Jump to content

unde se afla termostatul e46d 2004


pavel_marius

Recommended Posts

stie cineva unde se afla termostatul lae46 d 2004.am observat ca acul nu mai sta drept si oscileaza in functie de conditiile de mers.se schimba greu?

Poti arunca o privire pe topicul se incalzeste motorul f greu, bmw 320d M47 unde se vorbeste si de termostatul de la EGR, care de multe ori din nestiinta sau neglijenta se trece cu vederea si de fapt el este responsabil pentru temperatura lichidului de racire. Se verifica usor, se demonteaza si se sufla in el, daca trece aerul este defect, daca nu este bun.

 

Tu i-ai dat link pentru motorizarea de 136cp...

Link to comment
Share on other sites

stie cineva unde se afla termostatul lae46 d 2004.am observat ca acul nu mai sta drept si oscileaza in functie de conditiile de mers.se schimba greu?

Poti arunca o privire pe topicul se incalzeste motorul f greu, bmw 320d M47 unde se vorbeste si de termostatul de la EGR, care de multe ori din nestiinta sau neglijenta se trece cu vederea si de fapt el este responsabil pentru temperatura lichidului de racire. Se verifica usor, se demonteaza si se sufla in el, daca trece aerul este defect, daca nu este bun.

 

Tu i-ai dat link pentru motorizarea de 136cp...

am rezolvat problema f.simplu, am pus un ziar la radiator am lasat motorul sa mearga pina aajuns apa la 90gsi de atunci merge normal ,bineiteles am luat ziaru nu stiu ce poate fi dar a functionat

Link to comment
Share on other sites

stie cineva unde se afla termostatul lae46 d 2004.am observat ca acul nu mai sta drept si oscileaza in functie de conditiile de mers.se schimba greu?

Poti arunca o privire pe topicul se incalzeste motorul f greu, bmw 320d M47 unde se vorbeste si de termostatul de la EGR, care de multe ori din nestiinta sau neglijenta se trece cu vederea si de fapt el este responsabil pentru temperatura lichidului de racire. Se verifica usor, se demonteaza si se sufla in el, daca trece aerul este defect, daca nu este bun.

 

Tu i-ai dat link pentru motorizarea de 136cp...

am rezolvat problema f.simplu, am pus un ziar la radiator am lasat motorul sa mearga pina aajuns apa la 90gsi de atunci merge normal ,bineiteles am luat ziaru nu stiu ce poate fi dar a functionat

 

 

ai si mers cu masina sau doar pe loc?

Link to comment
Share on other sites

stie cineva unde se afla termostatul lae46 d 2004.am observat ca acul nu mai sta drept si oscileaza in functie de conditiile de mers.se schimba greu?

Poti arunca o privire pe topicul se incalzeste motorul f greu, bmw 320d M47 unde se vorbeste si de termostatul de la EGR, care de multe ori din nestiinta sau neglijenta se trece cu vederea si de fapt el este responsabil pentru temperatura lichidului de racire. Se verifica usor, se demonteaza si se sufla in el, daca trece aerul este defect, daca nu este bun.

 

Tu i-ai dat link pentru motorizarea de 136cp...

am rezolvat problema f.simplu, am pus un ziar la radiator am lasat motorul sa mearga pina aajuns apa la 90gsi de atunci merge normal ,bineiteles am luat ziaru nu stiu ce poate fi dar a functionat

 

 

ai si mers cu masina sau doar pe loc?

merg de 3zile si functioneaza normal

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

Link to comment
Share on other sites

Am pus si eu azi la E90 320d carton negru lucios, nici nu se vede, trebuie sa te uiti foarte atent :)

Asta dupa ce azi-noapte la drum lung nu mi-a crescut apa mai mult de 63 grade :) La un moment dat m-am oprit, am stat 15 min la ralanti sa ajunga temperatura la 83 de grade, dar dupa 1 min de mers iar a ajuns apa la 63 de grade.

Cum vin sarbatorile, m-am decis sa-i pun carton, a mai ramas jos de tot neacoperit o portiune de mai putin de un sfert pe inaltime, in rest e acoperit tot radiatorul.

In prima saptamana din ianuarie ma apuc de verificat termostate, sper sa fie cel mic de la EGR :lol:

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

 

Faza e ca in afara de termostat nu prea vad ce ar putea fi...ti-am spus...eu am incercat cu acoperirea unei nari si putin din cealalta si mare diferenta nu a fost azi...ce e adevarat a stat mai aproape de 80 decat in zilele trecute. Daca e sa o iei logic un termostat blocat pe deschis ar forta racirea motorului chiar si cand acesta nu are nevoie. Majoritatea au rezolvat problema prin inlocuirea termostatului de la EGR...e o problema ieftin de remediat acel termostat fiind cam 1 mil din cate am inteles! Sper asta sa fie...respect, si numai bine...Sarbatori fericite :) !

