Jump to content

Baterie moarta ..


Recommended Posts

Din pacate nu inchidem topicul :) :lol: :)

 

Vin si eu de la munca ca tot omul si vreau sa dau o tura cu masina ,merg la masina si apas butonul pt dezarmare ,dupa care aud un sunet nicidecum de alarma care are baterie buna ,deja mia pierit cheful de plimbat cu masina .Ma urc in masina si bineinteles aceas poveste ,baterie fara curent...

 

 

Acuma va intreb pt singura explicatie nu am gasit-o ,se poate ca sa nu fi avut destula putere bateria findca a ramas fara curent in urma cu 3 zile .Iar eu nu am pus-o atunci pe redresor doar ce a incarcat alternatorul cateva ore de condus ...Sau curentul incarcat de alternator in ziua acea trebuia sa ramana stocat in baterie pt oricand as porni masina ....Cea ce nu sa intamplat :) ..

 

Cum pot sa identific un consumator????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci azi la 1 jumate ti-a pornit , ai mers putin si apoi acum o ora nu ti-a mai pornit . Nu a plouat , nimic ... Eu cred ca nu este nici alarma , nici muzica de vina , ci contact imperfect de la baterie catre motor / caroserie sau vre-un scurt pe traseul de alimentare / incarcare .

Daca ai avea un voltmetru la bord ai intelege ce se intampla cu bateria . Daca tu spui ca ai bateria de 80 Ah ... asta este o valoarea destul de mare si nu ar trebui sa ai astfel de probleme SAU ai scurt in baterie ... mai este si varianta asta .

La mine alarma cand detecteaza un consumator mare , porneste ... nu stiu cum este la tine .

Daca poti sa vb cu vre-un prieten ar fi o idee sa incerci cu alta baterie si sa vezi cum se comporta .

Link to comment
Share on other sites

Maine fac rost de un redresor o incarc full,o pun pe masina scot siguranta de la alarma si nici statia nu o conectez la curent ..

 

Puteti sa-mi spuneti cum pot sa verific daca am un consumator .Ma bag in portbagaj ma incui acolo, si stau cu un multimetru in mana conectat la baterie....

 

 

 

Dar totusi sunt in neclar cu ceva ...bateria sa descarcat complet in urma cu 3 zile ..a incarcat-o alternatorul cat m-am plimbat cu masina aprox 3 ore ,ce curent putea sa bage in 3 ore ..nu cumva este normal ce mi sa intamplat astazi fara sa fi avut vreun consumator, deoarece bateria nu a fost incarcata corespunzator ..plus ca la ora 1 am pornit masina dar 5 secunde sa testez bateria...

Link to comment
Share on other sites

.Ma bag in portbagaj ma incui acolo, si stau cu un multimetru in mana conectat la baterie....

 

 

Da, poti sa incerci asa, numai vezi sa ai tot ce iti trebuie deoarece dureaza ceva. :)

Mai bine lasi portbagajul deschis si inchizi doar actuatorul, este acelasi lucru ca si cum ar fi inchis.

Link to comment
Share on other sites

.Ma bag in portbagaj ma incui acolo, si stau cu un multimetru in mana conectat la baterie....

 

 

Da, poti sa incerci asa, numai vezi sa ai tot ce iti trebuie deoarece dureaza ceva. :)

Mai bine lasi portbagajul deschis si inchizi doar actuatorul, este acelasi lucru ca si cum ar fi inchis.

 

 

Sa sti ca ai dreptate ....

Link to comment
Share on other sites

I'm back...

 

Am fost la un service din apropiere sa incarc bateria iar nesimtitul de mecanic a vrut sa-mi bage pe gat alta baterie ,deoarece creierul lui ala mic ii spunea ca bateria mea nu ar mai putea fi folosita, pt ca sa descarcat de tot ,totusi am insistat si a pus-o la incarcat iar spre ''surprinderea'' lui bateria chiar sa incarcat...Am lasat-o 5 ore la incarcat ...

Am adus-o acasa si o va scriu mai jos valorile care mi le-a avut bateria ,masurate de mine cu un manometru..

 

Dupa ce am luat-o de la incarcat indica 12,7V.

Instalata pe masina indica 12,6V(cu becul de la portbagaj aprins).

Am pornit motorul ..

Fara farurile aprinse imi indica incarcarea 14,8V.

Cu farurile aprinse indica 13,8V.

Am plecat cu masina la o plimbare cam 30 min ..

Dupa ce m-am intors am oprit motorul am masurat bateria ,iar manometrul indica 13,6V dar dupa cateva secunde a scazut la 13 V..probabil dupa ceva timp a revenit la puterea initeala ,cea care era dupa incarcare ...

Toate astea masurate fara muzica (subwoofer sau statie )conectate la sursa de curent ..Doar alarma nu am decuplat-o..

