Jump to content

softuri diagnoza


CosminD

Recommended Posts

pai si atunci pentru noi care nu avem service si nici nu folosim mereu diagnoza,care e cea mai buna solutie?ma refer sa fie si cat de cat ieftina si buna....dati si voi o solutie! interfata impa folosita cu dis? sau care?
Link to comment
Share on other sites

pai si atunci pentru noi care nu avem service si nici nu folosim mereu diagnoza,care e cea mai buna solutie?ma refer sa fie si cat de cat ieftina si buna....dati si voi o solutie! interfata impa folosita cu dis? sau care?

In primul rand trebuie sa stii cam ce vrei de la o interfata. Nu ai sa gasesti nimic sa cumperi care sa-ti spuna exact si cu vorbe ce are masina ta. Aceste softuri se folosesc pentru a interpreta anumite erori aparute in procesul de diagnosticare si care datorita interpretarii lor corecte vor duce la remedierea inconvenientei aparute.

Ca sa fiu mai scurt, cu tot respectul iti spun chestia asta:

Daca nu ai idee ce poti face cu o interfata si daca nu stii sau nu esti avizat in interpretarea erorilor, altceva nu faci decat sa dai banii degeaba.

Solutia care o ceri tu ar fi asta dupa parerea mea:

Daca vrei numai sa vezi cate erori ai, si numai sa le resetezi, atunci ia mai bine un scanner de erori cu buton de reset care este ieftin.

O interfata este utila unei persoane care stie cum sa scoata din ea toate facilitatile in folosul masinii.

Si inca ceva...Intrebi daca sa iei inpa (nu impa) cu DIS. Iti repet...Interfata pe care o cumperi ca interfata INPA este functionala cu softul de la INPA dar mai merge si cu softul DIS (care este in mod normal al GT1) daca instalezi un PC virtual si aduci un aport de configurare. Adica: aceasta interfata poate fi folosita cu 2 soft-uri de diagnoza (adica 2 in 1).

Totusi este bine ca te-ai orientat la INPA si nu ai mers mai departe la Galleto sau KWP.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

@ceaun, DanS are dreptate.Daca te intereseaza doar pentru erorile de la motor un scanner de 50$ face treaba buna.Citeste toate codurile OBD si pe cele de producator.Este adevarat ca la cele de producator trebuie sa cauti explicatia, insa este usor de gasit in general.Am vazut ca ai un E46.Daca esti pasionat si esti dispus sa dai o suma mai mare de bani, atunci cumpara o interfata care functioneaza si cu INPA si cu softul DIS si ai acces la toate computerele, nu numai la cel de injectie, cum este in cazul scannerului.Insa un tester iti indica rar piesa care este defecta si care trebuie schimbata, ma refer mai mult la masinile dupa E90, inclusiv E90.E46 este o masina relativ simpla din punct de vedere al diagnozei.Inainte de a da banii pe o interfata du-te la cineva care o are deja si conectecteaz-o la masina ta.Butonezi un pic si iti dai seama daca te "intelegi" cu ea sau nu, daca merita banii.Personal pretul mi se pare mare, un pret bun ar fi aprox. 150$( transport inclus) pentru interfata fara d-can si aprox. 300$ pentru cea d-can.Tu nu ai nevoie de d-can.

Nu ma ocup cu asa ceva si nu vand nimic deci nu o sa iti sugerez nici un loc de unde sa cumperi, insa daca cauti cam astea sunt preturile.

 

Si inca ceva...DIS V55 nu are poza M6 in meniul de start...

 

Depinde de versiunea folosita.In general se folosesc doua versiuni deoarece la un moment dat a fost scoasa codificarea/programarea, si atunci daca folosesti ultima versiune DIS pierzi acest lucru.

 

este si in 5.01...problema e ca sunt multe variante pe net de inpa...multe incomplete

 

ps.. si in ea80x

 

Ma refeream la faptul ca in v5.0.1 nu functioneaza corect. Cel putin la mine si la inca cativa amici....

Daca la tine este ok, esti norocos.

 

 

Exista mai multe variante.In principiu daca ai acces la motoarele N54, N53,..cu EWS4 atunci este destul de ok.Vreau sa zic ca exista zeci de variante 5, in functie de unde au copiat chinezii.Uneori lipseste quick test, alteori nu stiu ce tip de motor,...

 

e foarte utila o interfata de diagnoza sa o ai pentru tine...

 

 

Ti-am raspuns la intrebari(dincolo), nu vazusem postul.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

ELM e ceva basic citeste doar codurile de la motor si nici alea pe toate :)

 

ELM este foarte ok, citeste si coduri OBD si coduri de producator.Pe langa asta citeste si valori in timp real.Depinde ce soft folosesti.Este departe de a fi ceva profesional, insa este ok.

Iti spun din experienta proprie deoarece am softul instalat pe telefon si il folosesc prima oara daca apare vreo problema cu masina. :lol:

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna INPA si ELM?

 

 

"Interpreter fßr Prßfabläufe".Este un soft dezvoltat exclusiv pentru cei care lucreaza la dezvoltarea masinilor la BMW.Uneori este folosit si de consultantii tehnici de la BMW.

