Jump to content

Vand SISTEM 2DIN Dedicat BMW E46 - Navi, TV, Touch, DVD, Bluetooth, iPod etc


Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

merge muzica in acelasi timp cu IGO? Daca da, atunci cand sunt indicatii vocale pe IGO se lasa muzica putin mai incet si cand termina de vb se da la loc (ca la navi OEM)?

Sau cum functioneaza?

 

"dual zone" se numeste din cate stiu, tot din cate stiu are functia asta...oricum poti asculta muzica/radio in timp ce pe ecran ai navigatia activa, mai multe detalii ar putea sa dea cineva care are aparatul montat...

Link to comment
Share on other sites

merge muzica in acelasi timp cu IGO? Daca da, atunci cand sunt indicatii vocale pe IGO se lasa muzica putin mai incet si cand termina de vb se da la loc (ca la navi OEM)?

Sau cum functioneaza?

 

Da, merge muzica in acelasi timp cu navigatia. Cand sunt indicatiile vocale se opreste automat muzica, dupa ce se termina, muzica porneste din nou.

Link to comment
Share on other sites

BRANDEX: vad ca tu oferi doar 12 luni garantie la acest produs (presupun ca atat iti ofera si tie producatorul, iar in momentul defectarii se va schimba unitatea cu alta noua...pentru ca ma indoiesc ca sta cineva sa repare asa ceva).

 

Ar trebui sa stii ca in Romania se aplica o lege europeana care obliga vanzatorii sa acorde o garantie de conformitate de 24 luni, de la data vanzarii catre end-user. Din moment ce dai factura, poti sa ai surpriza ca dupa 1 an de zile utilizatorii sa vina sa-si revendice garantia legala de 24 luni, insa producatorul tie nu-ti va mai schimba produsul => automat o posibila paguba foarte mare pentru tine ca vanzator.

 

Ca solutie aici ai doua variante, ori incerci sa le explici ca asa e legea in Romania si trebuie sa te supui ei si semnezi contract cu ei in care sa-ti asigure garantie 24 luni, ori iti faci tu o estimare cate o sa pice in al doilea an si maresti pretul corespunzator pentru a-ti acoperi eventualele pierderi. Clientul va invoca cele 24 luni de garantie legala indiferent de ce optiune alegi tu.

 

Mai mult de atat, reparatia sau inlocuirea produsului se face conform legii in termen de 15 zile calendaristice de la reclamatie. In acest sens, iti recomand un stoc de unitati pentru a efectua schimbarea pe loc, urmand ca tu sa primesti alt echipament nou de la producator ulterior (ma indoiesc ca vor respecta acest termen de 15 zile).

Link to comment
Share on other sites

BRANDEX: vad ca tu oferi doar 12 luni garantie la acest produs (presupun ca atat iti ofera si tie producatorul, iar in momentul defectarii se va schimba unitatea cu alta noua...pentru ca ma indoiesc ca sta cineva sa repare asa ceva).

 

Ar trebui sa stii ca in Romania se aplica o lege europeana care obliga vanzatorii sa acorde o garantie de conformitate de 24 luni, de la data vanzarii catre end-user. Din moment ce dai factura, poti sa ai surpriza ca dupa 1 an de zile utilizatorii sa vina sa-si revendice garantia legala de 24 luni, insa producatorul tie nu-ti va mai schimba produsul => automat o posibila paguba foarte mare pentru tine ca vanzator.

 

Ca solutie aici ai doua variante, ori incerci sa le explici ca asa e legea in Romania si trebuie sa te supui ei si semnezi contract cu ei in care sa-ti asigure garantie 24 luni, ori iti faci tu o estimare cate o sa pice in al doilea an si maresti pretul corespunzator pentru a-ti acoperi eventualele pierderi. Clientul va invoca cele 24 luni de garantie legala indiferent de ce optiune alegi tu.

