Jump to content

elicea motor se invarte incontinuu


ak_47

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine a avut masini vechi nu se poate dezvata de obiceiul asta.

prima mea masina a fost pisica din semnatura pe care am luat-o anul trecut.daca aveam bani poate luam e39,dar si in el bagi bani.

 

Inteleg ca vrei sa faci ingineria pe vasco?

daca voi fi constans cum spuneam mai sus,da!am uitat sa adaug o seringa pe lista de cumparaturi. :)

Link to comment
Share on other sites

Am bagat negru pt ca asa am vazut la cel de la care am 'furat' ingineria. O merge si rosu, nu stiu. Chiar voiam sa zic de ulei pt diferentialele vascocuplate, ar trebui sa mearga si ala ca e acelasi principiu. Numai ca ala are stare lichida si daca ar fi incarcat cu asa ceva din fabrica ar trebui sa curga cand il desfaci, ceea ce nu se intampla. Mai ales ca fiind vechi isi pierde proprietatile.
Link to comment
Share on other sites

interesant.cum se cheama siliconul? :)

 

 

nu se merita, mai bine cumperi unul nou. ( pentru 250 ron )

 

Si daca vascocuplajul merge pe direct odata cu turatia motorului care e inconvenientul ?

Sa nu spuneti consumul ca nu va cred...

 

se poate duce pompa de apa.

masina, motorul nu merge in parametrii normali.

si probabil mai sunt si altele.

Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu asta vara cu el blocat trei zile pana mi-a venit cel nou, mi-era teama sa ating 3000 ture,credeam ca se dezintegreaza paletii ce vajait facea.

 

LE daca e blocat si tu bagi mana in el sa-l opresti din mers...i-ti ia buricele la degete.

 

Mai bine cu motorul oprit,se poate vedea daca e blocat sau nu.

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce atata tam-tam pentru un rahat de vasc care costa intre 200-300 ron, ca doar nu cumperi in fiecare luna, nici macar in fiecare an, cine stie, poate o data la 3-5 ani.

 

Eu am luat nou imediat cum am simtit ca il pot opri cu mana vara.

Cand e vasc-ul bun, nu poti opri paleta cu mana vara. chiar nu poti.

 

 

E foarte mare prostie sa mergi cu el sudat, sau blocat. Numai sunetul acela e foarte enervant. In plus, motorul mai pierde 1-2 cp prin ''parasitic drag''.

Consumul creste putin.

 

La cele mai multe dintre masini, sa fim seriosi, nu s-a schimbat niciodata vascocuplajul, multi dintre voi cand ati luat masina si v-a facut probleme, ati improvizat, ca romanul...

Nu e bine, e o piesa care conteaza si ea acolo...

 

Sau faceti ca altii, eliminati vasc de tot, puneti un ventilator electric, cu senzor de pornire, si aia e.

Link to comment
Share on other sites

La TDS e cam 450RON vascocupla noua.

Daca nu as fi gasit SH bun clar as fi facut trecerea la electroventilator. Gaseam un electroventilator bun la dezmembrari, care sa se potriveasca pe difuzorul de aer si cumparam o termocupla in 2 trepte. Asa e sistem de sine statator, care merge in paralel cu electroventilatorul de pe AC.

Link to comment
Share on other sites

la BMW bineinteles ca nu e un sistem normal cu electroventilator cu 2 trepte sau mai multe, ci vasco-cuplajul asta. Cum explica un coleg el se invarte non-stop, si turatia variaza in funtie de necesitatile de racire. Daca o sa cauti pe google o sa vezi exact principiul de functionare..

Faza e ca atunci cand se strica, fiind destul de costisitor unii il anuleaza, il pun pe direct si atunci merge in functie de turatii ca la daciile vechi ....

Poti verifica cu motorul rece daca il opresti usor cu mana atunci e in regula. Poti verifica si termostatul poate nu inchide bine..

Eu cred ca daca nu scade mult sub lina din mijloc, 1-2 mm avand in vedere cancerul de afara nu e asa drama...

 

E un pic drama pentru ca nu mai baga asa aer cald in interior.

Vara masina ajunge la jumate in maxim 2 minute. N-as umbla la vascocuplaj. Am pus un carton, care nu acopera chiar tot radiatorul, acum observ o inbunatatire, acul sta fix pe jumate , baga aer cald cald in interior dupa ce ajunge la jumate

Link to comment
Share on other sites

in cazul asta poate ai termostatul blocat pe deschis sau poate nu e etansat cum trebuie. mie caldura imi baga cum e trecut de linia albastra.

si la mine la fel , dar eu vreau sa bage aer foarte fierbinte , ca sa tin ventilatorul la treapta 1. nu-mi place sa vajaie aerul in cap. Cu ajutorul cartonului vad ca e mult mai bine. Ma gandesc ca iarna la 60-80 km/h la - grade , cand pleaca lichidul din radiator pleaca sloi sloi si raceste prea tare motorul, pt ca mie imi invarte continuu vascu. Termostatul e foarte bun.

 

in cazul asta poate ai termostatul blocat pe deschis sau poate nu e etansat cum trebuie. mie caldura imi baga cum e trecut de linia albastra.

 

daca motorul e oprit , iar eu pot misca elicea cum vreau eu , ce inseamna ? ca totusi nu e blocat nu ?

Link to comment
Share on other sites

oricum daca spui ca iti sta mult sub linia verticala si nu doar 1-2 mm nu e normal. A doua chestie ar fi ca radiatorul care iti incalzeste tie aerul si e sub consola se mai infunda si el si merita desfacut odata si curatat poate. Si interiorul pe unde circula apa si lamelele daca sunt pline de praf nu circula bine aerul.

La mine daca e inghetata masina bocna dau pe treapta 2 dupa ce sare temperatura de linia aia albastra si asa o las pana se incalzeste bine in masina, apoi o bag pe 1 sau mai jos. Oricum la mine nu vajaie nici la 2 doar de la 3 in sus e mai zgomots.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.