Jump to content

Baterie moarta ..


Recommended Posts

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

un consumator de 7.44W sau o rezistenta de 19.35ohmi care "trage" incontinuu din baterie, R[ohm]=U[V]/I[A]. Cum au spus si colegii mai devreme in primul rand deconecteaza tot ce ai aftermarket pe masina (fizic deconectate, nu doar sigurantele!), mai multe sfaturi decat atat nu cred ca poate sa-ti mai dea cineva, daca nu reusesti te duci la un electrician care se pricepe cat de cat la bmw-uri ii lasi masina o perioada sa-si faca de cap..
Link to comment
Share on other sites

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

 

atat de mult ii ia sa 'adoarma'? la e39 cel putin, in momentul in care s-au stins luminile interioare, iar asta se intampa cel mai repede cand este inchisa din telecomanda, max 5 sec dupa incuierea usilor masina este 'adormita'.. consum de 37mA. Cred ca e39 ia ceva somnifere :).

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

 

atat de mult ii ia sa 'adoarma'? la e39 cel putin, in momentul in care s-au stins luminile interioare, iar asta se intampa cel mai repede cand este inchisa din telecomanda, max 5 sec dupa incuierea usilor masina este 'adormita'.. consum de 37mA. Cred ca e39 ia ceva somnifere :).

 

si uite asa se gaseste cate unul mai catolic decat papa...eu zic sa masori din nou, e valabil si la e39...extras din TIS(DOC REF 610399-474):

 

 

"At least 16 minutes after the vehicle is locked (process to going into sleep mode), the load cutoff system will switch off all electrical conumers. ONLY THEN will the closed-circuit current settle to its regular value."

 

cateva exemple de curent extrase din acelasi TIS (sleep mode):

 

E39: 40mA

E46: 40mA

E60, 61, 63, 65, 66: 50mA

Link to comment
Share on other sites

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

 

atat de mult ii ia sa 'adoarma'? la e39 cel putin, in momentul in care s-au stins luminile interioare, iar asta se intampa cel mai repede cand este inchisa din telecomanda, max 5 sec dupa incuierea usilor masina este 'adormita'.. consum de 37mA. Cred ca e39 ia ceva somnifere :).

 

si uite asa se gaseste cate unul mai catolic decat papa...eu zic sa masori din nou, e valabil si la e39...extras din TIS(DOC REF 610399-474):

 

 

"At least 16 minutes after the vehicle is locked (process to going into sleep mode), the load cutoff system will switch off all electrical conumers. ONLY THEN will the closed-circuit current settle to its regular value."

 

cateva exemple de curent extrase din acelasi TIS (sleep mode):

 

E39: 40mA

E46: 40mA

E60, 61, 63, 65, 66: 50mA

 

tu vrei sa-ti fac film sa vezi timpul sau..? cat despre curent atat imi indica mie aparatul.. asta e.. +/-

 

am intrebat doar, nu cred ca am fost ironic cu tine.

 

 

p.s. de cele mai multe ori una este manualul alta este realitatea..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nu voiam sa sune asa ironic dar chiar asa este...nu stiu de ce la tine scade instant la valoarea aia...poate e defect ceva...btw, daca sistemul e dotat cu tel, procesul poate dura pana la 70 minute...iar la modelele noi (e60, E87, E90) 70 minute e de obicei....e procedura de masura data de BMW pentru masinile lor...ma gandesc ca stiu ce spun, nu?
Link to comment
Share on other sites

daca nu reusesti te duci la un electrician care se pricepe cat de cat la bmw-uri ii lasi masina o perioada sa-si faca de cap..

Multumesc pt sfat... :)

 

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

Ok o sa mai incerc odata ,dupa ce o ''adorm''..

Link to comment
Share on other sites

nu voiam sa sune asa ironic dar chiar asa este...nu stiu de ce la tine scade instant la valoarea aia...poate e defect ceva...btw, daca sistemul e dotat cu tel, procesul poate dura pana la 70 minute...iar la modelele noi (e60, E87, E90) 70 minute e de obicei....e procedura de masura data de BMW pentru masinile lor...ma gandesc ca stiu ce spun, nu?

