Jump to content

Injectoare de V8


the_rifle

Recommended Posts

Eu nu cred cã niºte injectoare de motorizare inferioarã au debit mai mare decât injectoarele de motorizãri superioare.

 

Pe de altĂŁ parte, nu vĂŁd rostul de a schimba injectoarele fĂŁrĂŁ sĂŁ aduci schimbĂŁri majore motorului.

 

Meritã sã pui niºte injectoare cu debit mai mare atunci când supraalimentezi motorul.

 

Ăn cazul resoftĂŁrii nu se pune problema de aÂşa ceva.

 

Iar evacuarea de fabricã este foarte bunã, nu câºtigi mare lucru prin schimbarea evacuãrii.

 

Eliminând catalizatoarele câºtigi 3-4 cp, deci nu prea meritã.

Link to comment
Share on other sites

pe-ala l-am scos deja acum 1 an... Ori catalizatoarele mele erau foarte infundate ori chiar castigi multi cai prin scoaterea lor... Eu am simtit atunci efectul bine de tot. N-am pus-o pe dyno dar mie mi-au parut 20 de cai... Se poate sa fi fost infundate catalizatoarele cum am mai spus...

 

 

Pe masina am evacuare de E46 330... Tot traseul. Zici ca e suficient nu ?

 

Ok. Niste injectoare cu debit mai mare ( pt supraalimentare ) dar dupa ce motoare de BMW ( mai vechi ca-s mai ieftine ). Am auzit de povesti cu injectoare de Mustang dar nu ma intereseaza :)

 

Oricum ca e aspirat sau turbo, mai mult aer si benzina insemna mai multa putere...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred cã niºte injectoare de motorizare inferioarã au debit mai mare decât injectoarele de motorizãri superioare.

 

Nu este nici o regula de aceea am inceput raspunsul cu "S-ar putea sa ai surpriza..." :)

 

Uite aici de exeplu (primul rand de la bosch) cum un MB de 3.5L are aceleasi injectoare cu un Saab de 1.7L.

 

http://www.justfuelinjectors.com/servlet/t...iflowchart/Page

Link to comment
Share on other sites

Mi-a venit ideea pt ca am gasit 8 injectoare de v8 cu 80 euro :).... Ma gandeam ca daca-mi dadeau 20 de cai le luam.... Acum daca ma gandesc la ce a spuneti tind sa va dau dreptate. Daca dau mai multa benzina si nu-i dau aer il inec degeaba si tot nu trage. Pana la urma secretul sta in aer nu in benzina.

Daca dai mai mult aer isi trage singur mai multa benzina dar daca-i dai benzina mai multa nu-si trage automat aer mai mult... :lol:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pe 2.5, baietii din state pun injectoare de Mustang. Cauta si tu pe bimmerforums.org

 

 

Am scris mai sus ca nu ma intereseaza de Mustang pt ca sunt prea scumpe... Vroiam unele second de pe masini nemtesti ( din dezmembrari pt optimizare costuri :) )

 

Ca sa nu mai deschid alt topic... Solutii tuning ieftin ( de criza )

 

Nu-mi permit turbina de cateva mii cu tot cu montaj asa ca ma gandesc sa iau turbo sau compresor de pe masini mai vechi ...

In afara de SLK Kompresor ce alta masina e buna de prada ?

 

Lancia ? Alfa ? Audi ? de pe vr-un camion iveco , sprinter ceva ?

Care sunt benzina cu turbo ? ( si turbina sa fie destul de mare cat sa nu o pun degeaba pe 2,5...)

Un 60-80 de cai ar fi suficient pt inceput...

 

Pot pune turbina dupa un diesel ? Ma gandesc ca s-ar putea... De fapt nu vad nici un motiv pt care nu s-ar putea...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu merită turbină de pe un diesel, turbinele nu se pun după ureche. :)

 

Dacă vrei să faci treabă bună:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-325IS-E...sQ5fAccessories

Nu se pun dupa ureche, tocmai de aia am zis ca trebuie una cu geometrie variabila daca este de diesel.

Kit-ul ala de pe ebay nu este foarte fiabil. Il iei, mergi cu el cateva luni si dupa o sa iti pice turbina. Realizezi si tu ce calitate are la banii aia :lol: Intreaba-l si pe Robert( si nu numai pe el) ce tubina foloseste el la ursul lui si ce probleme a avut cu turbine ca cele din kit-ul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Nu se pun dupa ureche, tocmai de aia am zis ca trebuie una cu geometrie variabila daca este de diesel.

Kit-ul ala de pe ebay nu este foarte fiabil. Il iei, mergi cu el cateva luni si dupa o sa iti pice turbina. Realizezi si tu ce calitate are la banii aia :) Intreaba-l si pe Robert( si nu numai pe el) ce tubina foloseste el la ursul lui si ce probleme a avut cu turbine ca cele din kit-ul de mai sus.

Robert SGM a luat o piatră ĂŽn turbină, nu i-ar fi picat altfel. :lol:

 

Oricum nu era mulţumit de ea deoarece, conform măsurătorilor sale, cu acea turbină n-ar fi putut sări de 300 cp.

 

Ănsă nu ştiu exact de la ce firmă luase kit-ul, o să-l ĂŽntreb.

