Jump to content

Cine si-a resegmentat motorul


the_rifle

Recommended Posts

Cine si-a resegmentat motorul in bucuresti,

Cat l-a costat manopera,

Unde l-a facut,

Si cum a iesit...

 

Vreau sa-mi resegmentez motorul si caut pe cineva sa stie sa faca asta nu sa refaca prima data in viata un motor de BMW. Sa iasa foarte bine si sa nu ma jegmaneasca de bani.

Adica preturi decente....

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

M-am sucit... nu-l mai resegmentez... Maine ma duc sa schimb motorul :) . Am discutat si de manopera si tot...

Schimb motoarele cutiile si diferentialele ca pe sosete.... Din 500 in 500 de Km eu schimb o piesa de baza din masina... Nashpa :)

 

Pot spune ca vand chiulasa... garnitura chiulasa noua, Bloc motor fonta , supape, bobine... Dezmembrez motor M50B25 fara vanos... :lol:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Da . asa m-am gandit si eu... Deja am clienti pt chiulasa, si volanta de pe motorul asta care era pe masina. Vand blocul de Fonta daca e interesat cineva... 100 de euro.

 

 

Misto era sa am bani sa-l resegmentez pe asta... In momentul ala aveam motor nou , asa tot o oboseala de motor second am sa am... Daca era vreun M merita sa bag 1500 de euro in el dar asa ma costa 1000 si nu se merita...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

nu merita segmentat un motor...la fostul meu urs daca il refaceam din nou cu segmenti,pistoane si alte cele + manopera ma costa aproape 1000 euro...si pe un alt motor(complect, lipsea doar alternatorul) am dat 240 euro

 

MeritĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ te ĂžinĂŁ multĂŁ vreme.

 

Un motor sh poate pica oricând.

Link to comment
Share on other sites

Asa e ciupane dar n-am acum 1000 de euro.... daca-i aveam si eu optam pt varianta refacere completa motor...

Ca dovada, cu motorul asta am mers 10.000 de km . Doar in 6000 de ture schimbata treapta de viteza dar doar 10.000 de KM...

Inainte am avut un 318is si a tinut motorul O LUNA ( fix 1000 de km)... Deja m-am obishnuit...

Noroc ca sunt piesele ieftine...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu. Pt ca daca-l desfaceam manopera e 15-20 de milioane... CONSTATAREA... Poate sa fie un shurub slab la biela sau un fleac dar nu ma risc sa dau 20 de milioane doar pt a-mi satisface curiozitatea...

 

Mi-am gasit motor si ma duc maine sa-l pun . deja am client pt chiulasa si volanta. Pierd doar 5 -6 milioane plus manopera schimbare motor... E OK....

Mai mult ma costa sa-i cumpar piese noi pt distributie si manopera... Oricum motorul meu consuma cam mult, asta poate e mai in mintile lui... ( plus ca avea si compresia cam varza si mergea si in 5 pistoane... )

Sunt chiar bucuros ca a i-a sunat ceasul... :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Mama!!!...tu schimbi motoarele cum schimb eu uleiul :lol:

 

probabil asta e ultima fita .

 

LOL :) In sfarsit un haz bun :)

 

Uleiul il schimb in 3000 - 3500 sa fiu sigur... dar daca motorul tine 10.000 tot degeaba il schimb in 3000...

 

Spune-mi si mie te rog ca mor de curiozitate ,ce faceai cu masina aia de schimbai vitezele numai in 6000rpm....

 

Asa sunt eu mai turbat in trafic :) ( si pe forum ).... si cam neprietenos de fel... :)

 

E misto in 6000 :D cu a3-a...

 

Am dus deja masina... Cel tarziu marti o iau cred...

Cred ca am sa-i pun roti (copii ) de M pe 17 si amortizoare si arcuri sport.... Vreau sa-i schimb si articulatia fatza dar sa vad cum ma descurc cu banii...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Motorul pe care il pui l-ai verificat?

Cel mai simplu test de compresie la un motor este sa-i scoti furtunul de la epurator si sa verifici daca face presiune pe el (daca scoate gaze) cu motorul pornit. Daca scoate gaze motorul nu va avea viata lunga. O alta varianta ar fi sa il "sugrumi" si sa verifici daca arunca ulei pe la joja (cu joja scoasa) daca arunca la fel este pe duca.

Link to comment
Share on other sites

Motorul pe care il pui l-ai verificat?