 

Mai mult de atat, reparatia sau inlocuirea produsului se face conform legii in termen de 15 zile calendaristice de la reclamatie. In acest sens, iti recomand un stoc de unitati pentru a efectua schimbarea pe loc, urmand ca tu sa primesti alt echipament nou de la producator ulterior (ma indoiesc ca vor respecta acest termen de 15 zile).

de abia a dat pretul in jos dupa negocierile cu chinezii....ce faci acum? pui paie pe focul de pe topic? :)

Link to comment
Share on other sites

@cefi: nu se aduna 12 luni de la producator si 12 luni de la importator.

 

exista doua tipuri de garantii, iar lumea de obicei face confuzie intre ele:

 

1. garantia de conformitate (sau legala) de 24 luni

2. garantia comerciala - oferita optional de producator, care poate fi mai mica de 24 luni sau mai mare.

 

Exemplu sa fie mai clar: BRANDEX imi vinde mie aceasta navigatie cu 12 luni garantie comerciala oferita de la producator, toate bune si frumoase. Presupunem ca nu pateste nimic in cele 12 luni, insa in luna 14 observ ca de fapt nu-mi merge navigatia, sau nu citeste mp3-uri sau mai stiu eu ce. In acest caz, pot sa invoc o lipsa de conformitate (adica produsul nu face ceea ce mi s-a spus ca trebuie sa faca la vanzare). Producatorul nu va mai schimba aparatul pentru ca este in afara garantiei oferite de el, insa BRANDEX va fi obligat legal sa mi-l schimbe sau sa-mi restituie contravaloarea. Daca in luna 14 de exemplu aparatul nu mai porneste (practic se defecteaza), insa inainte a functionat foarte bine, atunci nu este vorba de lipsa de conformitate (care se calculeaza in raport cu momentul vanzarii produsului), deci nici BRANDEX nici producatorul nu mai au nici o obligatie.

 

E destul de complicat si ambigua legea, iar protectia consumatorului de obicei tine partea end-user-ului si ii cam ofera castig de cauza...asa ca trebuie tratata cu seriozitate aceasta problema.

 

edit @Stefan_t: am dat o informatie utila consumatorilor, adica voua, daca nu va intereseaza, ignorati-o si lasati-va prostiti cand aveti legea de partea voastra. Eu personal as prefera o garantie de 24 luni care sa acopere orice defect, chiar daca platesc un pic in plus...avand in vedere cu atat mai mult ca e vorba de niste "chinezarii".

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

BRANDEX: vad ca tu oferi doar 12 luni garantie la acest produs (presupun ca atat iti ofera si tie producatorul, iar in momentul defectarii se va schimba unitatea cu alta noua...pentru ca ma indoiesc ca sta cineva sa repare asa ceva).

 

Ar trebui sa stii ca in Romania se aplica o lege europeana care obliga vanzatorii sa acorde o garantie de conformitate de 24 luni, de la data vanzarii catre end-user. Din moment ce dai factura, poti sa ai surpriza ca dupa 1 an de zile utilizatorii sa vina sa-si revendice garantia legala de 24 luni, insa producatorul tie nu-ti va mai schimba produsul => automat o posibila paguba foarte mare pentru tine ca vanzator.

 

Ca solutie aici ai doua variante, ori incerci sa le explici ca asa e legea in Romania si trebuie sa te supui ei si semnezi contract cu ei in care sa-ti asigure garantie 24 luni, ori iti faci tu o estimare cate o sa pice in al doilea an si maresti pretul corespunzator pentru a-ti acoperi eventualele pierderi. Clientul va invoca cele 24 luni de garantie legala indiferent de ce optiune alegi tu.

 

Mai mult de atat, reparatia sau inlocuirea produsului se face conform legii in termen de 15 zile calendaristice de la reclamatie. In acest sens, iti recomand un stoc de unitati pentru a efectua schimbarea pe loc, urmand ca tu sa primesti alt echipament nou de la producator ulterior (ma indoiesc ca vor respecta acest termen de 15 zile).

 

Stiu asta, dart momentan sunt in negocieri cu ei pt a stabili exact conditiile pentru care imi vor oferii garantie de 24 de luni.

Cu siguranta produsul va avea garantie 24 de luni, dar pretul va ramane acelasi.

