Jump to content

PROBLEMA CU TURATIA MOTORULUI


Recommended Posts

salutare eu sunt nou pe aici si chiar si nou posesor de bmw.masina este un 316 ti compact din 2001 motor 18 benzina 120 cai.

am cumparato acum 2 zile si am o problema mai majora si dou minore.

1 cea majora este camasina are aprin in bord martorul care scrie EML (este amplasat langa becul de motor)si masina are si simtome:

daca ma dau la ia in si pe urma o scot din viteza si o las pe liber turati se duce sub 400 si cate o data chiar se opreste motorul iar la relati cate o data variaza turatia adica scade pe la 500-400 .am intrebat un mecanic care are un servis care se ocupa de bmw si a spus ca este clapeta de la acceleratie sau clapeta de la turatie.

acum am o rugaminte la voi i-mi puteti spune ce are????????????????????????????

iar cele 2 probleme minore sunt urmatoarele:

1 am problema cu ventilatoru care baga caldura in masina ba baga ba nu baga>

si am auzit ca este un senzor care se afla sub bord in partea stanga care se poate schimba si costa 200 lei.

intrebare este cum vi se pare pretul ok??????

2 cand o pornesc dimineata scartie ceva la cureaua de agregate sau de distributi nu stiu o rola cureaua chiar nu stiu???

cum aflu ce este si daca este periculos???

va multumesc mult si astept parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

salutare eu sunt nou pe aici si chiar si nou posesor de bmw.masina este un 316 ti compact din 2001 motor 18 benzina 120 cai.

am cumparato acum 2 zile si am o problema mai majora si dou minore.

1 cea majora este camasina are aprin in bord martorul care scrie EML (este amplasat langa becul de motor)si masina are si simtome:

daca ma dau la ia in si pe urma o scot din viteza si o las pe liber turati se duce sub 400 si cate o data chiar se opreste motorul iar la relati cate o data variaza turatia adica scade pe la 500-400 .am intrebat un mecanic care are un servis care se ocupa de bmw si a spus ca este clapeta de la acceleratie sau clapeta de la turatie.

acum am o rugaminte la voi i-mi puteti spune ce are????????????????????????????

 

Pai ai incredere mai mult in parerea unor amatori de pe un forum decat in parerea unui specialist in BMW-uri? :)

Banuiesc ca are dreptate, insa este posibil sa fie defect si cablajul de la motor.

Link to comment
Share on other sites

pentru relanti inceraca valva aer de relanti, ai circuit de aer separat pentru relanti, nu prin clapeta principala.

 

pentru aeroterma- 99% ai dreptate si se cheama FSR(final stage resistor)

 

pentru zgomot curea accesorii la rece cred ca ar cam trebui schimbata impreuna cu rola sau rolele aferente.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.