Jump to content

motor de e36 pe e46


crsbmw

Recommended Posts

E aceeasi cutie de viteze din cate stiu eu.

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

Part Cross-reference

RealOEM.com Home

 

Language:

Part 23001434415 (Rmfd-5 speed gearbox) was found on the following vehicles:

 

E36: Details on E36

E36 318i Sedan, USA

E36 318i Convertible, USA

E36 318is Coupe, USA

E36 318ti Compact, USA

E36 316g Compact, Europe

E36 316i Touring, Europe

E36 316i Coupe, Europe

E36 316i Sedan, Europe

E36 316i 1.6 Compact, Europe

E36 316i 1.9 Compact, Europe

E36 318i Convertible, Europe

E36 318i Touring, Europe

E36 318i Sedan, Europe

E36 318is Sedan, Europe

E36 318is Coupe, Europe

E36 318ti Compact, Europe

 

E46: Details on E46

E46 316Ci Coupe, Europe

E46 316i 1.6 Sedan, Europe

E46 316i 1.9 Sedan, Europe

E46 318Ci Coupe, Europe

E46 318i Sedan, Europe

E46 318i Touring, Europe

 

Z3: Details on Z3

Z3 Z3 1.9 Roadster, Europe

 

 

Ai scris e46 cu nu stiu cati cai...vezi daca esti pe lista asta si-ti dai raspunsul singur...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Uite pe ebay vinde unu' o cutie cu nr asta de cod 23001434415 si scrie ca e cutie de E36 318i...

 

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...ries&_fvi=1

 

 

Codul e 23001434415 iar pe realoem.com pt codul respectiv zice ca e cod pt cutie ce s-a pus pt toate modelele din lista aia...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

poi daca s-ar potrivi cutia de la e46? ar trebui sa mai umblu la cardan+diferential etc? nu ar merge inlocuit doar motorul? momentan nu m-am apucat de nimic pt k am ceva bani dar dupa sarbatori vreau sa fac schema asta. si de aceea mai intai ma interesez pe ici pe colo ca nu vreau sa regret pe urma si sa... :)
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa umbli domnule la nici un cardan sau diferential daca se potriveste pe cutie...

Ce itit pui un motor de 300 de cai pe cutia asta ca sa fii obligat sa schimbi tot trenul de rulare sau transmisia ? Oricum cutiile sunt gandite sa reziste la o putere de 30-40% mai mare. Exista o marja de eroare. Adica daca ai 100 de cai cutia poate rezista in mod cert la 130-140 de cai MINIM.

 

Motorul daca acelasi cod ( nu aceeasi serie ) dau ex M50, M52 , M54 etc si aceeasi capacitate nu trebuie declarat la RAR dar in cazul tau trebuie declarat pt ca oricum e considerata modificare artizanala pt simplu motiv ca E46 nu a iesit pe portile fabricii cu motor de E36.

Cu electrica nu e mare bataie de cap... Pt un bucatar sau frizer poate fi greu dar pt unul care e electrician auto sau pur si simplu a mai schimbat motoare de pe masini la viata lui, nu e mare inginerie. Oricum iti trebuie si partea electrica pt motorul pe care vrei sa-l cumperi.

 

Peste cateva zile ma duc sa-mi iau masina de la mecanic... Eu sunt la al 3-lea schimb de motor in 2 ani asa ca nu mai imi pare mare inginerie...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa scapi 2 ani de grija ITP-ului il poti face cu o zi inainte de a muta motorul.

Am si eu de gand sa pun un 2.5 pe masina mea, ( actual 18is) si m-am tot interesat...oricum daca pui tot un motor in 4 cilindri, si daca ai avut nororcul sa nu iti treaca seria de motor in carte, la identificare...esti boier !

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa umbli domnule la nici un cardan sau diferential daca se potriveste pe cutie...

Ce itit pui un motor de 300 de cai pe cutia asta ca sa fii obligat sa schimbi tot trenul de rulare sau transmisia ? Oricum cutiile sunt gandite sa reziste la o putere de 30-40% mai mare. Exista o marja de eroare. Adica daca ai 100 de cai cutia poate rezista in mod cert la 130-140 de cai MINIM.

 

Motorul daca acelasi cod ( nu aceeasi serie ) dau ex M50, M52 , M54 etc si aceeasi capacitate nu trebuie declarat la RAR dar in cazul tau trebuie declarat pt ca oricum e considerata modificare artizanala pt simplu motiv ca E46 nu a iesit pe portile fabricii cu motor de E36.

Cu electrica nu e mare bataie de cap... Pt un bucatar sau frizer poate fi greu dar pt unul care e electrician auto sau pur si simplu a mai schimbat motoare de pe masini la viata lui, nu e mare inginerie. Oricum iti trebuie si partea electrica pt motorul pe care vrei sa-l cumperi.

 

Peste cateva zile ma duc sa-mi iau masina de la mecanic... Eu sunt la al 3-lea schimb de motor in 2 ani asa ca nu mai imi pare mare inginerie...

 

 

3 motoare in 2 ani? :) :lol:

tu in loc sa schimbi uleiul .. schimbi motorul cu totu'?

glumesc...

Link to comment
Share on other sites

pai mie imi pare mai convenabil... pe motor am dat 350 de euro fara baie de ulei iar sa-i fac distributia ma costa cam 15 milioane...

Asa mai am un motor pt dezmembrat din care din start am vandut chiulasa cu 200 de euro...

Pe montaj am dat 50 de euro. Deci motor si montaj 400 . Sunt pe gaura cu 200 de euro dar numai pe admisie si partea electrica mai scot 200. dobine 100 euro injectoare 100 etc... Imi convine.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.