Jump to content

e46 318i 1.9 vs 320i 2.0


crsbmw

Recommended Posts

Sa punem ca 320 trece acum si in jumatate de secunda ar trebui sa ajunga si 318. In jumatate de secunda ar trebui sa parcurga distanta de 2-3 masini (aprox 12m) la 100kmh. Asta inseamna ca ar trebui sa parcurga 24m/s. Ceea ce inseamna 86.3 kmh. Deci este posibil. Ai dreptate. :) :lol:

 

Faci o confuzie.

 

Eu nu m-am referit la o liniuÞã pânã la 100 km/h ci la o liniuÞã pe 400 m.

 

Un 320i ar fi cam cu 2-3 maÂşini ĂŽn faĂža unui 318i ĂŽntr-o asemenea situaĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc din experienţă.

Pe 400 m prinzi o viteză destul de mare şi diferenţele dintre maşini se văd foarte bine.

 

tot fara rost este .

 

Asta e clar.

Nici 320i şi nici 318i nu sunt maşini de liniuţe, ĂŽnsă dacă-i explici unui posesor fanatic de 318i că puterea ĂŽn plus a unui 320i te poate ajuta ĂŽn unele situaţii, de exemplu ĂŽn depăşiri, va ĂŽncepe să-ţi ĂŽnşire timpii până la 100 ca să-ţi arate că de fapt e foarte mică diferenţa.

 

Ca idee de bază, un 320i e mai bun decât un 318i chiar dacă diferenţele nu sunt foarte mari.

Ăntreţinerea unui 320i este ieftină, impozitul nu este mare, consumul este apropiat cu cel al unui 318i, prin urmare nu văd motive pentru care să alegi un 318i.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc din experienţă.

Pe 400 m prinzi o viteză destul de mare şi diferenţele dintre maşini se văd foarte bine.

 

tot fara rost este .

 

Asta e clar.

Nici 320i şi nici 318i nu sunt maşini de liniuţe, ĂŽnsă dacă-i explici unui posesor fanatic de 318i că puterea ĂŽn plus a unui 320i te poate ajuta ĂŽn unele situaţii, de exemplu ĂŽn depăşiri, va ĂŽncepe să-ţi ĂŽnşire timpii până la 100 ca să-ţi arate că de fapt e foarte mică diferenţa.

 

 

nu are rost polemica asta ! Exista o diferenta de putere , care se reflecta direct in pret . Masinile se vand in functie de motorizare si echipare .

 

Nu poti compara 4 cilindri cu 6 cilindri !

 

Intrebarea a fost fara rost de la inceput si de fiecare data cand apare cate un topic de acest gen(care nu isi are rostul) se gasesc unii care sa spuna ca nu ai nevoie neaparat de o masina mai buna .

 

Eu sunt o persoana realista , am un e36 318i , sunt multumit de el , dar las da fara sa clipesc pt un 320i , chiar si e36 , nici nu mai vorbesc de e46 !

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

de regula, un motor mic la aceeasi forja consuma mai mult decat un motor mai mare, de putere apropiata, deoarece are de tras o greutate la fel de mare cu cai mai putini. capacitatea la astea doua fiind aceeasi, eu zic ca 318 facelift consuma mai MULT ca un 320 de 150 de cai . ca nu numarul pistoanelor stabileste consumul

pe de alta parte, daca te uiti la facelift, un 320 2,2 de 170 de cai e chiar un motor excelent, consuma foarte putin pentru ce performante ofera.

si il alta ordine de idei, daca 200 de grame de benzina conteaza atat de mult in alegearea masinii, eu zic sa te indrepti catre diesel :)

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e pe hartie dar din ce am inteles de la posesori de 320i este ca totusi se comporta mai bine decat 318i 143 Cp in lume reala in care nu faci liniute non-stop.

 

Nu vreau sa nasc alta polemica sau off-topic dar mi s-a intamplat ca masina cu care sa fiu aproximativ egal la "liniuta" sa nu faca fata in conditii reale de trafic extr-urban cu serpentine si 2 benzi.

 

Forumul nu cred ca te poate ajuta: e doar o loterie in care rezultatul depinde doar de cati entuziasti gasesti de o parte sau de cealalta. Trebuie neaparat sa conduci cateva zeci de km in conditiile in care conduci tu frecvent si atunci o sa stii.

 

Parerea mea ca diferentele trebuie sa fie mici iar costurile de intretinere te vor "rupe" oricum daca si tu "rupi" masina

 

 

Asta cu "motorul mai mic consuma mai mult" in principiu e o balarie...

E adevarat oarecum LA ORAS (sau pe circuit) cand motorul e sub-dimensionat - il chinui mai mult la plecariele de pe loc datorita cuplului mai mic, si ii dai demaraje mai lungi dar la drum intins IN NICI UN CAZ. Efectul e compensat de statul la semafor unde motoul mai mic toaca mai putin pentru propriile nevoi. Am condus destule masini cu motorizari mici si consumau putin

 

Oricum nu e cazul unui 318i sa fie subdimensionat chiar si de 118Cp. Are 78Cp/tona ceea ce ok in comparatie cu mare majoritate a masinilor

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca 318 facelift consuma mai MULT ca un 320 de 150 de cai . ca nu numarul pistoanelor stabileste consumul

n42b20 e valvetronic ... si numarul pistoanelor influenteaza intr-o anumita masura consumul de combustibil. parerea mea e ca 318i facelift cu motorul de 1995 cmc in 4 cilindri consuma MAI PUTIN decat 320i cu 6 cilindri (150 cp).

desigur e46 :)

Link to comment
Share on other sites

un 320 2,2 de 170 de cai e chiar un motor excelent, consuma foarte putin pentru ce performante ofera.