 

 

 

 

ELM

 

"The ELM327 is an enhancement of the famous OBD-II interpeter chip family ELM320, ELM322 and ELM323. These ELM chips are used as basic IC for diagnostic interfaces between a compliant OBD-II/EOBD car and a common PC/laptop/notebook.

The ELM327 combines for the first time all other ELM chips in a single chip and supports further more the CAN protocols (ISO 15765-4 with 500 kbps and 250 kbps with 11 Bit and 29 Bit IDs).

The ELM327 consists of all the experience made with several thousands ELM320, ELM322 and ELM323 chips in use. This development shows again the leading position of the producer. Up to now the ELM320/322/323 chips have been the most powerful OBD-II interpreters.

The worlds largest offer for OBD-II software is written for ELM chips."

 

Gasesti pe google informatii multe.

Link to comment
Share on other sites

Iti spun din experienta proprie deoarece am softul instalat pe telefon si il folosesc prima oara daca apare vreo problema cu masina. :)

 

Pe ce telefon? :lol:

Ămi poĂži spune cum te conectezi?

 

E51, bluetooth.

 

 

ps

 

Ciupanezule am explicat "la tine" tot, se vede ca nu prea dai pe acolo. :)

Link to comment
Share on other sites

ELM e ceva basic citeste doar codurile de la motor si nici alea pe toate :lol:

 

ELM este foarte ok, citeste si coduri OBD si coduri de producator.Pe langa asta citeste si valori in timp real.Depinde ce soft folosesti.Este departe de a fi ceva profesional, insa este ok.

Iti spun din experienta proprie deoarece am softul instalat pe telefon si il folosesc prima oara daca apare vreo problema cu masina. :)

Citeste coduri doar la motor,si nu ma ajuta foarte mult,de ex am o problema cu alarma (un Viper 350) nu inchide usile din telecomanda,din cheie inchid si deschid usile fara probleme cu INPA am vazut ca am o groaza de erori pe modulul de inchidere centralizata sau usa de la sofer nu mai stiu exact,ELM nu putea sa vada asta.Tot cu INPA am vazut ca am un switch bulit la cruise control(ma rog de fapt era deconectat acel switch de cei care au instalat alarma cred :) )

Link to comment
Share on other sites

Da, rezonabil pretul.

 

1000 RON?? :) Cam scump la ce se ofera acolo....Este imagine DIS V55 in masina virtuala (vmware)...am sunat eu si am intrebat. Omul vrea PC-ul sa-l configureze el. Win XP si imagine vmware asta ofera. Nu a specificat nimic de UNIX.............sau nu am inteles eu.

Asa ceva are si @b69tau...are interfata INPA si cu ea foloseste DIS in masina virtuala...si se descurca....pentru a utiliza interfata INPA, se fac niste setari specifice dar nu complicate..

Un user de aici vinde asa ceva mult mai ieftin

Si inca ceva...DIS V55 nu are poza M6 in meniul de start...

care user? ca vreau si eu :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da, rezonabil pretul.

 

"ESTE PE USB !!! USB !!! USB !!! USB !!! "

 

Asta probabil ca sa inteleaga toata lumea. :)

 

"SE dau gratuit manualul de reparatii bmw de service, catalogul original de piese, si alte bonusuri bmw."

 

Pai oricum sunt copiate de pe net, normal ca sunt gratuite.Altfel ar costa ceva bani. :)

 

"Va obliga sa folositi un invechit IBM T30 cu UNIX pe el , un invechit pentium 4, foarte masive , grele si cu display defectiv sensibil pe partea din spate la cele mai mici socuri. Pe deasupra nu se mai gasesc piese la el pentru garantie. ACEI COMERCIANTI HABAR NU AU CE SE AFLA IN INTERIORUL TESTERULUI, HABAR NU AU DE COMPOZITIA TEHNICA A UNEI MAISINI,sunt mai degraba fotografi auto cu telefonu mobil decat tehnicieni diagnoza auto. EI NU VA OFERA INSTRUCTA"

 

Da domnule, oameni seriosi.Ma rog, eu am un IBM T30, are si XP si mai merge si display-ul.Nu stiu depsre piese, probabil nu se mai gasesc.Pai nici ei nu stiu ce se afla intr-un tester deoarece primesc interfetele din China, nu mai zic de "compozitia tehnica a unei masini".Oricum mi se par seriosi, asa se face o afacere serioasa, aruncand cu pietre in altii. :lol:

 

 

il stiu personal pe omul asta, poate exprimarea e putin deplasata, dar tehnic se pricepe foarte bine! am cumparat multe de la el(pt mecanicul meu) si pana acum n-am avut nici o problema, de cate ori a fost nevoie, a oferit asistenta prin telefon, s-a deplasat pana in Arad sa faca un anumit instructaj pt o interfata cumparata de la el, ocazie cu care, vazand anumite cabluri de la el... folosite, obosite... le-a schimbat cu unele noi, la fel si cu variantele de softuri, a schimbat tot ce era mai vechi cu variantele noi, free of charge... etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.