Jump to content

Vand Sprint Booster pentru orice BMW dupa 2001


mmc83

Recommended Posts

Sprint Booster este castigatorul “Best New Performance Street Product SEMA 2009”

 

 

Ce face Sprint Booster?

Pe scurt, ofera un raspuns mai prompt al pedalei de acceleratie si elimina lag-ul specific sistemului de acceleratie electronica ETC ( Electronic Throttle Control ).

O descriere tehnica detaliata puteti regasi in fisierul atasat.

 

Este Sprint Booster disponibil si pentru masina mea?

Sprint Booster este disponibil pentru toate modelele BMW dotate cu transmisie Drive-by-Wire – de obicei masini dupa 2000.

In functie de model si de tipul de transmisie manuala, automata sau DSG exista versiuni specifice pentru fiecare masina.

 

Cum se instaleaza Sprint Booster?

Instalarea este plug-and-play si dureaza cateva minute. Nu sunt necesare scule speciale si nici cunostinte avansate de mecanica.

Nu trebuie decat sa intercalati intre cablajul masinii si pedala de acceleratie dispozitivul Sprint Booster si ati finalizat instalarea.

 

Cat costa Sprint Booster?

Pentru membriie bmwclub.ro ofer un pret special ce include un discount de 5%

949 RON

 

Sprint Booter imi afecteaza garantia?

Nu, deoarece nu este afectat nici cablajul original al masinii si nici software-ul de gestiune al acesteia.

 

 

Pentru informatii si comenzi: 0740.011.441 Mihai (Bucuresti)

0724.333.780 Andrei (Brasov)

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze dar nu merge si nici nu imi mai apare functia de edit, este fabricat in Grecia de Boulekos Dynamic, pretul este 949 ron cu tot cu TVA si garantie 2ani, importat direct din Grecia iar preturile in alte locuri de pe glob le puteti verifca imediat cum voi putea pune un link :)

 

Sprint Booster este castigatorul “Best New Performance Street Product SEMA 2009”

 

 

Ce face Sprint Booster?

Pe scurt, ofera un raspuns mai prompt al pedalei de acceleratie si elimina lag-ul specific sistemului de acceleratie electronica ETC ( Electronic Throttle Control ).

O descriere tehnica detaliata puteti regasi in fisierul atasat.

 

Este Sprint Booster disponibil si pentru masina mea?

Sprint Booster este disponibil pentru toate modelele BMW dotate cu transmisie Drive-by-Wire – de obicei masini dupa 2001.

In functie de model si de tipul de transmisie manuala, automata exista versiuni specifice pentru fiecare masina.

 

Cum se instaleaza Sprint Booster?

Instalarea este plug-and-play si dureaza cateva minute. Nu sunt necesare scule speciale si nici cunostinte avansate de mecanica.

Nu trebuie decat sa intercalati intre cablajul masinii si pedala de acceleratie dispozitivul Sprint Booster si ati finalizat instalarea.

 

Cat costa Sprint Booster?

Pentru membriie bmwclub.ro ofer un pret special ce include un discount de 5%

949 RON TVA inclus cu factura si garantie 2 ani

 

Producator Boulekos Dynamic Grecia importator direct Romania.

 

Sprint Booter imi afecteaza garantia?

Nu, deoarece nu este afectat nici cablajul original al masinii si nici software-ul de gestiune al acesteia.

 

 

 

Pentru informatii si comenzi: 0740.011.441 Mihai (Bucuresti)

0724.333.780 Andrei (Brasov)

Link to comment
Share on other sites

ok,garantie 2 ani si factura?aveti si voi treaba aia ca il poti returna in 30 zile daca nu iti convine?

pentru 325 compact 2001 motor M54 transmisie manuala aveti ceva?

 

-DAY MONEY BACK GUARANTEE* This is a product that you need to 'feel' to believe - we are so confident that you will LOVE this product, we are offering a 30-day money back guarantee - no questions asked.

 

asta scrie pe un link dat de tine :) sunt curios daca se aplica si la voi

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

deci... se poate o sesiune de teste cu el, adica ne intalnim, monatm si pe urma vedem cum va place, sau platiti si aveti 3 zile sa testati produsul iar daca nu va place primiti banii inapoi (nu va fi cazul va asigur :) ) iar cat despre softare, avem 2 clienti de BMW care au facut softare la noi si au luat si sprint booster, de obicei veti vedea ca si in USA de exemplu majoritatea care au bmw cu chip-uri au si sprint booster, chipul nereusind sa rezolve problema latentei acceleratiei drive-by-wire. Apropo, facem reducere la achizitii de soft + sprint booster.

