Jump to content

pornire grea pe gerrrrr


CosminD

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La Timisoara -21 de grade azi dimineata, Sfert de cheie.

 

 

Si eu sunt tot din TM dar mi-a aratat la ora 9 si ceva doar -16 max.

Daca aveti vreme scrieti si ce fel de motoare aveti ca sa ne facem o idee...

dimineata la 6 au fost -21 de grade.

 

328i

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa porneasca greu atunci cand este frig afara.Trebuie sa porneasca din prima cheie.Pentru inceput verifica daca ai toate bujiile bune.Daca e vreuna defecta schimb-o pentru ca nu costa mult.Cred ca in jur de 35 ron originala si 25 ron altele.Daca si dupa aceea face la fel probabil bateria nu mai este prea buna.Atunci cand nu mai porneste deloc te duci si cumperi alta baterie.A mea a pornit din prima e46 318d/2002 cu bateria originala (nepornita de 2 zile -8 grade)
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa porneasca greu atunci cand este frig afara.Trebuie sa porneasca din prima cheie.Pentru inceput verifica daca ai toate bujiile bune.Daca e vreuna defecta schimb-o pentru ca nu costa mult.Cred ca in jur de 35 ron originala si 25 ron altele.Daca si dupa aceea face la fel probabil bateria nu mai este prea buna.Atunci cand nu mai porneste deloc te duci si cumperi alta baterie.A mea a pornit din prima e46 318d/2002 cu bateria originala (nepornita de 2 zile -8 grade)

sa nu uitam si de calitatea motorinei...si cantitatea de apa din ea..

Link to comment
Share on other sites

Daca avea apa in motorina acesta facea dopuri de gheata pe conducte si nu mai pornea deloc.

da..asta e adevarat..nu am patit niciodata dar a patit-o un prieten...nu a reusit sa o porneasca decat cand s-a incalzit afara...am auzit de un dispozitiv care aduce motorina la o anumita temperatura..si ajuta la pornire in caz ca motorina ingheata...e adevarat?

Link to comment
Share on other sites

Nepornita de o saptamana (a trecut buldozerul si mi-a blocat garajul definitiv) , -10 grade , pus contact , accesorii , stat cam 20 secunda a invartit un pic mai greu (3 ori cred) si a pornit . Ralanti-ul a stat inca 20 secunde in jur de 1000 dupa s-a dus inapoi la 850 . A tremurat putin vreo 5 secunde imediat dupa ce a pornit si gata . Merge brici si la temperaturi sub zero :)
Link to comment
Share on other sites

masina din semnatura, timisoara, de dimineata, -21 grade, pornit la prima cheie fara bujii incandescente active (pe tester arata ca mi-s duse toate bujiile)

 

ieri, dupa 5 zile de inzapezire si nepornita, a pornit la prima cheie :)

 

ambele cazuri relantiul din prima la 800-900 fara tremurat... motorul pornit rotund spre surprinderea mea

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Am avut niste probeleme cu masina mea(E36 316i), mia trebuit pompa de benzina,am cumparat second,am schimbat-o apoi am cumparat bujii noi marca bosch si o fisa noua ca cealalta am rupto ,apoi am adus bateria din casa, am dat cheie si nu pornea...bateria mea e varza si am lasato la incarcat 2 ore...ca asa mi-a zis unu apoi a stat 3 zile in casa si azi cand am puso pe masina am dat cateva chei si deja era varza...ceea ce ma deranjeaza pe mine este faptul ca se aude ca invarte ceva,dar nu se aude cum se auzea inainte...mentionez ca aseara au fost -18 grade...ce poate sa fie? S-a dus electromotorul? sau bateria e de vina,nu are forta sa invarta? Edited by mozolici_hd
Link to comment
Share on other sites

Salut! Inainte sa o pornesti pune-i si i-ai contactul de cateva ori, pana se stinge becul de la bujii. Daca nu merge, inseamna ca ai probleme la bujiile incandescente, care trebuiesc verificate/schimbate. O alta cauza ar fi din filtrul de motorina si de aer, incearca sa le schimbi. Am un prieten bun care are E46 din 2003, 320d, a avut aceleasi probleme ca si tine, a schimbat filtrul de motorina si acum porneste brici ! Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

e46 2002 150 cp

6,4 l /100 km

de la suceava la cluj si retur pe timp de iarna pe 19.12.2009

am parcurs 700km. am alimentat plinul inainte de plecare si alimentat din nou plin la sosire ( ca sa nu ma iau dupa computer)

 

mers cel mai mult cu a 2 - a si a -3 a mai putin a-4- a si a 5 - mai deloc

Link to comment
Share on other sites

e46 2002 150 cp

6,4 l /100 km

de la suceava la cluj si retur pe timp de iarna pe 19.12.2009

am parcurs 700km. am alimentat plinul inainte de plecare si alimentat din nou plin la sosire ( ca sa nu ma iau dupa computer)

 

mers cel mai mult cu a 2 - a si a -3 a mai putin a-4- a si a 5 - mai deloc

 

Cred ca ai gresit topicul.... :)

Link to comment
Share on other sites

voua(dieselari) la pornire sub -8 va da cu fum la primele invartiri (adica motorul porneste si merge cateva invartiri fara sa se opreasca ) ?! :)

 

mie imi trage un puf (nor) de fum de toata frumusetea :lol:

 

de pornit porneste la prima cheie :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

e46 2002 150 cp

6,4 l /100 km

de la suceava la cluj si retur pe timp de iarna pe 19.12.2009

am parcurs 700km. am alimentat plinul inainte de plecare si alimentat din nou plin la sosire ( ca sa nu ma iau dupa computer)

 

mers cel mai mult cu a 2 - a si a -3 a mai putin a-4- a si a 5 - mai deloc

imi cer scuze am gresit

iata topicul corect

 

1)-22 grade dimineata 19.12.2009

2)nu a fost pornita de 5 zile si au fost temperaturi de -20- 18 in judetul suceava

3)aveam vreo 15 litri in rezervor nefiin motorina de iarna , doar simpla de la petrom de vara oaveam rezerva pe acasa

4)dau la cheie , cat pe ce sa porneasca dupa 2 3 invarteli si se duce bateria aproape de tot (nu mai avea cine invarti fiind bateria ei originala de bmw din 2002)

5) aduc 2 borne si o baterie de 150 amperi noua de aia mare pt tractoare si pun curent in portbagaj pe a mea

6)dupa a 3 cheie si ivartit mai lenes pt ca cablurile erau lungi a pornit dar a scos un nor de fum negru pt ca am inecat-o de prima data cand a invartit mai mort

7) in rest peste zi la -18 - 20 dupa ce motorul s-a racit de stat vreo 4 -5 ore porneste la sfert 1 -2 sec , parca ar fi pe benzina

Link to comment
Share on other sites

voua(dieselari) la pornire sub -8 va da cu fum la primele invartiri (adica motorul porneste si merge cateva invartiri fara sa se opreasca ) ?! :)

 

mie imi trage un puf (nor) de fum de toata frumusetea :lol:

 

de pornit porneste la prima cheie :)

 

cand afara e sub 5 grade mie-mi da fum alb (abur + fum) pana se incalzeste motorul. asa imi da de cand am cumparat-o :) fum negru niciodata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.