 

Uite, există oameni din US care au cumpărat astfel de kit-uri şi care sunt mulţumiţi:

 

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=43103

 

Un alt site interesant: http://www.srz.ro/pagini/Turbine.htm

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In primu si in primu rand trebuie sa te hotarasti target-ul de putere pe care il urmaresti.

Daca vrei undeva la 300 de cai si presiune de pana 0,7 max 1bar poti merge linistit pe un kit gen e-bay.

Dar sa ai in vedere ca mai sunt si alte costuri,montaj,soft,un ambreiaj calitativ-pentru ca cel normal il prajesti dupa cateva plecari mai in forta.

Daca vrei mai mult atunci normal este sa te orientezi spre ceva calitativ,insa acolo deja se schimba datele problemei,e necesar schimbarea anumitor componente ale motorului cu unele speciale care sa suporte puterea dorita,eventual un stand-alone etc.Ca paranteza va spun ca stiu masini cu set-upuri mult mai agresive si motoare puternice care au mers f multa vreme cu turbine chinezesti si nu au avut nimic.

Personal as alege sa imi iau singur componentele(turbina,intercooler,furtune,iar galeria as face-o la cineva custom ptr ca ar fi sfanta,la fel si evacuarea.

Pana la urma la ce vrei sa folosesti masina?pentru ca indiferent de set-up ales masina va fi greu de folosit ca masina de zi cu zi, sa nu zic de consum.

Link to comment
Share on other sites

Nu urmaresc o crestere specataculoasa de putere.

Masina va fi de strada.

Daca reusesc sa fac rost de o turbina mica sau de un compresor sa-i dau 40-50 de cai fara sa schimb nimic la ambreiaj si cu un buget de 500 de euro ma bag.... Daca nu, o lasa asa.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Din cate imi amintesc cutiile de bmw sunt prevazute pt un cuplu cu 70% mai mare deci as zice ca un max de 50% ar fi safe.

 

- treaba cu injectoarele la benzina puse de pe alta masina - total neindicata datorita raportului stoechiometric care trebuie sa fie destul de precis.Din cauza asta nu permite chiptuningul mai mult de 10-12%

 

- turbina de la diesel ar fi ok in principiu dar cu geometrie variabila sau by-pass ca la vag in plus o resoftare profesionala tot datorita amestecului cu pricina - daca o iei de la un motor mai maricel intra mai tarziu daca e de la un motor mai mic intra mai rpd dar trebuie limitata presiunea.

 

Volumul de gaze arse la diesel este mai mare decat la benzina cel putin la incarcari partiale iar temperaturile pe evacuare sunt mai ridicate decat diesel la incarcare maxima.

 

- pt orice metoda de supra-alimentare (mai ales la benzina) ar trebui micsorat raportul de compresie - cea mai la indemana metoda pt presiuni mici de mi se pare folosirea unei garnituri de reparatii, daca te inereseaza pot sa-ti dau un exemplu de calculat cu cat trebuie "distantata" chiulasa

Link to comment
Share on other sites

Am vazut la RBN ca a dus un 328 in 520 de cai fara decomprimare... Ma gandesc ca as putea sa merg cu 0.6-0.8 fara sa decomprim motorul... ( sau poate n-a decomprimat 320 dar a decomprimat 328-ul... ma rog nu conteaza exact masina conteaza ca am vazut ca exista posibilitatea asta... Daca as decomprima motorul ma gandesc ca ar avea un cuplu mai mare dar cum am spus nu vreau sa sar de Maxim 100 de cai )

 

Momentan nu stiu spre ce solutie sa ma indrept... Repet... N-am un buget prea mare...

 

( nu stiu la altii cum tin cutiile ca eu am reusit sa rup si o cutie si un diferential fara nimic in plus pe masina... :) Logica imi spune ca trebuia sa rup aderenta nu cutia sau diferentialul...)

 

 

Cat despre injectoare am vazut ca sunt aceleasi de la 320 pana la M-ul de state... Deci n-are rost sa le schimb... Se pare ca nu benzina e problema ci aerul...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu benzina e problema ci aerul...

 

Corect.

 

 

Daca nu faci decomprimare va trebui sa folosesti numai benzina cu cifra octanica mare deoarece risti sa faca autoaprinderi. Un studiu acum vreo 6-7 ani (cred) a aratat ca TOATA benzina noastra nu respecta cifra octanica, nu stiu cum mai e acum

 

Alta solutie ar fi fara decomprimare dar cu un intercooler mare dupa turbo. Ce inseamna mare nu pot sa-ti zic (cu schimbatoarele de caludra nu prea ma ciocnesc frecvent) oricum nu te apuci sa-l construiesti ci pui ce gasesti

 

Personal ma gandesc la un chip (de fapt mai mult box) si adaugarea a inca un intercooler pt ca la aceeasi presiune furnizata de T/C sa am ceva mai mult O2 cu care sa arda si astfel sper sa previn problema fumului la accelerari bruste care nu ma deranjaza propriu-zis ci efectele asupra turbinei si catalizatorului

 

Ca sa elimin viitoarele controverse cu unii forumisti:

 

CIFRA OCTANICA nu are legatura cu puterea - e reprezinta proprietatea benzinei de a NU se auto-aprinde la compresie (ca motorina)

 

PUTEREA "stocata" in benzina sau in orice alt combustibil se cheama PUTERE CALORIFICA si se exprima in J/kg

 

Spor la treaba!

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.