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

 

Faza e ca in afara de termostat nu prea vad ce ar putea fi...ti-am spus...eu am incercat cu acoperirea unei nari si putin din cealalta si mare diferenta nu a fost azi...ce e adevarat a stat mai aproape de 80 decat in zilele trecute. Daca e sa o iei logic un termostat blocat pe deschis ar forta racirea motorului chiar si cand acesta nu are nevoie. Majoritatea au rezolvat problema prin inlocuirea termostatului de la EGR...e o problema ieftin de remediat acel termostat fiind cam 1 mil din cate am inteles! Sper asta sa fie...respect, si numai bine...Sarbatori fericite :) !

tinel pina ajunge la90 adica sa stea acul drept si apoi vezi

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

 

Faza e ca in afara de termostat nu prea vad ce ar putea fi...ti-am spus...eu am incercat cu acoperirea unei nari si putin din cealalta si mare diferenta nu a fost azi...ce e adevarat a stat mai aproape de 80 decat in zilele trecute. Daca e sa o iei logic un termostat blocat pe deschis ar forta racirea motorului chiar si cand acesta nu are nevoie. Majoritatea au rezolvat problema prin inlocuirea termostatului de la EGR...e o problema ieftin de remediat acel termostat fiind cam 1 mil din cate am inteles! Sper asta sa fie...respect, si numai bine...Sarbatori fericite :) !

tinel pina ajunge la90 adica sa stea acul drept si apoi vezi

 

Mmmmm...la mine nu stiu daca ajunge la 90, ever...cred ca cel mai mult am vazut la 85. Azi dimineata am acoperit tot radioatorul, plus ca am infundat narile si a ajuns la optim(83 parca) in 10-12 min, si a stat acolo pana am ajuns la destinatie. Azi am de facut un drum mai lung, pana la Iasi si am sa vad cum se comporta. Daca sta la optim am sa le dau jos si sa vad cum se comporta dupa...insa nu cred ca scap fara sa inlocuiesc termostatul de la EGR...oricum mare cheltuiala nu e! Merci!

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

 

Faza e ca in afara de termostat nu prea vad ce ar putea fi...ti-am spus...eu am incercat cu acoperirea unei nari si putin din cealalta si mare diferenta nu a fost azi...ce e adevarat a stat mai aproape de 80 decat in zilele trecute. Daca e sa o iei logic un termostat blocat pe deschis ar forta racirea motorului chiar si cand acesta nu are nevoie. Majoritatea au rezolvat problema prin inlocuirea termostatului de la EGR...e o problema ieftin de remediat acel termostat fiind cam 1 mil din cate am inteles! Sper asta sa fie...respect, si numai bine...Sarbatori fericite :) !

tinel pina ajunge la90 adica sa stea acul drept si apoi vezi

 

Mmmmm...la mine nu stiu daca ajunge la 90, ever...cred ca cel mai mult am vazut la 85. Azi dimineata am acoperit tot radioatorul, plus ca am infundat narile si a ajuns la optim(83 parca) in 10-12 min, si a stat acolo pana am ajuns la destinatie. Azi am de facut un drum mai lung, pana la Iasi si am sa vad cum se comporta. Daca sta la optim am sa le dau jos si sa vad cum se comporta dupa...insa nu cred ca scap fara sa inlocuiesc termostatul de la EGR...oricum mare cheltuiala nu e! Merci!

dar inainte sa ti faca figuri statea la 90

Link to comment
Share on other sites

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

am acoperit tot radiatorul pina aajuns apa la 90 si apoi am luat jos ziarul si de atunci merge normalsi in oras si afara sta acul la90

 

merg de 3zile si functioneaza normal

 

Spune-mi te rog, ai acoperit tot radiatorul sau doar jumatate? Intreb pentru ca am de facut niste drumuri pe afara si imi inlocuiesc termostatul abia dupa sarbatori...nu am timp de surubarit acuma. Merci!

nu stiu sigur daca problema este de la termostat

 

Faza e ca in afara de termostat nu prea vad ce ar putea fi...ti-am spus...eu am incercat cu acoperirea unei nari si putin din cealalta si mare diferenta nu a fost azi...ce e adevarat a stat mai aproape de 80 decat in zilele trecute. Daca e sa o iei logic un termostat blocat pe deschis ar forta racirea motorului chiar si cand acesta nu are nevoie. Majoritatea au rezolvat problema prin inlocuirea termostatului de la EGR...e o problema ieftin de remediat acel termostat fiind cam 1 mil din cate am inteles! Sper asta sa fie...respect, si numai bine...Sarbatori fericite :) !

tinel pina ajunge la90 adica sa stea acul drept si apoi vezi

 

Mmmmm...la mine nu stiu daca ajunge la 90, ever...cred ca cel mai mult am vazut la 85. Azi dimineata am acoperit tot radioatorul, plus ca am infundat narile si a ajuns la optim(83 parca) in 10-12 min, si a stat acolo pana am ajuns la destinatie. Azi am de facut un drum mai lung, pana la Iasi si am sa vad cum se comporta. Daca sta la optim am sa le dau jos si sa vad cum se comporta dupa...insa nu cred ca scap fara sa inlocuiesc termostatul de la EGR...oricum mare cheltuiala nu e! Merci!

dar inainte sa ti faca figuri statea la 90

 

Pai sincer nu stiu...Faza cu afisatul temparaturii in meniurile ascunse am descoperit-o dupa iarna trecuta. In timpul verii nu m-am uitat, si abia acum mai bag cate o "geana" stiind ca am porblema asta. Cel mai mult am vazut 85. Daca nu ma insel parca am ajuns la 87 cand erau 3-4 grade pe afara. Am sa ma uit atent astazi. Iarna trecuta, in schimb, acul statea fix pe mijloc...acum daca asta inseamna 90 sau 85, asta nu mai stiu. Masina in cauza e 318d din 2004...poate 318-le merge mai rece decat 320-ul :lol:

 

PS: Azi dimineata tot pana la 85 a ajuns, mai sus nu. Tin sa mentionez insa ca am nivelul la antigel putin sub minim...ma tot chinui de 2-3 satptamani sa completezi(e nevoie de o "flegma" de antigel nu mai mult ca sa ajunga la minim) insa tot nu imi gasesc timp....insa, dimpotriva, nu cred ca poate afecta asta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.