Jump to content

BMW E34 Consuma ULEI ! ! !


maryuschris

Recommended Posts

Salut am si eu un BMW E34 525i '94 recent cumparat ... are 230 de mii de km la bord in state ok sa zic asa necesita imbunatatiri ... dar prob care ma streseaza cel mai mult este ca , consuma mult ulei ... i-am schimbat recent garnitura de la capacul motorului am crezut ca imi pierde pe acolo ... este adevarat a incetat sa " consume asa mult " .... dar totusi daca o alerg ... de ex la prima ninsoare am fost la constitutiei si am omorat-o acolo circa 20 de min ... cam tare sa zic asa... in alea 20 de min ... a consumat aproape 1 L de ulei ... acum 2 zile am fost la tara sunt 60 de km dus 60 intors i-am dat de vreo 3 ori pana la limitare in treapta 5-a ... a consumat circa 300 grame de ulei. mi-a zis cineva ca asa consuma bmw daca o alergi rau... si vreau si eu alte pareri adica este normal sa consume asa mult ? .... are in ea Castrol magnatec 10w40.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca eu acum 1 an am patit ca am pierdut 1,5l de ulei si nu stiam ce s-a intamplat, am sch. garnitura de la capac si a constatat mecanicul ca imi lipseste garnitura metalica de la intinzator, am pus alta si nu am mai avut probleme.
Link to comment
Share on other sites

ok,presupunand ca motorul nu pierde pe nicaieri ulei,inseamna ca-l mananca.daca il mananca pe evacuare ar trebui cautat?daca-l arde cum arata pe finala,uleios?

nu frate nu iese pe evacuare nimic ... decat f putin fum negru cand ajunge la limitare ( pe loc ) ... in rest nimic ... masina merge super ... motorul trage de rupe ... masina este plina de ulei pe dedesupt baia mai ales... am schimbat garnitura de tacheti ... iar mecanicul mi-a spus sa spal motorul sa vedem daca curge pe alta parte... nu inteleg consuma prea mult ulei ... o sa merg iar la mecanic sa vedem de garnitura metalica de care zicea " duxter " ... pe evacuare nu-i nimic decat este putin neagra de la noxe ... nu negru uleios ... ca la orice masina obisnuita uscat gen praf. etc.. in 1500 de km am completat 2 L . niste prieteni imi spuneau ca este motorul muci ca il mananca... etc... ma gandesc ca este uleiul prost sa sa il piarda pe undeva si nu vad eu ... pe jos nu lasa nici o pata am schimbat garnitura de tacheti... dar masina pe dedesupt este plina de ulei uscat cu praf ... si ceva ulei proaspat gen ca acum a curs... ma gandesc ca atunci cand se incalzeste se inmoaie si ala care este pe baia si deaseta vad eu ca este proaspat... ar trebui sa fie pe jos macar o pata mica. vreau sa merg iar cu ea sa vad daca pierde pe undeva. prin alte locuri poate sa mai piarda inafara de garnitura de tacheti sau garniura metalica de la intinzator ?

Link to comment
Share on other sites

mai poate pierde pe la palieri. Si la mine manca ceva cand am luat-o, tot 525i. Nu asa mult ca la tine. Ce era vizibil era pe la garnitura capacului de chiulasa si compresorul de clima era plin de ulei. Mecanicul a spalat bine motorul si a facut o tura cu ea blana. Acm chiar nu mai am probleme, oricat de tare merg completez cam 500d g intre schimburi maxim. Masina are 15 ani si e normal sa aibe cateva garnituri imbatranite.

Nu are rost sa iti tot dai cu presupusul si sa cumperi piese in avans, spala bine de tot motorul si mergi cu ea si o sa descoperi sigur.

Link to comment
Share on other sites

mai poate pierde pe la palieri. Si la mine manca ceva cand am luat-o, tot 525i. Nu asa mult ca la tine. Ce era vizibil era pe la garnitura capacului de chiulasa si compresorul de clima era plin de ulei. Mecanicul a spalat bine motorul si a facut o tura cu ea blana. Acm chiar nu mai am probleme, oricat de tare merg completez cam 500d g intre schimburi maxim. Masina are 15 ani si e normal sa aibe cateva garnituri imbatranite.

