Jump to content

Hai sa desfiintam mituri...


the_rifle

Recommended Posts

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...n&details=1

 

 

Dupa cum se vede nu exista nici o diferenta intre chiulasa de M50 si M3-ul de state ( S50 - S52)....

cu dedicatie speciala pt vanzatorii de piese second ce vand "DE M3 FRATE...."

 

 

Se vede treaba ca secretul sta in cilindree nu in emblema de pe spate...

 

 

Deci pana acum injectoare si chiulasa identice...

 

Iar la bavaria au acelasi pret pt pistoane de M ca si la 325... presupun ca sunt cam la fel...

Garnitura de la baia de ulei e identica deci presupun ca si baia de ulei...

Pt mine cam incepe sa dispara aura M-ului... E chestie de cilindree... ATAT.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iar la bavaria au acelasi pret pt pistoane de M ca si la 325... presupun ca sunt cam la fel...

M-ul nu are pistoane drepte? 2.5-ul are pistoane "cocosate" din cate stiam. Sau se poate sa confund cu 2.8-ul.

Oricum diferenta ca duritate trebuie sa fie tinand cont ca este supus la turatie si putere mai mare, chiar daca au acelasi pret.

Link to comment
Share on other sites

Oricum diferenta ca duritate trebuie sa fie tinand cont ca este supus la turatie si putere mai mare, chiar daca au acelasi pret.

 

Componentele motorului sunt facute de Mahle nu de BMW.... Ma indoiesc ca au 2 sau mai multe procese tehnologice pt fabricarea aceluiasi tip de produs... Nu le-ar conveni la bani...

Link to comment
Share on other sites

Cum sa dispara aura M-ului, cand e vorba de cu totul alte piese in chiulasa, alte axe, supape, arcuri, lifteri, etc.

 

Da chiulasa face o mare diferenta, de aceea, merge la 7500rpm, un motor m, iar celelalte la 6500.

Sunt multe diferente.

De aceea are clapete individuale, injectoare mai mari, etc.

 

Aici la noi nu vinde nimeni piese de m de state, sau extrem de rar.

 

M de state, e la fel cu 325-328 daca vrei.

Defapt are exact aceasi admisie ca 328i. se numeste S52 ca e derivat din m52, extrem de putine chestii sunt diferite fata de un 328i.

cilindree mai mare, 3.0, 3.2 si axe cu alt unghi.

 

Numai axele sunt schimbate, diferite si ele fata de cele de m pt europa. Are tacheti hidraulici ca 328i, nu ca m de europa... etc

De aceea nici nu se tureaza ca un m de EU.

 

 

Insa un m de europa, e total diferit de un motor normal, chiar si de m de state.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu are, de aia, M3 e36 de state, atat s52b30 cat si S52B32, au 240 de cai.

 

Fata de S50B30 si S50B32 286 si 321...

Nu, ma refer constructiv, este total diferit.

Pai da... Nu cred ca gasesti piese care merg de pe 325-328i pe m3 EU.

Chiar si pompa de benzina la m3 3.2 are 5 bar, fata de 3 si ceva parca.

 

Si pe realoem e dublu pretul.

Link to comment
Share on other sites

Ala a fost un motor total diferit fata de surogatul oferit pentru US.Pana si Vanos-ul a fost dezvoltat in colaborare cu Rolls Royce, pe cand motorul de US este doar un M52 modificat.Ma rog, a fost mai rezistent decat un M52 normal, insa nu cred ca a costat nici jumatate cat un S50.Initial au adus si in US motoarele din Europa, insa au renuntat dupa scurt timp.Varianta oficiala a fost ca nu trec normele de poluare insa se pare ca pretul era mult prea mare pentru piata americana si vanzarile ar fi fost mici.
Link to comment
Share on other sites

Pai da... Nu cred ca gasesti piese care merg de pe 325-328i pe m3 EU.

Chiar si pompa de benzina la m3 3.2 are 5 bar, fata de 3 si ceva parca.

