Jump to content

BMW E34 Consuma ULEI ! ! !


maryuschris

Recommended Posts

Si eu puneam 1l la 1000-1500km la E34 525i, dar il pierdea printr-o gramada de locuri. Pe la capacul de la tacheti (am schimbat garnitura de 2 ori pana acum, prima oara a fost montata prost), pe la semeringurile din fata si dinspre cutie (le-am schimbat si pe alea), mai erau niste suruburi la baia de ulei un pic desfacute, probabil pierdea si pe acolo, mai pierdea si pe la furtunul de recirculare a gazelor care duce de sus de la tacheti la clapeta de acceleratie (am schimbat si acolo o-ringul), mai pierdea si pe la garnitura de la senzorul de presiune de ulei de pe langa filtrul de ulei (asta am schimbat-o chiar azi). Mai imi arunca si pe la busonul de sus, pe unde bagi ulei, e deja al 2lea original si tot arunca cateodata cand o forjez.

 

Deja completez mai putin acum.. nu ma deranjeaza oricum.. am mereu 1l in portbagaj.. am mers 58,000 km cu masina, are 349,000 acum si n-are nici pe dracu motorul. Ce conteaza ca pierde ulei? :) Eu pun Aral 10W-40 si il schimb la 8-9000 km. S-a intamplat la un schimb sa completez si 6l, pe la inceput, inainte sa-i mai schimb garnituri si o-ringuri.

 

A si la mine nu curge si n-a curs niciodata ulei pe sub masina cand statea. Il arunca numai in mers probabil. Si nici cu fum negru nu da deloc.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si dieselul tot otto e

 

Doar azi pana la ora 23:59, dupa aia revenim la Rudolf Diesel si la Nicolaus Otto, ok? :)

 

Eu daca as avea la TDS consum de 1litru la 1000 de km i-as da foc. Chiar si la stilul meu de mers tot nu as accepta. Am avut si masini pe benzina, aspirate si turbo si la fel, nu aveau consum de ulei. Accept un consum de 1-2 la un schimb (10kkm), altfel consider ca motorul are probleme de compresie. Doar masinile de concurs iau atata ulei , in regim de curse sau masinile cu "120kkm" la bord. Si evident, cele cu probleme la motor.

 

de aici am citat de pe forum

 

http://209.85.135.132/search?q=cache:eRCpQ...=clnk&gl=ro

Link to comment
Share on other sites

Ok, gresala ta e doar ca nu ai citit pana mai jos , unde Ovidiu explica foarte bine ce si cum.

 

Poti sa ma crezi pe cuvant, am absolvit o scoala de motoare: Dieselul nu e Otto!

 

Si ca o nota de subsol: de fapt si de drept motorul caruia ii spunem noi Otto a fost construit aproape simultan de 2 perechi independente de inventatori. De aia mult timp motorul nu a avut un nume ci ne refeream la el ca MAS.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.