Jump to content

Vand Sprint Booster pentru orice BMW dupa 2001


mmc83

Recommended Posts

descrierea lui paul este corecta si adevarata ...

pedala electronica transmite parametrii la ECU cu ajutorul celor 2 senzori de pe ea.

de stiut ca nu are 1 senzor ci 2, pentru plauzabilitate si safety reasons.

valorile acestor senzori sunt proportionale, la unele masini senzorul 2 avand jumate din valoarea senzorului 1 iar la altele sunt complementare (suma celor doi fiind constanta comportandu-se ca un checksum).

numele lor in soft sunt pedal value sensor (PVS) 1 si 2, asa ii gasiti si in INPA si sunt masurati in V (volti).

foarte important este ca interpretarea si transmiterea lor la ECU se face foarte rapid, intr-o recurente de 10 milisecunde, lucru foarte important si pentru alti parametrii ai motorului.

daca se interpune vreun box ca acesta de la vanzare, aceasta recurenta se va pierde sau va fi intarziata.

este un dispozitiv foarte simplu care foloseste, asa cum descria acel post in engleza, un algoritm de multiplicare, adica si o simpla inmultire poate fi numita un algoritm.

cu alte cuvinte output(n) = input(n-1) * factor. adica pentru valoarea curenta trimisa la ECU se interpreteaza valoarea citita de la pedal dar dintr-o recurenta trecuta (ciclu). am scris n-1 ca fiind recurenta trecuta, desi datorita intarzierilor pierderea este mai mare si poate fi chiar n-10.

poate fi chiar daunator unuia care-i tremura piciorul pe acceleratie, transmitand eronat si decalat semnalul.

impresia de putere mai mare vine de la faptul ca actiunea de apasare a pedalei cu 1 cm este transmisa la ECU ca si o apasare de x cm. de aceea partea de final a pedalei nu mai exista pentru ca inmultirea cu acel factor este totusi limitata pentru ca suma celor doi senzori ai pedalei sa fie constanta, altfel intervine diagnoza de plauzabilitate si raporteaza unu din cei doi senzori defecti, facand imposibila continuarea drumului pana la rezolvarea problemei (stergerea erorii).

M. Benz a avut multe probleme cu senzorii de pedala, pentru ca incercat sa adopte OEM o astfel de solutie, dupa care a renuntat la ea.

 

as vrea sa-i rog pe cei care au luat in teste jucaria sa ne spuna cateva cuvinte despre comportamentul masinii la o accelerare brusca urmata de o frana de motor. cum se comporta la aceasta frana de motor ? eu zic ca e evidenta intarzierea si mai bruscanta pentru sofer. de asemenea as dori sa testati accelerare combinata de pedala + increase-ul de pe tempomat. dupa astea puneti va rog INPA sau DIS pe masina si sa ne ziceti daca nu apar erori de PVS.

 

referitor la chiptuning, se poate modifica zona de calibrari din ECU pentru a obtine acest rezultat, doar ca este unsafe, si binenteles greu de modificat astfel incat sa se pastreze plauzabilitatea dintre cei 2 senzori.

de amintit ca folosirea unui astfel de produs afecteaza negativ sistemul de injectie. la un burst de accelerari complete puteti observa mai mult fum datorita arderii incomplete de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Orice intrebari, comantarii, nelamuriri ati avea legate de Sprint Booster va rapund cu cea mai mare placere in thread-ul acesta.

Suntem importatorii oficiali in Romania si pana acum am avut ocazia sa testam Sprint Boostere pe o gama variata de modele BMW, de la M3 la 320d.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=96189&st=20

 

ba mai mult, am pus la bataie pentru membrii BMW CLUB 2 bucati pentru testare gratuita. Fara nici un fel de obligatii.

Tot ceea ce cer insa este ca discutia sa fie axata doar pe impresiile bazate pe utilizarea EFECTIVA a acestui produs si nu pe teorii nefondate.

Link to comment
Share on other sites

descrierea lui paul este corecta si adevarata ...

pedala electronica transmite parametrii la ECU cu ajutorul celor 2 senzori de pe ea.

de stiut ca nu are 1 senzor ci 2, pentru plauzabilitate si safety reasons.

valorile acestor senzori sunt proportionale, la unele masini senzorul 2 avand jumate din valoarea senzorului 1 iar la altele sunt complementare (suma celor doi fiind constanta comportandu-se ca un checksum).

numele lor in soft sunt pedal value sensor (PVS) 1 si 2, asa ii gasiti si in INPA si sunt masurati in V (volti).

foarte important este ca interpretarea si transmiterea lor la ECU se face foarte rapid, intr-o recurente de 10 milisecunde, lucru foarte important si pentru alti parametrii ai motorului.

