Jump to content

Vibratii la relanti e60 530i


Recommended Posts

Salut,

Am un 530i din 2004. De cateva luni, mai exact 3-4 am inceput sa simt niste vibratii mici la relanti. Am fost la teste: AB, MHS, Filaret. NU ARE NIMIC MASINA!! Vibratiile le-au simtit toti, deci nu sunt nebun. :) Am inceput sa schimb urmand sfaturile lor: tampoane motor, tampoane cutie, bujii, am facut chiar si update de soft. Tot degeaba, tot vibreaza. Mai nou, am pus test pe injectoare si valorile oscileaza la relanti: cand inj 5 cu inj 3, cand 4 cu 3, cand 3 cu 4 si tot asa. Valorile nu sunt mari, toate sub 1, dar ceva e in neregula. Tin sa mentionez ca in sarcina masina merge perfect. Daca aveti vreun sfat sau daca cineva a mai patit asa va rog mult de tot sa imi spuneti ce sa fac pentru ca sunt in pragul sa vand masina. Maine o sa comand si instalatia electrica de la bujii, ca am inteles ca si aia ar fi cu probleme pe masina asta...

Link to comment
Share on other sites

las-o asa , ca o sa mai schimbi multe la ea si o sa dai banii degeaba. daca trage in sarcina nu-i mai cauta in coarne.

test electric la injectoare ai facut cu motorul oprit?(nu diagnoza injectoarelor) fac astia la filaret daca esti din buc.

Link to comment
Share on other sites

Poate ca nu e de la benzina.Daca e 530i din 2004 atunci inseamna ca are motor M54.Si atunci se poate urmari urmatorul topic cu referire la modelele e46 dar cu acelasi tip de motor:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9541

Citind-ul vei vedea ca niste solutii clare nu s-au relatat pana la ora actuala dar macar sa iei aminte ca initiative gen schimbat bujii,bobine,curatat ICV nu inseamna neaparat rezolvarea problemei.Unitatea vanos poate si ea sa determine un relanti neregulat.

Link to comment
Share on other sites

Problema mea nu are nici o legatura cu aia din topicul celalalt. Porneste perfect, si nu vibreaza doar la inceput. Porneste perfect, merge perfect in sarcina. Cum o las la relanti, simt ca tremura scaunul.... habar n-am ce poate avea...asta e, o sa dau muzica mai tare sa nu le mai simt... :))

 

las-o asa , ca o sa mai schimbi multe la ea si o sa dai banii degeaba. daca trage in sarcina nu-i mai cauta in coarne.

test electric la injectoare ai facut cu motorul oprit?(nu diagnoza injectoarelor) fac astia la filaret daca esti din buc.

 

Sunt din buc si ii cunosc f bine pe baieti la filaret. Nu am facut testul asta, la injectoare cu motorul oprit... o sa il fac si pe asta... cred ca singura solutie e sa pun un motor de M5 si sigur rezolv problema. :lol:)

 

e de la benzina proasta 90 %. Cand am venit in Romania in vacanta si eu aveam o mica vibratie, cum am plecat inapoi cum a disparut .. :) Nu mai arunca banii pe fereastra degeaba.. daca pe tester e ok si nu ai alte probleme.

 

Asta m-am gandit si eu, ca e de la benzina, dar in 4 luni crede-ma ca am facut cate 2 plinuri de la fiecare benzinarie: OMV - carerra100, Rompetrol-Alto, Agip- Supertech... si tot asa. Ma gandesc ca nu toata benzina din romania imi da acelasi simptom....

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un 530i din 2004. De cateva luni, mai exact 3-4 am inceput sa simt niste vibratii mici la relanti. Am fost la teste: AB, MHS, Filaret. NU ARE NIMIC MASINA!! Vibratiile le-au simtit toti, deci nu sunt nebun. :) Am inceput sa schimb urmand sfaturile lor: tampoane motor, tampoane cutie, bujii, am facut chiar si update de soft. Tot degeaba, tot vibreaza. Mai nou, am pus test pe injectoare si valorile oscileaza la relanti: cand inj 5 cu inj 3, cand 4 cu 3, cand 3 cu 4 si tot asa. Valorile nu sunt mari, toate sub 1, dar ceva e in neregula. Tin sa mentionez ca in sarcina masina merge perfect. Daca aveti vreun sfat sau daca cineva a mai patit asa va rog mult de tot sa imi spuneti ce sa fac pentru ca sunt in pragul sa vand masina. Maine o sa comand si instalatia electrica de la bujii, ca am inteles ca si aia ar fi cu probleme pe masina asta...

