Jump to content

problema mare


bmw318ci

Recommended Posts

totul a incept acum 2 saptamani ....s-a oprit motoru` si nu mai pornea!

Am schimbat un senzor (camshaft sensor)senzorul de la axa cu came care sincroniza scanteia la motor sau ceva de genu`!

Acum am plecat la alt mecanic pt ca cel care mi a schimbat senzorul nu a reusit sa o porneasca!

Mecanicul asta imi spune ca e distributia sarita de la punct! si ca piesele ma costa in jur de 1000 eur ! si ca el le comanda din germania !

Spuneti si voi ceva daca stiti alt mecanic .....lasati un nr de tel...ceva !

nu mai pot de nervi!

Link to comment
Share on other sites

325i zici nu ? E21 E30 E36 E46 sau E90 ????

 

Si presupun ca e benzina nu ?

 

Daca e E36 piesel de distributie te costa 650 ron +pinion mic care mai mult de 200 ron nu are cum sa fie ( Piese comandate la BMW Filaret )

 

Mecanicul vrea sa te arda la bani cu suma asta de 1000 de euro.

 

 

daca distributia e sarita de la punct presupun ca ar trebui sa faca zgomot...

 

 

Si pe mine m-au aburit unii ca nu porneste de la nu stiu ce senzor cand in realitate se stricase pompa de benzina. Tot asa din senin. stai linistit. Daca nu se aud batai prin motor ce ai tu e o problema minora.

Poate s-a udat calculatorul masinii poate s-a ars siguranta de la pompa de benzina poate n-ai curent poate s-a stricat releul de la pompa de benzina poate e din demarol etc etc etc...

 

Povesteste-ne cum s-a intamplat si ce se aude acum cand dai la cheie...

Stai calm. Se rezolva.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

nu e aia masina e vb de un 325 i e46 turism care nu e la vanzare e masina cu care plec la drum lung! ...

daca puteti ajutati-ma cu sfaturi!....

Multumesc pt urare draga coleg!

 

Mda ... ce sa zic... Bafta la vanzare...

am cerut sfaturi n ironii!

Dar ms oricum

Edited by bmw318ci
Link to comment
Share on other sites

In afara de urarea de vanzare ti-am dat si eu sfaturi cat m-am priceput... Imi pare rau ca n-au fost utile sau suficiente...

 

oricum.... nu suntem nici mecanici nici ghicitoare... Atata timp cat nici macar nu descrii ce s-a intamplat exact nu are nimeni cum sa te ajute...

Iti tinem pumnii...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

distributia nu are cum sa sara de la punct decat dc se rupe lantul caz in care in momentul respectiv se aude un zgomot destul de puternic si mot se opreste, apoi la rotire cu demarorul nu mai fac compresie toti cilindrii pt ca unele supape raman deschise si ca urmare mot nu mai opune rezistenta la toti cilindrii si se manifesta de parca ar da sa se invarta in gol pana ajunge la un cil care face compresie cand se simte un "hop" in rotatia data de demaror (normal se simte cate un hop la fiecare cilindru la 6 cil aceste hopuri se suprapun partial si nu se simt asa accentuat ca la 4 cil). deci dc mot tau cand dai la demaror se aude normal cum se auzea si inainte de defect at nu are nimic distributia.

posibile defecte: pompa benzina, controler motor (ecu), senzor ax came, senzor ax principal (volanta), debitmetru mort, sigurante arse, si poate si altele.

Link to comment
Share on other sites

deci motorul asta are 2 axe cu came....

Din cauza senzorilor (Camshaft sensor inlet + Camshaft sensor outlet + Master camshaft sensor) careerau defecti nu sincronizarea dintre cele doua axe cu came s-a pierdut!

Si e un pic cam dificil

 

 

Dar ce ma bucura extraordinar e ca la bmw ....unde e masina acum i-a rugat sa bage testerul (LCM)care citeste softul masinii doar daca nu a fost umblat vreodata la km sau chestii de genu!

Am km reali 63150km!

 

Macar atata lucru!

O sa scanez foaia de diagnoza azi poate vreti sa vedeti!

