Jump to content

E36 vs. Calibra


claude307

Recommended Posts

Tare nu?:) intreb pe forumul la BMW care e mai stralucita... :blink:

Totusi as vrea sa stiu de la cei care au acum sau au avut calibra ori bmw daca ar avea de ales intre aceste masini..ce ar alege?

Nu ma refer doar la performantele masinilor... la tot ce se poate...fiabilitate....intetinere..etc

de cateva zile ma tot cert cu un coleg pe tema asta..as fi curios sa stiu si parerea voastra...cei care merg zilnic cu asa maisini...aceeasi intrebare am pus-o si pe clubul Opel... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tare nu?:) intreb pe forumul la BMW care e mai stralucita...  :blink:

Totusi as vrea sa stiu de la cei care au acum sau au avut calibra ori bmw daca ar avea de ales intre aceste masini..ce ar alege?

Nu ma refer doar la performantele masinilor... la tot ce se poate...fiabilitate....intetinere..etc

de cateva zile ma tot cert cu un coleg pe tema asta..as fi curios sa stiu si parerea voastra...cei care merg zilnic cu asa maisini...aceeasi intrebare am pus-o si pe clubul Opel...  :)

96422[/snapback]

Eu kred k nu se compara. Calibra este o mashina kre iti da o senzatie mult mai sport, in care te simti mai bine knd o conduci la modul sportiv, arata si mai bine k un E 36, este extrem de fiabila, mai ales cele cu motoare 16 V SFI. Am vrut sa-mi iau Calibra inainte sa-mi iau pisica si NU AM gasit nici una in stare foarte buna. Toate de pe autovit si nu numai, erau distruse si forjate/neingrijite de tot felul de "oameni". Le-am condus p amandoua si m-am simtit de 10 ori mai bine in Calibra.

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Calibra si ca fiabilitate sux. Schimbam bujiile, fisele si bobina odata la 3 sapt aproape. Daca nu o iei pe aia turbo atunci te cam caci in ea de Calibra sincer. O pisica care sa fuga la fel ca una turbo cu un simplu chip pe ea ar fii doar un M3 E36 sau un 325. La motorizari pana in 150-170 de cai ia pisica.
Link to comment
Share on other sites

curios...nice topic...

si eu imi puneam la un moment dat intrebarea asta :)

ca si tabla calibra e la pamant...toata lumea stie.

pe cand la caroserie e36 nici nu se pune problema de rugina,doar dc au fost trosnite.

ca si intretinere e mai scump bmw clar.pt ca e bmw :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Calibra si ca fiabilitate sux. Schimbam bujiile, fisele si bobina odata la 3 sapt aproape. Daca nu o iei pe aia turbo atunci te cam caci in ea de Calibra sincer. O pisica care sa fuga la fel ca una turbo cu un simplu chip pe ea ar fii doar un M3 E36 sau un 325. La motorizari pana in 150-170 de cai ia pisica.

96428[/snapback]

 

 

comparatie e intre masnile stock...fara modificari...chip...etc...

Link to comment
Share on other sites

Funny :blink:

96438[/snapback]

Nu e delok funny. Desi aparent ma contrazik in fraza asta am vrut sa zik k nu am gasit nici una buna pentru ca in Romania ajung toate cazanele terminate si distruse din 91 kre mai sunt ink 1-2 ani forjate la 6.000 ture de pusti de 18 ani si dupa aia le dau la 5.500-5.000 EUR pe autovit. Nu am gasit o Calibra intretinuta, 95-96, si kre sa aiba pana in 150.000 KM!

 

Later edit: Ca daca s fi gasit era clar peste orice pisica din ani apropiati iar la performante era echivalenta cu 325, dar cu consum mai mik. (16 V SFI)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Nu e delok funny. Desi aparent ma contrazik in fraza asta am vrut sa zik k nu am gasit nici una buna pentru ca in Romania ajung toate cazanele terminate si distruse din 91 kre mai sunt ink 1-2 ani forjate la 6.000 ture de pusti de 18 ani si dupa aia le dau la 5.500-5.000 EUR pe autovit. Nu am gasit o Calibra intretinuta, 95-96, si kre sa aiba pana in 150.000 KM!

 

Later edit: Ca daca s fi gasit era clar peste orice pisica din ani apropiati iar la performante era echivalenta cu 325, dar cu consum mai mik. (16 V SFI)

96444[/snapback]

Da, la contradictie ma refeream. Iar cu km, cum ai putea gasi o masina care in 11 ani sa aibe doar 150.000 (exceptand miracolele)?

Link to comment
Share on other sites

Da, la contradictie ma refeream. Iar cu km, cum ai putea gasi o masina care in 11 ani sa aibe doar 150.000 (exceptand miracolele)?

96445[/snapback]

Pai asa kum am gasit-o pe a mea. Acum 5 luni mi-am luat E 36 din 96 la 142.000 KM. Acum are 147.000.