 

am si diagnoza gt1 si iti spun ca nu este nimic defect, probabil pentru ca nu am toata gama de optionale... ma rog tu stii mai bine, poate o sa fac un film cand am timp..

 

calinbmw2000 s-au scris 4 pagini de post-uri dar se pare ca nu prea asculti de nici un sfat, succes poate dispare de la sine 'vampirul'. scoate alarma aia de tot, cred ca ti-au zis 10 persoane pana acum..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

in intervalul acela, cumputerele masinii raman alimentate, de asta mi-e greu sa cred ca iau doar 39 mA, plus ca isi mai fac teste, inchid/deschid valve, etc...nu trebuie sa faci film, te cred pe cuvant, doar ca nu am mai auzit sa scada consumul instant la valoarea aia :)

 

p.s. apropo de alarma...e cel mai simplu si rapid de testat...daca ai amp aftermarket/tub la fel...au mai patit si altii cu alarma legata prost, care ramanea fara referinta de +12v (cand masina intra in sleep) si trezea toata masina cu autotest :)

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

in intervalul acela, cumputerele masinii raman alimentate, de asta mi-e greu sa cred ca iau doar 39 mA, plus ca isi mai fac teste, inchid/deschid valve, etc...nu trebuie sa faci film, te cred pe cuvant, doar ca nu am mai auzit sa scada consumul instant la valoarea aia :)

 

valoarea iti dai seama ca nu am dat-o asa la oha.. nu stiu ce teste si-ar mai face, cheia fiind scoasa din contact, pe parte de motor nu mai lucreaza nimic, pe partea de clima la fel, doar in momentul cand inchid din cheie are un varf de vreo 10-12A(actuatorii de la inchiderea centralizata + luminile de interior daca sunt aprinse) dupa care in cateva secunde se linisteste la valoarea pe care am dat-o mai innainte.

 

apropos, incearca si pe a ta, sunt oarecum similare, am vazut la semnatura un e46.

 

p.s. manualele cred ca dau niste timpi maximi care sa includa toate conditiile - parera mea.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

calinbmw2000 s-au scris 4 pagini de post-uri dar se pare ca nu prea asculti de nici un sfat, succes poate dispare de la sine 'vampirul'. scoate alarma aia de tot, cred ca ti-au zis 10 persoane pana acum..

Am spus ca am incercat cu fiecare ,pe rand ..Probabil am omis vreun detaliu ,promit ca maine incerc din nou ,voi deconecta alarma si celelalte acareturi instalate pe masina ...

 

 

 

verifica daca intra masina in sleep mode...nu ai fi primul cu masina care nu vrea sa "doarma"...in primele 15 min trebuie sa ai un consum general (masurat la baterie) de aprox 450 mA (0,45 A), dupa care masin intra in sleep mode si consumul scade la cca 40 mA (0,04A), daca nu se intampla asta dupa 15 min, verifica aftermarket-urile...eu as incepe cu alarma :)

 

p.s. masuratorile se fac cu toate usile inchise dupa ce inchizi masina din telecomanda sau cheie cu luminile de interior stinse

Ok inchid masina cu telecomanda ,dupa care verific consumatori la borna de minus a bateriei nu??

Un spion pe borna bateriei iar altul pe borna de minus a masini (respectiv masa).? am dreptate ..

Link to comment
Share on other sites

Ok inchid masina cu telecomanda ,dupa care verific consumatori la borna de minus a bateriei nu??

Un spion pe borna bateriei iar altul pe borna de minus a masini (respectiv masa).? am dreptate ..

