Jump to content

Recommended Posts

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

 

Problema e urata pentru ca trebuie desfacuta admisia pentru a avea acces la bujii si releu.

 

O bujie e in jur la 70-60 lei pe bucata recomand BERU asa sunt si originalele.

 

Releul am inteles ca ajunge la 400lei dar nu sunt sigur.

 

Ar fi bine sa ai ambele piese cand desfaci galeria,vorbeste cu cei de la piese daca nu ai nevoie de releu sa-l poti duce inapoi.

 

Bujiile se inlocuiesc toate odata.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

 

cand schimbi bujiile cumpara si schimba si garniturile de la galerie ca altfel o sa-ti supureze daca le pui pe cele vechi

Link to comment
Share on other sites

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

 

cand schimbi bujiile cumpara si schimba si garniturile de la galerie ca altfel o sa-ti supureze daca le pui pe cele vechi

Daca sunt in stare buna de ce sa supureze, care este explicatia ?

Link to comment
Share on other sites

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

 

cand schimbi bujiile cumpara si schimba si garniturile de la galerie ca altfel o sa-ti supureze daca le pui pe cele vechi

Daca sunt in stare buna de ce sa supureze, care este explicatia ?

 

 

orice garnitura de cauciuc care dupace se desface nu mai etanseaza

crede-ma ca am patit la masina mea cand am schimbat bujiile

ma rog faci cum vrei

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

De cand a dat frigul am si eu probleme cu masina in sensul ca porneste foarte greu dimineata, invarte de vreo 10 ori pana o ia. Am fost cu ea la service si mi-au zis ca 3 bujii sunt duse si releul este mort. Mecanicul banuie ca este o bujie in scurt sau e o siguranta de vina de nu merge releul. Acum pana sa ma apuc de schimbat bujiile intreb si eu daca a mai avut cineva probleme cu acest releu si mai ales care este rolul lui si cat ar costa daca ma apuc sa il schimb.

Am inteles de la mai multi ca au schimbat bujiile si pornirea tot grea a fost, deci inclin sa cred ca toata treaba e de la releu.

 

Merci!

 

cand schimbi bujiile cumpara si schimba si garniturile de la galerie ca altfel o sa-ti supureze daca le pui pe cele vechi

Daca sunt in stare buna de ce sa supureze, care este explicatia ?

 

 

orice garnitura de cauciuc care dupace se desface nu mai etanseaza

crede-ma ca am patit la masina mea cand am schimbat bujiile

ma rog faci cum vrei

Ok merci de sfat Claudiu.

Ai un pret si pt garniturile astea?

Link to comment
Share on other sites

mie de la filaret mi-au spus ca degeaba se schimba doar bujiile fara releu... au patit la multi sa schimbe bujiile si pana nu au schimbat si releul operatia n-a fost de succes, iar ei recomanda sa se schimbe tot "pachetul"... Edited by 320cdM
Link to comment
Share on other sites

din cauza vibratiilor de la motor se duc dracu releele. Asa arata un releu praf ( s-au rupt firele care mergeau spre bujii)

pai si innainte de a schimba bujiile nu se poate verifica mai intai relul..daca arata asa cred ca nu are nici un efect shimbarea bujiilor nu?? tot sub admiise se afla si releul?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

TAU : si ce zici ? se poate repara releul cu traseele rupte din cate ai vazut tu ? sau e turnata pasta casanta ?

ma uit la vechiul meu releu si nu vad vreun surub pe unde sa-l desfac ... l-ai desfacut prin rupere ? se mai poate inchide dupa ? sau is ceva cleme ?

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

TAU : si ce zici ? se poate repara releul cu traseele rupte din cate ai vazut tu ? sau e turnata pasta casanta ?

ma uit la vechiul meu releu si nu vad vreun surub pe unde sa-l desfac ... l-ai desfacut prin rupere ? se mai poate inchide dupa ? sau is ceva cleme ?

am incercat eu sa-l desfac pe al meu care era defect si nu am reusit decat prin taiere cu panza de bomfaier deci l-am distrus practic...in el peste placa aceia cu circuite era o pasta asa gelatina ca si cum ar fi un silicon dar mai moale..practic nu ai ce sa vezi in el ..in afara de ceva in mijloc asa gen cip, restul circuit asa foarte micute.....si firele care duc la mufe...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu am inlocuit toate bujiile, 4buc, noi beru, si porneste foarte greu, am fost la tester, si mi-a zis ca bujica 1-2 nu le vede si ca lipsa comunicatie releu bujii, o sa dau jos releu, sa vad care e treaba cu el, ceea ce nu inteleg, releu merge doar jumate? 1-2 nu vede dau 3-4 vede? deci se paote si asa? care e faza?
Link to comment
Share on other sites

nu prea au cum sa se rupa contactele alea..doar nu trage cineva de ele..eu cand l-am desfacut pe al meu innauntru arata ca si nou ..probabil ca se duce ceva din circuite acolo nush ce sa zic.....cel mai bine testezi cu aparat de masura fisele care vin la bujii si asa vezi exact daca vine curent si la care din ele.......apoi poti sa te uiti si l-a releu...
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de releul de incarcare de la alternator, sau de alt releu?

Intreb pt ca am probleme cu alternatorul si dc tre desfacuta admisia ca sa ajunga la el e nasol...

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

am exact aceeasi problema..

 

masina e cumparata de 3 zile, bmw e46 diesel, 2004, cutie automata...

 

am dus-o in service, mi-au zis ca au schimbat bujiile cu unele noi BOSCH + schimbat releul... problema insa persista. acum mi-au zis ca s-ar putea sa fie ceva probleme cu senzorul din cheie ?!

 

faza e ca nu o pot porni decat daca leg plusul si minusul de la bateria mea la o alta baterie. singura nu pare sa plece... nici eu nu i-am dat mai mult de 5-6 chei cand a aparut problema, de teama sa nu stric altceva.

Edited by Intelli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.