Jump to content

CINE ARE IDEE CARE E SOLUTIA?


brain

Recommended Posts

INCERC SA AFLU CARE ESTE MODALITATEA LEGALA DE A-MI OBTINE DREPTURILE...ACUM 2 ANI AM CUMPARAT IN LEASING UN BMW 320 DIESEL,177 CP...SI DE AICI AU APRUT PROBLEMELE: DUPA 7500 KM CADE TURBOCOMPRESORUL,DUPA INSISTENTE ESTE RIDICATA MASINA DE CEI DE LA MHS CARE SPUN EI,AU SCHOMBAT PIESA,LA 14000 KM CADE SI CASETA DE DIRECTIE,PE CARE TOT EI O SCHIMBA.

APOI ,TOT IN PERIOADA DE PINA LA 20000 KM PIERD SERVODIRECTIA SI TRAG DE VOLAN CA LA TRACTOR,BRUSC,PROBABIL SERVOMOTORUL ACTIV PERMANENT DE LA SERVO...S-A OPRIT,MAI FAC CITEVA MII DE KM SI TURBO CADE DIN NOU,DUPA CE MASINA IESISE DIN GARANTIE DE 10 ZILE.

CONTACTEZ MHS SERVICE,CARE MA INVITA LA TEST SI NU CONSTATA CA DE OBICEI MAI NIMIC.

NICIODATA NU PRIMESC NICI UN INSCRIS,NICI CA AM FOST LA EI NICI CA S-A SCHIMBAT CEVA.

INSA,NU ASTA E PROBLEMA,DE FIECARE DATA S-A INTIMPLAT CA DEFECTIUNEA SA AIBA LOC IN MOMENTE CRITICE,TURBO CADE IN DEPASIRE,SERVODIRECTIA DISPARE IN CURBA,CEEA CE MI-A DAT FIORI RECI PE COLOANA,PRACTIC AM SCAPAT PRIN NOROC SI PREZENTA DE SPIRIT,PRIMA DATA VENEA UN AUTOBUZ DIN FATA SI A DOUA OARA INTRASEM PE SUB UN CAMION,INCERC SA EXPLIC ASTA CELOR DE LA SERVICE SI SE UITA LA MINE CA PRIN STICLA SI TAC...

INTREBAREA MEA ESTE: EXISTA O LEGISLATIE IN ROMANIA CARE SA NE PROTEJEZE DE O PIESA MONTATA PROST SAU CARE NU ARE PARAMETRII CORESPUNZATORI?

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai carte de service cu toate operatiunile daca masina a fost in leasing. Poti lua un avocat si sa discuti direct cu BMW Romania, daca nu te duci mai sus. Iti va spune exacat ce documente iti trebuie si stie si ce sa ceara de la MHS. Asta va costa si va lua timp.

OPC e o frectie, la ce ai patit tu se lasa si cu daune morale si altele. Ele se pot cere si se acorda si in Romania, desi sunt mai mici.

Link to comment
Share on other sites

...OPC-ul nu are solutii,este responsabil numai pentru problemele peroanelor fizice,de litigiile intre firme se ocupa JUSTITIA,asa ca eu va trebui sa-i dau in judecata,dar...exista o legislatie care spunea ca o piesa are garantie 1,5 ani la piesa si 3 luni la manopera ,pt ca o manopera proasta poate genera o defectiune,o piesa proasta ...la fel,intrebarea era daca stie cineva daca mai exista aceasta legislatie?

 

...si inca ceva,cei de la bmw spun ca ei nu trec nimic in "caietul de service",pt ca totul ramine in memoria serverului lor,dar la astia baza de date nu este comuna,in romania,este comuna cu germania,DAR NU INTRE DEALERI...asta e la noi!

...deci,cei de la brasov nu vad ce au facut cei de la sibiu si tot asa,mai nou mi s-a spus ca dupa testare va trebui sa astept ca memoria "secreta" a masinii sa fie deschisa in germania,un fel de "cutie neagra" si apoi imi vor spune ce are masina,pentru ca ei nu vad nimic,vad un "eveniment" dar nu stiu unde exact este defectiunea,vad ca este la turbo dar nu stiu daca e totala sau partiala,problema e ca turbina ba face probleme,ba nu face,merge aleator,din acest motiv nu stii daca te lasa in depasire sau nu,dar daca depasesti un camion si mai ai trei prosti lipiti de tine in spate si depasesc si ei si din fata vine o tatra ?...unde te mai bagi?

