Jump to content

sunt foarte suparat...


CosminD

Recommended Posts

sa vedeti ce am patit...

...s-a stricat fulia si am mers cu masina la reparat...aia de acolo mi-au spus ca sunt foarte norocos ca nu s-au produs daune in lant din cauza fuliei si sa nu mai merg cu ea pana nu o inlocuiesc...zis si facut, eu de buna credinta am lasat masina la ei in parcarea serviceu-lui pana a doua zi, adica azi pana le veneau piesele.

Pe la 4.30 ma duc la ei sa vad...masina era deja pe cric

au montat tot bine si frumos...dau cheie...porneste...merge rotund...dar...bordul MORT. E adevarat ca tot bordul era ud de la condens...frig afara-cald in hala...

nimic...am pus-o pe tester, iar mecanicul a zis ca nu poate comunica cu computerul de bord...acu`dracu`stie...am lasat-o la ei in hala unde-i cald, cica sa se usuce.

Oameni buni, voi ati mai patit asa ceva? Unde credeti ca poate sa fie problema? Please help...sunt foarte suparat... :lol:

 

P.S. dupa ce am pus-o la uscat...am stins farurile, am deschis usile am scos cheia din contact...dar stopurile spate nu s-au stins...au ramas aprinse... :)

Link to comment
Share on other sites

. E adevarat ca tot bordul era ud de la condens...frig afara-cald in hala...

nimic...am pus-o pe tester, iar mecanicul a zis ca nu poate comunica cu computerul de bord...acu`dracu`stie...am lasat-o la ei in hala unde-i cald, cica sa se usuce.

 

Nu vreau sa fiu carcotas dar eu nu am mai auzit faza asta niciodata....pai la masina ta... cand este frig afara si dai drumul la caldura in masina se face condens pe bord???... iar faza cu uscatul :) ... eu personal fugeam de acolo cu tot cu masina....parerea mea....

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu carcotas dar eu nu am mai auzit faza asta niciodata....pai la masina ta... cand este frig afara si dai drumul la caldura in masina se face condens pe bord???... iar faza cu uscatul :) ... eu personal fugeam de acolo cu tot cu masina....parerea mea....

 

 

si unde sa ma duc cu ea...ca pe frigul asta ingheata toti senzorii...

 

s-a facut condens ca au dus masina rece in hala incalzita...cred...oricum...cand am predat masina ieri am facut un PV de predare-primire...in care un angajat de-al lor a inspectat vizual starea masinii...ca sa nu-mi zica aia ca nu a mers niciodata bordul...acu`sa vad maine...apropos...cam cat poate sa coste un bord second hand?

Link to comment
Share on other sites

nu merge absolut nimic ? nici aeroterma ? sau te referi la faptul ca nu aprinde ceasurile . Cand porneste nu aprinde contactul ?

 

cand am dat prima cheie nu s-au aprins...la a doua s-au aprins cateva...de ex dsc, frana de mana, ceva radiator si bateria stateau aprinse incontinuu...pe urma...au pus-o pe calculator...au setat nustiu ce...au sters ceva erori...si nu s-au mai aprins astea...se aprindeau alea de abs care sta aprins in permanenta si de airbag...care se stinge...luminile interioare merg, semnalizarea merge dar nu se mai aude ...radioul merge, aeroterma merge, clima merge...dar am navi din ala mic...bussiness care e blocat cu sigla bmw pe ea...deci BC nu mai raspunde...ceasurile de bord...blocate si ele... :)

 

...ai un scurt pe undeva, probabil in spate, pe unde, unde nu e izolat bine si ti-a intrat apa...pote chiar pe la stopurile alea....

 

 

nu au umblat la stopuri sau la bord...doar in fata au schimbat fulia, curelele au demontat si montat ventilatorul, mi-au pus antigel si au verificat directia...atat!!!