Cel mai simplu test de compresie la un motor este sa-i scoti furtunul de la epurator si sa verifici daca face presiune pe el (daca scoate gaze) cu motorul pornit. Daca scoate gaze motorul nu va avea viata lunga. O alta varianta ar fi sa il "sugrumi" si sa verifici daca arunca ulei pe la joja (cu joja scoasa) daca arunca la fel este pe duca.

 

 

Spre rusinea mea habar n-am care e furtunul de la filtrul epurator... Cred ca o sa-i iau compresia clasic, ascult motorul sa nu aiba batai si scot joja sa vad daca-i afecteaza mersul...

 

De ce nu iei un motor de M ? :)

Daca citesti mai sus a zis omul ca nu dispune de bani deocamdata .

 

 

... din pacate...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Cine si-a resegmentat motorul in bucuresti,

Cat l-a costat manopera,

Unde l-a facut,

Si cum a iesit...

 

Vreau sa-mi resegmentez motorul si caut pe cineva sa stie sa faca asta nu sa refaca prima data in viata un motor de BMW. Sa iasa foarte bine si sa nu ma jegmaneasca de bani.

Adica preturi decente....

 

Multumesc

sa inteleg ca l-ai mai segmentat o data . sau de ce intrebi de "resegmentare".

iar cine ti-a cerut 1500 lei pt constatare e cel mai scump mecanic de care am auzit.doar nu ai veyron

Link to comment
Share on other sites

E misto in 6000 :) cu a3-a...

pai asta inseamna ~150km/h, daca zici ca schimbi des in 6000 si tr3 inseamna ca mergi des cu aceasta viteza, ..... in oras?

 

sunt curios.. cat ti-a consumat cel mai mult?

 

Mi se intampla si ziua pe trafic aglomerat cand prind un segment de drum liber ( doua semafoare ) sa-i dau 160...puteti sa credeti sau nu conteaza mai putin...

In general ziua merg pe acelasi segment de drum. Daca sunt primul la un anumit semafor, pana in urmatorul semafor ( chiar daca e trafic ) prind o portiune libera... Pe portiunea respectiva o duc in 160. Adica ajung sa-i dau a 4-tra dupa care incep sa franez...

 

Eu merg mai mult noaptea... Ziua in principiu dorm... Acum e o exceptie...

In forja imi lua 15 noapte in oras... Ziua in trafic mers bara la bara lua cam 23...

 

In 230 consuma 23%

Deci la drum lung mers in treapta de viteza corespunzatoare ( la 3000 de ture ) consuma un litru la 10 km/viteza... Deci la 160 16% iar in 230 23%...

La 90 in a 5- a cosuma cam 6.5%

Link to comment
Share on other sites

Intre tineretului si budapesta... :lol:

Credeam ca motoarele de BMW pt asta au fost facute... :)

 

sa inteleg ca l-ai mai segmentat o data . sau de ce intrebi de "resegmentare".

iar cine ti-a cerut 1500 lei pt constatare e cel mai scump mecanic de care am auzit.doar nu ai veyron

 

Pai ma gandesc ca in fabrica e segmentare iar cand faci singur operatiunea de schimbare segmenti se numeste resegmentare... N-AM ZIS ca l-am mai segmentat odata...

 

Am intrebat vreo 5-6 mecanici (adica vreo 3 mecanici cu atelier in curte si 2-3 service-uri...)

La curte 10-12 milioane, in service 15-20...

La bavaria pt schimbare distributie au cerut 15 milioane.

La un service 8 milioane

La altul 7 milioane

La florica NSL 200 de euro... Asta doar pt distributie ( manopera ) iar piesele de distributie la Bavaria 8,5 milioane... Deci daca aveam de refacut distributie, planat chiulasa, garnituri, manopera segmenti etc saream lejer de 45 de milioane...

 

 

Daca desfaceam motorul si vedeam ca e blocul uzat trebuiau pistoanele schimbate pe cota 1 sau 2 .... doar pistoanele erau 41 de milioane la Bavaria... preturi grave...

 

 

Cu ocazia asta am constatat ceva... Preturile de refacere motor pt M sunt aceleasi ca si pt 325 cu deosebirea ca la M se merita , la 325 nu... acelasi pret pt debitmetru, aceleasi garnituri ( aceleasi garnituri nu aceleasi preturi pt garnituri ) aceeasi segmenti aceleasi preturi pt pistoane etc... Credeam ca M-ul are piese mai rezistente dar se pare ca singura diferenta e capacitatea cilindrica...

 

 

Si alta chestie interesanta... Garnitura de baie de ulei e aceeasi pt E34 E36 Z3 X3 X5 E38 E60 etc :) Destepti astia de la bmw nu ca cei de la renault care pun pana si becuri diferite de la model la model...