Link to comment
Share on other sites

DUPA 7500 KM CADE TURBOCOMPRESORUL,DUPA INSISTENTE ESTE RIDICATA MASINA DE CEI DE LA MHS CARE SPUN EI,AU SCHOMBAT PIESA,LA 14000 KM CADE SI CASETA DE DIRECTIE,PE CARE TOT EI O SCHIMBA.

APOI ,TOT IN PERIOADA DE PINA LA 20000 KM PIERD SERVODIRECTIA SI TRAG DE VOLAN CA LA TRACTOR,BRUSC,PROBABIL SERVOMOTORUL ACTIV PERMANENT DE LA SERVO...S-A OPRIT,MAI FAC CITEVA MII DE KM SI TURBO CADE DIN NOU,DUPA CE MASINA IESISE DIN GARANTIE DE 10 ZILE.

CONTACTEZ MHS SERVICE,CARE MA INVITA LA TEST SI NU CONSTATA CA DE OBICEI MAI NIMIC.

NICIODATA NU PRIMESC NICI UN INSCRIS,NICI CA AM FOST LA EI NICI CA S-A SCHIMBAT CEVA.

INSA,NU ASTA E PROBLEMA,DE FIECARE DATA S-A INTIMPLAT CA DEFECTIUNEA SA AIBA LOC IN MOMENTE CRITICE,TURBO CADE IN DEPASIRE,SERVODIRECTIA DISPARE IN CURBA,CEEA CE MI-A DAT FIORI RECI PE COLOANA,PRACTIC AM SCAPAT PRIN NOROC SI PREZENTA DE SPIRIT,PRIMA DATA VENEA UN AUTOBUZ DIN FATA SI A DOUA OARA INTRASEM PE SUB UN CAMION,INCERC SA EXPLIC ASTA CELOR DE LA SERVICE SI SE UITA LA MINE CA PRIN STICLA SI TAC...

INTREBAREA MEA ESTE: EXISTA O LEGISLATIE IN ROMANIA CARE SA NE PROTEJEZE DE O PIESA MONTATA PROST SAU CARE NU ARE PARAMETRII CORESPUNZATORI?

 

Nu inteleg la ce drepturi te referi.

La 20k ai pierdut servodirectia si ei nu au gasit nimic, daca inteleg bine.La fel si cu turbo, motorul a pierdut puterea si intr-o depasire venea autobuzul.Ghinion, ce sa zic.

Pai daca nu exista nici o problema cand o duci la ei si nici nu apare vreo eroare pe testerul lor, cam ce ai vrea sa faca ei?

Lasa masina la ei si roaga-i sa o conduca cateva sute de km, asta ar fi o solutie.Daca turbo a cazut

iar trebuia sa il schimbi pe garantie, nu era nevoie ca masina sa fie in garantie daca piesa inca era.

O piesa montata prost nu cred ca poate avea simptomele pe care le descrii tu.Cat despre parametrii corespunzatori exista si legi, insa cel mai bun sfat pe care ti-l pot da, este, NU mai cumpara BMW. :)

Asta este solutia.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

DUPA 7500 KM CADE TURBOCOMPRESORUL,DUPA INSISTENTE ESTE RIDICATA MASINA DE CEI DE LA MHS CARE SPUN EI,AU SCHOMBAT PIESA,LA 14000 KM CADE SI CASETA DE DIRECTIE,PE CARE TOT EI O SCHIMBA.

APOI ,TOT IN PERIOADA DE PINA LA 20000 KM PIERD SERVODIRECTIA SI TRAG DE VOLAN CA LA TRACTOR,BRUSC,PROBABIL SERVOMOTORUL ACTIV PERMANENT DE LA SERVO...S-A OPRIT,MAI FAC CITEVA MII DE KM SI TURBO CADE DIN NOU,DUPA CE MASINA IESISE DIN GARANTIE DE 10 ZILE.

