Jump to content

mai multe intrebari si nelamuriri


Recommended Posts

Am mai multe probleme si fac doar un topic pt ca nu are rost sa deschid mai mult.

 

problema 1:

Ies aburi din radiator cand e motorul incins pe undeva pe langa vasul de expasiune, nu imi dau seama exact

pierde cumva? m-am uitat dar nu se observa nimic ud.

 

Problema 2:

Dimineata cu motorul rece, porneste turata cam pe la 1500 - 2000 rpm si scade usor pana incepe sa tremure si se opreste, se rezolva cu cateva accelerari.

din ce cauza? vreun senzor ceva?

la rece nu prea merge motorul rotund... cand scade cand creste turatia... nu mult dar se simte.

 

Problema 3:

Scoate un miros intepator pe toba de esapament dar nu intotdeauna... nu pot sa descriu mirosul dar este foarte intepator. Mentionez ca nu este miros de benzina.

 

Problema 4:

De curand am schimbat sabotii pe spate si se aude un zgomot ciudat ca si cand ar atinge de ceva ... (ca si cand ai pune o sarma pe spitele de la bicicleta in timp ce merge) cand franez dispare nu se mai aude nimic

mecanicul zice ca pana se lasa sabotii (la dacia nu am intalnit problema asta dupa schimbarea sabotilor si in plus nu pare ca freaza sabotii).

 

Problema 5:

am fost cu ea la rar si mi-au zis baietii ca trebuie sa schimb un pivot ca are joc... se schimba usor sau trebuie scule aditionale?

 

Problema 6:

Cand virez stanga sau dreapta maxim se aude un zgomot ciudat (un fel de fasait) si scade brusc turatia motorului

 

Problema 7:

Rulmenti alternator... au inceput sa cante... in catalog nu ii gasesc se pot schimba sau ce trebuie facut

 

 

Rog cunoscatorii sa ma scoata din ceata pt ca sunt bagat rau si nu stiu cum sa mai ies :)

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

1.nu e normal sa te abureasca radiatorul :)

 

verifica atent cand e motorul rece corpul radiatorului,poti da jos difuzorul sa vezi mai bine.

 

daca e ok,atunci ai probleme cu vasul de expansiune(poate e fisurat).daca e ok si acesta atunci verifica cele 2 o-ringuri de aici,piesa 3 si 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

 

sau un furtun...,colier slab...

 

2.ai pus-o,cauta pe forum problemele ralantiului.

 

5.daca a zis rar-ul schimba,du-te in service.

 

6.e normal,dar nu mai vira maxim mai ales pe loc.virajul in mers reduce tensiunile in caseta cu 50%.

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat sabotii cu totul,sau doar ferodo-ul?

Nu ar trebui sa se auda nimic,poate s-a gresit ceva la montaj.

La pivoti ,depinde care e dus oricum e mai complicat ca sunt fixati prin presare,si trebuie sa fii atent ce pivot cumperi

si cum il monteaza,sunt cazuri cand iti ies pivotii de pe brat,din cauza montajului incorect,sau branduri diferite,si o patesti.

De aceea se prefera schimbarea bratului cu totul,da asta implica costuri mult mai mari.

Link to comment
Share on other sites

1.nu e normal sa te abureasca radiatorul :)

 

verifica atent cand e motorul rece corpul radiatorului,poti da jos difuzorul sa vezi mai bine.

 

daca e ok,atunci ai probleme cu vasul de expansiune(poate e fisurat).daca e ok si acesta atunci verifica cele 2 o-ringuri de aici,piesa 3 si 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17&fg=05

 

sau un furtun...,colier slab...

 

2.ai pus-o,cauta pe forum problemele ralantiului.

 

5.daca a zis rar-ul schimba,du-te in service.

 

6.e normal,dar nu mai vira maxim mai ales pe loc.virajul in mers reduce tensiunile in caseta cu 50%.

stiu ca nu este normal, dar nu depistez "pierdera", am strans toate colierele posibile, vasul nu pare fisurat.

Problema relantiului nu am gasit-o pe forum (poate sunt chior)

am un prieten de are 520 din 91 si nu ii face nici un zgomot cand virezi maxim stanga sau dreapta si in plus nici la alte masini

pivotii i-am cumparat (swag) dar pe vremea asta nu are cine sa mii schimbe.

 

Pt em_28, sabotii i-am schimbat cu totul (bosch) oricum nu pare un zgomot de ferodo. este un tacanit

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

in nici unul din topicurile astea nu se vbeste problema mea..

