Jump to content

inaltatoare fata e36


Recommended Posts

salut..sunt nou aici..apreciez daca cineva ma ajuta.

de o saptamana am un e36 compact cu jante de 17". problema e ca atunci cand virez cauciucurile imi ating usor aripa,.. daca prind si o groapa..rau de tot. mentionez ca distanta intre cauciuc si aripa e de cca 1 cm cu rotile drepte, iar virat pe loc atinge.Cauciucurile sunt de 225, masina e foarte lasata pe fata. acum imi cumpar roti de iarna pe 15" si cred ca sunt mai mici cu totul in diametru. Problema atunci e ca se va lasa masina si mai tare. bani de alte cele nu am ( adica sa mai cumpar altfel de jante sau cauciucuri, etc.). ma intereseaza solutia veche ce se aplica la dacii pe vremuri : distantiere de cauciuc hand -made, daca se poate va rog frumos lamuriti-ma cum se face. am uploadat foto lateral sa fie mai usor de inteles. multumesc anticipat.

post-31731-1261301835_thumb.jpg

post-31731-1261301903_thumb.jpg

Edited by jimmy
Link to comment
Share on other sites

ai 3 variante:

 

1. cea mai ieftina si simpla, te duci in targ in vitan si cumperi "nu stiu cum se numesc exact" ridici masina pe cric si le bagi intre spirele la arc, am cautat ceva poze pe net dar nu am gasit. arata exact ca un "H" de cauciuc si se gasesc la bucata, e 20ron un set de 8 bucati. o inalta putin si la gropi fiind intre spire nu-i da voie arcului sa se comprime asa de mult.

 

2. inaltator de cauciuc, la dacii existau si de fier dar erau facute pe comanda exact dupa forma suportului din capatului arcului, la e36 nu cred ca gasesti dar ai putea incerca sa pui cateva protectii de cauciuc. e de munca, trebuie sa stai sa desfaci arcurile.

 

3. se desfaci arcurile, si intre suportul de fier unde sta arcul care iti intra pe amortizor ... si flansa din capatul amortizorului mai poti baga cateva saibe de fier sa o inalti, te poti juca doar cu 1cm de saibe, la fel e de munca, trebuie sa desfaci arcurile.

 

Eu unul recomand varinata 1. Poza cu varianta 2.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

ai 3 variante:

 

1. cea mai ieftina si simpla, te duci in targ in vitan si cumperi "nu stiu cum se numesc exact" ridici masina pe cric si le bagi intre spirele la arc, am cautat ceva poze pe net dar nu am gasit. arata exact ca un "H" de cauciuc si se gasesc la bucata, e 20ron un set de 8 bucati. o inalta putin si la gropi fiind intre spire nu-i da voie arcului sa se comprime asa de mult.

 

2. inaltator de cauciuc, la dacii existau si de fier dar erau facute pe comanda exact dupa forma suportului din capatului arcului, la e36 nu cred ca gasesti dar ai putea incerca sa pui cateva protectii de cauciuc. e de munca, trebuie sa stai sa desfaci arcurile.

 

3. se desfaci arcurile, si intre suportul de fier unde sta arcul care iti intra pe amortizor ... si flansa din capatul amortizorului mai poti baga cateva saibe de fier sa o inalti, te poti juca doar cu 1cm de saibe, la fel e de munca, trebuie sa desfaci arcurile.

 

Eu unul recomand varinata 1. Poza cu varianta 2.

 

la varianta 1; daca ai arcurile sport functioneza ????(albastre sau rosi)

Link to comment
Share on other sites

Jimmi mama cum arata si a ta pe fata,groaznic,a mea e un picutz mai inalta dar tot ma deranjeaza,Ziemenz acele inaltatoare de cauciuc care se baga intre spire merg si la arcurile rosi cu spira ''deformata''?e un model de arc cu mai multe spire si unele sunt mai apropiate de altele,si acel inaltator sa zicem ca-l fixezi acolo, la viraje ,la bruscari nu poate sa iasa?
Link to comment
Share on other sites

Jimmi mama cum arata si a ta pe fata,groaznic,a mea e un picutz mai inalta dar tot ma deranjeaza,Ziemenz acele inaltatoare de cauciuc care se baga intre spire merg si la arcurile rosi cu spira ''deformata''?e un model de arc cu mai multe spire si unele sunt mai apropiate de altele,si acel inaltator sa zicem ca-l fixezi acolo, la viraje ,la bruscari nu poate sa iasa?