daca se interpune vreun box ca acesta de la vanzare, aceasta recurenta se va pierde sau va fi intarziata.

este un dispozitiv foarte simplu care foloseste, asa cum descria acel post in engleza, un algoritm de multiplicare, adica si o simpla inmultire poate fi numita un algoritm.

cu alte cuvinte output(n) = input(n-1) * factor. adica pentru valoarea curenta trimisa la ECU se interpreteaza valoarea citita de la pedal dar dintr-o recurenta trecuta (ciclu). am scris n-1 ca fiind recurenta trecuta, desi datorita intarzierilor pierderea este mai mare si poate fi chiar n-10.

poate fi chiar daunator unuia care-i tremura piciorul pe acceleratie, transmitand eronat si decalat semnalul.

impresia de putere mai mare vine de la faptul ca actiunea de apasare a pedalei cu 1 cm este transmisa la ECU ca si o apasare de x cm. de aceea partea de final a pedalei nu mai exista pentru ca inmultirea cu acel factor este totusi limitata pentru ca suma celor doi senzori ai pedalei sa fie constanta, altfel intervine diagnoza de plauzabilitate si raporteaza unu din cei doi senzori defecti, facand imposibila continuarea drumului pana la rezolvarea problemei (stergerea erorii).

M. Benz a avut multe probleme cu senzorii de pedala, pentru ca incercat sa adopte OEM o astfel de solutie, dupa care a renuntat la ea.

 

as vrea sa-i rog pe cei care au luat in teste jucaria sa ne spuna cateva cuvinte despre comportamentul masinii la o accelerare brusca urmata de o frana de motor. cum se comporta la aceasta frana de motor ? eu zic ca e evidenta intarzierea si mai bruscanta pentru sofer. de asemenea as dori sa testati accelerare combinata de pedala + increase-ul de pe tempomat. dupa astea puneti va rog INPA sau DIS pe masina si sa ne ziceti daca nu apar erori de PVS.

 

referitor la chiptuning, se poate modifica zona de calibrari din ECU pentru a obtine acest rezultat, doar ca este unsafe, si binenteles greu de modificat astfel incat sa se pastreze plauzabilitatea dintre cei 2 senzori.

de amintit ca folosirea unui astfel de produs afecteaza negativ sistemul de injectie. la un burst de accelerari complete puteti observa mai mult fum datorita arderii incomplete de combustibil.

in mare e corect ce zici tu pe acolo,atat ca pe INPA nu am avut depasiri la PWG si nici vreo eroare,ma rog mai testez,la accelerari si frana de motor nu am sesizat nici o diferenta(eu am si CDV-ul scos nu stiu cat de mult conteaza si asta).Personal am pastrat sprintboosterul si acum are cam 6 luni de cand e pus pe masina.Daca mai ai intrebari iti raspund.

PS:ma rog nu am inteles afirmatia : " poate fi chiar daunator unuia care-i tremura piciorul pe acceleratie, transmitand eronat si decalat semnalul

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

referitor la chiptuning, se poate modifica zona de calibrari din ECU pentru a obtine acest rezultat, doar ca este unsafe, si binenteles greu de modificat astfel incat sa se pastreze plauzabilitatea dintre cei 2 senzori.

de amintit ca folosirea unui astfel de produs afecteaza negativ sistemul de injectie. la un burst de accelerari complete puteti observa mai mult fum datorita arderii incomplete de combustibil.

 

Nu la toate tipurile de ECU se poate modifica throttle response-ul. Atat prin modificarea throttle response-ului din software ( la cele la care este posibil acest lucru) cat si cu Sprint Booster-ul nu se pierde "plauzabilitatea" dintre cei 2 senzori. Lucru foarte simplu de verificat si pe care ti l-a confirmat si Alex.

 

De unde ai dedus ca folosirea unui astfel de produs afecteaza negativ sistemul de injectie ? Unde ai observat tu acest lucru ?

 

Fapte nu vorbe:

http://www.amc-motorsport.ro/chiptuning-feedback puteti gasi feedback coerent si corect referitor la acest produs.

De asemenea, pe forumul garajul am facut o sesiune de testare care s-a bucurat de mare succes si in urma careia multi testeri au decis sa pastreze Sprint Boosterele.

detalii aici http://www.garajul.ro/forum/index.php/topic/18404-sprint-booster/ e un topic lung, dar bazat pe experiente concrete.

 

@mihaye46

 

nu "dispare" kickdown-ul. Imagineaza-ti ca ceea ce face Sprint Boosterul este sa ii spuna ECU-ului ca tu apesi pedala de acceleratie mai tare si mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.