Jump to content

cum decuplez abs-ul? scot singuranta?


axelbeckbmw

Recommended Posts

nu se poate da dalatu' din cauza asta il scoate, vrea sa se faca pachet si nu stie cum. daca vrei adrenalina si sa muncesti ca sa poti scoate masina din parcare + sa nu poti trece de 1500 rpm iti recomand e30 in orice configuratie, eu detin un 316i si ma uit la el in fiecare zi cum sta cuminte in parcare, ai o vedere frumoasa mai ales daca stai la etaj si vezi cum vecinii tai ies toti din parcare iar tu cu cauciucuri de iarna bune tot nu poti merge cu el.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
abs =rahat

 

tu esti pe mintile tale ?

 

scoate unitatea de control ABS si cu ocazia asta scapi si de DSC/DTC si alte RAHATURI.

 

Apoi ca sa iti faci viata si mai interesanta, scoate si lichidul de frana, e mai marfa.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

nu se poate da dalatu' din cauza asta il scoate, vrea sa se faca pachet si nu stie cum. daca vrei adrenalina si sa muncesti ca sa poti scoate masina din parcare + sa nu poti trece de 1500 rpm iti recomand e30 in orice configuratie, eu detin un 316i si ma uit la el in fiecare zi cum sta cuminte in parcare, ai o vedere frumoasa mai ales daca stai la etaj si vezi cum vecinii tai ies toti din parcare iar tu cu cauciucuri de iarna bune tot nu poti merge cu el.

 

O iei si tu pe urmele lui bogdyyyyy :)

Daca cauciucurile sunt bune iesi de unde ies si vecinii tai. :lol:

 

 

Poti sa scoti o mufa de la un senzor, sa decuplezi modulul de ABS, ai la alegere.

Daca masina are x-drive nu cred ca o sa iti placa foarte mult.

 

Pai nu o sa mai mearga nici DSC-ul :)

Defapt ce-i trebuie.. daca ABS-ul e rahat, DSC-ul cred ca e scos demult :)

Link to comment
Share on other sites

nu se poate da dalatu' din cauza asta il scoate, vrea sa se faca pachet si nu stie cum. daca vrei adrenalina si sa muncesti ca sa poti scoate masina din parcare + sa nu poti trece de 1500 rpm iti recomand e30 in orice configuratie, eu detin un 316i si ma uit la el in fiecare zi cum sta cuminte in parcare, ai o vedere frumoasa mai ales daca stai la etaj si vezi cum vecinii tai ies toti din parcare iar tu cu cauciucuri de vară sau de iarnă uzate până la sârmă tot nu poti merge cu el.

 

Fixed.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, imi pare rau dar cred ca nu stii despre ce vorbesti.

Cred ca ar fi trebuit sa mergi in parcarile dintre blocuri unde n-a intrat nici o masina de dezapezire(oricum nu avea pe unde) si unde gheata si stratul de zapada erau mai mult decat consistent.

 

Acum cateva zile:

Am un E60(cutie automata) + cauciucuri de iarna in stare f buna(poate confirma chiar un user de pe acest forum ; si nu din aceea care isi duc existenta din vanzarea de cauciucuri) + sare + nisip + dat la lopata pana am facut basica in palma + impins de 3 oameni si debia debia am iesit din parcare.

 

Ieri(cand a nins in sinaia de-a rupt) a fost necesar din nou de 3-4 oameni(ca nu mai stiu cati erau in spate) ca sa pot sa o urnesc.

Apoi pe drumul dintre Sinaia catre Targoviste(muntele paduchiosul - care era evident super liber fata de DN1) cat a fost drum cat de cat drept am facut si depasiri.

Cand zapada s-a facut prea mare si unghiul rampei a crescut considerabil debia mai urca cu tot cu cauciucuri de iarna.

Ca drept urmare n-am vrut sa risc inutil si sa raman cum a ramas o dacie papuc de-a curmezisul soselei in rampa si mi-am pus lanturile(oricum toata lumea isi punea lanturile indiferent de tipul de tractiune)

 

 

Concluzia: Daca cauciucurile de iarna te ajuta foarte mult la deplasare(unde chiar nu am avut nici o problema, ba chiar performanta- depasind in conditii perfecte de siguranta), la plecarea de pe loc sunt degeaba atunci cand ai tractiune pe spate si atunci cand dai de strat sanatos de zapada si gheata.

Link to comment
Share on other sites

Ştiu foarte bine despre ce vorbesc, eu stau ĂŽn Drumul Taberei şi pe străduţele dintre blocuri nu s-a fundăţat zăpada.

 

E normal să fie greu să ieşi din parcare dacă maşina rămâne pe burtă, ĂŽnsă e mare diferenţă ĂŽntre pneurile de iarnă şi cele de vară.

Dacă prinzi nişte gheaţă cu pneurile de vară, nu se mişcă maşina absolut deloc, mai bine cobori şi o ĂŽmpingi.

 

Nu sunt degeaba la plecare de pe loc pe zăpadă, de fapt ai avut probleme din cauza gărzii la sol.

O maşină joasă care rămâne pe zăpadă cu burta este destul de greu de urnit.

 

Dacă vecinii lui mario.b ieşeau fără probleme din parcare, şi el cu pneuri de iarnă ar fi putut ieşi fără probleme.

Eu la această situaţie m-am referit, este evident că ştiu care-i treaba din moment ce stau ĂŽn Drumul Taberei, nu cred că ai văzut la mine la locaţie vreun oraş din Austria sau Germania.

 

Mă rog, acum depinde şi de şofer, am observat că mulţi nu ştiu să iasă cu balans ci turează maşina ca disperaţii, e normal să nu poţi să ieşi dacă faci asta.

Nu mă refer la cineva anume, vorbesc la modul general.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.