Jump to content

BMW 325 TD


MishuL

Recommended Posts

Salut! Primul meu post aici...

Am gasit la Strasbourg un BMW 325 TD din '91, 524.000 km, fara rugina, aripa stanga fata lovita, capota fata are o gaurica- o lovitura cat juma' de ghinda mica, cu o mica perforare in mijloc, ca si cand ai fi lovit cu un tarnacop mic :) , si mai e o harshaitura pe o portiera. Totul reparabil de unu' singur. Zice in geam ca are CT (adica ITP) OK.

Banul: 500 E.

Sa ma bag? Mentionez ca ma pricep sa repar orice la masina- repet, orice (bine, mai putin electronica, computer de bord, prostii de-astea) dar totusi nu am chef sa ma apuc sa-i dau motorul jos. E mult 550 mii pt un diesel de-asta? Nu am vazut masina pornita, e pe strada, deocamdata am facut poze, nu am vb cu omul.

Desigur, o voi lasa inmatriculata pe Franta, n-am chef sa le platesc porcilor astia taxa lor stupida de inmatriculare. :lol:

Pot baga si poze daca e cineva interesat.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, oricum o sa incerc sa-i fac RCA in RO. Nevasta-mea plateste aici cam 4-500 E pe an la un Golf 4 de 1400 cm3 benzinar, dar nu e doar RCA, de exemplu asta-vara a plesnit ambreiajul la 200 km de Strasbourg si au venit, ne-au luat cu platforma, ne-au dus la sediul "remorcherului" si pe urma pe noi, cu taxiul, acasa. Transportul masinii acasa nu era acoperit, cu ei m-ar fi costat 400 E asa ca am adus-o la shtanga pe drumuri laturalnice (GPS-ul sa traiasca) iar reparatul ar fi costat 500 asa ca am schimbat singur ambreiajul pe maidan si am iesit sub 200.

Eu NU cumpar masini "de consum". Carapacea, repet, e OK (tre' sa cumpar aripa (eventual) si sa indrept 2-3 zgaibe) iar motorul sunt dispus sa-l dau jos si sa-l repar dar nu acu'-acu'.

Destinatia masinii: Bucuresti-Strasbourg- Bucuresti de 4-5 ori pe an.

 

Adica imi trebuie o masina relativ puternica, rapida (sa pot merge cu 130 pe autostrazi in HU si A si cu cat poate masina in D), toate acestea cu un consum minim. :) Si greutate remorcabila cat mai mare- de preferinta 1000 kg.

Acum fac aceste drumuri cu un bus VW din '77, de-ala de hipiot, benzinar, si ma omoara cu consumul 10 relativ gol, spre 12 cand e ciucure- atata papa el, n-am ce-i face, dar la 1800 km doar dus, se simte.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic,dar la banii astia gandeste-te ca nu e o masina tocmai buna,cat bagi in ea mai bine mai strangi si iti iei un TDS daca vrei diesel, chiar e E36 ? sau E30.Vezi si tu cum e cu asigurarile sa nu coste prea mult ca atunci chiar ca nu renteaza,mai e o varianta sa o bagi pe Bulgaria.

 

Pune si 2-3 poze daca ai :)

Link to comment
Share on other sites

Aici preturile sunt muuult mai mici ca in RO, de ex Golful 4 al nevestei a fost 1000 E, e din 2000, in stare ff buna, merge perfect, bine intretinut, 280.000 km (l-am luat la 270). Chestia cu ambreiajul era de asteptat, sa tina un disc 270 mii e o performanta, zic eu...

Pun si poze imediat.

Link to comment
Share on other sites

Pozele.

 

 

http://i46.tinypic.com/w0p8jr.jpg

http://i46.tinypic.com/23ht3pz.jpg

http://i50.tinypic.com/1htvfm.jpg

http://i50.tinypic.com/dg02sl.jpg

http://i45.tinypic.com/dejrk.jpg

http://i45.tinypic.com/nq4wlv.jpg

http://i49.tinypic.com/14jwztx.jpg

http://i47.tinypic.com/256bdxj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pt ce vrei tu sa faci eu zic ca e foarte buna. Trebuie totusi sa auzi motorul, sa vezi cum se misca. TD-ul nu da pe afara de putere. Daca zici ca te pricepi o sa-ti dai seama daca motorul mai duce. Daca e in mintile lui, merge mult si bine.

