Jump to content

Aparate de masurat acceleratia


jaffar

Recommended Posts

Pentru 0-100Km/h conteaza foarte mult startul de pe loc... astfel ca timpul nu este intotdeauna acelasi... dar cea mai buna valoare a fost => 4,7s

 

Timpii sunt obtinuti cu un aparat G-Meter super performant... http://www.race-technology.com .

7810[/snapback]

 

si nu inteleg de ce nu vii cu aparatul respectiv sa facem si noi niste teste pe masinile noastre :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai chiar te rugam (eu cel putin, si stiu si pe altii interesati).

 

eu mor de curiozitate sa fac un test cu cureaua de servo si unul fara... caci eu simt o scadere drastica de putere... mult mai drastica decit ar trebui :blink:

7851[/snapback]

 

as putea importa cateva bucati... daca ar fi mai multi interesati.

 

servo-directia in mod normal fura cam 6hp max... mai mult nu cred.

Link to comment
Share on other sites

@CRISTIAN

Pe unde se invarte valoarea unui astfel de aparat ?

Am vazut ceva de 120 lire ?

Acela este ?

7897[/snapback]

 

AC22 ar fi 120 lire... dar nu este suficient de profesionist... nu are toate functiile... nu merita.

 

Cel mai bun este AP22 si este 160 de lire... eu pe acesta il am.

La pretul asta se adauga TVA romanesc si ceva transport... daca aduc mai multe bucati... va fi insesizabil.

 

Nu este problema de afacerea mea Cioli :blink: poti sa aduci si tu dar nu cred ca vorbesti de acelasi aparat din UK... Eu oricum nu castig mare branza... daca vrea vreun BMW-ist il ajut. Problema este sa nu va luati teapa cu altfel de aparate mai putin profesioniste... de dragul unui pret bun...

Link to comment
Share on other sites

as putea importa cateva bucati... daca ar fi mai multi interesati.

 

servo-directia in mod normal fura cam 6hp max... mai mult nu cred.

7860[/snapback]

 

 

e, eu n-as vrea sa cumpar ci doar sa ma joc putin cu unul. nu cred ca are rost investitia in asa ceva daca nu iti modifici motorul cel putin lunar, sau daca nu vinzi servicii.

Link to comment
Share on other sites

facem asa: mi-l da mie intr-o zi , si voi veniti si cotizati la mine :blink:

 

obectul respectiv... cum functioneaza (n-am avut timp sa citesc pe site) ? e un accelerometru ? adica nu depinde de vreo interfata sau vreun ECU mai special, ceva, da ? si are acumulatori sau se alimenteaza de la bricheta (ca sa verific mufa, nu de alta)

 

stie cineva daca se strica servo daca mergi fara curea la pompa o vreme (pentru teste de acceleratie) ?

Link to comment
Share on other sites

eu m-am testa cu un G-Tech si am scos 11.7 sec 0-100 (in manual zice cam 13sec)

iar puterea ..........91 de cai la roata. (122 in talon)

oarecum bine zic eu avand in vedere varsta motorului si faptul ca un vento VR6 de 176 de cai (in talon) a scos doar 130 cu g-techul

cel pe care am facut eu se lega doar la bricheta.

referitor la servo.....nu am auzit sa se strice ca mergi fara. Din contra. Dar cred ca vrei sa mergi doar in linie dreapta ca daca faci intoarceri din 3 si ai si caucioace de 215 :blink:

sunt curios sa vad si rezultatele voastre

Link to comment
Share on other sites

AP22-Meter are baterii in interior... deci nu necesita curent. Trebuie doar fixat foarte bine in bord intr-un plan paralel cu solul.

 

AP22-Meter este englezesc... foloseste o pastila siliconica pentru inregistrarea acceleratiilor in 3 planuri... este mult mai stabil si mai bun decat G-Tech-ul american... si pretul este mai mare.

 

Eroarea maxima pentru 0-100Km/h este de 0,05secunde.

 

Pentru putere este foarte important introducerea perfecta a greutatii in meniul aparatului... si testarea masinii in treapta 4 de viteza unde pierderea de putere in transmisie pana la roti este minima undeva in jur de 17%. Daca ai testat puterea in treapta 2... aduci factorul de corectie poate fi si 30%... si tot nu este relevant pentru ca in trepte inferioare pot aparea scurte smucituri datorate strazii... Vei vedea ca in treapta 4 vei optine valori mai mari. Ca sa concid... puterea la roti o poti calcula doar la viteze mari in treapta 4 pe o strada perfect dreapta si doar cunoscand greutatea exacta... dar cel mai bun este tot un DynoTester.

Link to comment
Share on other sites

Pentru putere este foarte important introducerea perfecta a greutatii in meniul aparatului... si testarea masinii in treapta 4 de viteza unde pierderea de putere in transmisie pana la roti este minima undeva in jur de 17%.