 

 

 

Part Cross-reference

RealOEM.com Home

 

Language:

Part 11131437237 (Gasket Steel) was found on the following vehicles:

 

E34: Details on E34

E34 525i Touring, USA

E34 525i Sedan, USA

E34 525ix Touring, Europe

E34 525ix Sedan, Europe

E34 520i Sedan, Europe

E34 520i Touring, Europe

E34 525i Touring, Europe

E34 525i Sedan, Europe

 

E36: Details on E36

E36 320i Sedan, USA

E36 325i Convertible, USA

E36 325i Sedan, USA

E36 325is Coupe, USA

E36 M3 Coupe, USA

E36 323i Coupe, USA

E36 323i Convertible, USA

E36 328i Convertible, USA

E36 328i Sedan, USA

E36 328i Coupe, USA

E36 M3 Convertible, USA

E36 M3 Sedan, USA

E36 320i Convertible, Europe

E36 320i Coupe, Europe

E36 320i Sedan, Europe

E36 325i Sedan, Europe

E36 325i Convertible, Europe

E36 325i Coupe, Europe

E36 M3 Coupe, Europe

E36 M3 Sedan, Europe

E36 M3 Convertible, Europe

E36 320i Touring, Europe

E36 323i Coupe, Europe

E36 323i Touring, Europe

E36 323i Sedan, Europe

E36 323i Convertible, Europe

E36 323ti Compact, Europe

E36 328i Touring, Europe

E36 328i Convertible, Europe

E36 328i Coupe, Europe

E36 328i Sedan, Europe

 

E38: Details on E38

E38 728i Sedan, Europe

E38 728iL Sedan, Europe

 

E39: Details on E39

E39 528i Sedan, USA

E39 525i Touring, USA

E39 525i Sedan, USA

E39 528i Touring, USA

E39 530i Sedan, USA

E39 520i Touring, Europe

E39 520i Sedan, Europe

E39 523i Sedan, Europe

E39 523i Touring, Europe

E39 528i Touring, Europe

E39 528i Sedan, Europe

E39 525i Sedan, Europe

E39 525i Touring, Europe

E39 530i Sedan, Europe

E39 530i Touring, Europe

 

E46: Details on E46

E46 320i Sedan, USA

E46 323Ci Convertible, USA

E46 323Ci Coupe, USA

E46 323i Touring, USA

E46 323i Sedan, USA

E46 325Ci Coupe, USA

E46 325Ci Convertible, USA

E46 325i Touring, USA

E46 325i Sedan, USA

E46 325xi Sedan, USA

E46 325xi Touring, USA

E46 328Ci Coupe, USA

E46 328i Sedan, USA

E46 330Ci Convertible, USA

E46 330Ci Coupe, USA

E46 330i Sedan, USA

E46 330xi Sedan, USA

E46 M3 Convertible, USA

E46 M3 Coupe, USA

E46 320Ci Coupe, Europe

E46 320Ci Convertible, Europe

E46 320i Touring, Europe

E46 320i Sedan, Europe

E46 323Ci Convertible, Europe

E46 323Ci Coupe, Europe

E46 323i Sedan, Europe

E46 325Ci Convertible, Europe

E46 325Ci Coupe, Europe

E46 325i Sedan, Europe

E46 325i Touring, Europe

E46 325ti Compact, Europe

E46 325xi Touring, Europe

E46 325xi Sedan, Europe

E46 328Ci Coupe, Europe

E46 328i Touring, Europe

E46 328i Sedan, Europe

E46 330Ci Coupe, Europe

E46 330Ci Convertible, Europe

E46 330i Sedan, Europe

E46 330i Touring, Europe

E46 330xi Touring, Europe

E46 330xi Sedan, Europe

E46 M3 Coupe, Europe

E46 M3 Convertible, Europe

E46 M3 CSL Coupe, Europe

 

E53: Details on E53

E53 X5 3.0i SAV, USA

E53 X5 3.0i SAV, Europe

 

E60: Details on E60

E60 525i Sedan, USA

E60 530i Sedan, USA

E60 520i Sedan, Europe

E60 525i Sedan, Europe

E60 530i Sedan, Europe

 

E61: Details on E61

E61 525i Touring, Europe

 

E65: Details on E65

E65 730i Sedan, Europe

 

E66: Details on E66

E66 730Li Sedan, Europe

 

E83: Details on E83

E83 X3 2.5i SAV, USA

E83 X3 3.0i SAV, USA

E83 X3 2.5i SAV, Europe

E83 X3 3.0i SAV, Europe

 