Link to comment
Share on other sites

Bordul se poate defecta daca ajunge condens la el. Se poate ca umezeala sa ajunga la microcontroler a carui clock (de 2MHz de cele mai multe ori) nu mai functioneaza. Acest risc desi infim exista.

 

Ce poti sa faci e sa astepti sa se usuce. Sa nu ii mai dai drumul decat pese ceva timp, dupa ce s-a ucat. Nu de alta dar traseele pe PCB-ul bordului sunt foarte subtiri iar umezeala + tensiune electrica pe el va duce la coroziune.

 

Apoi dacamai face desfaci bateria si sa dupa cateva minute sa o reconectezi la loc. In acest mod se va face un reset mare si poate isi mai revine.

 

Este deosebit de important ca sa ne spui si noua ce erori apar pe tester!

Link to comment
Share on other sites

Bordul se poate defecta daca ajunge condens la el. Se poate ca umezeala sa ajunga la microcontroler a carui clock (de 2MHz de cele mai multe ori) nu mai functioneaza. Acest risc desi infim exista.

 

Ce poti sa faci e sa astepti sa se usuce. Sa nu ii mai dai drumul decat pese ceva timp, dupa ce s-a ucat. Nu de alta dar traseele pe PCB-ul bordului sunt foarte subtiri iar umezeala + tensiune electrica pe el va duce la coroziune.

 

Apoi dacamai face desfaci bateria si sa dupa cateva minute sa o reconectezi la loc. In acest mod se va face un reset mare si poate isi mai revine.

 

Este deosebit de important ca sa ne spui si noua ce erori apar pe tester!

 

 

din pacate nu stiu ce erori dadea pe tester...dar parca zicea ceva de unghi de fuga ca tot invartea ala de volan ba 1 grad stanga, ba un grad dreapta...oricum prima data i-au aparut vreo 5 erori...e prima data cand particip la asa ceva si nici o meseria apropiata nu am ca sa inteleg mare lucru...mie, de obicei imi place sa am incredere in oameni si in profesionalismul lor...am deconectat bateria si am lasat-o asa peste noapte...sa dea D-zeu sa-si revina...draga mea masinuta...

Link to comment
Share on other sites

.am deconectat bateria si am lasat-o asa peste noapte...sa dea D-zeu sa-si revina...draga mea masinuta...

 

Nu mai fi suparat ! E f posibil sa fie din condens ceva . Eu in locul tau as fi lasat-o pornita si cu ventilatia mergand ceva timp . Dar sa speram ca maine totul se va fi uscat, ventilat , rezolvat si-ti revine inima la loc .

Link to comment
Share on other sites

Bordul se poate defecta daca ajunge condens la el. Se poate ca umezeala sa ajunga la microcontroler a carui clock (de 2MHz de cele mai multe ori) nu mai functioneaza. Acest risc desi infim exista.

 

Ce poti sa faci e sa astepti sa se usuce. Sa nu ii mai dai drumul decat pese ceva timp, dupa ce s-a ucat. Nu de alta dar traseele pe PCB-ul bordului sunt foarte subtiri iar umezeala + tensiune electrica pe el va duce la coroziune.

 

Apoi dacamai face desfaci bateria si sa dupa cateva minute sa o reconectezi la loc. In acest mod se va face un reset mare si poate isi mai revine.

 

Este deosebit de important ca sa ne spui si noua ce erori apar pe tester!

 

 

din pacate nu stiu ce erori dadea pe tester...dar parca zicea ceva de unghi de fuga ca tot invartea ala de volan ba 1 grad stanga, ba un grad dreapta...oricum prima data i-au aparut vreo 5 erori...e prima data cand particip la asa ceva si nici o meseria apropiata nu am ca sa inteleg mare lucru...mie, de obicei imi place sa am incredere in oameni si in profesionalismul lor...am deconectat bateria si am lasat-o asa peste noapte...sa dea D-zeu sa-si revina...draga mea masinuta...

