Jump to content

imi fierbe apa


spectrus

Recommended Posts

problema.

 

azi dimineata in masina imi aratau -17 grade C. am pornit masina, apoi i-am dat drumul usurel, fara sa o turez aiurea. am mers cam 3 km la relantiu, apoi am vazut ca imi urca temperatura la apa pe la jumatate, iar in masina nu baga caldura.

 

apoi brusc apa a inceput sa o ia razna. asa ca am oprit. ajunsese pe ac sa-mi arate ca e la maxim temperatura. asa ca am intors si am parcat-o.

 

ce ziceti? am ars garnitura de _chiulasa_?

 

masina a functionat la temperatura asta cam 5 minute. :)

 

antigelul a fost schimbat anul trecut si a fost in concentratie destul de mare. oricum mai mare decat e necesar.

Edited by spectrus
Link to comment
Share on other sites

problema.

 

azi dimineata in masina imi aratau -17 grade C. am pornit masina, apoi i-am dat drumul usurel, fara sa o turez aiurea. am mers cam 3 km la relantiu, apoi am vazut ca imi urca temperatura la apa pe la jumatate, iar in masina nu baga caldura.

 

apoi brusc apa a inceput sa o ia razna. asa ca am oprit. ajunsese pe ac sa-mi arate ca e la maxim temperatura. asa ca am intors si am parcat-o.

 

ce ziceti? am ars garnitura de _chiulasa_?

 

masina a functionat la temperatura asta cam 5 minute. :)

vezi pompa de apa

Link to comment
Share on other sites

Popa de apa sau termostatul.Verifica si nivelul lichidului de racire,uneori temperatura creste pentru ca nu are suficient lichid de racire.Prima data verifica lichidul de racire apoi daca e nevoie completeaza si aeriseste,vezi cum se comporta.Una din astea doua e de vina... Edited by mozolici_hd
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca totusi nu ai avut tu antigel la concentratia necesara, si ti-a inghetat lichidul, s-o fi facut ceva dop de gheata, si de-acolo toate problemele.

Termostatul e exclus, daca zici ca ai mers cam 5 minute cu ea, si deja a fost apa pe rosu. Pe frigu asta nu se deschide termostatul la nimeni mai repede de 5 minute.

Poate fi si pompa de apa...dar totusi eu cred ca ti-a inghetat lichidul si e infundata instalatia de aerisire.

P.S.: Mai stai si tu pana miercuri ca se anunta 14 grade afara, si iti dezgheata apa :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nu ti-a deschis circuitul de racire si de aceea ti-a crescut apa, am patit si eu asa cand am scimbat vasul de expansiune si termostatul, nu imi deschidea circuitul si motorul se "racea doar cu apa din el, de dupa termostat". Mi s-a ridicat apa de doua ori pana a deschis circuitul dar am last-o doar urmatoarea liniuta de dupa jumate. Nu cred ca ai topit garnitura pentru ca pe _chiulasa_ am inteles ca este un orificiu de aerisire... Eu zic sa schimbi lichidul de racire complet si sa iti faci aerisirea.
Link to comment
Share on other sites