CONTACTEZ MHS SERVICE,CARE MA INVITA LA TEST SI NU CONSTATA CA DE OBICEI MAI NIMIC.

NICIODATA NU PRIMESC NICI UN INSCRIS,NICI CA AM FOST LA EI NICI CA S-A SCHIMBAT CEVA.

INSA,NU ASTA E PROBLEMA,DE FIECARE DATA S-A INTIMPLAT CA DEFECTIUNEA SA AIBA LOC IN MOMENTE CRITICE,TURBO CADE IN DEPASIRE,SERVODIRECTIA DISPARE IN CURBA,CEEA CE MI-A DAT FIORI RECI PE COLOANA,PRACTIC AM SCAPAT PRIN NOROC SI PREZENTA DE SPIRIT,PRIMA DATA VENEA UN AUTOBUZ DIN FATA SI A DOUA OARA INTRASEM PE SUB UN CAMION,INCERC SA EXPLIC ASTA CELOR DE LA SERVICE SI SE UITA LA MINE CA PRIN STICLA SI TAC...

INTREBAREA MEA ESTE: EXISTA O LEGISLATIE IN ROMANIA CARE SA NE PROTEJEZE DE O PIESA MONTATA PROST SAU CARE NU ARE PARAMETRII CORESPUNZATORI?

 

Nu inteleg la ce drepturi te referi.

La 20k ai pierdut servodirectia si ei nu au gasit nimic, daca inteleg bine.La fel si cu turbo, motorul a pierdut puterea si intr-o depasire venea autobuzul.Ghinion, ce sa zic.

Pai daca nu exista nici o problema cand o duci la ei si nici nu apare vreo eroare pe testerul lor, cam ce ai vrea sa faca ei?

Lasa masina la ei si roaga-i sa o conduca cateva sute de km, asta ar fi o solutie.Daca turbo a cazut

iar trebuia sa il schimbi pe garantie, nu era nevoie ca masina sa fie in garantie daca piesa inca era.

O piesa montata prost nu cred ca poate avea simptomele pe care le descrii tu.Cat despre parametrii corespunzatori exista si legi, insa cel mai bun sfat pe care ti-l pot da, este, NU mai cumpara BMW. :)

Asta este solutia.

 

 

...mda!...cred ca n-ai inteles...in lumea asta avem primul drept,acela de a exista,iar masina asta dintr-o defectiune care apare aleator poate sa-ti puna viata in pericol,iar cei de la BMW nu sint nici mama nici tata,nu ei mi-au dat drepul la viata iar banii mei au fost buni,nu defecti...intelegi prietene?...sfatul tau de a nu mai cumpara BMW vine cam tirziu si nu rezolva problema,daca stii exact care este legislatia ti-as ramine dator,daca nu ...asta e,n-am decit sa caut eu legislatia care ma protejeaza impotriva viciilor de fabricatie sau incompetentei.

...ce as vrea sa faca ei?

ce trebuiau sa faca dracu' pina acum,sa STIE in primul rind ce are si sa desfaca si sa schimbe,o defectiune in principiu,chiar daca apare aleator nu apare din senin,ceva o genereaza,de acord?

si cind stii ca acea defectiune ii pune viata in pericol ar trebui sa fii de 10 ori mai interesat,nu ii pui testerul si ii spui: N-ARE BA NIMIC!...mergi mai departe cu ea!

TU CE AI FACE IN LOCUL MEU?...UITASEM...TU NU AI CUMPARA BMW!

Link to comment
Share on other sites

Da,legislatia in Romania,si la fel institutiile nu te vor putea ajuta.

Toti sunt condusi de bani,cum prea bine stii legea e de partea banului.Daca mergi cu OPC-ul ,sigur or sa se scoata cumva,si o amenda e prea mica,dar nu se ajunge acolo,pana la urma tot tu pierzi.

Doar sa investesti bani intr-un service inafara,sau sa-i dai in judecata ,dar trebuie demonstrat ca piesa montata de ei a dus la riscul unui posibil accident,si

asta e mai greu-avocat bun,expertize,etc. dar nici asa nu faci treaba.