Si km sunt reali pt k mashina timp de 5 ani a apartinut unui prieten foarte bun, kre a adus-o in 2001 din Germania la 90.000.

Link to comment
Share on other sites

nu am gasit nici una buna pentru ca in Romania ajung toate cazanele terminate si distruse din 91 kre mai sunt ink 1-2 ani forjate la 6.000 ture de pusti de 18 ani si dupa aia le dau la 5.500-5.000 EUR

 

96444[/snapback]

 

e valabil si la e36. :blink:

 

daca s fi gasit era clar peste orice pisica din ani apropiati iar la performante era echivalenta cu 325, dar cu consum mai mik. (16 V SFI)

 

96444[/snapback]

 

de ce crezi tu ca era peste orice pisica dpdv al performantelor?asta e parerea ta...

cu consumul se poate sa ai dreptate

Link to comment
Share on other sites

e valabil si la e36.  :blink:

de ce crezi tu ca era peste orice pisica dpdv al performantelor?asta e parerea ta...

cu consumul se poate sa ai dreptate

96456[/snapback]

Pai am zis k este echivalenta ku 325! Si 325 din kte stiu eu este motorizare de top la E36. Si da, e parerea mea personala de om kre a condus Calibra si Pisica. (Nu doar o Calibra sau doar o pisica)

Link to comment
Share on other sites

Calibra

 

Foarte pe scurt:

 

- aerodinamica excelenta - cel mai aerodinamic automobil fabricat in serie, pana in jurul anului 2000

 

- greutate prea mare pentru un coupe sportiv.

 

- tabla foarte proasta, in afara de o serie facuta in Suedia - foarte rare! Cine e interesat de Calibre, pot da un algoritm de determinare a originii dupa WOL

 

- motoare bune, mai ales 2.0 16 SFI (150 CP) shi C20LET (turbo de 204 CP). Asta din urma vine cu o cutie in 6+1 shi tractiune 4x4 (nu permanenta; tractiune fatza cu intrare electronica a spatelui cand e nevoie).

 

BMW

 

Le cam shtim pe toate :blink:

 

 

La batalia cu un E36 325 trebuie sa se prezinte Calibra V6 de 170 Cp, motor de 2.4 litri. Cam insetat. Muuult mai insetat decat 2.5-ul BMW-ului. Parerea mea e ca BMW castiga la acceleratie. La viteze mari castiga Calibra, datorita cX-ului extraordinar.

Link to comment
Share on other sites

Calibra

 

Foarte pe scurt:

 

- aerodinamica excelenta - cel mai aerodinamic automobil fabricat in serie, pana in jurul anului 2000

 

- greutate prea mare pentru un coupe sportiv.

 

- tabla foarte proasta, in afara de o serie facuta in Suedia - foarte rare! Cine e interesat de Calibre, pot da un algoritm de determinare a originii dupa WOL

 

- motoare bune, mai ales 2.0 16 SFI (150 CP) shi C20LET (turbo de 204 CP). Asta din urma vine cu o cutie in 6+1 shi tractiune 4x4 (nu permanenta; tractiune fatza cu intrare electronica a spatelui cand e nevoie).

 

BMW

 

Le cam shtim pe toate :blink:

La batalia cu un E36 325 trebuie sa se prezinte Calibra V6 de 170 Cp, motor de 2.4 litri. Cam insetat. Muuult mai insetat decat 2.5-ul BMW-ului. Parerea mea e ca BMW castiga la acceleratie. La viteze mari castiga Calibra, datorita cX-ului extraordinar.

96462[/snapback]

AI dreptate partial cu tabla proasta DAR sa stii k am vazut k au probleme toate doar cu aripile din spate. In rest sunt ok. Cat despre drag. Am vazut multe 325 pierzand pe langa Calibra 2.0 16 V SFI.

 

La Calibra depinde foarte mult de cutia viteze. Aveam un prieten cu o Calibra din 92 16 valve 2.0 SFI care avea cutie F21 parca si se ducea in a 2-a pana la 120!!!! Asta am vazut cu ochii mei. Si knd ii dadea a 3-a si a 4-a se teleporta.

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

AI dreptate partial cu tabla proasta DAR sa stii k am vazut k au probleme toate doar cu aripile din spate. In rest sunt ok. Cat despre drag. Am vazut multe 325 pierzand pe langa Calibra 2.0 16 V SFI.

 

La Calibra depinde foarte mult de cutia viteze. Aveam un prieten cu o Calibra din 92 16 valve 2.0 SFI care avea cutie F21 parca si se ducea in a 2-a pana la 120!!!! Asta am vazut cu ochii mei. Si knd ii dadea a 3-a si a 4-a se teleporta.

