Jump to content

Hai sa desfiintam mituri...


the_rifle

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar blocul motor, arborele, pistoanele, bielele, ECU, debitmetrul, clapeta de acceleratie, difera?

 

 

Unele da , altele nu... Blocul are aceeasi dimensiune exterioara dar camera de explozie e mai mare..

Debitmetrul e acelasi de la de la 328 la M...

 

Arborele si pistoanele in mare cred ca sunt aceleasi doar ca putin mai mari... duritatea metalului sigur e aceeasi...

 

La admisie e alta poveste... Clar difera...

 

Dar se poate lua si admisie si ECU si altele cu vointza si perseverenta... Am schimbat eu 3 motoare si 3 cutii nu m-oi incurca acum intr-o admisie...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Debitmetru la m3 de state e acelasi ca la 328i.

Nu merge la 325i.

 

Eu mi-am luat de pe state, au acelasi cod. Siemens

 

La M ar trebui sa fie forjate internele, nu stiu daca si la m3 us. ECU e diferit evident.

 

Blocul motor din cate stiu e din aluminiu si la m3 de state, practic e un m52 tunat.

Clapeta de acceleratie, AKA throttle body, sunt identice la m3 US si 328i de europa, 328i de state avand 3.0 inch diametru, fata de 3.5 inch la EU.

Link to comment
Share on other sites

Arborele si pistoanele in mare cred ca sunt aceleasi doar ca putin mai mari... duritatea metalului sigur e aceeasi...

Pai cum vine asta, sunt aceleasi doar ca putin mai mari ? :)

 

Mai bine ar fi cumperi un motor cu totul daca reusesti sa gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Adica seamana dar nu rasare.... :lol:

 

De gasit o sa gasesc... sa vedem de unde gasesc banii sa-l cumpara... Acolo e problema :)

 

 

 

In concluzie ca sa cadem la pace , cum exista E46 330 , M-ul de state e de fapt un fel de E36 330 iar adevaratele M-uri sunt cele doua de europa...

 

 

Roco noi ne "certam" degeaba cu injectoarele... De fapt eu am M50 pe cand tu ai M52...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar mari diferente si categoric e mai frumos cel EU.... :)

La M-ul de state ce se vede acolo sunt serpisori sau doar ce se vede la M3 Eu sunt ?

 

Adevaratii serpi sunt pe cel de EU dar totusi vad niste pui de serpi si pe cel de state...

 

Ai idee daca se potrivesc axele cu came (daca zici ca sunt altele) de pe M3 Eu pe motorul M50B25 ? ( fara vanos din pacate... )

 

Am cum sa pun chiulasa de M3 de europa cu vanos pe un motor M50 fara vanos ( si vanosul sa fie anulat... Am inteles ca se poate anula Vanosul...)

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Ce are M de state nu sunt serpisori. Asa am si eu la 2.8...

 

Pentru 325-328, se preteaza mai bine axele de m3 de america.

 

Insa sunt destul de scumpe, in jur de 300 de $$. Plus transport, ca aici nu gasesti. Insa lovesc bine, undeva la 15-20 cp reali.

 

Nu as recomanda chiulasa de s50, fiindca se prea poate sa modifici camera de ardere si sa ai putere mai putina decat acum.

 

 

Ideal ar fi un compresor, m-am uitat si eu la active autowerke pe site, dar e $4400.

 

Daca vrei numai 220-230 de cai, pune motor de 2.8 plus mods. dar tot iesi destul de scump, nu stiu ce sa zic, ca nu-ti cunosc bugetul..

 

Insa nu va ajunge nici atat, iti zic eu, stii cum e cu puterea...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Cine le-a forjat ? :)

 

Vorbesc astia aici despre asta: http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-series...m3-pistons.html

 

Acolo sunt niºte discuÞii de pe un forum, nu cred cã au mare relevanÞã.

 

Este foarte puĂžin probabil ca pistoanele unui M3 E36 de Europa sĂŁ nu fie forjate din moment ce pistoanele de 318is sunt forjate.

Link to comment
Share on other sites

Ce are M de state nu sunt serpisori. Asa am si eu la 2.8...

Ideal ar fi un compresor, m-am uitat si eu la active autowerke pe site, dar e $4400.

 

 

De data asta nu stiu cum se intampla dar sunt de acord in totalitate cu tine :)

La concluzia cu compresorul am ajuns si eu... Cred ca in primavara spre vara cand se mai incalzeste ma apuc de treaba....

Da si eu am semi-serpi de-aia stock... Oare asa e si la 320 ?

 

Compresorul e cateva sute de dolari pe Ebay.... Am inteles ca pana in 280 de cai imi rezista cutia si ambreiajul... Am gasit niste compresoare ce baga intre 75-150 de cai...

Daca-mi bag 100 de cai in plus e suficient.... ( macar pt un an de zile )

 

Pt masina de zi cu zi va fi OK...

 

Ai idee daca trebuie resoftat sau pur si simplu intelege calculatorul ca are mai mult aer si automat baga mai multa benzina ? Ma gandesc ca nu-mi trebuie alt ECU...

Stii cum sta treaba ?

 

Va merge cu debitmetru sau trebuie sa-i cumpar un calculator reprogramabil ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

poate ma lamureste si pe mine, de ce imbârligãciunile alea de tevi ( sau cum ii alintati voi, serpisori) sunt mai bune decit cele mai putin cele drepte ?

 

 

 

Ce vezi tu acolo ( serpisori ) in termeni mai destepti se numeste evacuare rapida... Ajuta gazele sa iasa mai bine si sa nu se ingramadeasca pe tzeava...

Motoarele destepte au asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Compresorul e cateva sute de dolari pe Ebay.... Am inteles ca pana in 280 de cai imi rezista cutia si ambreiajul... Am gasit niste compresoare ce baga intre 75-150 de cai...

Daca-mi bag 100 de cai in plus e suficient.... ( macar pt un an de zile )

Ai vreun link cu asemenea compresoare? :)

 

 

 

Ai idee daca trebuie resoftat sau pur si simplu intelege calculatorul ca are mai mult aer si automat baga mai multa benzina ? Ma gandesc ca nu-mi trebuie alt ECU...

Stii cum sta treaba ?

 

Va merge cu debitmetru sau trebuie sa-i cumpar un calculator reprogramabil ?

 

Este nevoie de resoftare dacĂŁ vrei sĂŁ beneficiezi de performanĂže maxime cu ajutorul compresorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.