Jump to content

LPG pe motor de 2.0 sau 2.5


som3boy

Recommended Posts

o instalatie de ultima generatie ajunge la vreo 4ooo lei ( Tomasetti cu STAG 300 - da search pe gugal ) nu lua in seama rautatile unora care nu vin cu argumente si privesc problema doar prin pct lor de vedere , sau povesti din fata blocului . . . multora le-ar trebui motoare de 5-6 L si de 4-500Cp iar cand vine vb de achizitie, consum ,impozite, taxe intretinere se trag pe c**r ca partzarii si scot masina cand vine alocatia/somaju'. Oricum citeste citeva forumuri unde se dezbate aceasta problema, acolo unde nu ti se arunca in fata ca tu ai BMW si musai ca el sa fie benzina bla abla bla, aici majoritatea sunt impotriva acestui tip de combustibil. Eu personal am bagat in ultimu an de vreo 3000 euro doar benzina si ai impresia ca cineva sa uitat mai duios la mine ca masina mea merge cu benzina ??? si nu cu motorina sau gaz ? Am umblat un an doar cu petrol( nu amestec cu motorina, doar petrol curat) cu un golf 2 si no' avut nici pe dreq ( pretul era de 1,7 lei/L iar motorina 3,3-,3,5lei) . Deci daca tu faci multi km baga-ti frate gpl si un ulei bun si drum bun, ca doar no inventat aia o instalatie GPL in care este specificat EXCLUS BMW.

 

no acum hai sariti pe mine astia care atita stiu BMW = BENZINA

Cum adica doar cu petrol? In loc de motorina? :)

 

 

Nu inteleg,petrol din ala din care-si puneau bunicii ventuze cand erau raciti?

 

 

 

da PETROL , combustibil tip P ( asa era trecut la pompa - petrol lampant, gaz cum se mai zice la tara) iarna soferii puneau in motorina 5-10 L in motorina la un plin. Nu lasa fum alb/negru/verde .... consumul era acelasi 4-5 L/100 doar se simtea un miros finde petrol daca stateai in spatele masinii. Dupa 1 an am facut un test la compresie (31,29,31,30)un tip care avea un 5-er ( nr de Franta) ma intrebat unde gaseste petrol si din discutie am m-o lamurit cum sta cu petrolu' ca se baga si ceva ulei( am am bagat ceva ulei ars la inceput dar cum n-am simtit nimic am renuntat si la el) cum ca ar fi mai uscat ca motorina. Nu aveam nimic de pierdut asa ca am inceput usor cu 10 L apoi 20 si dupa 2 saptamani numa cu Petrol alimentam.Golfu' era din 89 1,6D.

 

Daca faci sub 10-15ooo KM nu merita investitia in GPL.

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=63715

uite aici.

Germania si Italia e plina de ele. Se pare ca nu sunt probleme deosebite, depinde peste ce mecanici dai si cine iti monteaza instalatia. Trebuie sa faci inspectii serioase periodic, de la un colier slabit arzi ca un sobolan ... poate e un risc mic dar eu nu il iau..

Eu personal nu as pune, imi e frica de ele. In Germania si Luxembourg e interzis sa parchezi o masina cu GPL intr-o parcare subterana. NU stiu cum e in Italia si alte tari. Pentru mine e un argument contra suficient...

In Germania guvernul incurajeaza treaba asta si a promis ca nu umbla la acciza de GPL inca vreo 5 ani ....

 

NU iti face probleme, e multa ipocrizie pe forum. Aici primul sfat care il vei primi e sa iti schimbi jentile sa pui de 18 macar si neaparat folii, nu conteaza ca iti ies sarmele prin cauciucuri, jentile sa dea bine ...

word!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.