96465[/snapback]

 

Ai sa razi, dar belelele cele mai mari la tabla sunt ascunse: pragurile pe interior, pragul pedalier are o zona prost gandita, lonjeroanele spate - zona pe care se sprijina arcul. Crede-ma, shtiu multe cazuri in care pur shi simplu arcul a intrat in lonjeron. Am o Vectra, care m-a pus dreacu sa o repar, shi am muncit 2 luni la tablarie. Horror story!

 

Pe Calibra/Vectra au fost puse cutii shi Opel, shi Getrag. Needless to say, Getrag-urile sunt excelente.

 

Totushi, daca un animal de o tona jumate (goala!), 4 cilindri shi 150Cp bate o fashneatza de 192 Cp inline six :blink: , undeva e o problema cu BMW-ul, nu de principiu...

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

15 mii  :blink:

96472[/snapback]

Deja o dam in mistouri si nu imi plac. Am spus ca eram in masina knd s-a intamplat asta si ku asta am incheiat. COmentariile astea mi se par de prost gust. Avea in jur de 6.000 de ture. Stiu k imi spunea k mai sus de 120 ii taia benzina....deci era la limita!

Link to comment
Share on other sites

Deja o dam in mistouri si nu imi plac. Am spus ca eram in masina knd s-a intamplat asta si ku asta am incheiat. COmentariile astea mi se par de prost gust. Avea in jur de 6.000 de ture. Stiu k imi spunea k mai sus de 120 ii taia benzina....deci era la limita!

96481[/snapback]

 

Oricum, o cutie care merge in a doua la 120 kmh => rapoarte lungi, deci ...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta m-a uluit si pe mine la Opel... au niste cutii masinutele alea.... INCREDIBILE! Au si demaraj excelent, si urca si mult in trepte... Nush cum au facut...

96492[/snapback]

 

Simplu! Ce au facut mai multi - Le-au comandat de la Getrag. Shi cum aia nu au decat pinioane, ambreiaje, etc. in cap... :blink:

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

calibra SFI are getrag pe ea..nu F21 cum am auzit..nici nu stiu daca macar exista...a fost C20xe 16v 150cp cu F20,si din 94 in sus au fost si cu F18si F18+(pe NE de 115cp).F28 e pe C20LET.e mult 120 in a 2a?:)calibra 16v:1a 80 2a 120 3a 155 4a 190 5a 227 .de la 150 km/h in sus se duce calibra pe langa pisica.singura pisica care ii face fata e 325i si in sus.m-am dat cu 318is si 320 (nerelevant pt ca nu stiu in ce stadiu erau masinile sau soferii) dar la 3a ma duceam rau de tot.calibra 1.5T?:blink:)))) frate am copie dupa talon are 1210 si 1245 aia cu AC.Rugina?DA !!!daca ai una <1995 e nasoleala.din 95 le-au galvanizat si nu mai au probleme.am mai mers cu o calibra cu cutie scurta F16.masina rupe.pe lonjeroanele din spate de rugina nu am auzit.dar si pisicile de la cercuri si altele am auzit ca se desprinde caroseria dupa punte..in unele locuri si trebuie intarita(am citit aici pe forum)oricum NU se merita cumparat nici una din ele de la noi...sunt cam varza mai ales calibra...asta e. Edited by B-86_MME
Link to comment
Share on other sites

La Calibra depinde foarte mult de cutia viteze. Aveam un prieten cu o Calibra din 92 16 valve 2.0 SFI care avea cutie F21 parca si se ducea in a 2-a pana la 120!!!! Asta am vazut cu ochii mei. Si knd ii dadea a 3-a si a 4-a se teleporta.

96465[/snapback]

 

Credibil. Am avut Vectra B 1.8 16V si in a 2-a taia injectia la 105 km/h (un pic peste 6000 rpm)

Link to comment
Share on other sites

eu vorbesc din proprie experienta.am avut vectra cu motorul c20let,adik 20 16v turbo 4x4,204 cp.masina care am avut-o era legenda pe la cursele de masini din anul 2000.(b 15 cwr).din ursuleti si e36 nu prea statea nimik in fata ei.daca turai motorul la 3000 de ture timp de cateva secunde decupla 4x4,si tragea doar fata.era tottusi mai spectaculoasa cand faceai o liniuta cu 4x4 cuplat,la demaraj rupea.

consumul in forja maxima era de maxim 16 %.eu zic ca din punct de vedere al fiabilitatii este comparabila cu masinile din aceiasi ani de fabricatie,poate un pic mai scumpa la intretinere,dar nu mult .motorul este intalnit pe vectra si calibra dupa 1991.

eu zic ca masina este totusi o optiune pt cineva care cauta performante la bani putini.

Link to comment
Share on other sites

Deja o dam in mistouri si nu imi plac. Am spus ca eram in masina knd s-a intamplat asta si ku asta am incheiat. COmentariile astea mi se par de prost gust. Avea in jur de 6.000 de ture. Stiu k imi spunea k mai sus de 120 ii taia benzina....deci era la limita!

96481[/snapback]

da nu prea tii la gluma observ.....ata ete

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.