Jump to content

pompa rezervor e39 520d 2000


dolphi30

Recommended Posts

am schimbat pompa din rezervor si motorina nu reusea sa treaca de furtunele din rezervor si sa plece pe tur din partea cealalta a rezervorului,din stanga.mecanicul a pus un furtun direct din pompa pana la plecarea turului din rezervor. a mers timp de 30 min si sa oprit,pompa merge dar motorina in filtru nu este,nu stiu ce sa mai fac,ca in mecanici mi-am c-am ;pierdut increderea merci frumos
Link to comment
Share on other sites

Deci nu trebuie anulat nimic caci i-ti ramane rezervorul de la pompa gol,de aia nu-ti ajunge motorina la filtru.Practic tu ai mai mers exact cat s-a facut transferul in rezervorul celalalt.

 

Pune inapoi cum a fost si fa-i plinul;daca ai schimbat pompa cu una SH iar ai facut nimic,cumpara un cartus nou.

 

Transferul dintr-un rezervor in altul se face mai ciudat...sa zic asa...presiunea din primul furtun antreneaza motorina din al doilea rezervor printr-un stut,nu stiu cum sa te fac sa intelegi caci eu m-am chinuit o luna pana i-am dat de cap,ba chiar ma gandeam sa gauresc rezervoarele pe dedesubt si sa le unesc cu un furtun.

 

Deci repet:numai pompa noua!

Link to comment
Share on other sites

Deci nu trebuie anulat nimic caci i-ti ramane rezervorul de la pompa gol,de aia nu-ti ajunge motorina la filtru.Practic tu ai mai mers exact cat s-a facut transferul in rezervorul celalalt.

 

Pune inapoi cum a fost si fa-i plinul;daca ai schimbat pompa cu una SH iar ai facut nimic,cumpara un cartus nou.

 

Transferul dintr-un rezervor in altul se face mai ciudat...sa zic asa...presiunea din primul furtun antreneaza motorina din al doilea rezervor printr-un stut,nu stiu cum sa te fac sa intelegi caci eu m-am chinuit o luna pana i-am dat de cap,ba chiar ma gandeam sa gauresc rezervoarele pe dedesubt si sa le unesc cu un furtun.

 

Deci repet:numai pompa noua!

asa e,am inebunit astazi si eu si mecanicul,pompa e noua,doar ca supapa de le furtun nu stiu daca mai e in regula,ma refer la tur aia subtire din cele doua,dar tot nu trece motorina spre filtru,aici e neintelegerea,pompa e recomandata de mai multi mecanici ca fiind buna, VDO cu presiunea de 0,5 bari.nu stiu ce sa mai fac,merci frumos

Link to comment
Share on other sites

Varianta cea mai simpla si sigura este sa schimbi toata tubulatura dintre rezervoare,daca a fortat un pic mai tare cand a desfacut supapa(si sigur s-a intamplat asta) i-ti ramane blocata,ori a tras si a intins arcul de la supapa,eu stiu ce a-ti mai facut pe acolo...

 

Cu innebunitul te cred,am trecut prin asa ceva cu pompa mea,cunosc sentimentul.

 

Ultima incercare fa-o cu rezervorul plin,dar cu conditia sa ai toate montate la locul lor. Succes.

Link to comment
Share on other sites

Varianta cea mai simpla si sigura este sa schimbi toata tubulatura dintre rezervoare,daca a fortat un pic mai tare cand a desfacut supapa(si sigur s-a intamplat asta) i-ti ramane blocata,ori a tras si a intins arcul de la supapa,eu stiu ce a-ti mai facut pe acolo...

 

Cu innebunitul te cred,am trecut prin asa ceva cu pompa mea,cunosc sentimentul.

 

Ultima incercare fa-o cu rezervorul plin,dar cu conditia sa ai toate montate la locul lor. Succes.

ok,merci frumos,asa sa si intamplat,o sa cumpar alta tubulatura,rezervorul plin si doamne ajuta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

practic ce se intampla la tine e ori ai probleme cu LEFT SUCKING JET PUMP care e in rezervor in stanga e u supapa .. prin care trimite motorina in partea drepta . ori ai probleme cu filtrul e infundat . si pompele nu pot face barii necesari . ca sa ajunga motorina la motor . dar cel mai sigur LEFT SUCKING JET PUMP . daca spui ca pompa din drepta e buna. si aia de sub masina se aude.

 

si ai mare grija ca daca ramai fara motorina poti arde pompa din rezervor . daca iti sare cumva siguranta din bord. o pui inapoi si astepti 20 30 minute ptr ca sare din cauza ca pompa aia e incinsa. la mine sa topit cu totul . ca am pus imediat siguranta inapoi .si am incercat sa pornesc masina.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/LHD/A/2002/march/browse/fuel_supply/fuel_pump_and_fuel_level_sensor/ despre piesa 7 vorbeam .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.