Oricum toata noaptea asta nu dorm si verific bateria din 2 in 2 ore ..

 

Acuma va intreb, normal ar fi ca dimineata sau maine seara bateria sa indice aceas valoare cu care am luat-o de la incarcat ,adica 12,6V..???

 

 

Multumesc pt rabdare...

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea am stat cu ochi pe baterie ca pe bomba ...Si am aflat urmatoarele date ..

 

In prima zi am lasat bateria pe masina cu alarma activata si cu muzica legata la baterie ,adica totul complet ..La ora 2 noaptea bateria indica 12,50v iar dupa 12 ore mai tarziu ,adica la ora 2 dupa amiaza ,imi indica 12,05 ,un consum de 0,45v la 12 ore ..

 

Adoua zi, urmatorul test ..am scos sigurantele de la alrma (eu am gasit 3 sigurante )sper ca le-am scos toate ,plus deconectat statia audio de la baterie ...

Am masurat bateria si imi indica la ora 9 seara ,12,80v ,am lasat-o peste noapte iar in urma cu ceva timp pe la ora unu am verificat-o iarasi ,aparatul

mi indicat 12v fix... inseamna un consum de 0,80v in 16 ore ...

De unde reiese ca nici alarma si nici muzica nu este de vina pt consumul de baterie ...

 

Ce ma sfatuiti sa fac ..Cum pot sa aflu consumatorul???

Link to comment
Share on other sites

salut! am patit-o si eu problema aceasta cu bateria! si eu tot un maat 7500TS am. am fost plecat 4-5 zile si am lasat alarma pe mute. precizez ca bateria are aproximativ o luna. am lasat-o pe un redresor 5-6 ore si acum este OK. consider ca este de la alarma, insa nu vad ce legatura are modul "mute" cu cel "armare normala"?! am lasat-o special pe mute pentru a nu porni alarma periodic si pentru a nu deranja vecinii. stie cineva daca consuma mai mult modul "mute" decat cel "armare normala"?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa foarte multe teste (si asa nu eram prea ocupat)si verificari ale sigurantelor ,plus cateva pagini de caiet si 2 pixuri consumate (record pt mine :) )

am gasit siguranta care are legatura cu consumul de baterie..

Aceasta este nr 33 ,sunt sigur 100% doar cu siguranta 33 pusa am consumatori. Atunci cand siguranta 33 este scoasa nu am probleme cu bateria chiar daca nu pornesc masina cateva zile ..

 

Mai departe am nevoie de ajutorul vostru sa indentific consumatorul...Pun doua poze cu panoul de sigurante la e36 ..Poate imi spuneti mai pe intelesul meu cu ce se ocupa siguranta nr 33..

 

Nu ma trimiteti la electrician .Eu am inceput sa rezolv problema si eu o voi duce la capat .. :)

Link to comment
Share on other sites

Imi dai dureri de cap ..Ce inseamna ,zke.. :)

 

Lumina portbagaj nu este, stiu sigur ca se stinge cand il inchid..

 

Te risti sa-mi explici in cateva fraze, cum sa fac o verificare la cele mentionate de tine ... :)

 

Promit ca, daca-i dau de cap o sa prestez servici si pe forum ,sa-mi ajut colegi... :twoup:. Si nu voi lucra scump.. :(

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Siguranta 33 alimenteaza multe chestii, dar care nu consuma exagerat de mult cand masina este inchisa, chiar daca ea este de 10 Amperi.

Ce alimenteaza siguranta 33: lumina din interior, lumina din portbagaj, lumina de la numar, lumina de la capota (daca ai), telefonul (daca ai), OBC-ul si am lasat la sfarsit... casetofonul !

Iti atasez niste poze iar aici ti-am pus schema electrica de E36 !

Sper sa te ajute.

 

Sfatul meu ar fi sa verifici casetofonul ! Deconecteaza-l doar pe el si verifica bateria, verifica-l cum este alimentat, etc !

Bafta!

 

PS. Am reusit sa pun si pozele!

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

ZKE este computerul de la inchiderea centralizata.Ai alarma pe masina sau ceva aftermarket?

Am alarma montata la service autorizat ,am si tub de bass instalat si senzori de parcare aftermarket ...

 

Dar cu cele mentionate mai sus deconectate (la alarma am gasit 3 sigurante pe care le-am scos )tot imi consuma baterie dupa o zi .

 

Am cumparat un multimetru si chiar am urmarit bateria zilnic .Am incercat tot felul de metode si am luat pe rand sigurantele pana cand a rezultat ca siguranta 33 este responsabila ..

 

@Slow Death ..multumesc pt schema electrica ,acuma o dau jos si ma uit peste ea..