Pretul e pomana.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza deee-loc starea estetica (oricum am facut pozele in special la nasoleli). 2 scaune scalciate? pai in afara de Golful nevestei, eu la toate masinile le am scalciate! :lol: Iar gaurica din capota motor se indreapta chituieste si gata, portiera se indreapta, aripa... vom vedea. Ca o sa se cunoasca oleaca- peu importe. Aici la CT poti sa te duci cu GAURI in aripi etc, te respinge doar pt elemente de rezistenta corodate, aspectul estetic nu e motiv de respingere la CT. Sistemul mi se pare f OK- sa ai frane, directie, lumini si sa nu fumegi. La noi e invers- sa arate bine masina, sa nu te opreasca Garcea, restul... se rezolva :)

Vorba e: motorul, in general, la km astia, mai are viata sau nu prea? Uite ma oftic acum ca nu m-am dus ieri-azi, au fost sub -10 grade, era perfect de vazut daca pleaca pe canceru' asta. De maine se incalzeste :)

 

Uite, motorul Golfului, la aproape 300.000, benzinar, nu papa firicel de ulei, in 10.000 km nu am completat deloc.

Link to comment
Share on other sites

Masina ca performante e ok fata de multe altele care circula cel putin pe la noi prin tara,are 115 cai si 245 nm ceea ce nu e rau daca functioneaza in parametri ,depinde si de stilul tau de condus,daca masina o sa fie folosita exclusiv pentru deplasari intre tari e cam puturoasa totusi.

 

Daca functioneaza ok eu zic ca merita,nu inainte de a te interesa cat costa taxele pentru ea(impozit\asigurare) s-ar putea sa nu merite deloc,nu stiu cum sunt taxele in Franta.Probleme mari estetice nu mi se pare sa aiba :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Eeee, daca poate merge cu 130 constant cu un consum decent (6-7) eu ma declar multzumit. Nici in Germania nu potzi merge nelimitat decat in teorie- sunt destule restrictzii si oricum e aglomerat, nu ai loc in fata sa te duci cu 300.

Eu cu busul merg cu 110-120 maxim, cu media orara cea mai buna de 90.

Link to comment
Share on other sites

Aia e masina care-ti trebuie. Practic, daca masina nu necesita reparatii urgente e gratis. Defectele de pe tabla sunt neglijabile, tehnic sa fie buna. Restul tine doar de imagine. Si cum nu stai cu masina in Romania, ai scapat de stresul imaginii patate de o masina ciufulita. :)
Link to comment
Share on other sites

Deci pot spera la un maxim 7% cu mashina plina la sarcina maxima admisa la 120-130 la ora?

 

P.S. Pocniturile alea aici in Franta NU sunt motiv de respingere la CT, ca in RO, deci practic pot sa iau un spray sa dau sa nu rugineasca si gata.... Eeee desigur, o sa le vina oricum vremea sa le repar...

Incerc maine sa sun omu'.

Link to comment
Share on other sites

Nu-nuuu, nu ma refeream in intrebarea mea si la remorca- doar la incarcatura maxima inscrisa in talon (sa nu depasesc greutatea totala maxima autorizata, am platit 75E amenda la nemtzi, cu busul). Remorca va fi pe distante scurte, nu conteaza consumul- de ex daca ma duc in RO la moshie, 65 km.
Link to comment
Share on other sites

Stiu, da' mie imi intra salariul pe card (de fapt banii pe concediu) de-abia pe 4-5 ianuarie :)

Lasa ca o sa mai fie ocazii, pe-aici preturile la masini s/h sunt muuuuuult mai mici ca in RO. Uite gagica de la care a luat nevasta-mea Golful (G4 din 2000) zicea ca n-are cum sa-l dea cu mai mult de 1000, cat lua la prima de casare aici, asa ca i l-a oferit la acest pret. In RO, din cate am vazut pe net, preturile sunt peste 3000-3500-4000:

http://www.anunturi-auto.ro/masini_second_.../VW/golf/3.html

Masina noastra e asta:

http://i43.tinypic.com/16ghn9v.jpg

http://i41.tinypic.com/2j2tdo2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Era normal, era pomana la pretul ala.

 

mie sincer nu mi se pare chiar pomana la pretul ala, daca zice ca masinile au preturi asa mici acolo. Daca acel Golf a facut doar 1000 de euro eu zic ca e mult 500 pentru bmw-ul ala. Acest golf din poze arata chiar bine si are km la jumatate din bmw si mai este si cu 7 ani mai nou. E adevarat asta e vw ala bmw asta e 1.4 benzina, ala 2.5 diesel dar totusi si 93 fata de 2000 si 550 de mii fata de 200 si ceva 300 e diferenta. Si cel mai important starea masinii, acel bmw nu mi se pare intr-o stare buna deloc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.