Jump to content

Schimbare motor E30


Lt.Powell

Recommended Posts

Va salut,

 

incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios la schimbarea motorului la masina mea care are un 1.8 M40! Am vrut demult un 2.5 dar conform RAR am inteles ca nu se poate si vreau ca totul sa fie legal si trecut in acte. Si asa am ajuns acum la 1.8is, care are aceeasi cilindree si care banui ca as putea sa-l montez fara modificari si pe care as putea sa-l si omologhez, doar ca masina mea e un cabrio iar cabrioletele nu au venit cu motorul asta din fabrica, sper sa nu fie asta o problema!

 

Fiind prima manevra de genul asta pe care o fac, va intreb:

 

1. Se potriveste 1.8is-ul in locul lui 1.8i fara modificari si daca sunt modificari care ar fi ele?

 

2. Am sanse sa-l omologhez la RAR?

Link to comment
Share on other sites

Ai sanse sa omolohhezi orice motor pe caroseria de bmw. Poate fi si de Volga.

Singura problema este ca daca acel motor nu este identic cu cel pe care vrei sa-l pui ( si ca marca si ca nr de pistoane ) apar grilele de taxare;

taxa de trecere de la 4 pistoane la 6 pistoane,

taxa de plus sau minus de putere de pana ian 40%

taxa de plus de putere de peste 40%

Taxa daca e alta marca

Taxa daca e trecere de la benzina la diesel sau invers

Taxa daca acel motor a echipat sau nu acel model de masina

ETC ETC

 

Verificare tehnica a franelor ( trebuie sa ai frane cu discuri pe spate )

Idiotii au pretentii sa vii tu cu documentati e de acasa unde sa vada ei daca acel motor s-a pus pe caroseria ta sau documentatie in care sa vada ce dimensiune de discuri trebuie sa ai.

 

Avantajul este ca accepta si siteuri ca documentatie gen wikipedia , realoem sau carfolio

 

Eu am avut 318is si am omologat motorul M50B25

Taxa de trecere de la 4 la 6 pistoane cu un plus de putere de pana in 40% pt caroserie ce a iesit din fabrica cu motorul M50B25 a costat...

 

 

 

20 de milioane....

 

Probabil ca tot cam atat vei avea de platit. ( In cel mai fericit caz )

Bafta

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Am frane cu discuri pe spate!

 

Stiam ca trecerea de la 1.8i la 2.5i necesita multe schimbari si o gramada de taxe! Sincer tot repspectu' meu ca ai reusit sa faci chestia asta si ai avut rabdarea necesara!

 

Revenind la ideea ca masina mea are 1.8i cu 113PS si vreau sa-l schimb cu un 1.8is cu 136PS, iar motivul principal ar fi ca mi se pare mai simplu (au aceeasi cilindree, acelasi nr de pistoane, probabil nu am nevoie sa umblu la frane etc) Singura chestie care ma framanta este ca pe e30 cabrio nu s-a montat de fabrica 1.8is si sper sa nu fie asta o problema :)

 

Mersi de raspuns

 

Astept sfaturi in continuare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.