 

Si pe realoem e dublu pretul.

 

Ia sa vedem ce mai spui acum...

UITE REALOEM....

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

 

Part Cross-reference

RealOEM.com Home

 

Language:

Part 16141182842 (Delivery unit, right) was found on the following vehicles:

 

E36: Details on E36

E36 318i Convertible, USA

E36 318i Sedan, USA

E36 318is Coupe, USA

E36 318ti Compact, USA

E36 320i Sedan, USA

E36 325i Sedan, USA

E36 325i Convertible, USA

E36 325is Coupe, USA

E36 M3 Coupe, USA

E36 316i Sedan, Europe

E36 316i Coupe, Europe

E36 318i Convertible, Europe

E36 318i Sedan, Europe

E36 318is Sedan, Europe

E36 318is Coupe, Europe

E36 320i Sedan, Europe

E36 320i Coupe, Europe

E36 320i Convertible, Europe

E36 320i Touring, Europe

E36 325i Coupe, Europe

E36 325i Convertible, Europe

E36 325i Sedan, Europe

E36 328i Touring, Europe

E36 328i Sedan, Europe

E36 328i Coupe, Europe

E36 328i Convertible, Europe

E36 M3 Sedan, Europe

E36 M3 Coupe, Europe

E36 M3 Convertible, Europe

 

 

DECI ne-am inteles... Si pompa de benzina e aceeasi !

 

PANA la urma ce mai ramane din MARELE M ? Doar cilindreea cum spuneam ?

 

 

 

 

 

Da chiulasa face o mare diferenta, de aceea, merge la 7500rpm, un motor m, iar celelalte la 6500.

 

Pe pariu ca orice motor merge in 7500 cu resoftare si fara chiulasa "de M " ?

 

 

 

Si zici ca unghiul de atac e altul la axele cu came nu ? Ia demonstreaza ca eu vin cu realoem. Tu cu ce vii ? Cu ce ai auzit tu din povestiri ?

 

 

SI TOT O TII pe-ata ca are injectoare marite !!!! Ti-am aratat pe realoem ca sunt ACELEASI INJECTOARE !!!! CE NU E CLAR ?

 

 

Mai citeste odata poate nu-ti vine sa crezi....

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...n&details=1

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu te lua numai dupa realoem, te induce in eroare GRAV

 

 

Ia uite, tot realoem ne spune:

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

ONLY M3 EU, Fuel pump.

Cauta m3 eu dupa 1996

 

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&series=E36

 

Daca toata informatia ta vine in mare numai de la reaolem, e grav. Cauta detaliat si gasesti ce trebuie.

 

Pompa de benzina de m3 3.2 nu numai ca lucreaza la 5 bari, insa si costa dublu decat o pompa de benzina obisnuita.

:)

 

Eu nu ma cert aici cu nimeni, ai deschis niste topicuri ca sa primesti raspunsuri cred, nu ca sa dictezi tu ce crezi tu ca e adevarat si ce nu.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

In ultimul tau link spune rahatu ala de realoem ca la m52 320i sunt aceleasi injectoare ca la m52 328i. Nimic mai fals.

Eu am dat jos sa curat atat injectoarele de pe motorul 2.0, cat si cele de pe 2.8

 

Cele de pe 2.8 au 4 diuze fiecare,

Cele de 2.0 au numai doua.

 

Le-am vazut fizic, in mana, nu pe site, sau kkt.

 

 

Au fost doua tipuri de M3 in US.Pana in 95 a fost S50US B30, care era OBD1 si avea injectie Bosch.

Dupa acest an a aparut S5US B32, care era OBD 2 si avea injectie Siemens.De aici si diferente intre anumite componente.

