Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nu porneste la cald si nu se tureaza peste 3000


Recommended Posts

Azi dupa ce am dus masina la spalatorie pentru exterior cand sa o scot din boxa nu a mai pornit.Invarte dar nimik ,parca nu mai are motorina.Am impins-o pana afara :) .Am asteptat pana sa temine si interiorul si dupa a pornit la sfert.Am mers un pic cu ea sa se incalzeasca motorul bine si am observat ca nu se mai tureaza peste 3000 de ture nici in sarcina si nici pe loc.Nu am mai oprit-o decat in fata casei si cand am vrut sa o pornesc iar acelasi lucru : nu porneste.A mai patit cineva asta ?Ce dracu are ?Incep sa ma imi schimb impresia despre BMW.
Link to comment
Share on other sites

nu cumva e senzorul de turatie motor? :) eu aveam aceleasi simptome cand se incalzea motorul si opream chiar si pt 5 min uneori nu imi pornea o lasam cat era nevoie sa se racoreasca de obicei nu mai mult de juma'de ora si apoi pornea de parca nu s-ar fi intamplat nimic....la mine acel senzor a fost m-a costat 350lei cu tot cu manopera si diagnosticare.du-te la un test si o sa iti zica sigur care e problema

 

pompa de motorina de sub prag, simptomele ii sunt 100% specifice, e plin forumul de discutii legate de problema asta. Schimb-o si evita sa mai mergi cu mai putin de 30 de litri in rezervor.

 

 

faza cu "nu circula cu mai putin de 30 de litri in rezervor" e valabila cand e defecta pompa din rezervor!vb din experienta!

Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina de sub prag, simptomele ii sunt 100% specifice, e plin forumul de discutii legate de problema asta. Schimb-o si evita sa mai mergi cu mai putin de 30 de litri in rezervor.

Am schimbat pompa de sub prag si merge ok. Mersi ihearto !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut si eu am acelasi model de masina si am avut aceeasi problema ca si tine mam dus la diferite service/uri care miau luat banii degeaba si tot nimic unul imi spunea ca am probleme la injectoare altul ca este vreo problema la debitmetru si singur miam dat seama ca este de la pompa de motorina si daca vrei o parere schimbale pe amandoua pompe adica si pe cea din rezervor si pe cea de sub prag din partea stanga a masinii o sa ti se schimbe parerea iar masina va functiona ca noua si evita sa ramai fara carburant nu merge cu mai putin de 20 30 de litri ide combustibil in rezervor bmw va ramane intodeuna bmw dar este o masina costisitoare

 

 

ori trebui sa schimbi pompele ori senzorul de temperatura si ca sfat daca doresti schimba amandoua pompele masina va functiona ca noua am acelasi model de masina si am avut si eu o problema asemanatoare dar la mine dupa ce pornea trecea de 3000 de ture mergi la un test

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.