 

hmm

greutatea am bagat-o noi acolo, dar testarea nu am facut-o intr-o treapta anume de viteza, ci am facut plecare de pe loc si schimbat 1-2-3.

ma pui pe ganduri pt ca stiu ca omul meu nu a citit instructiunile prea bine

Link to comment
Share on other sites

AP22-Meter are baterii in interior... deci nu necesita curent. Trebuie doar fixat foarte bine in bord intr-un plan paralel cu solul.

 

AP22-Meter este englezesc... foloseste o pastila siliconica pentru inregistrarea acceleratiilor in 3 planuri... este mult mai stabil si mai bun decat G-Tech-ul american... si pretul este mai mare.

 

Eroarea maxima pentru 0-100Km/h este de 0,05secunde.

 

Pentru putere este foarte important introducerea perfecta a greutatii in meniul aparatului... si testarea masinii in treapta 4 de viteza unde pierderea de putere in transmisie pana la roti este minima undeva in jur de 17%. Daca ai testat puterea in treapta 2... aduci factorul de corectie poate fi si 30%... si tot nu este relevant pentru ca in trepte inferioare pot aparea scurte smucituri datorate strazii... Vei vedea ca in treapta 4 vei optine valori mai mari. Ca sa concid... puterea la roti o poti calcula doar la viteze mari in treapta 4 pe o strada perfect dreapta si doar cunoscand greutatea exacta... dar cel mai bun este tot un DynoTester.

8068[/snapback]

 

treaba cu treapta IV am inteles-o, dar nu am inteles cum pot sa masor timpul 0-100 in aceasta treapta ? :blink:

 

masa masinii cu tot cu mine o stiu destul de precis, ca am fost la ceva tester de amortizoare si mi-a cintarit ala tot. e mai mare decit cea din manual, la care se adauga cele 2 tone ale mele, dar sint foarte curios ce o sa iasa.

 

asa, si lasind glumele, care e procedura de testare ? iti impune sa accelerezi de la viteza x la viteza y, sau sa faci ceva anume, sau pur si simplu montezi aparatul, mergi cum ai tu chef, si la final el face niste calculele savante si iti comunica rezultatele ? si, se poate conecta la un pc si "varsa" datele (grafice, prostii) ?

Link to comment
Share on other sites

hehe... alta problema majora este schimbarea vitezelor atunci cand vrei sa inregistrezi puterea pe toata turatia unui motor... daca schimbi brusc viteza atunci puterea motorului se va aduna cu energia cinetica inmagazinata in volanta... si aparatul va inregistra o smucitura... rezultand mai multi cai decat real...

 

pentru testarea puterii... daca vrei sa ai rezultate perfecte cu un astfel de aparat mobil... de fiecare data... cu o eroare de doar 1%... se face doar in felul urmator.

=> se pleaca usureanu de pe loc... si se merge liniar, se schimba 2 elegant, se schimba 3 elegant la 3500rpm, si apoi se accelereaza tare pe treapta 4 pana la 7000rpm sau 6500rpm in functie de motor... se scoate pe liber si se franeaza... si gata testul de putere.

Link to comment
Share on other sites

pentru 0-100Km/h... folosesti doar treapta 1 si 2, dar nu iei in seama rezultatele de putere... ci doar timpii.

 

In meniul aparatului poti seta sa cronometreze de la 0 la 100Km/h sau de la 50 la 150Km/h sau de la 100 la 200km/h... deci poti face orice combinatie vrei. Apoi dupa ce ai ales cronometrul, fixezi aparatul in bord si dai start... apoi pleci cu treapta 1 tare, schimbi 2 tot tare... si afli 0-100Km/h... dar in functie de cat patinezi la start rezultatele vor fi diferite... Daca vrei rezultate precise intre valori ca 100-200km/h setezi cronometrul sa plece de la 100Km/h... apoi pleci linistit de pe loc fara sa rupi diferentialul :blink: si cand ajungi la aprox. 90km/h in treapta 3 apesi talpa acceleratia... aparatul va simti ca ai depasit suta si va incepe cronometrarea pana la doua sute...

Link to comment
Share on other sites

uff... eu nu ajung la 100 in a 2-a :blink: daca as cronometra pina pe la ~97, ar fi un timp bun. la mine pina la 100 se va adauga schimbarea in treapta III...

 

iar limitarea in ture e foarte aproape de 6000, cred ca maxim 6100.

 

ar fi de asemenea interesant de facut comparatie intre cauciucurile de iarna si de vara. eu acum am de iarna si scirtiie ca toti dracii, si nici nu prea poti sa pleci "eficient". oricum tinem legatura, sa gasim o zi frumoasa si sa iesim pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.