 

Pentru 325i compact ,din cate stiu eu e fara cablu de acceleratie fiind modelul de 192CP, deci cred ca merge fara probleme

Link to comment
Share on other sites

deci... se poate o sesiune de teste cu el, adica ne intalnim, monatm si pe urma vedem cum va place, sau platiti si aveti 3 zile sa testati produsul iar daca nu va place primiti banii inapoi (nu va fi cazul va asigur :) ) iar cat despre softare, avem 2 clienti de BMW care au facut softare la noi si au luat si sprint booster, de obicei veti vedea ca si in USA de exemplu majoritatea care au bmw cu chip-uri au si sprint booster, chipul nereusind sa rezolve problema latentei acceleratiei drive-by-wire. Apropo, facem reducere la achizitii de soft + sprint booster.

 

Pentru 325i compact ,din cate stiu eu e fara cablu de acceleratie fiind modelul de 192CP, deci cred ca merge fara probleme

 

 

Salut, prin resoftare "sa rezolve problema latentei acceleratiei" :lol: , binenteles daca sti sa modifici in soft si alceva decat presiunea de alimentare :)

Link to comment
Share on other sites

la 325i nu ai ce presiune sa modifici, se face cu totul altfel, iar problema latentei nu se poate modifica prin resoftare, pentru ca nu exista un asemenea parametru in hartile masinii, despre soft avem mai multe surse, tuneri romani, sau din anglia/germania iar motorul tau l-am mai facut pe alte 2 masini un 325 cabrio din '05 si un 525i...au iesit excelent si proprietarii au fost incantati
Link to comment
Share on other sites

daca nu va place primiti banii inapoi (nu va fi cazul va asigur :lol: )

:) Dezarmant de sincer!

 

 

la 325i nu ai ce presiune sa modifici, se face cu totul altfel, iar problema latentei nu se poate modifica prin resoftare, pentru ca nu exista un asemenea parametru in hartile masinii

 

Nu, dar raspunsul pedalei de acceleratie este dat de parametrii din harta.

De curiozitate, acest Sprint booster, cum face el de elimina latenta? Trimite prin SMS la ECU mesajul "no lag, please"?

Dupa mintea mea, orice intermediere (caci asta face cutiuta asta magica) duce la marirea timpului de raspuns.

Explica-ne si noua, te rugam, principiul de functionare!

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Nu ai dreptate in legatura cu raspunsul acceleratiei, mai ales la masina la care ne referim BMW 325i si daca vrei iti trimit o lista cu hartile din softul (care se citeste la masina asta pentru ca se face un dump partial din eprom), iar despre Sprint Booster te astept fara nici o obligatie sa-l incerci, pentru ca nu eu il produc sa-ti spun ce e inauntru ci pot sa-ti spun doar ce face, iar rezultatul este atat de spectaculos incat din acest motiv mi-am permis sa spun ca nu va fi cazul sa returnez banii nimanui (dupa cum ai vazut a fost sub forma de gluma in primul rand). Oricum un produs cu certificare TUV si castigator al unor premii ca SEMA Best New Product 2009 cred ca poate fi privit diferit fata de un power box sau alta nazdravanie cum se mai vand in zilele noastre.

 

Multumesc si sper sa pot sa va lamuresc cat mai bine posibil cu produsul pe care eu il promovez, pentru asta va spun din nou ca va astept la testare.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, acest Sprint booster, cum face el de elimina latenta? Trimite prin SMS la ECU mesajul "no lag, please"?

Dupa mintea mea, orice intermediere (caci asta face cutiuta asta magica) duce la marirea timpului de raspuns.

Explica-ne si noua, te rugam, principiul de functionare!

Vad ca initiatorul evita sa dea un raspuns, asa ca voi incerca sa-l ajut.

 

E simplu si ... inutil :)

Este un simplu amplificator care face ca atunci cand apesi tu pedala cu 1 cm sa zicem, sa amplifice semnalul dat de pedala si sa transmita la ECU ca ai apasat 3 cm.

Ce face el poti sa faci si tu apasand mai mult pedala.

 

Evident, semnalul dat de jucarioara nu poate depasi semnalul echivalent al apasarii maxime al pedalei. Am zis asta ca nu care cumva sa creada cineva ca mareste puterea sau ceva de genul asta.

 

Doar creeaza iluzia ca uite domne', abia am atins pedala si motorul zboara!

 

Montajul nu elimina nicio latenta.

 

Care ar fi dezavantajele?

Dificultatea de a controla fin turatia motorului.

Cursa moarta a pedalei de acceleratie spre cap de cursa.

