Jump to content

e posibil ca la un bmw 320d/2007/163CP sa cada turbina la 53k?


2_pac

Recommended Posts

Eu nu am diesel, stiu de la benzinare la turbo, asa se face, trebuie lasata turbina sa se raceasca la ralanti, inainte de a opri motorul dupa un drum mai lung.

Cred ca si la diesel se practica aceasta chestie insa.

 

corect dar trebuie stiut respectiv spus TUTUROR cumparatorilor.

ca altfel, e de aplicat atitudinea/ optica americana!

si e suficient sa-si ia unul (eu?!:)) vreo cateva mii de turbine, ca despagubiri conexe pentru non-informarea generatoare de pagube (tipa cu pisica in cuptorul cu microunde a ajuns milionara)!:lol:)

sa vezi atunci atentie la amanunte de genul!!!

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile am discutat cu un amic aspectul asta (cu orpirea motorului brusc dupa ce s-a rulat cu viteze mari). Tipul e tir-ist si mi-a zis ca la la camioane se poate gripa turbina daca motorul se opreste brusc dupa ce masina a fost in sarcina.

 

E un aspect de luat in seama.....

 

 

Sper totusi sa scapi pe postgarantie.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca turbina ta se afla pe alta masina in momentul de fata.Nu avea cum sa se duca axul la km astia.Am vazut ca in reprezentante si in general pe la alte service-uri mecanici sunt praf.De aceea prefer sa stau langa masina cand fac ceva la ia.Mecanicul respectiv nu face decat strict ce-i dictez eu (binenteles dupa o discutie in prealabil)
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
" cine are masina de genul sau peste, trebuie sa stie ca daca ruleaza indelung pe sosea, la oprire, NU TREBUIE OPRIT MOTORUL decat dupa 3-4-5 min de rulat in gol!"

o fi teorie pura, o fi si practica, nu stiu dar in orice caz a fost un anunt in premiera totala ptr mine si, sub rezerva mea de hilar, consider ca poate sunt foarte profan si chiar trebuie s-o spun si altora...posibili abonati la probeleme de genul! sau atentie, nu faceti asa! pe bune!

cred ca foarte multi posesori stiu asta. si eu ma numar printre ei, nu opresc niciodata motorul imediat dupa un drum indiferent de lungimea lui. 2-3min astept inca de cand masina era noua. acum are aproape 230k km si nu am avut probleme cu turbina.

mai este un aspect de tinut cont, si anume: nu accelera peste 2000 rot decat dupa ce a ajuns motorul la temp optima.

inca un aspect: schimba vitezele la peste 2000 rot dupa ce motorul a ajuns la temp optima.

aspectele enuntate tin de sanatatea turbinei

Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.