Jump to content

Nu mai pot cu tablou de bord


cmn

Recommended Posts

Am zis sa deschid un alt topic dedicat unei singure probleme si asa o sa fac de acum inainte.

 

Deci, sa incepem cu deci:

 

Zici ca sunt drogate frate, merg eu linistit ca omu si dintr-o data incep sa danseze. Adica: imi indica corect viteza, rotatiile, temperatura si benzina apoi se aprind toate ledurile de la bord, mi se aprinde ala cu oil service, acele scad la zero, stau asa un timp apoi incep sa tremure, ba sa imi arate bine ba sa scada iar la zero de parca ar fi masina oprita dar cel mai tare ma seaca un lucru si anume ca imi arata indicatorul la benzina odata mai mult, odata mai putin si tot asa.

 

Am bagat benzina acum 3 zile de 50 de ron si nu am mers cu masina prea mult. Mai mult am pornito si atat. Indicatorul era undeva cu putin trecut de 15. Dupa ce imi face bordu ala ca toate alea odata ba imi arata ca e pe la jumatea ledului pe rosu, apoi imi arata ca e fix la 15, apoi ca e putin peste 15 apoi putin sub 15.

 

Ce sa mai inteleg?

Link to comment
Share on other sites

man am citit si eu pe net faze din astea ! eu cred in existenta OZN'urilor dar nu fac un caz din asta ! ... si mai ales pe acest forum.

chiar daca schimbi masina o sa ai aceleasi probleme.

ideea este sa nu ne ''rapeasca'' astia ca ...

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu ca mi`ai mai zis ca sunt pe duca si am luat in considerare ce ai zis tu, am mai citit pe net si tot cam la concluzia asta am ajuns. Deci asta o fi. Am inteles ca sunt cam 1 mil cu tot cu manopera. Dar zi mi de ce imi arata la benzina diferit mereu. Care e valoarea reala? E aiurea asa ca nu pot sa imi dau si eu seama cat consuma, decat daca merg cu ea pana cand termin toata benzina sau consider eu ca am mers destl incat sa zic da ma, ok am mers destul cu benzina asta si consuma putin :). Macar de palcebo asa
Link to comment
Share on other sites

Indicatorul din bord pt benzina poate sa-ti indice eronat pt ca este murdar sau prea vechi plutitorul... Plutitorul se afla in rezervor la pompa de benzina. Oricum niciodata nu-ti va indica cu extraordinar de multa precizie indicatorul ala de bord...

 

 

Cu ceasurile de bord poate au dreptate colegii... Poate ai mufe ce nu fac contact cum trebuie... Si eu la inceput am crezut ca nu fac contact mufele dar dupa o perioada nu se mai rezuma doar sa o ia razna ci aveam perioade de cateva ore in care nu mergeau de loc.... Pana la urma a aparut pe afisaj PPPPPP.... Asta e punctul final... Ceasuri moarte...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Si daca are calculatorul de la motor probleme? Adica zic si eu, nu stiu... Si la mine are momente de cateva minute in care raman ceasurile moarte apoi se aprind iar ledurile din bord de la toate avariile si isi revin si ceasurile.

 

De la mufe nu cred ca este pt ca am dat la pumni in bord sa vad daca isi revin (zi eu ca daca era de la mufe totusi isi revenea odata macar) si nu isi reveneau.

 

Mai am in bord un ceas din ala mic analogic (cu limbi :) ) cred ca stiti despre ce ceas e vb, eh, si ala are niste probleme. Merge ce merge si apoi se opreste. Dau de butoane sa il reglez si nu o ia mereu. Uneori pot sa il dau doar cu cateva minute inainte si apoi se blocheaza iar.

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Si daca are calculatorul de la motor probleme? Adica zic si eu, nu stiu... Si la mine are momente de cateva minute in care raman ceasurile moarte apoi se aprind iar ledurile din bord de la toate avariile si isi revin si ceasurile.

 

De la mufe nu cred ca este pt ca am dat la pumni in bord sa vad daca isi revin (zi eu ca daca era de la mufe totusi isi revenea odata macar) si nu isi reveneau.

 

Pai de la calculatorul pentru motor sigur nu este.

Daca iti este greu sa dai jos bordul pentru a verifica mufele cumpara direct alt bord si gata. :)

Link to comment
Share on other sites

Ma seaca la culme. Lasand laoparte dementa ceasurilor de kilometraj si de turatii, ma enerveaa rau benzina. Imi arata la 15 cand am plecat de aks, am mers 4 km, a luat o iar razna si cand si`a revenit imi arata la benzina aproape de rosu. Benzina am bagat de 50 de ron dar nu am mers asa mult incat sa zic ca mi s`a mancat asa repede... Sau asa de mult mananca masina asta? Sincer ma enerveaza si o sa merg asa pana cand raman fara benzina sa vad cat merge asa...

 

Care o fi valoarea reala?

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Treci exact prin aceleasi etape ca si mine... Prima problema care m-a enervat a fost cea cu ceasurile de bord... Exact asa am reactionat si eu , pumni , stres de indicatorul de benzina etc... Cu ceasul insa n-am avut probleme :)

 

Sa-ti zic o faza care nu o sa-ti cada bine.... Dupa ce schimbi ceasurile vei avea acelasi consum .Adica mergi putin si ramai fara benzina .Asa consuma BMW-ul :lol:

 

De 50 de ron sigur merg 50 de KM dar nu garantez pt mai mult...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pai sa am acelasi consum da macar sa nu ma mai joace cum vrea el. Ba imi arata ca are benzina la linia de 15 litri, apoi dupa ce se da peste cap tot bordu imi arata ca e pe rosu. Ma intreb care or fi valorile reale. A fost o faza cand imi arata chiar peste 15. In astfel de situatii ma complac :)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ceva de genu face si al meu...Doar ca eu am cateva probleme in plus :) viteza imi arata uneori chiar si cu 15 Km in plus....turometru imi zboara peste 7000...se stinge cateodata tot bordu...se aprinde iar...rezervoru nu imi indica corect niciodata...oricum...sfatu meu e sa tii in portbagaj o sticla de benzina pentru orice eventualitate :)...am desfacut bordu si am observat ca a fost umblat in el ... lipituri facute aiurea prostii dastea..mi-a spus un mecanic de la un service ca daca bag masina pe un tester imi poate spune de unde e problema..insa nu am apucat pana acum sa o testez...uite si un filmultet cu mine pe autostrada ... sa fii atent la turometru unde se afla :lol: cu toate ca e36 320i nu poate decat 230 km/h..in filmulet atinge 245 ....PS..scuzati limbaju din video :) http://www.youtube.com/watch?v=5L-z1792U1s Edited by B31GPS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceste ceasuri de bord in ce masura sa portrivesc de pe o motorizare pe alta?

Daca masina este 4 cilindrii trebuie sa pun ceasuri tot de pe 4 cilindrii sau merge si de pe o masina cu 6?

Stiu ca la 316i vitezometrul este pana la 220 dar la altele este pana la 260 cred, oricum mai mult. Daca pun un asemenea bord voi avea eroare de viteza?

 

O alta problema oarecum curioasa am observat-o acum cateva saptamani cand am ramas cu masina in zapada si am accelerat puternic si palpaia becul de la Airbag. A mai patit cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.