 

distributia nu are cum sa sara de la punct decat dc se rupe lantul caz in care in momentul respectiv se aude un zgomot destul de puternic si mot se opreste, apoi la rotire cu demarorul nu mai fac compresie toti cilindrii pt ca unele supape raman deschise si ca urmare mot nu mai opune rezistenta la toti cilindrii si se manifesta de parca ar da sa se invarta in gol pana ajunge la un cil care face compresie cand se simte un "hop" in rotatia data de demaror (normal se simte cate un hop la fiecare cilindru la 6 cil aceste hopuri se suprapun partial si nu se simt asa accentuat ca la 4 cil). deci dc mot tau cand dai la demaror se aude normal cum se auzea si inainte de defect at nu are nimic distributia.

posibile defecte: pompa benzina, controler motor (ecu), senzor ax came, senzor ax principal (volanta), debitmetru mort, sigurante arse, si poate si altele.

multumesc frumos ....am schimbat tot ce ai spus mai sus !

E vb de 2 bobine de inductie senzorii camshaft ... patina si antipatina!

Link to comment
Share on other sites

deci motorul asta are 2 axe cu came....

Din cauza senzorilor (Camshaft sensor inlet + Camshaft sensor outlet + Master camshaft sensor) careerau defecti nu sincronizarea dintre cele doua axe cu came s-a pierdut!

Si e un pic cam dificil

 

 

Dar ce ma bucura extraordinar e ca la bmw ....unde e masina acum i-a rugat sa bage testerul (LCM)care citeste softul masinii doar daca nu a fost umblat vreodata la km sau chestii de genu!

Am km reali 63150km!

 

Macar atata lucru!

O sa scanez foaia de diagnoza azi poate vreti sa vedeti!

 

distributia nu are cum sa sara de la punct decat dc se rupe lantul caz in care in momentul respectiv se aude un zgomot destul de puternic si mot se opreste, apoi la rotire cu demarorul nu mai fac compresie toti cilindrii pt ca unele supape raman deschise si ca urmare mot nu mai opune rezistenta la toti cilindrii si se manifesta de parca ar da sa se invarta in gol pana ajunge la un cil care face compresie cand se simte un "hop" in rotatia data de demaror (normal se simte cate un hop la fiecare cilindru la 6 cil aceste hopuri se suprapun partial si nu se simt asa accentuat ca la 4 cil). deci dc mot tau cand dai la demaror se aude normal cum se auzea si inainte de defect at nu are nimic distributia.

posibile defecte: pompa benzina, controler motor (ecu), senzor ax came, senzor ax principal (volanta), debitmetru mort, sigurante arse, si poate si altele.

multumesc frumos ....am schimbat tot ce ai spus mai sus !

E vb de 2 bobine de inductie senzorii camshaft ... patina si antipatina!

Zi-ne deznodamantul

Link to comment
Share on other sites

mda... Imi pare suspecta toata treaba...

Eu stiu ca axele cu came sunt puse in miscare de lantul de distributie... Cum potrivesti lantul pe ax asa se invarte... Ce treaba are senzorul nu inteleg... Senzorul ala n-are cum sa sincronizeze zalele de la lanturi iar lantul n-are cum sa calce altfel pe rotile zimtzate nici cu un milion de senzori...

 

E un transfer mecanic de rotatie, realizat printr-un lant pe o roata dintzata... Nimic in plus...

 

Cum poate un senzor sa intervina intr-un angrenaj mecanic astfel incat sa realizeze o asincronizare intre axe ( invartite de un lant ) ???? :lol: :) :)

 

 

Stai ca vine acum un user si-mi da un raspuns de ma lasa cu gura cascata si mut de uimire si indignare....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

mda... Imi pare suspecta toata treaba...

Eu stiu ca axele cu came sunt puse in miscare de lantul de distributie... Cum potrivesti lantul pe ax asa se invarte... Ce treaba are senzorul nu inteleg... Senzorul ala n-are cum sa sincronizeze zalele de la lanturi iar lantul n-are cum sa calce altfel pe rotile zimtzate nici cu un milion de senzori...

 

E un transfer mecanic de rotatie, realizat printr-un lant pe o roata dintzata... Nimic in plus...

 

Cum poate un senzor sa intervina intr-un angrenaj mecanic astfel incat sa realizeze o asincronizare intre axe ( invartite de un lant ) ???? :lol: :) :)

 

 

Stai ca vine acum un user si-mi da un raspuns de ma lasa cu gura cascata si mut de uimire si indignare....

eu sunt useru`!

Si raspunsule ca asa mi a zis mecanicu de la filaret!... si din cate am inteles senzorii aia fac sicronizare!

Link to comment
Share on other sites

probabil o patina sau intizatorul de lant nu si-au mai facut treaba din varii motive, cum ar fii de exemplu un ulei prost, bagat in motor..d-aia a sarit de la punct, un senzor nu are cum sa influenteze un lant sa mearga altfel , respectiv ,sa sara un dinte ,daca este intins corespunzator... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.