Pana acum taiau doar garantia daca te atingeai de ecu si sunt perfect de acord - cum sa-ti mai dea garantie pt ceva ce faci cu manuta ta.

Acum au trecut la blocarea acestie posibilitati iar pt mine asta valideaza CHIP-tuningul ca fiind safe: ei stiu ca motoarele nu sunt folosite la adevaratul lor potential dar au si o strategie de marketing pe care tuningul o incurca.

Dar nu e deloc ceva recent : se extinde pe mare numar de ani si la un mare numar de marci. Ce crezi? E profitabil sa ai 3-4 feluri de motoare cu aceeasi capacitate cilindrica si sa faci toat atatea linii de productie ca sa faci piese diferite ? sau e mai simplu sa le faci pe toate IDENTICE si sa le pui (turbine si) softuri diferite? (renault 1.5dci 65-105CP, hyundai 1.3i 65-85CP, bmw 318-320d etc ect etc)

 

Acelasi lucur s-a intamplat acum ani de zile cu procesoarele amd de 600 care puteau rula usor la 900mhz dar ei le-au blocat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.