Link to comment
Share on other sites

mikken: inlocuirea produsului nu are cum sa se faca in termen de 15 zile de la reclamatia(de defect), poate in termen de 15 zile de la constatarea defectului.... constatare care poate dura cat vrea muschiu lui, bineinteles termen specificat in garantie ...
Link to comment
Share on other sites

mikken: inlocuirea produsului nu are cum sa se faca in termen de 15 zile de la reclamatia(de defect), poate in termen de 15 zile de la constatarea defectului.... constatare care poate dura cat vrea muschiu lui, bineinteles termen specificat in garantie ...

 

In 15 zile trebuie reparat sau inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

mikken: inlocuirea produsului nu are cum sa se faca in termen de 15 zile de la reclamatia(de defect), poate in termen de 15 zile de la constatarea defectului.... constatare care poate dura cat vrea muschiu lui, bineinteles termen specificat in garantie ...

 

In 15 zile trebuie reparat sau inlocuit.

 

ai termen de 15 zile de solutionare a problemei ?

Link to comment
Share on other sites

Exemplu sa fie mai clar: BRANDEX imi vinde mie aceasta navigatie cu 12 luni garantie comerciala oferita de la producator, toate bune si frumoase. Presupunem ca nu pateste nimic in cele 12 luni, insa in luna 14 observ ca de fapt nu-mi merge navigatia, sau nu citeste mp3-uri sau mai stiu eu ce. In acest caz, pot sa invoc o lipsa de conformitate (adica produsul nu face ceea ce mi s-a spus ca trebuie sa faca la vanzare).

Lipsa de conformitate NU se refera la un defect ci la o eventuala optiune lipsa sau un parametru care nu este ca in specificatii.

De exemplu lipsa de conformitate se considera situatia in care in specificatii spui ca aparatul are 512 MB RAM si de fapt are doar 256, sau spui ca citeste fisiere FLAC dar el citeste doar MP3 sau spui ca scoate 100W si scoate doar 25. Sau, atentie, daca nu ":) corespund oricãrui scop specific solicitat de cãtre consumator, scop fãcut cunoscut vânzãtorului ºi acceptat de acesta la Încheierea contractului de vânzare-cumpãrare;"

 

Doar asta poti reclama ca fiind lipsa de conformitate. Daca produsul are navigatie dar s-a stricat, asta nu mai e lipsa de conformitate.

 

Garantia minima in Romania este de 12 luni, nu de 24.

Link to comment
Share on other sites

mikken: inlocuirea produsului nu are cum sa se faca in termen de 15 zile de la reclamatia(de defect), poate in termen de 15 zile de la constatarea defectului.... constatare care poate dura cat vrea muschiu lui, bineinteles termen specificat in garantie ...

 

In 15 zile trebuie reparat sau inlocuit.

 

ai termen de 15 zile de solutionare a problemei ?

 

Exact

Link to comment
Share on other sites

Legislatia actuala se pare ca nu impune un termen exact de rezolvare :). Este destul de ambiguu formulat :

 

(4) Orice reparare sau ĂŽnlocuire a produselor va fi fĂŁcutĂŁ ĂŽn cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitĂŁ de

comun acord Între vânzãtor ºi consumator, ºi fãrã nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se În

considerare natura produselor Âşi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.

Link to comment
Share on other sites

Legislatia actuala se pare ca nu impune un termen exact de rezolvare :). Este destul de ambiguu formulat :

 

4) Orice reparare sau ĂŽnlocuire a produselor va fi fĂŁcutĂŁ ĂŽn cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitĂŁ de

comun acord Între vânzãtor ºi consumator, ºi fãrã nici un inconvenient semnificat

 

Eu stiu cum a spus si mikken ca este de 15 zile.

Link to comment
Share on other sites

Ai vreo lege, ceva care sa specifice 15 zile? Eu unul nu am gasit nimic de genul asta in legislatia in vigoare, si chiar ma intereseaza subiectul.

 

La ora actuala este in vigoare : Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora care la Art 11 punctul 4 specifica exact ce am zis si eu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.