Jump to content

pornire grea pe gerrrrr


CosminD

Recommended Posts

318d 2004 155.000km, mi-a pornit foarte greu in diminetile acestea, uneori nu o lua din prima cheie, iar cand o lua , imi vibra tot motorul in primele 4-5secunde si faceau injectoarele foarte urat....

 

Acum 2 saptamani am schimbat toate bujiile, m-am gandit special ca voi intampina astfel de probleme , dar se pare ca nu am depasit obstacolul. Bateria inca mai duce, 1 singura data m-a lasat acum 1 luna cand imi uitasem peste noapte pozitiile aprinse.

 

Motorina pun de la rompetrol, efix, nu stiu daca e de vara/iarna, filtrul de motorina personal nu l-am schimbat...are 30.000km de cand e pe masina. Ar putea fii filtrul vinovat pentru pornirea greoaie? Cum as putea sa rezolv problema?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e46 320d 2002 la -7 grade...la prima cheie...dar a invartit mai mult decat de obicei. A doua zi la -6 grade...am pus contactul, s-a stins semnul de la bujii, am luat contactul, si apoi iar l-am pus. dupa ce s-a stins semnul de bujia doua oara...a pornit la sfert... Eu asa fac cand este mai frig afara! pun contactul de 2 ori.

asa am sa procedez si eu...imi porneste la prima cheie pe ger dar mai greu putin..o sa fac si eu asa..o sa-i iau contactul si o s -l mai pun odata..sa vad cum se comporta

Link to comment
Share on other sites

318d 2004 155.000km, mi-a pornit foarte greu in diminetile acestea, uneori nu o lua din prima cheie, iar cand o lua , imi vibra tot motorul in primele 4-5secunde si faceau injectoarele foarte urat....

 

Acum 2 saptamani am schimbat toate bujiile, m-am gandit special ca voi intampina astfel de probleme , dar se pare ca nu am depasit obstacolul. Bateria inca mai duce, 1 singura data m-a lasat acum 1 luna cand imi uitasem peste noapte pozitiile aprinse.

 

Motorina pun de la rompetrol, efix, nu stiu daca e de vara/iarna, filtrul de motorina personal nu l-am schimbat...are 30.000km de cand e pe masina. Ar putea fii filtrul vinovat pentru pornirea greoaie? Cum as putea sa rezolv problema?

ai schimbat bujiile toate de curand si tot ti-a pornit grau??? ai pus-o pe tester de ai vazut ca erau duse bujiile sau le-ai schimbat asa...?

Link to comment
Share on other sites

masina din semnatura, timisoara, de dimineata, -21 grade, pornit la prima cheie fara bujii incandescente active (pe tester arata ca mi-s duse toate bujiile)

 

ieri, dupa 5 zile de inzapezire si nepornita, a pornit la prima cheie :)

 

ambele cazuri relantiul din prima la 800-900 fara tremurat... motorul pornit rotund spre surprinderea mea

 

tu sigur nu ai probleme cu bujiile sau releul ca nici in viata vecilor nu iti pornea masina la -21 grede, mie nu mi-a pornit la -10

Link to comment
Share on other sites

318d 2004 155.000km, mi-a pornit foarte greu in diminetile acestea, uneori nu o lua din prima cheie, iar cand o lua , imi vibra tot motorul in primele 4-5secunde si faceau injectoarele foarte urat....

 

Acum 2 saptamani am schimbat toate bujiile, m-am gandit special ca voi intampina astfel de probleme , dar se pare ca nu am depasit obstacolul. Bateria inca mai duce, 1 singura data m-a lasat acum 1 luna cand imi uitasem peste noapte pozitiile aprinse.

 

Motorina pun de la rompetrol, efix, nu stiu daca e de vara/iarna, filtrul de motorina personal nu l-am schimbat...are 30.000km de cand e pe masina. Ar putea fii filtrul vinovat pentru pornirea greoaie? Cum as putea sa rezolv problema?

ai schimbat bujiile toate de curand si tot ti-a pornit grau??? ai pus-o pe tester de ai vazut ca erau duse bujiile sau le-ai schimbat asa...?

 

Le-am schimbat cu nu aveam ce face; ce-i drept, la cele originale, 2 din ele erau cam obosite, 2 mergeau bine, si am zis sa le schimb. ( computerul de bujii mi le arata permanent toate duse) - dar am inteles ca nu are voie sa influenteze pornirea fizica

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

si eu la fel am patit, am fost la tester si imi aparea 2 bujii duse si am zis sa le schimb pe toate asta se intampla in aprilie 2009 si s-a constat in urma unei diagnoze prin aug-sep ca sunt toate duse, zilele acestea cand a fost -10 - 13 grade in bucuresti nu mai pornea masina( am dat la cheie de vreo 3-4 ori ) si am vazut ce urat face nici n-am mai stat pe ganduri si am luat un releu (nu l-am schimbat aiurea ca am fost in service si s-a constatat ca bujiile merg dar nu ajunge curent la ele, deci releul era de vina).Nici nu mai este nevoie sa ii mai fac o diagnoza ca se simte considerabil schimbarea (cand aveam releul dus dupa ce reuseam sa o pornesc preimele 5 -10 secunde trepida in draci si scotea un fum de nu vedeai prin el si dupa ce se incalzea motorul disparea)
Link to comment
Share on other sites

bun.. stiam treaba cu programatul

dar stiu ca toata lumea are webasto chiar daca nu si telecomanda de programat si credeam ca cei de mai sus la asta se refera, cum ca ajuta webasto si la cei care nu il programeaza sa incalzeasca interiorul

Depinde ce model e si cum e programat din BC. DIn cate stiu la temperaturi scazute cand pornesti motorul prima data porneste si el si il aduce la temperatura normala mai repede.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Eu nu am avut probleme cu pornirea la prima cheie doar ca sunt enervante primele 10 -15 secunde mai ales pe frig sub -7 grade cand tremura masina si zgomotul ciudat al motorului ,apoi cum urca uleiul o placere,cea de a conduce:)
Link to comment
Share on other sites

m50 motorul, la a pornit de fiecare data la prima cheie indiferent de cat de scazute au fost temperaturile si cat de mult a stat pe bara...

Singura chestie e ca am bujiile relativ noi (2-3mii de km) si de fiecare data cand pun contactul il las cateva secunde dupa ce se sting becurile din bord si apoi dau la cheie. Faza e ca la mine cand pun contactul se aude un bazait (tind sa cred ca in partea dreapta undeva, in zona din spatele torpedoului) pentru cateva secunde si apoi se opreste.e normal, nu?

Link to comment
Share on other sites

m50 motorul, la a pornit de fiecare data la prima cheie indiferent de cat de scazute au fost temperaturile si cat de mult a stat pe bara...

Singura chestie e ca am bujiile relativ noi (2-3mii de km) si de fiecare data cand pun contactul il las cateva secunde dupa ce se sting becurile din bord si apoi dau la cheie. Faza e ca la mine cand pun contactul se aude un bazait (tind sa cred ca in partea dreapta undeva, in zona din spatele torpedoului) pentru cateva secunde si apoi se opreste.e normal, nu?

 

 

Identic si la mine. Chiar si km de la bujii ca la tine : ). M50b20 e34 . Credeam ca aud eu aiurea...

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic. Si a mea a luat-o la prima cheie la -16 oC, dar....dupa ce i-am schimbat bujiile :lol: Cost total 4 bulioane. Asa am incercat si eu la a n-spea cheie pana am consumat bateria. Am pornit-o cu baterie de tir dupa aceea. Acu e bine s-a incarcat si merge la juma de sfert, cum se zice :)

Numa bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.