E85: Details on E85

E85 Z4 2.5i Roadster, USA

E85 Z4 3.0i Roadster, USA

E85 Z4 M3.2 Roadster, USA

E85 Z4 2.2i Roadster, Europe

E85 Z4 2.5i Roadster, Europe

E85 Z4 3.0i Roadster, Europe

E85 Z4 M3.2 Roadster, Europe

 

E86: Details on E86

E86 Z4 M3.2 Coupe, USA

E86 Z4 M3.2 Coupe, Europe

 

Z3: Details on Z3

Z3 Z3 2.8 Roadster, USA

Z3 Z3 M Coupe, USA

Z3 Z3 M Roadster, USA

Z3 Z3 2.5 Roadster, USA

Z3 Z3 2.5i Roadster, USA

Z3 Z3 2.8 Coupe, USA

Z3 Z3 3.0i Coupe, USA

Z3 Z3 3.0i Roadster, USA

Z3 Z3 2.8 Coupe, Europe

Z3 Z3 2.8 Roadster, Europe

Z3 Z3 M Coupe, Europe

Z3 Z3 M Roadster, Europe

Z3 Z3 2.0 Roadster, Europe

Z3 Z3 2.2i Roadster, Europe

Z3 Z3 3.0i Roadster, Europe

Z3 Z3 3.0i Coupe, Europe

 

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

Piesa 08....

 

Sunt curios daca la bavaria iti dau aceleasi preturi daca zici ca ai un E36 sau un X5.... :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

E misto in 6000 :) cu a3-a...

pai asta inseamna ~150km/h, daca zici ca schimbi des in 6000 si tr3 inseamna ca mergi des cu aceasta viteza, ..... in oras?

 

sunt curios.. cat ti-a consumat cel mai mult?

 

Mi se intampla si ziua pe trafic aglomerat cand prind un segment de drum liber ( doua semafoare ) sa-i dau 160...puteti sa credeti sau nu conteaza mai putin...

In general ziua merg pe acelasi segment de drum. Daca sunt primul la un anumit semafor, pana in urmatorul semafor ( chiar daca e trafic ) prind o portiune libera... Pe portiunea respectiva o duc in 160. Adica ajung sa-i dau a 4-tra dupa care incep sa franez...

 

Eu merg mai mult noaptea... Ziua in principiu dorm... Acum e o exceptie...

In forja imi lua 15 noapte in oras... Ziua in trafic mers bara la bara lua cam 23...

 

In 230 consuma 23%

Deci la drum lung mers in treapta de viteza corespunzatoare ( la 3000 de ture ) consuma un litru la 10 km/viteza... Deci la 160 16% iar in 230 23%...

La 90 in a 5- a cosuma cam 6.5%

 

Te-am mai "contrat" pe un topic ... n-am absolut nimic cu tine dar crede-ma ca nu exista sistem de propulsie care sa aiba asa un consum liniar variabil , doar pe portiuni foarte mici. Nu ai cum sa aplici o asa lege de la 160 la 230!

La 160 NU folosesti nici jumatate din puterea pe care o folosesti la 230

Cu logica asta la 90 ar trebui sa consume 9 nu?

Link to comment
Share on other sites

Prietene tu vezi ce scrie in semnatura ?

Du-te si te plimba ca nu ma intereseaza ce crezi tu !

Da-ti cu presupusul pe topicurile tale sau joaca-te cu prietenii tai la scara ta...

Cap de creta.... Puterea sau cuplul se calculeaza la turatie nu la viteza !

La 90 in 6000 de ture ai aceeasi putere ca si la 230 in 6000 de ture !!!

Dar cum ti-am mai zis ai si tu 35 de posturi si o luna de forum si dai lectii la toata lumea.

 

 

Unii dintre noi stam de catziva ani pe forumul asta si ne simtim ca acasa.

Tu un oaspete nesimtit ai venit intr-o casa, n-ai stat mult pe ganduri si te-ai suit pe masa.

Nu intelegi si trebuie sa-ti zic. Esti nesimtit.

 

Iar acum cu neuronul tau te vei intreba de ce la 90 trage mai bine decat la 230 daca foloseste aceeasi putere...

 

 

 

P.S. Sincer mi se rupe daca ai tu ceva cu mine, logica ta ma oboseste iar parerea ta ma lasa indiferent. Baga-te-n seama cu cine te tolereaza. Mie nu-mi face placere sa ma contrazic cu nimeni dar sunt nevoit sa o fac. DE ACEEA AM O SEMNATURA ! LASA-MA ! UITA-MA ! NU face o pasiune pt mine.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.