 

 

Salutare... Cam aceeasi problema o am si eu insa la un 525D din 2004. Acum ca s-a racit vremea am probleme dimineata..Pornesc motorul si trepideaza f tare, uneori se opreste la relanti.daca o turez putin de 2-3 ori isi revine destul de repede. Inca nu a fost la tester, pentru ca as vrea sa imi fac mai intai o idee despre ce se intampla. Tin sa precizez ca de cele mai multe ori alimentez de la Lukoil, e mai aproape de mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut,

Am un 530i din 2004. De cateva luni, mai exact 3-4 am inceput sa simt niste vibratii mici la relanti. Am fost la teste: AB, MHS, Filaret. NU ARE NIMIC MASINA!! Vibratiile le-au simtit toti, deci nu sunt nebun. :) Am inceput sa schimb urmand sfaturile lor: tampoane motor, tampoane cutie, bujii, am facut chiar si update de soft. Tot degeaba, tot vibreaza. Mai nou, am pus test pe injectoare si valorile oscileaza la relanti: cand inj 5 cu inj 3, cand 4 cu 3, cand 3 cu 4 si tot asa. Valorile nu sunt mari, toate sub 1, dar ceva e in neregula. Tin sa mentionez ca in sarcina masina merge perfect. Daca aveti vreun sfat sau daca cineva a mai patit asa va rog mult de tot sa imi spuneti ce sa fac pentru ca sunt in pragul sa vand masina. Maine o sa comand si instalatia electrica de la bujii, ca am inteles ca si aia ar fi cu probleme pe masina asta...

 

salut

aceeasi problema o am si eu. am tot un M54, insa de 2500cc;

la relantiu, am o vibratie intermitenta, foarte suparatoare. se manifesta in felul urmator: e ca un junghi si se simte preponderent in scaun. cand e rece e mai pronuntata, la cald se manifesta cu intermitente. turatia nu variaza deloc, nici la cald nici la rece.

uneori se simte si in mers, pe viteza constanta. e acelasi tip de vibratie, de aceea le asociez.

ai rezolvat in vreun fel problema? eu inca nu am schimbat nimic, dar mi-e groaza sa incep sa investighez avand in vedere ca nimeni nu prea stie ce face, si toti mecanicii merg la nimereala pe banii nostrii.

multumesc frumos pt raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un 530i din 2004. De cateva luni, mai exact 3-4 am inceput sa simt niste vibratii mici la relanti. Am fost la teste: AB, MHS, Filaret. NU ARE NIMIC MASINA!! Vibratiile le-au simtit toti, deci nu sunt nebun. :) Am inceput sa schimb urmand sfaturile lor: tampoane motor, tampoane cutie, bujii, am facut chiar si update de soft. Tot degeaba, tot vibreaza. Mai nou, am pus test pe injectoare si valorile oscileaza la relanti: cand inj 5 cu inj 3, cand 4 cu 3, cand 3 cu 4 si tot asa. Valorile nu sunt mari, toate sub 1, dar ceva e in neregula. Tin sa mentionez ca in sarcina masina merge perfect. Daca aveti vreun sfat sau daca cineva a mai patit asa va rog mult de tot sa imi spuneti ce sa fac pentru ca sunt in pragul sa vand masina. Maine o sa comand si instalatia electrica de la bujii, ca am inteles ca si aia ar fi cu probleme pe masina asta...

 

salut

aceeasi problema o am si eu. am tot un M54, insa de 2500cc;

la relantiu, am o vibratie intermitenta, foarte suparatoare. se manifesta in felul urmator: e ca un junghi si se simte preponderent in scaun. cand e rece e mai pronuntata, la cald se manifesta cu intermitente. turatia nu variaza deloc, nici la cald nici la rece.

uneori se simte si in mers, pe viteza constanta. e acelasi tip de vibratie, de aceea le asociez.

ai rezolvat in vreun fel problema? eu inca nu am schimbat nimic, dar mi-e groaza sa incep sa investighez avand in vedere ca nimeni nu prea stie ce face, si toti mecanicii merg la nimereala pe banii nostrii.

multumesc frumos pt raspuns.

am cutie automata . E39 525i

Link to comment
Share on other sites

vibratia este insotita de sunet?

in cazul cutiei automate as spune ca e convertizorul vinovat iar

in cazul cutiei manuale merg pe volanta.

 

la mine cand a fost convertizorul praf, vibratia era insotita de un zgomot... iar la manuala am un amic ce are probleme cu volanta. aceleasi simptome. acum nu spun sa schimbati ce am spus eu insa cred ca ar treb verificat. nu sunt mecanic, e doar o parere.

o zi buna.

Link to comment
Share on other sites

vibratia este insotita de sunet?

in cazul cutiei automate as spune ca e convertizorul vinovat iar

in cazul cutiei manuale merg pe volanta.

 

la mine cand a fost convertizorul praf, vibratia era insotita de un zgomot... iar la manuala am un amic ce are probleme cu volanta. aceleasi simptome. acum nu spun sa schimbati ce am spus eu insa cred ca ar treb verificat. nu sunt mecanic, e doar o parere.

o zi buna.

nu se aude nimic. nu sunt insotite de zgomot.

la tine, aveai vibratie si in mers? eu am aceeasi vibratie la viteza constanta 100~120 km/h. apoi dispare. nu e din roti, pt ca face la fel si cu trenu de vara si cu trenu de iarna.

la ce pret ajunge un convertizor? intreb sa stiu ce bucurii ma mai asteapta. :)

multumesc frumos pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

aveam si pe loc si in mers.. nuj.. un convertizor nou era undeva la 1200e parca.. si unul sh il gasesti pe la 3-400.. depinde de cine ti-l vinde.