 

 

"Bogdy tata dupa cum descrii tu s-ar putea sa ai suspensie reglabila du-te la un mecanic cunoscator si vezi daca chiar e reglabila si daca da o salti sus de tot o sa fie mult mai carnoasa decat Solenza"

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Un prieten de-am meu si-a cumparat un 318IS si avea pe el jante de 18 OZ :) si la cea mai mica groapa balonul lovea caroseria,iar volanul nu putea sa il vireze niciodata la maxim....Le-a vandut (desi imi venea mie sa plang dupa ele la cum aratau de fumos) si si-a luat pe 15 si acum merge foarte bine nu are nici ce-a mai mica problema :lol: Acelasi lucru te sfatuiesc si pe tine.
Link to comment
Share on other sites

Jimmi scuze ca postez pe topicul tau,dar am si eu o problema ca a ta legat de garda masinii,Zimenz,nu este reglabila,a-si fi vrut eu ca daca era reglabila o saltam la maxim si ai dadeam si niste sudura sa incremeneasca acolo,o sa pun o poza cu arcurile care le am si telescoapele,salut.

post-550-1261318982_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca are arcuri sport ,si ii schimbi arcurile spate cu unele normale ar trebui sa se ridice putin si botul,si atunci ar fi ok.Eu am tot compact cu aceleasi cauciucuri

si arcuri rosii,pe spate am acele distantiere de cauciuc ,da alea au efect sa nu se lase caroseria pe roata ,atat nu o inalta.

Ma gandeam daca iau arcuri normale pe spate se ridica spatele ,dar si fata putin nu?

post-9668-1261340185_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu-i adevarat,degeaba ridica spatele daca nu e si fata si va sta si aiurea la volan daca va fi cocosata de spate,iar treaba cu jantele mai mici e o solutie ca nu i-ar mai atinge in aripile fata cand face stanga-dreapta, dar masina va fi si mai joasa de fata,deci este un sah mat,una din solutiile lui Ziemens ar fi bune,salut.
Link to comment
Share on other sites

rezolvat problema.cost total 180 ron. mecanic 80, prezoane noi (logan) 80, cauciuc 20.am cumparat juma de m2 cauciuc de 15mm cu insertie textila si continut mare de azbest.locuiesc in petrosani, banda de cauciuc de care vb e folosita la transportoare in mina.am taiat 2 discuri de diametru 15 cm in care am facut gaurile bt boltzurile ce vin oala.am asezat discurile de cauciuc deasupra flansei care se prinde de oala si am pus noi suruburi de 8 cu saibe grover si piulite autoblocante.mentionez ca am lucrat 50%-50% cu mecanicul.ideea imi apartine 100%.daca stiam cat de simplu e nu il mai angajam :). am cumparat si roti de iarna cu cauciucuri noi michelin, jante originale noi si capace bmw la 560 ron.le-am montat, totul perfect.am sa revin cu foto in acelasi topic.jantele de aliaj erau prevazute cu flanse, care a trebuit sa le dau jos,caci nu se potrivea distanta intre prezoane.de altfel, prezoanele erau de alt diametru. a trebuit sa cumpar altele.au mers struna cele de logan. 4 ron bucata * 20 buc...m-au uscat.de altfel, in primavara o vand.
Link to comment
Share on other sites

@em_28,alea sunt pe 18" ?

 

Si inca o intrebare,eu momentan am jante pe 18"(225/35,daca iau de 16" de exemplu pentru iarna o sa am probleme,adica o sa fie prea joasa masina ?

 

Pe fata am suspensie reglabila H&R,pe spate nu mai stiu daca e sau nu reglabila.

 

 

LE: Nu imi ating rotile,sunt perfecte.

Edited by NAS
Link to comment
Share on other sites

@em_28,alea sunt pe 18" ?

 

Si inca o intrebare,eu momentan am jante pe 18"(225/35,daca iau de 16" de exemplu pentru iarna o sa am probleme,adica o sa fie prea joasa masina ?

 

Pe fata am suspensie reglabila H&R,pe spate nu mai stiu daca e sau nu reglabila.

 

 

LE: Nu imi ating rotile,sunt perfecte.

 

Sunt pe 17'' jantele.

Daca iti iei mai mici,atunci trebuie sa aiba un raport similar.Adica de la 225/35/18 la 215/50/16 de exemplu ca sa aiba cam acelasi diametru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.