Jump to content

E36 316i problema turatie, ce componenta e de vina?


Recommended Posts

Masina e E36 316i M43,am mai citit pe forum cineva are aceeasi problema si cauta si el un raspuns.La el pe langa aceasta problema are si consum marit.

Deci cand motorul e rece relantiul oscileaza cateva minute de la 800 la 1200 de ture,urca-coboara si tot asa.

In mers de ex. cand ma apropii de un semafor si scot din viteza, pana la oprire si in momentul opririi relanti-ul sta cam la 1000,la cateva secunde

dupa ce masina s-a oprit pe loc,relantiul coboara normal la 7-800.Deci are o intarziere,daca masina e in mers pe liber relanti-ul nu coboara ,se mentine pe la 1000 pana scade viteza la 0km,abia apoi isi revine si el.Ce componenta e de vina regulatorul de relanti,sonda lambda?.Banuiesc ca debitmetrul nu e

de vina-colegul cu aceeasi problema si-a verificat debitmetrul si e ok.Deci la el se manifesta la fel,si are si un consum mare.

Link to comment
Share on other sites

ingineru' daca si a ta face la fel inseamna ca M43 are o buba comuna.Zici ca ai schimbat piese ce tin de problema asta?

piesele schimbate au fost cu proba,nu am cumparat.

 

am avut probleme cu ralantiul si am schimbat/incercat tot,pana la urma s-a dovedit a fi DME-ul de vina.

 

pisica merge brici,nu ma deranjeaza ca sta o secunda la 1.000ture si revine la 7-800.

Link to comment
Share on other sites

A mea facea la fel pana i-am gasit un furtunel lipsa intre carterul motorului si intrarea dinspre regulatorul de relanti in galeria de admisie...acum sta la 600rot/min de parca acolo e lipit acul....mai e un furtun mai grosut intre carterul motorului si cotul gofrat dintre debitmetru si galeria de admisie....eu zic sa verificati toate furtunele....daca cotul ala e fisurat, trage aer fals si nu e bine.....

ingineru', ai schimbat DME-ul sau l-ai resoftat? Cum ti-ai dat seama ca a fost el de vina? Ai luat prin eliminare?

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

A mea facea la fel pana i-am gasit un furtunel lipsa intre carterul motorului si intrarea dinspre regulatorul de relanti in galeria de admisie...acum sta la 600rot/min de parca acolo e lipit acul....mai e un furtun mai grosut intre carterul motorului si cotul gofrat dintre debitmetru si galeria de admisie....eu zic sa verificati toate furtunele....daca cotul ala e fisurat, trage aer fals si nu e bine.....

ingineru', ai schimbat DME-ul sau l-ai resoftat? Cum ti-ai dat seama ca a fost el de vina? Ai luat prin eliminare?

 

la e36 singurul furtun ce iese din carter merge la PCV si e bun furtunul meu.

 

la motoarele in 6 cilindri e si celalat furtun,il am pe e34.

 

da,prin eliminare am rezolvat.testerul spunea senzor o2,debitmetru....adica aberatii.DME-ul l-am schimbat(nu l-am resoftat,nici nu stiu daca se poate :) ,dar avea pe spate oxid mult pe el,pe fata era curat curat,uita-te in poze)

 

prostia mea a fost ca ralantiul o luase razna dupa ce am spalat(nu eu) masina in tunel.

 

m-am gandit ca a fost pura coincidenta si am inceput timp de 3 luni!!!!sa schimb....tot tot(cu proba din dezmembrari).

 

plasticul din ultima poza trage umezeala,e aproape lipit de placa.plus ca DME-ul nu are nici o cutie de protectie de plastic impotriva apei.

 

acum toarce motorul :lol:

 

post-24010-1260860134_thumb.jpg post-24010-1260860245_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bine banuiesc ca aveai probleme mai mari cu relantiul nu?

Adica la a mea sunt 2 variatii:

-cum am zis ,pe liber de ex cand cobor o panta usor,acul nu se misca sta fix la 1000(poate e normal) si ma opresc trec 3 sec gata scade la 700.

-si mai sunt oscilatii la relanti dar foarte greu de observat ,adica la cateva secunde ,acul joaca in sus si jos maxim cu 100 turatii.

Am observat ca de fiecare data cand pun benzina de la Rompetrol,problema asta dispare.

Nu mi-am mai calculat consumul de mult,dar era ok.

Adica pentru ma baga cu verificarea DME ,trebuie sa fie mai grava treaba cu relantiul,sau si la tine erau problemele astea?

Link to comment
Share on other sites

Adica pentru ma baga cu verificarea DME

nu am inteles :)

Tastatura bat-o vina!

Vroiam sa zic ,ca pentru a incepe sa verific DME masina ar trebui sa aiba simptome mai grave ,nu cum face acum.

Adica la tine problema era mai grava ,de te-ai gandit ca e calculatorul,nu?

Link to comment
Share on other sites

O sa-mi demontez si eu dme-ul sa vad daca nu cumva e oxidat...nu l-am desfacut niciodata....ma bate gandul sa nu fie sonda lambda...dar aia chiar nu stiu cum pot sa o verific....adica cineva mi-a spus sa o scot de pe pozite=ie si sa vad daca se schimba in bine mersul motorului.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.