Jump to content

Masina mea - non BMW


Guest Pole

Recommended Posts

Guest poleposition

Imi pare rau ca pun asa poze puse pe noapte, pe fuga si murdar... dar daca s-au cerut, iata.

 

El nu e negru, este un fel de negru/mov/albastru, nu retin cum se numeste culoarea.

 

Motor V8 4,5 Litri BI-TURBO

450 CP

5.4 secunde 0-100

Aprox 270 viteza maxima - fara limitare din fabrica. Eu i-am dat 280 pe bord pe A2 dupa ce am luat-o.

Aprox 2.700 Kg

 

Are asa:

 

- Interior Piele

- Bord imbracat complet in piele (ca la m6)

- Plafon Alcantara (tot ca la M6)

- Navigatie Mare

- Display LCD secundar intre ceasurile de bord (numai Turbo are)

- TV/VIDEO/DVD

- Clima 4 ZONE

- Climatizare Portbagaj

- Climatizare torpedou

- Climatizare cotiera

- Incalzire in scanuele fata + ventilatie

- Incalzire in bancheta spate + ventilatie

- Cruise control

- Bi-Xenon - High Beam assist

- Cornering Light (un soi de dinamic xenon)

- Active steering (nu se cheama asa, dar tot aia face)

- Suspensie PNEUMATICA reglabila pe 5 nivele de inaltime

- Suspensie reglabila pe duritate (3 nivele)

- 4x4, blocante fata-spate

- up hill si downhill control

- active roll-bar si side roll control (nu stiu ce este)

- diverse setari pt 4x4 in functie de drum, munti, ape, si asa mai departe

- PDC fata spate

- Soft close

- Oglinzi exterioare Auto Dim electro chrome incalzite si rabatabile electric

- KEYLESS GO

- Memorii la VOLAN, SCAUNE (INCLUSIV PASAGER), OGLINZI

- Volan incalzit

- Sistem audio BOSE Surround mp3, inclusiv subwoofer OEM - vreo 12 difuzoare

- Magazie CD-uri

- 3 memorii pt telecomada garaj etc

- GPS (accelerometru si busola) + semnal SOS prin GPS

- Telefon

- 2 baterii - principala si auxiliara

- Diverse sisteme de siguranta gen PCM, PSM, ABC si altele, nu sunt inca familiar cu denumirile

- Geamuri si parbriz atermice

- Comanda schimbare viteze pe volan (+/-) in modul manual

- Perdelute geamuri spate

- Protectie plasa pt caine

- Sistem monitorizare presiune pneuri

 

Cam astea imi vin acum in minte si cam astea sunt, poate am mai uitat ceva...

 

 

Urmeaza prima revizie la Porsche saptamana viitoare si eventual sa o spal ca-i varza + ceara/tratament iarna. Un detailing cel mai probabil.

 

As vrea sa iau jante OEM Porsche, dar ce modele am vazut nu prea imi plac... vedem

 

Jantele sunt pe 20" standard la Cayenne Turbo, deci cele de pe masina acum sunt tot pe 20"

post-669-1260642199_thumb.jpg

post-669-1260642206_thumb.jpg

post-669-1260642214_thumb.jpg

post-669-1260642222_thumb.jpg

post-669-1260642230_thumb.jpg

post-669-1260642237_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition
Faina scula, felicitari pt. achizitie. Am un prieten cu una identica si am condus-o de cateva ori, rupe asfaltul nu alta.

PS: bagam un off? tu cu Porsu si eu cu Zil-u :) pe ce teren vrei tu in afara de asfalt. Mocirla, apa, unde vrei tu.

 

:lol:

 

Face ceva off road (asta in film e Cayenne simplu):

 

 

TOP GEAR Review

 

 

PS: Cu ZIL nu ma bag totusi :)

Link to comment
Share on other sites

s-o stapanesti sanatos! masina mea preferata by far. si-a cumparat recent o vecina unul cu aceeasi motorizare (nou nout, deci cu facelift - asta pare sa nu aiba?!?!)... ma trezeste dimineata cand pleaca :) fff. tare masina :lol: cum te impaci cu sunetul? mi se pare zgomotoasa si in ture mici, intr-adevar inauntru e mai soft.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

 

Inauntru este super silentioasa, mega spatioasa si asta imi place mult.

 

De afara, la relanti, aproape ca nu se aude motorul, zici ca-i 1.6 :)

 

Cand accelerezi se schimba treaba, sunetul este foarte frumos... V8, iar cand intra cele 2 turbine este chiar simfonie :)

 

Masina este extrem de confortabila dar si foarte puternica.

 

Stabilitatea m-a uimit si spun asta dupa ce am condus M6 aproape 2 ani dar si alte BMW-uri mai multi ani... foarte, foarte stabila. Apoi, in functie de viteza isi micsoreaza garda la sol si/sau rigidizeaza suspensia. In curbe sta ca pe sine, extraordinar as indrazni sa spun.

 

De consumat... hmmm, consuma foarte mult si asta. In forja, Tulcea - Bucuresti, condus foarte agresiv (inclusiv 280), mi-a scos vreo 25%... mers normal, vreo 13% (deci este extrem de sensibil/adaptabil la stilul de condus)

 

Am fost surprins sa aflu ca este foarte usor de condus, manevarbil in toate privintele. :lol: Totusi, inca ma obisnuiesc cu dimensiunile si cu PDC-ul care este destul de ciudat fata cel de la BMW.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
M-ai dezamagit :lol:

 

 

 

 

 

 

Ai zis ca iti iei 911 ... cand am vazut topicul eram plin de speranta ca vad un 911 si cand colo ..

Glumesc evident. Dar eu asa stiam ca tu 911 vroiai :)

 

 

Sa o stapanesti sanatos.

 

Pai, asta nu inlocuieste M6-le... este masina de zi cu zi, de familie.

 

Voi achizitiona un Porsche GT2, ca masina sport :)... e in "pending" ca sa zic asa :)

 

Am zis GT2 sau 911 Turbo... inca oscilez putin...

Link to comment
Share on other sites

Sa fie intr-un ceas bun schimbarea . Acum ai ocazia sa testezi Porsche pe partea de service . Si BMW a fost o experienta frumoasa pana ai ajuns la mecanicii mult iubiti , pt ca pe partea de consiliere e cam peste tot ok . Mult succes cu noua achizitie .
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.