Jump to content

E90 ventilatia in spate


Alex B

Recommended Posts

Am setat ambele zone la 28° (maxim), si in fata baga caldura ok. Cand am dus mana la cele din spate, aer rece. Rotita care regleaza temperatura (nu de la clima, de la gaurile de ventilatie) era data spre rosu in spate. Sa inteleg ca nu baga caldura pe spate? Sau nu a avut timp sa se incalzeasca in drum spre servici si ii trebuie mai mult timp?

P.S. Nu am inteles niciodata si nu am observat diferenta cand am folosit rotita de care va spuneam; chiar mi se parea ca inchide ventilatia.

Link to comment
Share on other sites

diferenta ar trebui sa se simta dupa cateva sec panaintr-un minut oricum.....

Mie mi s-a parcut ca atunci cand o dau spre cald, baga mai putin aer; deabia se simte chiar si la viteza 3-4. Asta in fata.

 

In spate, e ceva ciudat oricum. Am mai experimentat un pic, si am simtit ceva caldura ... cand teoretic ventilatia era inchisa. Daca o deschideam venea rece iar. In fine, am sa mai experimentez maine sau poimaine, cand plec la un drum mai lung, sa vad mai exact ce comportament are.

Link to comment
Share on other sites

diferenta ar trebui sa se simta dupa cateva sec panaintr-un minut oricum.....

Mie mi s-a parcut ca atunci cand o dau spre cald, baga mai putin aer; deabia se simte chiar si la viteza 3-4. Asta in fata.

 

In spate, e ceva ciudat oricum. Am mai experimentat un pic, si am simtit ceva caldura ... cand teoretic ventilatia era inchisa. Daca o deschideam venea rece iar. In fine, am sa mai experimentez maine sau poimaine, cand plec la un drum mai lung, sa vad mai exact ce comportament are.

 

ciudat....poate ai ocazia sa vezi la alt 90 cum sta.tu sti cel mai bine cum merge la tine.eu sincer nu imi dau seama....a mea nu are nici una din simptomele astea si functioneaza corect.ai umblat la trim-uri....poate nu or fi mufele bagate ....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca asta va explica problema ta dar daca folosesti clima pe auto cand baga caldura cred ca 95% din aerul care il baga climatizarea vine pe la picioare, vara cand baga rece este invers baga pe gurile de ventilare din bord si este si logic pentru ca aerul cald se ridica iar aerul rece coboara si asa se incalzeste/raceste masina cel mai eficient.

 

Nu stiu exact daca tu mai ai si acele guri de ventilatie sub scaunele din fata, avand si guri de ventilare in cotiera, dar daca ai probabil asta e explicatia aerul cald venind pe acele guri de sub scaune si nu pe gurile din cotiera. Poti verifica asta simplu: dai la clima sa bage doar in fata si in sus si atunci ar trebui sa intre aer decat pe gurile din bord si cotiera

Edited by DayWalker
Link to comment
Share on other sites

Stiu. Conteaza foarte mult si izolatia masinii. De ex la peugeot 307 (cu aer manual) tin temperatura aproape la maxim si ventilatia pe treapta 3 (cand sunt grade cu minus afara). Dar la e46 tin pe 23-24 de grade (ar insemna la peugeot putin peste punctul de intalnire al celor 2 linii (albastru si rosu)) si cu ventilatia pe auto sta cam inainte de jumatate.
Link to comment
Share on other sites

Ala cred ca e acolo ca sa intre aer prin el, nu sa iasa :lol:. In portbagaj, pe lateral, in spatele mochetei sunt niste guri de aerisire acoperite cu niste clapete cu un singur sens (adica lasa aerul sa iasa, dar nu sa intre). Atunci cand trantesti usa, cand intri in masina, presiunea formata este eliberata prin acele grilaje, pana la gurile astea cu clapeta si aerul iese afara. Nu ai observat la unele masini ca parca iti pocnesc urechile cand trantesti usa?

 

Cel putin asta este parerea mea.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ala cred ca e acolo ca sa intre aer prin el, nu sa iasa :lol:. In portbagaj, pe lateral, in spatele mochetei sunt niste guri de aerisire acoperite cu niste clapete cu un singur sens (adica lasa aerul sa iasa, dar nu sa intre). Atunci cand trantesti usa, cand intri in masina, presiunea formata este eliberata prin acele grilaje, pana la gurile astea cu clapeta si aerul iese afara. Nu ai observat la unele masini ca parca iti pocnesc urechile cand trantesti usa?

 

Cel putin asta este parerea mea.. :)

 

 

da foarte tare...nu m-am gandit la asta...da, e foarte plauzibil...merci.

Link to comment
Share on other sites

La e92 cam dupa 10 minute baga aer cald si in spate.Trebuie doar sa ai rabdare :)

Da, ai dreptate. Imi baga si mie pana la urma, dupa un anumit timp. Un lucru care nu imi place cand baga in spate caldura: se incalzeste si compartimentul din cotiera destul de tare.

Link to comment
Share on other sites

La e92 cam dupa 10 minute baga aer cald si in spate.Trebuie doar sa ai rabdare :)

Da, ai dreptate. Imi baga si mie pana la urma, dupa un anumit timp. Un lucru care nu imi place cand baga in spate caldura: se incalzeste si compartimentul din cotiera destul de tare.

 

Vezi ca ai posibilitatea sa opresti caldura din cotiera, ai un buton O-I

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ai posibilitatea sa opresti caldura din cotiera, ai un buton O-I

Da, ai dreptate, mersi. Pana acum credeam ca butonul acela e doar pentru racire, nu si pentru incalzire, dar recitind si in manual, butonul doar porneste/opreste ventilatie, iar temperatura e determinata de rotita de caldura din spate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.