Jump to content

BMW Z4 sDrive35is


ionatan

Recommended Posts

se poate ca z4 sa ajunga la 355 de cp cu chip hamman

Poate sa ajunga si la 420cp cu un chip Vishnu Procede ...

de chip ul asta nu am Âştiut ,chiar o s mĂŁ interesez!eu ĂŽl am pe cel de la hamman si sunt mulĂžumit,chair se simte diferenĂža de la 306 la 355 ! Dar dacĂŁ poĂži sa urci la 420 ar fi super
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

+1, am facut si eu testdrive cu masina.

Jucarie pentru oameni mari. Este fantastic sa schimbi pe manual la 7000rpm, senzatia cand ii dai urmatoarea treapta e de nedescris iar soundul e la cele mai intalnte cote. Pacat ca nu prea avem drumuri in Romania pentru ea... ma refer la gropi bineinteles.

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu la Innovation Days dar nu m-a tentat. Am incercat cu jucariile mai mari. Se pare ca am pierdut multe.

daaaa, eu le-am incercat pe toate :twoup: mi-a placut ff mult si prezentarea lui Alex Seremet, chiar am inteles mai multe despre ce inseamna HYBRID pt BMW

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca toata treaba cu hibridul e facuta sa demonteze niste teorii mai vechi.

Faptul ca are si o sursa electrica e fix pix ca si consum. Din cate am inteles eu, se reuseste o economie de carburant cu cca. 15%. Masinile pe care erau montate chestiile astea aveau motoare de 5000 cmc. Sa faci e economie de 15% la cat consuma dihania aia nu mi se pare mare smecherie.

Ca scade emisia de noxe, e altceva. M-a mancat limba si am intrebat daca acel acumulator este consumabil. Acum sunt curios cat costa. (sunt convins ca nu cat unul de Nokia 5110). Cred ca acel cost va depasi costul carburantulu economisit.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca toata treaba cu hibridul e facuta sa demonteze niste teorii mai vechi.

Faptul ca are si o sursa electrica e fix pix ca si consum. Din cate am inteles eu, se reuseste o economie de carburant cu cca. 15%. Masinile pe care erau montate chestiile astea aveau motoare de 5000 cmc. Sa faci e economie de 15% la cat consuma dihania aia nu mi se pare mare smecherie.

Ca scade emisia de noxe, e altceva. M-a mancat limba si am intrebat daca acel acumulator este consumabil. Acum sunt curios cat costa. (sunt convins ca nu cat unul de Nokia 5110). Cred ca acel cost va depasi costul carburantulu economisit.

 

 

cea mai mare pierdere a fost ca nu ai mers cu z4 35is. dintre toate auto de acolo pe aia as fi preferat`o. e dementiala.

 

iar in ceea ce priveste acumulatorii hibrizilor, am intrebat eu si mi s-a spus ca au o durata de viata de 5 ani.

oricum cu x6 ala nu prea poti sa mergi eco, pentru ca v8 ala suna atat de frumos incat mai tot timpul iti vine sa o calci

 

X6 hibrid avea un consum mediu de 18 L/ 100km, tinand cont ca toti care au pus piciorul in ea au calcat`o zdravan.

iar trebaurile astea cu hibrizii sunt niste chestii relative. la lexus LS, diferenta de pret dintre 460 si 600hibrid se amortizeaza prin combustibil dupa vreo 500 000km, deci un astfel de calcul este inutil.

 

dupa cum spun cei de la BMW, X6 50i consum urban 17.5, iar hibridul 10.8. consumurile extraurbane sunt aproape identice.

 

preturi de plecare: 78000 pt 50i si 103000 pt hibrid. pretul platit in plus asigura diferenta de consum pt circa 270 000 km.

Edited by vidoq
Link to comment
Share on other sites

se poate ca z4 sa ajunga la 355 de cp cu chip hamman

Poate sa ajunga si la 420cp cu un chip Vishnu Procede ...

de chip ul asta nu am Âştiut ,chiar o s mĂŁ interesez!eu ĂŽl am pe cel de la hamman si sunt mulĂžumit,chair se simte diferenĂža de la 306 la 355 ! Dar dacĂŁ poĂži sa urci la 420 ar fi super

 

il ai? ia vezi ca se scrie hamann nu hamman. ti-ai luat z4 dinasta nou sau doar visezi la el?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Mie mi se pare ca toata treaba cu hibridul e facuta sa demonteze niste teorii mai vechi.