 

daca spui ca nu e insotit de zgomot inseamna ca nu asta e pb.. nu stiu ce sa iti recomand. ma retrag :)

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

vibratia este insotita de sunet?

in cazul cutiei automate as spune ca e convertizorul vinovat iar

in cazul cutiei manuale merg pe volanta.

 

la mine cand a fost convertizorul praf, vibratia era insotita de un zgomot... iar la manuala am un amic ce are probleme cu volanta. aceleasi simptome. acum nu spun sa schimbati ce am spus eu insa cred ca ar treb verificat. nu sunt mecanic, e doar o parere.

o zi buna.

poti sa descrii un pic zgomotul? vibratiile au fost insotite de la bun inceput de zgomot? sau initial s-au manifestat fara zgomot.

Link to comment
Share on other sites

initial fara zgomot.. si nu se auzeau tot tipul. practic cand a inceput sa se auda zgomotul.. "paletele"/ discurile (scuza-ma dar nuj exact cum se numesc.. revin cu update) din interiorul convetizorului incepusera sa atinga in carcasa in timp ce acestea se invarteau.. zgomotul nu mai aparea cand scoteam masina pe neutru.. doar in sarcina (D si R).

 

LE... uite-te

ca sa intelegi ce spun.

oricum nu e asta sigur... verifica ce a spus ciupanezu.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

initial fara zgomot.. si nu se auzeau tot tipul. practic cand a inceput sa se auda zgomotul.. "paletele"/ discurile (scuza-ma dar nuj exact cum se numesc.. revin cu update) din interiorul convetizorului incepusera sa atinga in carcasa in timp ce acestea se invarteau.. zgomotul nu mai aparea cand scoteam masina pe neutru.. doar in sarcina (D si R).

 

LE... uite-te

ca sa intelegi ce spun.

oricum nu e asta sigur... verifica ce a spus ciupanezu.

inclin sa cred ca e convertizorul......pt ca se simte o vibratie greu perceptibila si la viteze mai mici dar numai uneori.

daca ar fi fisele, bobinele, sau bujiile, motorul ar trebui sa mearga neregulat la relanti, dar sta cuminte la turatie fixa. am stat cu el pornit zeci de minute sa studiez manifestarea vibratiei.

apare sporadic, la intervale de 5~10 minute, se manifesta cateva secunde si dispare. ceva similar ai experimentat si tu?

singura sansa sa o repar e sa se agraveze problema. in service, mecanicii nostrii rad de tine...daca mergi inainte sa pice de tot...nu au rabdare sa caute problema.

daca vi cu ea pe trailer esti clientul ideal.

multumesc frumos cuzko si ciupanezu, pt intelegere. :)

Link to comment
Share on other sites

am schimbat bujiile, le aveam cumparate....

am verificat bobinele, au iesit ok.

cat despre fise, electricianul a zis ca nu are fise...

am facut si o diagnoza.....si nu exista nici o eroare.

am exclus problema electrica. au ramas doar mecanice. vibratia se manifesta in continuare.

in relantiu, daca accelerez usor, dar in mod repetat si foarte des, se simte o vibratie laterala. ( stanga-dreapta). vibrattia e strans legata de accelerare.

cardanul, in relantiu isi schimba viteza de rotatie, in functie de turatia motorului? sau in relantiu cardanul are o viteza de rotatie constanta? intreb asta, ca sa scot sau nu din ecuatie, flansa cardanului.

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un 530i din 2004. De cateva luni, mai exact 3-4 am inceput sa simt niste vibratii mici la relanti. Am fost la teste: AB, MHS, Filaret. NU ARE NIMIC MASINA!! Vibratiile le-au simtit toti, deci nu sunt nebun. :) Am inceput sa schimb urmand sfaturile lor: tampoane motor, tampoane cutie, bujii, am facut chiar si update de soft. Tot degeaba, tot vibreaza. Mai nou, am pus test pe injectoare si valorile oscileaza la relanti: cand inj 5 cu inj 3, cand 4 cu 3, cand 3 cu 4 si tot asa. Valorile nu sunt mari, toate sub 1, dar ceva e in neregula. Tin sa mentionez ca in sarcina masina merge perfect. Daca aveti vreun sfat sau daca cineva a mai patit asa va rog mult de tot sa imi spuneti ce sa fac pentru ca sunt in pragul sa vand masina. Maine o sa comand si instalatia electrica de la bujii, ca am inteles ca si aia ar fi cu probleme pe masina asta...

 

Trage joja de ulei in timp ce-ti merge motorul , si spune-mi daca-ti suge aer pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.