 

Unghiul de fuga nu poate aparea pe tester. Vad ca esti din Tm. Unde ai dus-o la service?

Link to comment
Share on other sites

Poate cĂŁ se refereau la senzorul de unghi de la DSC, cel de la volan.

 

 

 

da..cred ca la asta se refereau...

la pitt stop pe rebreanu

 

 

 

Unghiul de fuga nu poate aparea pe tester. Vad ca esti din Tm. Unde ai dus-o la service?

 

 

daca stii tu ceva mai bun...te rog sa-mi recomanzi....

Link to comment
Share on other sites

daca stii tu ceva mai bun...te rog sa-mi recomanzi....

 

Eu am fost numai la reprezentanta pt ca masina a fost in garantie pana acum. Cred ca si de acum in colo cam tot pe la reprezentanta as duce-o. Nu de alta dar nu am chef ca fel de fel de indivizi sa invete pe masina mea.

 

Nu zic ca la reprezentanta e perfect, desi eu la BanatCar am fost multumit (se poate imbunatati dar sunt f ok) insa din discutii pe la intalnirea saptamanala am auzit fel de fel de patatii a colegilor si nu vreau sa patesc la fel.

 

E si un topic aici pe forum cu recomandari de serviceuri prin Timisoara. Mai multe poti afla la intalnirea saptamanala care e duminica la 16 la Galeria 1. Nu de alta dar eu nemergand la altii la service nu ar fi corect sa comentez despre ei... Colegii insa au mai fost si unii chiar cunosc mecanici pe la aceste serviceuri (Carlos, Pitstop, Promotor etc.)

Link to comment
Share on other sites

Putin probabil sa se strice de la condens, asta ca sa nu zic ca este imposibil.

Deconecteaza bateria cateva minute si verifica dupa.Daca tot nu functioneaza verifica alimentarea lui, sigurante,etc.

 

Imposibil nu este! Mici sanse dar se poate strica... Sa zicem un procent de 0.001%

Link to comment
Share on other sites

Putin probabil sa se strice de la condens, asta ca sa nu zic ca este imposibil.

Deconecteaza bateria cateva minute si verifica dupa.Daca tot nu functioneaza verifica alimentarea lui, sigurante,etc.

 

Imposibil nu este! Mici sanse dar se poate strica... Sa zicem un procent de 0.001%

 

Orice este posibil, normal.Insa un bord este conceput sa lucreze in conditii reale, nu intr-un laborator. :)

Link to comment
Share on other sites

...ai un scurt pe undeva, probabil in spate, pe unde, unde nu e izolat bine si ti-a intrat apa...pote chiar pe la stopurile alea....

Daca zici ca tot bordul era ud e foarte posibil sa faca scurt ceva ....undeva. Daca maine cand te duci tot nu merge eu te sfatuiesc sa nu mai incerci tu nimic pe bajbaite sau sa faci ce zic "meseriasii".

Le explici la aia ca ti-au rezolvat masina si dupa aia te duci la reprezentanta si cauti acolo un electrian auto bun. Poate ai bafta si nu s-a ars si altceva care costa mult.

Multa bafta !!!

Link to comment
Share on other sites

m-au sunat aia de la service pe la 9.30 sa merg pe la ei.

sa vezi si sa nu crezi...masina este ca la-nceput...nici o eroare pe bord nici un bec sau displey sau ceas care sa nu functioneze...au facut-o...

...au zis ca de la umezeala nu mai comunica cu bc si cu testerul...au impins-o asa cu bateria deculpata si au bagat-o pe tester...cica avea vreo 20 de erori...anyway ma bucur ca s-a rezolvatca de la 6 nu am mai dormit azi-noapte...

 

merci, prieteni pentru incurajari si sfaturi.

 

 

P.S. mi-am luat cauciucuri de iarna...sh...ca nu mai am bani...yokohama parca...dar mie imi trebuia 205/55 r16 dar nu mai aveau si am pus 205/60 r16....e problema mare??? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.