Masina devine neplacut de condus.

Link to comment
Share on other sites

Mai degraba as spune ca i-am ajutat pe ceilalti useri sa inteleaga ce face chestia aia. Sa nu se astepte la minuni.

 

Postul meu este in litera si spiritul acestui forum :

 

1. Acesta este un forum dedicat pasionatilor de BMW.

2 Forumul doreste sa-si ajute membrii sa-si cunosca si sa-si ingrijeasca cat mai bine masina sau motocicleta.

3 Forumul nu este orientat in scop comercial. Anunturile de vanzare de pe acest forum sunt acceptate in masura in care ajuta forumul sa-si indeplineasca primele 2 obiective. Atat.

Link to comment
Share on other sites

Sal,am un 318i-2001.11,143cp 16v,cu soft cu tot cat costa la tine,si ce putere se adauga,o urci la 160cp?Multumesc.

 

softul va fi in jurul valorii de 155cp si 220Nm iar pretul pentru ambele produse este de 1700 ron

 

Cat priveste comentariile mai mult decat neavizate si exprimate intr-o maniera foarte "constructiva" de catre DL. Moderator, nu pot decat sa ma mahneasca si sa ma faca sa-mi dau seama ca dansul este probabil SINGURUL care a montat acest produs pe masina sa si a observat toate acele reactii pe care le-a descris, eu si clientii care folosesc deja acest produs pe masinile lor, cat si organismul TUV si SEMA , suntem niste victime ale unei inselatorii iar toti ne chinuim sa ne controlam si sa conducem masinile din dotare.

 

 

In continuare va lansez invitatia de a vedea cum functioneaza acest produs iar apoi ma supun unei dezbateri oricat de dure...DAR HAI SA FIM CORECTI SI SA VORBIM IN CUNOSTINTA DE CAUZA !

 

Va multumesc atat pentru critici cat si pentru interesul manifestat in legatura cu Sprint Booster!

 

Mai jos o descriere mai detaliata a modului de functionare:

 

Sprint Booster is a system of continuous measurements and transformations of signals which come from the potentiometer of electronic acceleration pedal of new technology cars.

Lately there has been an increase in the complaints of drivers of new technology cars with electronic acceleration pedal, concerning lack of the acceleration pedal reply to the driver's orders. In new technology cars, the command of acceleration is not transmitted with the traditional cable, (mechanic way). The command is transmitted from the driver's foot to the ECU (electronic control unit), with a potentio-meter. (Electronic acceleration pedal). The application of the electronic acceleration has as a result the bad acceleration of the car and the problems caused in the overacting and generally the circulation of vehicles.

 

Sprint Booster is coming to cover the disadvantage of poor acceleration of cars equipped with electronic acceleration pedal.

The basic operation of the Sprint Booster is the digital transformation of the signals of the potentiometer with proper software and their transmission to the control unit.

Sprint Booster is fully applied as it refers to changing of the signals of electronic acceleration pedal, and it does not alter the structure of the central program of the car.

The signals from the acceleration potentiometer are smoothed and directed to the A/D input of the microprocessor. The microprocessor is programmed to measure the signals from the acceleration pedal with priorities, and to calculate the change of the angle of the potentiometer of acceleration pedal, (angular speed). Then the program multiplies the signal's rates by an algorithm which is determined by the rate of the angular speed of the acceleration potentiometer.

The signals at the entry of the microprocessor are compared between each other as well as the altered signals at the exit of the microprocessor. Another algorithm oversees the comparisons of the signals and decides on whether the entry signals and their transformations should be accepted before being sent to the exit the device.

Sprint Booster has passed successfully the TUV tests (TUV SUD Automotive) and it is certified with European Conformity type approval ( EC type approval mark No e24031712 )with regard to Directive 72/245/EEC as last amended by Directive 2006/28/EC.  

Link to comment
Share on other sites

Sal,am un 318i-2001.11,143cp 16v,cu soft cu tot cat costa la tine,si ce putere se adauga,o urci la 160cp?Multumesc.

 

softul va fi in jurul valorii de 155cp si 220Nm iar pretul pentru ambele produse este de 1700 ron

 

 

Un chip costa undeva la vreo 200 - 225 de euro si obtine exact aceleasi rezultate... Cel putin asta este pretul meu. Si nu, nu caut sa-mi fac aici reclama. Nici nu am topic de reclama pe acest forum. O spun doar ca fapt divers.

 

Cat despre modul sau de functionare nu ai spus nimic concret. Doar un copy-paste de pe un site...