salut vreau sa te intreb ceva si daca te pricepi sau ai idei uite cu sta problem anula asta mi sa ars garnitura de _chiulasa_ veneam de la constanta si mergeam spre cluj cand am ajuns in sinaia observ ca mi sa ridicat temperatura trag dreapta opresc motorul ridic capota pun mana pe furtune o presiune enorma de ziceai ca plesnes dintrun moment in altul acum stau cam jumatate de ora sa mai di9spara di presiune ca sa pot sa scot busonu de la vas intrun final il desfac apa deloc zic ce naibi nare apa noroc ca aveam 5l de apa la mine bag apa in vas tot intra zic cata apa imi intra mai ca am bagato pe toata ok zic gata ai dau drumul dau cheie vune acul la locul lui zic gata am rezolvat problema la vreo 70km observ ca se ridica temperatura iar zic ce naibi are apres acesi treaba ca si la prima si de la Brasov pana la Cluj asa ma venit cu apa la fiecare 70km vai de mine cum am ajuns ok merg la mecanic se uita zice ai arsa garnitura de _chiulasa_ pt ca ai spuma in ulei fac toate trburile aste iau cei trebuie dupa ce o termina a 2azi plec iar la Constanta ce curaj am avut zic alti ma intreaba 1 ba ai verificat _chiulasa_ zic un ca mi-a zis mecanicul ca nare nimic dupa ce iam povestit cum am venit a zis ca nare nimic sa aaai dau bataie acum eu ma gandesc ca daca era _chiulasa_ deformata imi facea la fel a 2 zi cand plecam la constanta daca era _chiulasa_ deformata nu mai ajungeam eu si acum observ ca acum imi scade apa dar nu vad pe unde curge ca nici in baie nu e crescut nivelul si nici spuma nu are pe unde se duce nu stiu iam bagat etansator de radiator dela lichid degeama cam la vreo 200km scade cam humatate de litru caldura baga nam treaba dar unde se duce apa nu stiu dati si tu cu parerea di tot ce am scris Multumesc?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

problema.

 

azi dimineata in masina imi aratau -17 grade C. am pornit masina, apoi i-am dat drumul usurel, fara sa o turez aiurea. am mers cam 3 km la relantiu, apoi am vazut ca imi urca temperatura la apa pe la jumatate, iar in masina nu baga caldura.

 

apoi brusc apa a inceput sa o ia razna. asa ca am oprit. ajunsese pe ac sa-mi arate ca e la maxim temperatura. asa ca am intors si am parcat-o.

 

ce ziceti? am ars garnitura de _chiulasa_?

 

masina a functionat la temperatura asta cam 5 minute. :)

 

antigelul a fost schimbat anul trecut si a fost in concentratie destul de mare. oricum mai mare decat e necesar.

 

99% cred ca nu a fost concentratia corecta de antigel si a facut un dop :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci am garnitura arsa. oricum tot raul spre bine. cu ocazia asta schimb si distributia ca e pe curea. altfel cine stie cand ma mai gandeam eu s-o schimb. e o lectie, in masina mai bagi si bani, nu doar talpa.

 

ioane_22, poate ti-a schimbat garnitura, dar nu ti-a rectificat-o. trebuie verificata sa fie plana, altfel o schimbi degeaba. nu stiu. zice mintea mea in gandul ei

Link to comment
Share on other sites

baiatul care se ocupa de masina spune ca uleiul nu trebuie neaparat schimbat. cica benzina din el se va evapora fara probleme. ultima data am pus castrol, acu ~ 4 luni.

 

chiar nu ma pricep. voi ce-mi recomandati?

sigur e mecanic ?

Link to comment
Share on other sites

baiatul care se ocupa de masina spune ca uleiul nu trebuie neaparat schimbat. cica benzina din el se va evapora fara probleme. ultima data am pus castrol, acu ~ 4 luni.

 

chiar nu ma pricep. voi ce-mi recomandati?

 

5 litri de ulei costa cam 150 Ron. Fa schimbul, ca nu merita sa te complici.

Link to comment
Share on other sites

eu cand miam schimbat garnitura am duso la rectificat desi nu parea stramba..iar acolo mi-a aratat mosul ala ca e milimetrica treaba cu strambatul si in general nu se vede cu ochiul liber.apoi ca un sfat ia alte prezoane de _chiulasa_ si nu uita sa iei garnitura mai groasa pentru ca ai rectificat..altfel pierde din compresie
Link to comment
Share on other sites

nu uita sa iei garnitura mai groasa pentru ca ai rectificat..altfel pierde din compresie

 

luat. si-o sa schimb si uleiul. vorba lui mircea, nu se merita pt 150 de lei in plus.

 

dubioasa e insa, alta treaba.

 

mi-a schimbat si distributia, dar scartie cureaua pe la 4-5 mii de ture cu viteza I. acu stiu ca nu e ok sa trag asa de ea, asta e alta poveste. e normal daca a schimbat tot la distributie sa scartaie?

Edited by spectrus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.