Jump to content

tacanit motor e46


Recommended Posts

dak mashina are peste 100 k km vara 10w30 iarna 5w30 mototul din ce e mai uzat are nevoie de ulei mai gros. dak motorul are peste 150 mii un 5w 30 ii face numai rau... fiind subtire si uzura mare nu-l mi unge curge prin el ca apa..

 

eu asa am dus un motor de bmw e46 la 200 mii fara nici o problema asta tinand cont ca are sigpl

 

Exista Metabond si Dura Lube...pe langa faptul ca elimina noxele si creste puterea, atenueaza zgomotele considerabil.

Interesanta combinatia de semisintetic vara si full sintetic iarna. Ce brand de ulei recomanzi?

 

parerea mea ca aditivii sunt ceva comercial.. de ce nici un producator nu-i recomanda?? aditivi la motor e ca si energizant la om iti da energie pe moment apoi te slabeste de tot(parerea mea)

 

 

eu recomand castrol la toata lumea.... dar nu cel produs in romania.... eu montez gpl asaca am habar despre motoarele pe benzina...(dieselu nu intra in discutie.. o mashina pe motorina pentru mine nu e mashina)

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi bateau tachetii dimineata iarna trecuta, asta vara i-am schimbat si numai bat . Am aflat insa de la un mecanic de rabe , ca puteam reduce costurile schimbarii tachetilor cu un litru - doi de valvolina (T90). Daca tachetii bat tare se poate face un schimb de ulei cu T90 integral. Motorul merge ca uns dupa accea.

 

 

 

L.E.: uniq poate confirma, si el il cunoaste pe mecanicul de rabe.

Edited by mihai_leu320
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi bateau tachetii dimineata iarna trecuta, asta vara i-am schimbat si numai bat . Am aflat insa de la un mecanic de rabe , ca puteam reduce costurile schimbarii tachetilor cu un litru - doi de valvolina (T90). Daca tachetii bat tare se poate face un schimb de ulei cu T90 integral. Motorul merge ca uns dupa accea.

 

 

 

L.E.: uniq poate confirma, si el il cunoaste pe mecanicul de rabe.

 

 

Sper totusi ca am inteles gresit: Daca este vorba de turnare ulei de transmisie in motor este cel mai rau lucru pe care il poti face unui motor. Cred ca mecanicul respectiv ar trebui sa se rezume la rabe.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi bateau tachetii dimineata iarna trecuta, asta vara i-am schimbat si numai bat . Am aflat insa de la un mecanic de rabe , ca puteam reduce costurile schimbarii tachetilor cu un litru - doi de valvolina (T90). Daca tachetii bat tare se poate face un schimb de ulei cu T90 integral. Motorul merge ca uns dupa accea.

 

 

 

L.E.: uniq poate confirma, si el il cunoaste pe mecanicul de rabe.

 

 

nmush ce legatura am eu cu mecanicu tau de rabe dar asa ceva eu chiar nu am auzit... si dak u compari castrol 10w30 cu t90 multa bafta.. dupa ce folosesti t90 fa si tu nishte poze la motor pe interior sa vezi ce ramane

Link to comment
Share on other sites

hmmmm

in mare parte ai dreptate dar mai depinde si de cati km are

 

 

nu te superi pe mine ,dar fraza asta se folosea la dacia ca sa nu ii faci segmentare...la un motor bmw daca este in "zaua" sa si e din 2001 , un 5w 40 este de bun simt sa ii pui... :)

dak mashina are peste 100 k km vara 10w30 iarna 5w30 mototul din ce e mai uzat are nevoie de ulei mai gros. dak motorul are peste 150 mii un 5w 30 ii face numai rau... fiind subtire si uzura mare nu-l mi unge curge prin el ca apa..

 

 

aici puteti vedea ce ulei e recomandat pentru mashina ta http://www.castrol.com/castrol/castrolhome...categoryId=3210

 

hmmmm

in mare parte ai dreptate dar mai depinde si de cati km are

 

 

nu te superi pe mine ,dar fraza asta se folosea la dacia ca sa nu ii faci segmentare...la un motor bmw daca este in "zaua" sa si e din 2001 , un 5w 40 este de bun simt sa ii pui... :lol:

dak mashina are peste 100 k km vara 10w30 iarna 5w30 mototul din ce e mai uzat are nevoie de ulei mai gros. dak motorul are peste 150 mii un 5w 30 ii face numai rau... fiind subtire si uzura mare nu-l mi unge curge prin el ca apa..

 

 

aici puteti vedea ce ulei e recomandat pentru mashina ta http://www.olyslager-lubricants.nl/castrol...t.aspx?Lang=ger mashinile sub 100 mii

 

S-o crezi tu ca daca are peste bla bla bla km ii face rau.

Cel mai important e sa ai presiune de ulei buna=>ca de fapt lagarele evolueaza pe o eplicula de ulei si nu metal pe metal

 

prima cifra reprezinta vascozitatea la rece si a 2-a la cald.

 

 

In principiu daca afara sunt 30 de grade nu conteza ca ai 10w40 sau 0w40

 

Ungerea nu se face cu pensula ci sub presiune si ceea ce zici tu cu uleiul subtire e valabil la multe masini in sensul ca dupa un timp jocurile in lagare devin mai mari iar uleiul posbil sa nu mai tina aceeasi presiune la debitul pompei.

 

Nu prea e valabil la bmw deoarece pompele de ulei sunt supra-dimensionate (debitul e mult mai mare decat cel necesar) si presiunea de ulei este regulata asa ca e loc de pierderi.

 

Nu numai teoretic e asa. Am vazut un urs care avea un joc f mare dar presiunea la ulei era buna si un e46 la care nu fusese montata piesa de plastic din filtru de ulei (adica lasase o gaura de cel putin 8mm) si becul se stingea pe la 1600rpm

 

Treaba se complica la cele cu turbo si atunci cel mai bine ar fi sa urmezi recomandarile producatorului (auto) cu strictete

 

Toate astea erau la diesel care nu sunt masini pt tine... totusi posesorii pot fi oameni si iti mai explica una alta

tu ce masina ai ca sa vedem si noi cu cine stam de vorba...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.