 

corect, vezi pe ce scala pui multimetrul sa nu-l prajesti, ca sa citesti corect valoarea: vezi unde e pusa virgula la afisaj si functie de scala aleasa o sa-ti dai seama ce valoare e, urmareste cam 20 min multimetrul, daca (cel putin) dupa sfertul academic o sa ai valoarea corecta (~40 mA), inseamna ca nu ai consum si masina e ok

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Am gasit vinovatul pt consmul la baterie ..Era becul din portbagaj ..Mi-am dat seama din greseala am vrut sa verific consumatorul pe borna de minus a bateriei, si pt ca nu aveam cine sa tina cuplat butonul pt becul de la portbagaj am scos becul de tot din locasul lui..Am verificat bateria dupa care m-am dus la siguranta cu problema si surpriza nu mai avea consum de loc pe siguranta ,bineiteles deoarece nu era becul instalat ,am pus becul inapoi a revenit si consumatorul pe siguranta 33 ..

 

De vina tot eu sunt pt ca in urma cu ceva timp am scos din portbagaj plasticul ce se afla in spatele numarului de asigurare (pe interior)pe motiv ca vibra de la tubul de bass,fara sa-mi dau seama ca rolul acelui plastic era printre altele si de a actiona intreruparorul de la bec.. :) :) .Merit sa-mi dau cu capul de pereti..Pentru o gafa de genul am chinuit cateva luni de zile plus o baterie cumparata (de care nu pot sa zic ca-mi pare rau totusi este un lucru nou care il am pe masina) ..

 

Acum fara becul din portbagaj si cu masina intrata in sleep mode, am consum la baterie care fluctueaza intre 0.35 si 0.37 cea ce din spusele voastre este normal...

Am verificat si consumul cu becul din portbagaj instalat ,care era de 1.03-1.05 ,aproape de trei ori mai mare decat este normal.....

 

 

Oricum sunt foarte bucuros ca dus problema la capat ..

 

Va multumesc la toti colegi care ati postat pe topicul acesta.Mai ales celor care ati avut rabdare cu mine, sa-mi explicati mai pe inteles ce se intampla ,deoarece cu electronica sunt in pom si pomul ii in aer..

 

Bafta...

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

succes! ai scapat de un 'vampir'. 0.36A nu e normal dupa 15 min de asteptare, 0.036A este normal, atentie la scala aparatului!

 

p.s. am crezut ca ai verificat acel bec cand vroiai sa te bagi in portbagaj.. :)

cred ca mai ai un bec de ~5W la 12V care mai sta inca de veghe.

 

parasolarele au becuri in ele? ai verificat daca inchid bine?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

bine ca ai rezolvat, eu zic chiar ieftin :twoup:

Asa este ,deja ma gandeam sa ma las pagubas si sa o duc la electricean ..iti dai seama ca ma taxa.. :D

 

 

 

succes! ai scapat de un 'vampir'. 0.36A nu e normal dupa 15 min de asteptare, 0.036A este normal, atentie la scala aparatului!

 

p.s. am crezut ca ai verificat acel bec cand vroiai sa te bagi in portbagaj.. :)

cred ca mai ai un bec de ~5W la 12V care mai sta inca de veghe.

 

parasolarele au becuri in ele? ai verificat daca inchid bine?

Cred ca ,la aparatul ce il am eu cand indica 0.36 este exact cu 0.036 cat indica alte aprate ,pt ca apratul meu afiseaza o serie de numai 3 numere,respectiv (0.00)..

Becul din portbagaj chiar nu l-am verificat la inceput ,imi era cel mai la indemana de verificat... :)

Sunt sigur ca nu mai am alt consumator in interior ,pt ca siguranta 33 ce are legatura cu toate becurile de interior imi indica 0 consum,dupa ce inchid masina..Deci cam asta ar fi... :(

Link to comment
Share on other sites

Bravo !

Felicitari pentru reusita !

 

Poti sa-ti pui inapoi alarma si statia pe masina, chiar si becul din portbagaj, dar numai dupa ce pui si plasticul la loc.

Apoi, daca dupa ce masori e totul in regula poti sa le lasi asa si sa nu-ti mai faci griji !

 

Pana la urma de vina a fost "plasticul" si nu becul ! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.