Link to comment
Share on other sites

Deconecteaza mai intai tot ce ai aftermarket, senzorii si tubul de bass.Daca tot consuma incearca cu computerul de la inchiderea centralizata deconectat.Nu trebuie neaparat sa astepti sa consume bateria, verifica cu un aparat de masura dupa ce deconectezi ceva.

 

Ok o sa mai incerc odata cu toate cele deconectate ,deconectez si alarma ..

 

Poti sa-mi spui cam cat ar fi consumul normal la baterie (in 24 de ore)daca totul ar fi ok cu partea elctrica ..?

 

P.S. Unde gasesc localizat computerul de la inchidere..?

Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles.Conectezi aparatul de masura sa iti indice amperii.Dupa ce deconectezi ceva inchizi masina si verifici consumul pe aparat.Asteapta 20min si verifica consumul.Nu trebuie sa astepti 24h.Un E36 consuma in standby foarte putin , probabil 10mA.Pana la 50mA este ok.

 

edit

 

Nu scoate sigurantele de la alarma, deconecteaza modulul de la alarma.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Hai sa-ti spun si eu o modalitate de verificare ca vad ca tot te joci cu "manometru" si vad ca nimeni nu ti-a spus cum sa faci !

Ideea e ca aparatul nu o sa te minta si o sa rezolvi problema ! Garantat !

 

Setezi aparatul pe Amperi. Opresti toti consumatorii... casetofonul, usile sa fie inchise, porbagajul, absolut tot, sa nu ai nici un bec aprins !

Scoti siguranta 33 si pe cei doi pini ai sigurantei pui "spionii" aparatului de masura, repet setat pe Amperi (A). O sa vezi ca iti spune o valoare.

Orice valoare mai mare de 0.3 nu e buna !

Poti sa incerci asa fiecare siguranta, si o sa vezi care au consum si care nu.

Apoi, dupa ce ai vazut toate sigurantele cu consum, incerci sa decuplezi tot ce este conectat la ele, cum spune si Bavaria, intai deconectezi ce este aftermarket (adica tot ce nu este facut de BMW pentru masina aia).

Ti-as recomanda sa folosesti un aparat de masura digital (electronic) pentru ca e mai usor de citit.

 

Cu metoda asta e imposibil sa nu reusesti sa gasesti consumatorul.

Link to comment
Share on other sites

@ Bavaria .acum am inteles ,cu apratul setat pe amperi este mult mai sensibil si detecteaza mai rapid un consumator decat daca ar fi setat pe V.. :)

 

@SlowDeath..asa o sa fac.Vreau sa te intreb ,daca scot siguranta 33 si pun pe cei doi pini acele de la aparat , atunci imi arata valorile. Mai exact aparatul preia rolul sigurantei...NU?

Aparatul este digital ..De luni iar incepe distractia ..

Link to comment
Share on other sites

@ Bavaria .acum am inteles ,cu apratul setat pe amperi este mult mai sensibil si detecteaza mai rapid un consumator decat daca ar fi setat pe V.. :)

 

Nu ai inteles deloc. :)

Numai pe amperi poti sa masori curentul, daca il setezi pe V masori voltii.

Ma rog, te descurci tu.

Link to comment
Share on other sites

@SlowDeath..asa o sa fac.Vreau sa te intreb ,daca scot siguranta 33 si pun pe cei doi pini acele de la aparat , atunci imi arata valorile. Mai exact aparatul preia rolul sigurantei...NU?

Aparatul este digital ..De luni iar incepe distractia ..

 

Exact ! Prin aparat va trece curentul si iti va indica valoarea !

Atentie totusi, setat pe Amperi sa NU MASORI BATERIA, STATIA, CASETOFONUL !

 

Curentul (Amperii) se masoara cu aparatul in serie pe circuit.

Tensiunea (Voltii) se masoara cu aparatul in paralel pe circuit.

 

Incearca sa masori doar sigurantele asa cum ti-am spus, daca nu te pricepi sau ai dubii nu te aventura sa faci si altceva!

Setat pe Amperi, daca il conectezi gresit (alt mod decat ti-am spus eu) poti strica aparatul.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

@Bvaria ..Sper si eu sa ma descurc de aia va cer ajutorul ..Vointa am dar nu ma ajuta ''cerebelul'' :)

 

@SlowDeath..Acuma realizez ca nu stiu sa umblu cu multimetrul :) ..Deci setat pe amperi va lua rolul sigurantei ..Iar curentul de la baterie il masor doar cu aparatul setat pe Volti..

Link to comment
Share on other sites

Curentul (sau intensitatea) intotdeauna se masoara pe Amperi. Unitatea de masura a curentului (a intensitatii) este Amper-ul !

Tensiunea (sau diferenta de potential) se masoara in Volti.

 

Termenul de "curent" este impropriu folosit cand se refera la Volti.

Practic, cand spui "curent" automat trebuie sa te gandesti la Amperi.

 

Uite niste scheme explicative !

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.