Jump to content

YESssss ! Mi-am luat supercharger :)


the_rifle

Recommended Posts

Felicitari pt achizitie!

 

Mult bafta la proiect!

 

Nu am experienta practica cu asa ceva dar dupa cate inteleg eu BOV e necesara la tubo-compresoare deoarece inertia lor poate produce presiuni f mari in momentul reducerii turatiei motorului.Daca e asa atunci nu ar trebui sa fie necesara la un sistem antrenat mecanic de motor.

 

Roverul respectiv are asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca mergi pe motor stock si presiunea va fi mai mare de 0.3-0.4 bar vei avea probleme, nu stiu daca treci de teste fara sa bubuie

stiam ca la supercharger nu prea poti pune BOV :)

nu cred ca nu ai sa scapi de schimbarea ambreiajului (cu unul sport, normal)

frane o sa-ti trebuiasca cu siguranta dar merg de 330 e46 fara nicio modificare :)

 

cu motorul stock, dar safe, nu cred ca vei reusi mai mult de 250-260 hp,

 

PS: pe tine nu te tineau motoarele stock un schimb de ulei... dar acum :lol:

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

scuze pentru OFFTOPIC...ce ziceti de BOV pe turbo diesel ? este vorba de un N47 resoftat la ~ 210 cai

 

Ţigănie.

 

Daca sare de 2000, nu mai e rentabil deloc... cu 3000 lua unul complet bolt on, cu soft special facut afara... cu injectoare, debitmetru, intercooler, etc.

Il putea monta si el si eu, oricine.

Stiu cum e sa iei pe bucati, pun pariu ca daca as lua eu asa... as ajunge peste 2000e. Fiindca sunt multe neprevazute... incepand de la pretul softului, care poate trece lejer de 300-400, pana la restu... superchargerul asta e mare, in sensul ca e voluminos... nu stiu cum il va pune el.... ce suporti trebuiesc construiti, ce fulii...ce adaptor ii trebuie pentru intrarea si iesirea aerului din el... etc

Eu zic ca un 500-700 minim trebuie ganditi numai pentru neprevazut. Calculul dee acasa nu se potriveste cu cel din targ.

 

Depinde.

Din moment ce compresorul vine de pe un Range Rover Sport, este un compresor de calitate, nu este făcut de vreo firmă fantomă.

 

Cu soft-ul e altă problemă, eu nu m-aş ĂŽncredere ĂŽn tot felul de băieţi de pe la noi care nu au nici un fel de pregătire teoretică, cred că ieşi mai bine cu un stand alone ECU deşi costă mai mult.

 

Ăn orice caz, şi eu mă gândesc la aşa ceva, ĂŽnsă dacă pui totul pe hârtie ĂŽţi dai seama că este mai ieftin şi mai uşor să pui un motor de M cu toate componentele sale importante, adică frâne, suspensie...

 

Ăn orice caz, e interesant proiectorul, sper să reuşească.

 

Problema de bază pe care o văd eu la supraalimentare, indiferent dacă este prin compresor mecanic sau turbină, este fiabilitatea.

Un M este mult mai fiabil şi ai mai multă ĂŽncredere ĂŽn maşină, poţi pleca cu ea şi la un drum mai lung.

 

Cu o maşină care a fost aspirată şi pe care ai supraalimentat-o nu prea ĂŽţi vine să pleci la un drum mai lung, prin urmare latura practică a maşinii cam dispare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca BOV are orice masina dotata cu turbina , doar ca cele stock au bov-ul cu refulare in evacuare si de aceea nu scoate acel sunet specific pe cand cele aftermarchet sunt cu refulare libera in atmosfera si de aici si pssss.
Link to comment
Share on other sites

Ala e wastegate.

BOV-ul il pui pe benzinar unde ai clapeta de acceleratie. In momentul in care i-ai dat in gusa si ai luat piciorul de pe acceleratie turbina inca baga presiune in admisie. Ca sa nu bubuie pt ca pe de-o parte baga presiune mare turbina iar admisia e blocata de clapeta se arunca in exterior presiunea. De acolo e acel fassss. Exista si pe diesel o versiune de BOV, dar e doar fas-ul de ele.

Daca masina e facuta cu cap, de ce sa nu ai incredere in ea? Nu as avea incredere intr-o masina facuta de altul si ajunsa la mine fara sa stiu ce s-a facut la ea. Dar daca o faci cu mana ta, nu vad problema fiabilitatii si a sigurantei. Asta daca ai ceva creier in cap si nu faci masina doar s-o rupi pe genunchi. Asa nu va tine nici mama M-ului!

Link to comment
Share on other sites

Nu poĂži sĂŁ ai ĂŽncredere pentru cĂŁ e o maÂşinĂŁ sh cu o uzurĂŁ destul de mare.

 

MaÂşinile pe care le avem noi au cam trecut de prima tinereĂže, e normal sĂŁ fie mai puĂžin fiabile.

Iar dacĂŁ le supraalimentezi, nu cred cĂŁ te poĂži aÂştepta la aceeaÂşi fiabilitate, este evident.

Mai ales când nu cumperi un kit fãcut de o firmã mare ci combini diverse piese.

Când cumperi un kit de 7000 $, atunci da, te poÞi aºtepta la o oarecare fiabilitate.

 

Un M Þine mai bine la forjã decât o maºinã supraalimentatã ulterior, mã rog, eu aºa cred.

Link to comment
Share on other sites

de ce e tiganie ? buna asta blow off pe e92 cica e tiganie.....

 

scuza-ma ca nu am luat 335 si am luat un "amarat" de 320d

 

e un sunet specific benzinarelor . Nu vad de ce ai vrea ca un tractoras sa faca asa . Sa simuleze ce ? :) Fsssssss?

Edited by MYX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.