Jump to content

Problema motor E39 525d


alex5aru

Recommended Posts

Eram in mers cu masina, si cand am facut o depasire si am calcat pedala la blana, masina a inceput sa tremure ca si cum nu as fi avut rotile echilibrate deloc, si motorul incepuse sa bata. Nu pot sa descriu exact sunetul, oricum se auzea destul de urat. Am oprit masina, nu iesea fum nu iesea nimic. Cand am pornit-o din nou, la fel se auzea, batea motorul, tacanea. Masina tremura destul de urat doar atunci cand aveam pedala apasata la blana.

 

Masina am dus-o cu platforma la service, n-am mai pornit-o. Nu stiu ce ar putea fi, chiar n-am nici cea mai mica idee. Daca a patit cineva ceva asemanator va rog sa-mi ziceti ca habar n-am ce ar putea fi de vina. Eu masina chiar o intretin, nu o alerg nu nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu stiu ce ar putea avea, dar un sfat iti pot da, totusi: nu o duce la Burlan ! :)

 

 

Pai acolo am dus-o, ma inteleg foarte bine cu el si mereu mi-a facut-o, de cand o am masina numai la el am reparat-o.

 

Tot asa a zis si el... ceva de o clapeta, nu mai stiu exact, eram in drum spre bucuresti, era frig, nu prea era semnal, nu am inteles mare lucru, etc etc.

 

Care e treaba cu clapeta asta, e grav ? Ma gandeam sa nu fie ceva pe la distributie sau nu stiu...

Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

Depinde de cât de mult a fost afectat.

 

Am 2 amici care au pĂŁtit acelaÂşi lucru Âşi le-au recondiĂžionat Âşi merg perfect.

 

Totul depinde de calitatea mecanicului.

 

Amândoi au folosit piese noi ºi originale, este foarte important, Însã poate ºi mai importantã este calitatea manoperii.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de cât de mult a fost afectat.

 

Am 2 amici care au pĂŁtit acelaÂşi lucru Âşi le-au recondiĂžionat Âşi merg perfect.

 

Totul depinde de calitatea mecanicului.

 

Amândoi au folosit piese noi ºi originale, este foarte important, Însã poate ºi mai importantã este calitatea manoperii.

 

Ok, mersi de info. O sa revin cu detalii cand o sa ma duc la service sa vedem ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt tot de parere ca ar putea sa fie clapeta... dar in acelasi timp banuiesc ca ar fi si 1,2.. supape indoite sau chiar injector... totul tine de sunet.

parerea mea.. nu mai porni motorul. deschide-l si vezi exact. mai intai dai admisia jos si vezi daca sunt toate clapetele acolo. daca le ai pe toate treci la verificat injectoare.. daca merg in parametrii si nu bat.. abia atunci dai chiulasa jos si verifici supapele.

 

repet, nu mai porni motorul fiindca poti sa faci mai mult rau cum ar fi sa faci joc in bolt.. sau clapeta sa o scoata pe evacuare.. adica sa treaca pe la turbina si sa fwti paletii.. etc... iti spun ca am patit-o de 2 ori cu kkturile alea de clapete pana cand le-am scos de tot. (care se desprind k sunt ft prost puse, exista un topic pe tema asta app)

 

roaga-te sa fie un injector.. scapi cel mai ieftin! :)

succes!

 

p.s. cam asa arata un piston chinuit de o clapeta!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

mda.. deci ai o supapa sau mai multe indoite... asta se indoaie si daca trage clapeta de la admisie si o baga in motor... oricum... daca pistonul e ok si cilindrul nu are zgarieturi... planezi chiulasa (automat schimbi supapele indoite - de asta se ocupa cel ce planeaza chiulasa) si pui garnitura cu chit de reparatie 1.

asta e o varianta.

 

daca e cilindrul zgariat iti recomand sa nu faci peticeala si sa cumperi un piston cu tot cu biela si segmenti.. si sa faci camasa noua la piston.

o sa te coste ceva insa.. parerea mea decat sa ai probleme dupa ... sa piarda compresie.. sa dea cu ulei pe la segmentul de ungere... sa bata din bolt... merita sa bagi acum o singura data banii si gata. platesti o singura data manopera! este posibil sa mearga ok chiar daca nu schimbi pistonul si faci doar _chiulasa_.. dar dak nu merge.. o sa iti bagi un bat in :-))

 

repet.. tot ceea ce iti spun eu e din experienta personala cu acest tip de motor cat si din research-ul pe care l-am facut de-a lungul timpului.

tine-ne la curent!

 

 

 

L.E. uite cum arata un cilindru zgariat.

 

si iti reconad daca tot ai dat jos admisia sa o cureti dupa care sa scoti clapetele pt a nu intampina probleme pe viitor.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

scuza-ma ca te contrazic.

motorul de 2.5d de pe e39 (facelift) este M57. acelasi motor pe care il am eu pe e38 de 3.0d

 

plus ca atunci cand mi s-a fisurat admisia, plasticul dreaq, am luat o admisie de pe un 2.5d m57 si ce crezi.. avea clapete pe care le-am dat jos.

 

acum tu poate nu ai clapete. ori au fost date jos ale tale ori am luat eu admisie de 3.0d de pe un motor de 2.5 :)

anywayz... nu vreau polemici desi se poarta pe forum.

 

kit ca are chit ca nu are.. ii recomand sa verifice si in cazul in care are sa le dea jos.

keep us posted!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.