Mie mi se opreste la prima cheie si atat ... nu in mers sau stand la semafor sau mai stiu eu unde... cand e rece la prima cheie, porneste turata si treptat treptat scade turatia pana se opreste, la a doua cheie da sa se opreasca dar nu se opreste... trepideaza putin si creste turatia iar scade si trepideaza iar creste si asa se repeta de cateva ori. in cele 3 topicuri nu se vbeste despre asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu e vorba sa citeasca invers, ci ca ECU sa nu fie informat ca motorul este la ralanti. In situatia asta turatia nu este stabila si motorul se poate opri la pornire.

 

Regulatorul de ralanti nu tine turatia de capul lui, ci este comandat de ECU.

Exista un comutator care informeaza ECU ca nu este apasata acceleratia. Ca urmare atunci ECU stie ca trebuie sa se ocupe - prin intermediul regulatorului de ralanti - sa mentina turatia motorului la turatia de ralanti. Daca nu primeste acest semnal ECU nu se ocupa de ralanti si motorul merge un pic haotic.

 

Pe clapeta de acceleratie mai exista un comutator care informeaza ECU ca s-a apasat acceleratia la maxim si ca urmare ECU imbogateste putin amestecul pentru ca motorul sa fie mai vioi.

Link to comment
Share on other sites

Am mai multe probleme si fac doar un topic pt ca nu are rost sa deschid mai mult.

 

problema 1:

Ies aburi din radiator cand e motorul incins pe undeva pe langa vasul de expasiune, nu imi dau seama exact

pierde cumva? m-am uitat dar nu se observa nimic ud.

 

Problema 2:

Dimineata cu motorul rece, porneste turata cam pe la 1500 - 2000 rpm si scade usor pana incepe sa tremure si se opreste, se rezolva cu cateva accelerari.

din ce cauza? vreun senzor ceva?

la rece nu prea merge motorul rotund... cand scade cand creste turatia... nu mult dar se simte.

 

Problema 3:

Scoate un miros intepator pe toba de esapament dar nu intotdeauna... nu pot sa descriu mirosul dar este foarte intepator. Mentionez ca nu este miros de benzina.

 

Problema 4:

De curand am schimbat sabotii pe spate si se aude un zgomot ciudat ca si cand ar atinge de ceva ... (ca si cand ai pune o sarma pe spitele de la bicicleta in timp ce merge) cand franez dispare nu se mai aude nimic

mecanicul zice ca pana se lasa sabotii (la dacia nu am intalnit problema asta dupa schimbarea sabotilor si in plus nu pare ca freaza sabotii).

 

Problema 5:

am fost cu ea la rar si mi-au zis baietii ca trebuie sa schimb un pivot ca are joc... se schimba usor sau trebuie scule aditionale?

 

Problema 6:

Cand virez stanga sau dreapta maxim se aude un zgomot ciudat (un fel de fasait) si scade brusc turatia motorului

 

Problema 7:

Rulmenti alternator... au inceput sa cante... in catalog nu ii gasesc se pot schimba sau ce trebuie facut

 

 

Rog cunoscatorii sa ma scoata din ceata pt ca sunt bagat rau si nu stiu cum sa mai ies :)

 

1) S-ar putea sa iti fie fisurat pe undeva. Lasa-l sa se usuce bine, porneste motorul si incearca sa depistezi pe unde curge apa. Daca e fisurat, ar trebui sa ai si alte simptome: se supraincalzeste motorul, iti intra aer pe circuitul de racire, iti scade nivelul lichidului...

2)Poate fi de la clapeta de acceleratie, sau mai de la debitmetru de aer, desi mai putin posibil ultima varianta.

3)Poate avea legatura cu problema 2. Nu se face amestecul bine, nu arde complet...nu pot sa stiu sigur

4) Posibil sa fie totusi sabotii, daca sunt noi. Daca freaca tot timpul, ar trebui sa se incalzeasca destul de tare tamburul. Ai verificat?

5) -

6)E normal sa se auda fasaitul acela cand e virat max volanul. Totusi e foarte indicat sa verifici uleiul ATF sa vezi sa fie curat si sa fie la nivel. Ai un borcan negru undeva mai jos, in fata aproape de radiator. Desfa capacul, si pe capac ai o tija cu care se ia nivelul lichidului.

7) Eu nu stiu ce sa zic la capitolul asta. Oricum, nu cred ca te costa mult sa mergi la un service, si sigur te rezolva baietii

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat comutatorul de pe clapeta de acceleratie? Piesa 2 de aici.

Ala e senzorul de acceleratie daca nu ma insel si nu nu l-am verificat pt ca nu stiu cum. :)

 

Pana la ECU trebuie sa verifice comutatorul de la clapeta de acceleratie si eventual sa-l regleze corect.

Cum se regleaza acel senzor? daca de aici e problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.