Jump to content

ce ar putea fi


bobyxxl

Recommended Posts

va salut.am si eu urmatoarea problema.detin un 320d din 2001 si de curand m-a lasat turbo.am refacut turbina la bucuresti l-a o firma totul este ok,masina trage bine pana pe la 140-150 km la ora.dupa aceasta viteza ajunge la 180 dar ai trebuie foarte mult timp dar mai sus de aceasta viteza nu mai vrea.adica nu mai am pedala si nici turometrul nu mai creste mai mult de 3 mii si ceva de ture.nu sunt un vitezoman dar e deranjabil faptul avand in vedere ca am mers cu aceiasi masina inainte si a prins vreo 220 km/h dupa kilometraj.precizez ca are toate filtrele schimbate,uleiul,numai filtrul epurator l-am curatat doar.ce ar putea sa fie?

multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

va salut.am si eu urmatoarea problema.detin un 320d din 2001 si de curand m-a lasat turbo.am refacut turbina la bucuresti l-a o firma totul este ok,masina trage bine pana pe la 140-150 km la ora.dupa aceasta viteza ajunge la 180 dar ai trebuie foarte mult timp dar mai sus de aceasta viteza nu mai vrea.adica nu mai am pedala si nici turometrul nu mai creste mai mult de 3 mii si ceva de ture.nu sunt un vitezoman dar e deranjabil faptul avand in vedere ca am mers cu aceiasi masina inainte si a prins vreo 220 km/h dupa kilometraj.precizez ca are toate filtrele schimbate,uleiul,numai filtrul epurator l-am curatat doar.ce ar putea sa fie?

multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

Ar putea fi mai multe:

 

1. Reconditionarea turbinei nu s-a facut corespunzator

 

2. Nu ti-au fixat bine furtunele si racordurile de pe traseul de admisie si iti scapa presiune.

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca nu e comonrail eu as zica ca e injectorul cu fir :lol:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

la diagnoza iese

 

asta pt ca el e cel care ii zice pompei la anumite turatii "acu ar fi momentul sa dai debit" si nu face pt ca e bolnav :)

 

edit:) am uitat sa precizez nr piesei :) 7 din llink

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca este de la acel injector,masina porneste perfect,nu scote fum,trage foarte bine,sigur este ceva legat de turbina pentru ca inainte a mers perfect.si acum pana la 140-150km/h merge perfect.mi-a spus cineva sa nu fie de la tija aceia care vine pe vacumul acela de la turbo.

 

 

injectorul nu e dus din punc de vedere mecanic ci electric

 

nu mai transmite pompei cand masina se afla in sarcina ca pompa sa regleze debitul corespunzator

 

 

daca trage foarte bine nu e nici de la turbina ca daca ar fi nu ar trage

 

 

fa testul cu motorul cald -> in trapta 2 sau 3 lipeste pedala de podea si pe la 1700 -> 2000 vei simtii cum te "lipeste de scaun"

 

 

daca nu, e turbina, ca nu e actionata, ca scapa aerul pe undeva, asta trebuie sa descoperi daca zici ca ai reconditionat-o

 

insa este test pt turbina sa vezi daca creaza presiunea corecta si pt "cuperca" de pe turbina, si binenteles si pt injectorul suspectat de mine :)

 

succes :lol:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.