Nu are rost sa iti tot dai cu presupusul si sa cumperi piese in avans, spala bine de tot motorul si mergi cu ea si o sa descoperi sigur.

da asa mi-a zis si mie mecanicul ... sa spal bine motorul... si sa vin dupa cu ea... logic era sa il scoate pe teava daca manca asa mult ... deci sigur mai pierde pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Ce era vizibil era pe la garnitura capacului de chiulasa si compresorul de clima era plin de ulei.

eu nu inteleg cum ajung scurgerile de ulei pe compresor.

 

motorul meu,m50 tot de 14 ani este inclinat catre bord.si eu am gasit garnitura de la capac umeda,dar picaturile curgeau catre bord.

 

daca era ulei pe compresor nu inseamna ca sfida gravitatia,ci ca pierderile erau mari.asta e logica mea. :)

Link to comment
Share on other sites

Verifica si ca nu sunt bujiile inecate in ulei. Garnitura de la culbutori vine si cu niste garnituri in zona bujiilor. Daca nu sunt schimbate odata cu garnitura sau sunt puse prost arunca ulei pe acolo.

Probabil ca spaland motorul vei putea vedea mai bine pe unde arunca uleiul. Dar si asa, la cat pierde ar trebui sa lase pe asfalt pete de ulei.

Link to comment
Share on other sites

@rmg +1 piesa 3http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1283&hg=11&fg=15

 

multi cred ca uleiul pe bujii este din camera de ardere,dar vine de sus pe la garniturile uzate din link.

 

@duxter personal nu cred ca un ulei mai gros rezolva problema.

 

iar discutam de ulei :)

 

le:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1283&hg=11&fg=15

 

@duxter ulei bun?este bun intradevar ce ai scris tu,dar cred ca foloseste 10w40.

Link to comment
Share on other sites

@rmg +1 piesa 3http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1283&hg=11&fg=15

 

multi cred ca uleiul pe bujii este din camera de ardere,dar vine de sus pe la garniturile uzate din link.

 

@duxter personal nu cred ca un ulei mai gros rezolva problema.

 

iar discutam de ulei :)

 

le:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1283&hg=11&fg=15

 

@duxter ulei bun?este bun intradevar ce ai scris tu,dar cred ca foloseste 10w40.

da folosesc magnatec 10w40 am schimbat si garniturile de la bujii odata cu cea de la capac ... nu lasa pata pe jos deloc nu da cu fum deloc ...la rs ma gandeam si eu 10 w 60 la urmatorul schimb ... iar inca o faza care ma deranjeaza f mult ... este ca zic eu ca se aud tachetii dupa ce am schimbat uleiul ... se aude un tacanit gros ... daca ridic capota... iar dupa motor exact de unde incepe usa pe partea dreapta se aude un tacanit f subtire dar in spatele motorului in zona cutiei ... pe acolo la motor nu se aude decat cel gros care cred eu ca sunt tachetii.vreo parere ? apropo de ulei subtire / gros inainte cred ca a avut 15w40.

Link to comment
Share on other sites

filtrul de ulei la e34 este pozitionat sus, foarte usor accesibil si vizibil. Cand se schimba vine cu un O - ring care se inlocuieste la fiecare schimbare. Se vede foarte usor daca scapa pe acolo.

Ingineru', la mine compresorul bahaia de ulei si venea de la garnitura capacului de chiulasa. Stiu ca e inclinat motorul dar probabiul ca la turatii mari isi face loc acolo...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De pierdut ulei poate sa piarda destul de mult pe la simeringul din spate de la vibrochen.Am avut un 320i coupe cu motor m50 pe mana care avea problema asta.Si la 10.000 km s-au completat pana acum cu 3,5 litrii de ulei.Daca curge pe acolo trebuie sa fie umed in zona ambreiajului.Partea proasta e ca se mai uda discul de abreiaj si volanta cu ulei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.