 

Ce inseamna foarte putin? Mie mai putin de 14% urban si 9% extraurban nu mi-a luat.

La drept vorbind performantele nu te dau pe spate...

 

 

Dc nu ma insel intre 320i nfl si 318fl e diferenta de cam o jumatate de sec, 2-3 masini dupa spusele lui Ciupanezu.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

@ronin....in traficul de bucuresti orice masina consuma foarte mult. in giurgiu, la un mers normal, un 320 ca al tau in mintile lui ia 9. si am zis mers normal.....adica ii mai si dai , mai mergi si usor, nu sa mergi ca melcul, ca asa scoate si 8. am probat pe masina unui amic, chiar nu imi venea sa cred cum poate sa scoata el consum de 7,8 in oras, si m-am convins singur :) . extraurban, gr-buc dus-intors, mers cam 150 ia cam 9-10. 320i de 170 de cai. conteaza si orasul in care mergi, stilul de condus, si probabil si cum e intretinuta masina.

 

da, cam asa e cum spune ciupanezu de diferenta intre 318 fl si 320 nfl. cred ca diferenta e mai mult de feeling , pentru ca in privinta performantelor cred ca un sofer nromal , care nu o ia pentru alergatura, nu va simti niciodata diferenta. nu cred ca isi ia nimeni masina de 150 de cai sa mearga la liniute cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Ori a mea nu e in mintile ei, ori cea a prietenului tau e ca si noua ori Giurgiu e orasul cu cel mai lejer trafic.

A mea in afara mai putin de 8(mers cu 100km/h pe pilot) nu ia.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Nu existĂŁ maÂşinĂŁ care sĂŁ consume puĂžin ĂŽn BucureÂşti sau ĂŽn alt oraÂş mare. :)

 

da, cam asa e cum spune ciupanezu de diferenta intre 318 fl si 320 nfl. cred ca diferenta e mai mult de feeling , pentru ca in privinta performantelor cred ca un sofer nromal , care nu o ia pentru alergatura, nu va simti niciodata diferenta. nu cred ca isi ia nimeni masina de 150 de cai sa mearga la liniute cu ea.

 

Clar.

ĂnsĂŁ, aÂşa cum am spus anterior, e bine sĂŁ ai un plus de putere pentru depĂŁÂşiri la drum lung, adicĂŁ acolo unde puterea ĂŽÂşi face cel mai bine simĂžitĂŁ prezenĂža sau lipsa.

Ăn oraÂş poĂži sĂŁ mergi Âşi cu o maÂşinĂŁ de 100 cp, tot la semaforul ĂŁla ajungi.

 

E adevãrat cã te poÞi distra dacã ai multã putere chiar ºi În oraº, Însã În traficul de zi cu zi este atât de aglomerat Încât n-ai loc.

Link to comment
Share on other sites

Ori a mea nu e in mintile ei, ori cea a prietenului tau e ca si noua ori Giurgiu e orasul cu cel mai lejer trafic.

A mea in afara mai putin de 8(mers cu 100km/h pe pilot) nu ia.

baiatul are cont pe forum, poate sa confirme.....nici mie nu imi venea sa cred, de aia i-am cerut masina . eu am un stil mai agresiv, si am scos la mersul meu 10,5 atunci, dar mergand NORMAL, fara sprinturi prelungite am scos si eu 9 cu masina lui. in bucuresti mi-a zis ca ii ia in jur de 12.

mie mi se pare un consum mai mult decat decent pentru 170 de cai

oricum, motorul asta de 2,2 parca a luat si niste premii la vremea lui , si mi se pare un conpromis reusit intre economie si un pic de sportivitate. cu e46 318 nfl nu am mers, dar am mers cu e90 318 si mi s-a parul submotorizata.presupun ca si e46 tot asa se simte. gen masina cu 5 pasageri

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

daca vrei , te pun in legatura cu el, sa vezi si tu cum e treaba, ca vine in bucuresti la servici dupa revelion .

la 330 in giurgiu am intre 13 si 14 . strict pe oras, si semi-sportiv. cum am spus, depinde de oras. aici chiar nu stai in aglomeratii, sau 15 minute la stopuri.

am scos si 16-17 in primele zile cand am luat masina si mergeam numai in 6500 de ture :) . prietena mea merge pe 11 cu 330, dar merge linistit.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Da, la el e decent consumul, dar majoritatea posesorilor de 320i 170cp au consumuri urbane gen 14, 15.

Cum am spus poate are motorul in stare super buna, 330i cat consuma?

mergi ziua in trafic bara la bara tot timpul? Sau mai mult seara in week-end? Daca mergi seara/in weekend crezi ca ar fi posibil un consum de 12 in Buc la 320 de 170 cp?

Multumesc

 

PS: Stim cu totii ca "seara si week-endul" dpdv al traficului nu mai sunt in buc ce erau o data! Asa ca ia asta in considerare inainte sa-mi raspunzi!

Link to comment
Share on other sites

Ori a mea nu e in mintile ei, ori cea a prietenului tau e ca si noua ori Giurgiu e orasul cu cel mai lejer trafic.

A mea in afara mai putin de 8(mers cu 100km/h pe pilot) nu ia.

Nu am asa ceva dar am mai vazut si eu cateva.

 

Daca ar exista asa combinatie de motor/caroserie/consum OTTO cum zice Mihai, ar ingropa orice concurenta. Nici oficial BMW nu pretinde ca au asemenea consumuri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.