Sunt ferm convins ca modul sau de operare este exact cel descris de @paul! Caci altfel, aceasta cutiuta nu ar face nimic altceva decat sa incetineasca acceleratia, deoarece functioneaza ca un intermediar. La randul sau trebuind sa proceseze datele provenite de la pedala, sa le "modifice" si apoi sa le transmita catre ECU. Ceea ce ar insemna timp de raspuns mai mare!

@paul a atins un punct esential al problemei: unde va fi "blana" pedalei in cazul asta?

Link to comment
Share on other sites

Cat priveste comentariile mai mult decat neavizate si exprimate intr-o maniera foarte "constructiva" de catre DL. Moderator, nu pot decat sa ma mahneasca si sa ma faca sa-mi dau seama ca dansul este probabil SINGURUL care a montat acest produs pe masina sa si a observat toate acele reactii pe care le-a descris, eu si clientii care folosesc deja acest produs pe masinile lor, cat si organismul TUV si SEMA , suntem niste victime ale unei inselatorii iar toti ne chinuim sa ne controlam si sa conducem masinile din dotare.

 

Sprint Booster has passed successfully the TUV tests (TUV SUD Automotive) and it is certified with European Conformity type approval ( EC type approval mark No e24031712 )with regard to Directive 72/245/EEC as last amended by Directive 2006/28/EC.  

Ia mai taie un pic din aiureli, daca vrei sa mai ramai printre noi. Crezi ca s-a intalnit hotu' cu prostu', crezi ca tu ai inventat apa calda?

Din ultimul tau post se poate trage o singura concluzie - incerci sa tragi teapa, prin prezentarea eronata a realitatii.

 

In postul meu anterior am descris EXACT ce face inutilitatea aia pe care incerci tu sa o prezinti ca pe marea descoperire. Stiu bine despre ce vorbesc. Sprint Booster nu face altceva decat sa amplifice semnalul furnizat de pedala de acceleratie, ca sa creeze iluzia ca motorul e mai potent. Nu imbunatateste nimic.

 

Tu insa ne dai niste argumente care efectiv ne insulta inteligenta.

 

1. Nu mai te folosi de TUV ca de o recomandare pentru calitatile produsului. TUV nu atesta calitatea unui produs, ci a procesului de fabricatie. Pot obtine certificare TUV si pentru producerea unui colac de salvare facut din ciment. Pe TUV nu-l intereseaza daca respectivul colac e sau nu util.

 

2. Directivele pe care le-ai trantit acolo (te-ai gandit tu ca da bine si ajuta sa-i ametesti pe creduli) nu au nicio legatura cu calitatile produsului.

3. Directiva 72/245/EEC se refera la eliminarea paraziĂžilor radioelectrici produsi de motoarele cu aprindere prin scanteie care echipeaza autovehiculele (suppression of radio interference produced by spark-ignition engines fitted to motor vehicles).

Evident e bagata din burta, nu are nici in clin nici in maneca cu calitatile minune pe care le asociezi tu produsului.

 

4. Omologarea EC nu are nici ea ABSOLUT nicio legatura cu calitatile produsului. Au sigla EC si instalatiile alea de brad chinezesti care explodeaza cand le bagi in priza sau adidasii Adibas sau Mike :).

 

Consider prezentarea ta ca fiind vadit eronata si cu intentia clara de a induce in eroare userii, prezentand argumente false sau fara relevanta.

 

Pentru cei ce vor mai multe detalii am atasat un pdf care contine descrierea produsului si prezinta chiar si cateva masuratori facute cu si fara el.

 

SprintBooster.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Cumpara careva? :)

 

Sa imi zica si mie cum e. Ar fi frumos sa raspunda foarte repede la acceleratie(ferrari style :twoup: ).

 

 

Deci este money-back daca nu sunt multumit?

am luat eu pana la urma unul in probe si cred ca o sa il pastrez,se pare ca face ceea ce spune acolo,cum exact nu imi dau seama dar o sa mai studiez.O sa am un drum pe la munte si o sa il testez mai exact extraurban.Eventual o sa iau si niste valori cu INPA sa vad exact ce valori am .Pana acum masina raspunde mult mai repede la acceleratie iar pedala se termina ceva mai repede(adica ultima cursa a pedalei nu prea mai exista) /Oricum mai scriu aici impresii

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Am pus si eu pe Mini Cooper,face ce scrie pe site,te misti un pic mai repede cu pedala de acceleratie,pe setare LED verde este O.K. in oras,pe LED rosu e bun la liniute si pe Transfagarasan.Benzina se duce mai repede din rezervor.Pretul este MARE,asteptam prietenii din China sa ne faca un bine la 20-30 Euro.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.