Saracii americani, dadeau cam atatia bani pe un m3 ca in Europa, insa aveau 70% din putere :))

Link to comment
Share on other sites

Saracii americani, dadeau cam atatia bani pe un m3 ca in Europa, insa aveau 70% din putere :))

 

 

Nu, nici vorba.M-ul din Europa era scump si din cauza asta nu a fost vandut in continuare.Cele doua variante au fost MULT mai ieftine decat modelul european.Bine, nu se compara nici tehnologia folosita, cel putin in cazul motorului.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu am stiut, in cazul acesta e si normal sa nu se fi investit atat in M de US. Eu credeam ca sunt la acelasi pret...Mersi ca m-ai informat :)

 

Insa sunt superbe, aproape toate sunt full, nu ca la noi in EU, aproape chele, poate din cauza ca americanii daca tot luau un credit, puneau de toate pe masini :lol:)

Link to comment
Share on other sites

@roco123

 

Mai roco... Tu ai dat alt cod la injectoare...

Poate ai dat cod de S50B32 pe cand eu poate am dat cod de S50B30....

 

De ce zici ca realoem nu e bun ? e de fapt ETK-ul online... Dupa acest program comanda si automobile bavaria de pilda...

 

Si daca nu ma iau dupa realoem dupa cine sa mai iau dupa gigel.org ?

 

Poate tu spui adevarul dar mai degraba am incredere in realoem.com decat sa te cred pe tine ca ai desfacut un injector dupa nu stiu ce masina...

Nu zic ca nu spui adevarul.... N-ai de unde sa stii ce piese a schimbat proprietarul pe masina respectiva....

 

 

Am dat cod de chiulasa si era aceeasi pe M50 cat si pe S50... Ai dat-o in diverse ca poate arata la fel dar are nu stiu ce unghi de atac nu stiu cum... De ce o aburim aiurea ?

 

 

Interesul tuturor e sa stim corect . Nu postez ca sa ma cert dar cand pe un site de specialitate scrie negru pe alb si vii tu si zici ca siteul ala bate campii e normal sa ma enervez din cand in cand... E o reactie umana si normala... NU ?

 

 

Arata-mi si mie undeva unde scrie ca axele cu came au alt unghi de atac la M pe aceeasi chiulasa ca pe 325...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu am dat nimic in diverse, am spus ca fizic, blocul acela sculptat de aluminiu, e identic.

Insa axele cu came au alt unghi, evident, de aceea imi doresc axe de m3 US pe 328i al meu, ca sunt diferite.

Si cum nu conteaza atat chiulasa aia goala, cat ce e in ea, pe ea, intelegi de unde vine diferenta.

Nu trebuie sa ma crezi pe mine, nu-ti bag nimic in cap cu forta, e o afirmatie a mea, mi-o sustin.

 

Cu tachetii, am dreptate dinou, fiindca la M sunt cu pastile, la noi sunt hidraulici cu autoreglare.

 

Cu pompa, ti-am dat link clar, pompa de 3.2, imi cer scuze ca nu am zis mai devreme, insa e tot M.

 

 

Ca raspuns la intrebarea ta, daca erai interesat de diferenta intre m3 eu si restu motorizarilor, in privinta chiulasei, e clar, sunt diferente extreme de componente, in plus, s50b32 are dublu vanos.

 

Si intre M3 de US si restul motorizarilor normale, e diferenta la chiulasa, ti-am explicat mai ales la axele cu came. Insa cel de US tot tacheti hidraulici are.

 

 

Stai linistit, impartim pareri, opinii, nu trebuie sa demonstram care stie mai multe. :)

 

Si NU, NU e diferenta numai de cilindree.

post-13423-1261443962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot spera ca din 2,5 -ul asta voi scoate performante de M3 european.... Dar daca am dreptate cu chiulasa si injectoarele ca sunt identice cu cele de pe M-ul de state am sanse poate sa-l duc in 220 de cai.... De-aia sunt asa patimas :)

 

Oricum.... imi lipsesc 500 de cenimteri cubi... Asta clar o sa fac diferenta... Ma tot gandesc la turbine compresoare injectoare de-astea... :lol:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.