Faptul ca are si o sursa electrica e fix pix ca si consum. Din cate am inteles eu, se reuseste o economie de carburant cu cca. 15%. Masinile pe care erau montate chestiile astea aveau motoare de 5000 cmc. Sa faci e economie de 15% la cat consuma dihania aia nu mi se pare mare smecherie.

Ca scade emisia de noxe, e altceva. M-a mancat limba si am intrebat daca acel acumulator este consumabil. Acum sunt curios cat costa. (sunt convins ca nu cat unul de Nokia 5110). Cred ca acel cost va depasi costul carburantulu economisit.

 

 

cea mai mare pierdere a fost ca nu ai mers cu z4 35is. dintre toate auto de acolo pe aia as fi preferat`o. e dementiala.

 

iar in ceea ce priveste acumulatorii hibrizilor, am intrebat eu si mi s-a spus ca au o durata de viata de 5 ani.

oricum cu x6 ala nu prea poti sa mergi eco, pentru ca v8 ala suna atat de frumos incat mai tot timpul iti vine sa o calci

 

X6 hibrid avea un consum mediu de 18 L/ 100km, tinand cont ca toti care au pus piciorul in ea au calcat`o zdravan.

iar trebaurile astea cu hibrizii sunt niste chestii relative. la lexus LS, diferenta de pret dintre 460 si 600hibrid se amortizeaza prin combustibil dupa vreo 500 000km, deci un astfel de calcul este inutil.

 

dupa cum spun cei de la BMW, X6 50i consum urban 17.5, iar hibridul 10.8. consumurile extraurbane sunt aproape identice.

 

preturi de plecare: 78000 pt 50i si 103000 pt hibrid. pretul platit in plus asigura diferenta de consum pt circa 270 000 km.

 

pt x6 4.0d prod da un consum de 8,7 urban,in trafic dimineata ajung si la 17%,sub 9% doar dupa ora 23:00;o medie pt buc ar fi 14-14,5%

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Era mai reusit daca era X6 xdrive35i hibrid[3.0l motoru]aveai si consum mai mic dar si o capacitate clindrica OK din pnct de vedere al taxelor , casco , asigurare etc etc , cum este Porsche Cayenne S hibrid [ 3.0motoru] Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

As cumpara un roadster superior din punct de vedere al tractiunii, utilizabil pe o gama mai larga de suprafete.

 

TT-RS , dar asta as face numai eu .

 

Stefane tu vezi altfel masinile decat noi . La tine daca nu depasesc 10-15 masini dintr-o suflare nu sunt bune :twoup: . Mie place Z4 , sper sa-mi iau unul , macar modelul vechi si urat, cel coupe e chiar reusit .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Imi imaginez ca este o masina exclusiv de vara , dar daca ar fi singura masina, iarna ar sta in garaj si ar fi pacat.

 

Poate ca si acolo ai e locul, dar mie imi place sa exploatez o masina pe tot parcurcursul anului.

 

Iar eu stau mai mult pe la munte deci cel putin pentru mine ar fi inutila.

 

 

PS: si da puterea e ft importanta , traim intr-o tara in care daca ai o urgenta stai cozi intregi inutil si o masina slaba mai mult ca sigur nu te va scoate din rahat.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

PS: si da puterea e ft importanta , traim intr-o tara in care daca ai o urgenta stai cozi intregi inutil si o masina slaba mai mult ca sigur nu te va scoate din rahat.

 

eu ti-am spus ca tu vezi altfel masinile , poate si din prisma pasiunii tale , mie in orasul buc mi-au fost supersuficienti 220 cai pe un benzinar , chiar nu vad unde poti face scamatorii in oras dar m-a dat un nebun cu un RS4 si mi-a aratat despre ce e vb in capul pasionatilor , e buna adrenalina asta dar te si scoate prin parbriz daca insisti :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.