Deocamdata cam in orice afacere facuta la noi CLIENTUL NU ARE DREPTURI.

Si la fel 95% din service-uri sunt pline de oameni incompetenti.Cred ca daca deschidem un topic cu probleme in service umplem 100 de pagini.

Link to comment
Share on other sites

eu am apelat la OPC si s-a rezolvat. e adevarat ca in prima faza inspectorul OPC a fost mituit si mi-a raspuns ca nu am dreptate, dupa care am apelat la un avocat sa imi intocmeasca o rectificare la reclamatia initiala la care am primit un raspuns favorabil mie, deci se poate.

la OPC te poti duce si singur sa faci reclamatie, dar pana la instanta mai bine consulta un avocat

Link to comment
Share on other sites

eu am apelat la OPC si s-a rezolvat. e adevarat ca in prima faza inspectorul OPC a fost mituit si mi-a raspuns ca nu am dreptate, dupa care am apelat la un avocat sa imi intocmeasca o rectificare la reclamatia initiala la care am primit un raspuns favorabil mie, deci se poate.

la OPC te poti duce si singur sa faci reclamatie, dar pana la instanta mai bine consulta un avocat

 

...corect,dar cum am mai spus OPC-ul se ocupa numai de persoane fizice,pentru persoane juridice exista doar instanta,iar masina este pe firma,oricum cred ca esti printre putinii care au reusit ceva,de miine imi caut o firma de avocatura !

Link to comment
Share on other sites

LEgislatia din Romania exista. Ea nu functioneaza si din vina noastra ca nu ne cerem drepturile. Am un prieten care a castigat procese cu vodafone si BRD pe contracte cica batute in cuie. Bineinteles ca asta a luat timp. Dar se poate.

In firme sunt multi idioti si mizeaza ca ceilalati sunt mai idoti ca ei si se cred protejati de bariele birocratice si pe neincrederea in justitie. Si de cele mai multe ori au dreptate.

Trebuie sa vorbesti cu un avocat direct daca refuza sa iti rezolve problema amiabil. De multe ori o simpla scrisoare formulata cum trebuie si intemeiata e suficient.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da,legislatia in Romania,si la fel institutiile nu te vor putea ajuta.

Toti sunt condusi de bani,cum prea bine stii legea e de partea banului.Daca mergi cu OPC-ul ,sigur or sa se scoata cumva,si o amenda e prea mica,dar nu se ajunge acolo,pana la urma tot tu pierzi.

Doar sa investesti bani intr-un service inafara,sau sa-i dai in judecata ,dar trebuie demonstrat ca piesa montata de ei a dus la riscul unui posibil accident,si

asta e mai greu-avocat bun,expertize,etc. dar nici asa nu faci treaba.

Deocamdata cam in orice afacere facuta la noi CLIENTUL NU ARE DREPTURI.

Si la fel 95% din service-uri sunt pline de oameni incompetenti.Cred ca daca deschidem un topic cu probleme in service umplem 100 de pagini.

 

...stii cum cred ca se rezolva?

sa merg la un alt service si sa cer o expertiza tehnica,apoi,cu raportul de service parafat si stampilat prin care demonstrez ca masina are probleme,ii dau in judecata si le cer banii pentru expertiza,reparatia masinii, daune interese si morale,pina la urma cit ma va costa? dar merita sa-i coafez putin la modul in care s-au comportat...ideea cu topicul nu e rea,poate sint multi care au probleme si nu au ce sa faca,asta e una din lacunele legislatiei,poate ne aude cineva!

Link to comment
Share on other sites

Legislatia exista. Ca sa tina expertiza ea tebuie facuta de un expert autorizat de Tribunal, nu de service-ul X.

Avocatul ii poate soma de exemplu sa furnizeze liste cu part no si serii la peiesele care s-au inlocuit si se poate verifica daca chiar s-a inlocuit ceva.

Ce spui tu se poate face dar doar intr-o faza initiala, cu diagnosticul de alta reprezentanta mers la BMW Romania si sa incerci sa rezolvi amiabil cu ei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.